Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
технічний нагляд по об’єкту «Капітальний ремонт (заміна вікон) в комунальній установі Сумської обласної ради Воронізький будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів (Шосткинський район, смт. Вороніж, вул. В.Ф.Кайдаша, 25)» в
Очікувана вартість
11 515,00 UAH
UA-2019-09-11-001595-b f9301b044c4d43929b14483e88dac2e3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


контроль за дотриманням проектних рішень
та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контроль за якістю та
обсягами робіт, виконаних по об’єкту капітального ремонту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
технічний нагляд по об’єкту «Капітальний ремонт (заміна вікон) в комунальній установі Сумської обласної
ради Воронізький будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів
(Шосткинський район, смт. Вороніж, вул. В.Ф.Кайдаша, 25)» в
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41140, Україна, Сумська область, смт. Вороніж, Шосткинський район, вул. В.Ф. Кайдаша, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45262000-1 — Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Документація

Тендерна документація

11 вересня 2019 13:56
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНБЕК"
#41239347
Переможець 11 515,00
UAH
11 вересня 2019 13:56

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
11 вересня 2019 13:57
Договір 118 технагляд.pdf укладений
11 вересня 2019 13:56
sign.p7s зміни до договору
08 вересня 2020 11:36
Додаткова угода 1 до Дог. 118.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю фінансування у 2019 році, Сторони уклали цю Додаткову угоду № 1/2020 до Договору про здійснення технічного нагляду № 118 від 11.09.2019 по об’єкту: «Капітальний ремонт (заміна вікон) в комунальній установі Сумської обласної ради Воронізький будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів (Шосткинський район, смт. Вороніж, вул. В.Ф.Кайдаша, 25)» (далі - Договір) про наступне: 1. У розділі 8 Договору змінити банківські реквізити Замовника з р/р 35429120019302 в ГУДКСУ у Сумській області МФО 837013 на UА928201720344281002100019302 в ДКСУ м. Київ МФО 820172. 2. У розділі 8 Договору змінити банківські реквізити Виконавця з р/р 26004055028754 в ПАТ КБ «Приватбанк» МФО 337546 на р/р UА403375460000026004055028754 в Сумській філії АТ КБ «Приватбанк» МФО 337546. 3. Підтвердити суму Договору, що підлягає оплаті у 2020 році у розмірі 11515 грн. 00 коп. (одинадцять тисяч п'ятсот п'ятнадцять гривень 00 копійок) без ПДВ з єдиним податком за ставкою 5%. 4. В іншому умови Договору зберігають для Сторін свою юридичну силу та Сторони підтверджують свої зобов'язання по ньому.
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку