Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт (заміна вікон) в комунальній установі Сумської обласної ради Воронізький будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів (Шосткинський район, смт. Вороніж, вул. В.Ф.Кайдаша, 25)» в
Очікувана вартість
895 953,00 UAH
UA-2019-09-11-001555-b e4c98e519c8642d699e0bf1d29bbdc79
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Управління майном Сумськоі обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 21107251
Вебсайт: http://mayno.sm.gov.ua
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, ЗАРІЧНИЙ Р-Н ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ БУД. 2
Контактна особа: Інна
+380542700065,+380542700066
getman20@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Якість будівельних матеріалів та робіт повинна відповідати вимогам ДСТУ, ТУ та
іншим вимогам, передбаченим чинним законодавством України і умовам Договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт (заміна вікон) в комунальній установі Сумської обласної
ради Воронізький будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів
(Шосткинський район, смт. Вороніж, вул. В.Ф.Кайдаша, 25)» в
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41140, Україна, Сумська область, смт. Вороніж, Шосткинський район, вул. В.Ф. Кайдаша, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45262000-1 — Спеціалізовані будівельні роботи, крім покрівельних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс, оплата здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету Аванс 3 Банківські 30
Виконання робіт Оплата здійснюється за рахунок коштів обласного бюджету Пiсляоплата 20 Банківські 70

Тендерна документація

11 вересня 2019 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 13:48
Додаток до Дог. 117.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Сахарова Катерина Андріївна
#3437612207
Переможець 895 953,00
UAH
11 вересня 2019 13:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 вересня 2020 11:31
Додаткова угода 1 до Дог. 117-2.pdf зміни до договору
08 вересня 2020 11:31
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 13:50
Договір 117 підряд.pdf укладений
11 вересня 2019 13:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із відсутністю фінансування у 2019 році, Сторони уклали цю Додаткову угоду № 1/2020 до Договору підряду № 117 від 11.09.2019 по об’єкту: «Капітальний ремонт (заміна вікон) в комунальній установі Сумської обласної ради Воронізький будинок-інтернат для громадян похилого віку та інвалідів (Шосткинський район, смт. Вороніж, вул. В.Ф.Кайдаша, 25)» (далі - Договір) про наступне: 1. Пункт 3.1 Договору викласти у наступній редакції: «3.1. Сторони встановлюють наступні строки виконання робіт: початок робіт - 12.09.2019; закінчення робіт - 12.09.2020.». 2. Пункт 4.1 Договору викласти у наступній редакції: «4.1. Вартість робіт по об’єкту визначається Договірною ціною (Додаток № 1) і складає 895953 грн. 00 коп. (вісімсот дев’яносто п'ять тисяч дев’ятсот п’ятдесят три гривні 00 копійок) без ПДВ, у тому числі: 752 969 грн. 00 коп. (сімсот п’ятдесят дві тисячі дев’ятсот шістдесят дев’ять гривень 00 копійок) вартість робіт в межах обсягу фінансування на 2019 рік; 169 984 грн. 00 коп. (сто шістдесят дев’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят чотири гривні 00 копійка) вартість робіт в межах обсягу фінансування на 2020 рік. Сума нарахована з єдиним податком за ставкою 5%. Договірна ціна є твердою.» 3. Доповнити Договір Додатком № 2 - Договірна ціна на 2020 рік. 4. Доповнити Договір Додатком № 3 - План фінансування об'єкта (уточнений). 5. Доповнити Договір Додатком № 4 - Календарний графік виконання робіт (уточнений). 6. У розділі 12 Договору змінити банківські реквізити Замовника з р/р 35429120019302 в ГУДКСУ у Сумській області МФО 837013 на UА928201720344281002100019302 в ДКСУ м. Київ МФО 820172. 7. У розділі 12 Договору змінити банківські реквізити Підрядника з р/р 26000500808221 в СОУ АТ «Ощадбанк» МФО 337568 та р/р 37125117007509 в Держказначейська служба України м. Київ МФО 820172 на р/р UА723375680000026000500808221 в СОУ АТ «Ощадбанк» МФО 337568. 8. В іншому умови Договору зберігають для Сторін свою юридичну силу та Сторони підтверджують свої зобов'язання по ньому.
Номер договору про закупівлю: 117
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML