Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Підгузки
Очікувана вартість
144 257,00 UAH
UA-2019-09-11-001394-b 93bb653232c044479471a35f749d3dbe
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Орєхова

+380955004363 cpmsp.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги м.Павлограда" Павлоградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37735597
Місцезнаходження: 51400, Україна , Дніпропетровська обл., м. Павлоград, вул. Соборна, 115
Контактна особа: Тетяна Орєхова
+380955004363
cpmsp.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 13:10
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 17:00
Очікувана вартість: 144 257,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 721,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33750000-2: Засоби для догляду за малюками


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
353 упаковка
Підгузки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51400, Україна, Дніпропетровська область, м. Павлоград, вул.Соборна,115,в разі необхідності - амбулаторії ЗПСМ,що знаходяться на балансі Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2019
ДК 021:2015: 33750000-2 — Засоби для догляду за малюками

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 13:10
проект договору новий.doc
11 вересня 2019 13:10
Оголошення підгузки.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

"АНАЛОГІВ НЕ ПРОПОНУВАТИ"
Дата подання: 12 вересня 2019 09:37
Дата відповіді: 12 вересня 2019 10:07
Шановний Замовнику! Ваші вимоги прописані під конкретну торгову марку, а зважаючи, що "Dry Kids XL (11-25)" недоступні вроздріб в Україні та їх запропонувати може тільки конкретний постачальник. З цього виходить, що шановний Замовник, за попередньою домовленістю, прописав вимоги під конкретного постачальника? А як же недискримінація та конкуренція серед учасників для економії коштів платників податків?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п.п.2 п.ІІ Наказу №10 від 19.03.2019р. "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі"Замовник може зазначати інформацію, стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку Замовник вважає за потрібне зазначити в своєму Оголошенні.
Також, хочемо зазначити, що підгузки закуповуються для дітей-інвалідів та тяжко-хворих людей.В своїх заявах вони вказують марку підгузок, які їм найбільш комфортно.На інші марки підгузок ми від цих людей отримували багато скарг. Враховуючі вище сказане, ми в Оголошенні вказуємо конкретну марку товару, що не суперечить вище зазначеного наказу. Дякуємо за розуміння

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЧЕРНЯВСЬКИЙ СТАНІСЛАВ ІГОРОВИЧ" 118 297,00
UAH з ПДВ
118 297,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2019 15:50
ГЛ.pdf
17 вересня 2019 13:41
додаток №3.pdf
17 вересня 2019 13:28
Додаток №2.pdf
17 вересня 2019 13:21
Декларації.rar
17 вересня 2019 11:23
додаток 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЧЕРНЯВСЬКИЙ СТАНІСЛАВ ІГОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЧЕРНЯВСЬКИЙ СТАНІСЛАВ ІГОРОВИЧ"
#3241516110
Переможець 118 297,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2019 12:23

Документи

23 вересня 2019 12:23
Електронний підпис
23 вересня 2019 10:15
протокол 98.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 вересня 2019 12:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЧЕРНЯВСЬКИЙ СТАНІСЛАВ ІГОРОВИЧ"
#3241516110
118 297,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 вересня 2019 12:23
Електронний підпис
23 вересня 2019 10:15
протокол 98.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 вересня 2019 15:05
договор 249.PDF укладений
26 вересня 2019 15:04