Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування.
Очікувана вартість
95 000,00 UAH
UA-2019-09-11-001370-b f07097236dbc40d5b08eab020cd56bc5
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мартинюк Ірина Миколаївна

(0332) 28 22 09 PEV-ZAKUPIVLI@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42078561
Місцезнаходження: 43008, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20
Контактна особа: Мартинюк Ірина Миколаївна
(0332) 28 22 09
PEV-ZAKUPIVLI@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 13:06
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 14:00
Початок аукціону: 20 вересня 2019 13:53
Очікувана вартість: 95 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування. Джерело фінансування: кошти обласного бюджету, спеціальний фонд.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Марміт 2-х страв Кий-В М 2Б-1115 Класик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43024, Україна, Волинська обл., Луцьк, Загородня, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39711000-9 — Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування
1 шт
Марміт 1-х страв, 2-х конфорочний КИЙ-В М 1Б-2 Класик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43024, Україна, Волинська обл., Луцьк, Загородня, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39711000-9 — Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування
1 шт
Вітрина холодильника кондитерська КИЙ-В ВХК-1200 Класик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43024, Україна, Волинська обл., Луцьк, Загородня, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39711000-9 — Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування
1 шт
Прилавок для столових приладів КИЙ-В ПСП-600 Класик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43024, Україна, Волинська обл., Луцьк, Загородня, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39711000-9 — Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти обласного бюджету, спеціальний фонд. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 13:05
ОГОЛОШЕННЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-11-001370-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПРОДТОРГОБЛАДНАННЯ", Код ЄДРПОУ:36979003
Дата подання: 26 вересня 2019 15:09
Вимога про рішення тендерного комітету КП «Волинський обласний перинатальний центр» Волинської обласної ради від 24.09.2019 року (Протокол засідання тендерного комітету №21-09-2019)
Тендерним комітетом Комунального підприємства «Волинський обласний перинатальний центр» Волинської обласної ради було опубліковано Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів предмета закупівлі «Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування ДК 021:2015 39711000-9». Очікувана вартість закупівлі становить: 95 000 (дев’яносто п’ять тисяч) грн. 00 коп. Згідно п.2.9 Якість Товару повинна повністю відповідати діючим в Україні державним стандартам та технічним умовам, встановлених до даного виду Товару, і підтверджуватись документами, передбаченим діючим законодавством (в тому числі сертифікат, виданими органами Держстандарту України – на товари, що підлягають обов’язковій сертифікації), копії яких подаються Продавцем Покупцю при передачі Товару.
Згідно Протоколу засідання тендерного комітету КП «Волинський обласний перинатальний центр» Волинської обласної ради від 24.09.2019 року №21-09-2019, електронною системою для розгляду було подано пропозицію з найменшою ціною учасника ТОВ «Продторгобладнання». Однак, згідно вказаного протоколу, тендерний комітет визначив, що тендерна пропозиція не відповідає вимогам закупівлі, а саме: відсутній сертифікат виданий органами Держстандарту на продукцію; відсутній висновок державної епідеміологічної експертизи; відсутні документи якості на товар на кожну партію товару; немає гарантійного листа на обладнання; відсутній лист «захист навколишнього середовища»; - відсутній трудовий контракт (документи, що підтверджують правомочність на підписання).
Однак, згідно Додатку №1 до тендерної документації «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження», одним із документів (серед інших), які повинен надати (завантажити) учасник в складі своєї пропозиції для підтвердження того, що він здійснює господарську діяльність відповідно до чинного законодавства є: - «Завірена підписом та печаткою Учасника копія документу про якість (сертифікат відповідності, або сертифікат/паспорт якості, або декларація про відповідність , або висновок державної санітарно-епідеміологічної служби на товар, тощо), встановлений діючим законодавством на запропонований товар або обґрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації)».
Відтак, надана нами належним чином завірена копія Декларації про відповідність продукції – це документ, з допомогою якого сторона гарантує, що при виробництві даного Товару усі встановлені норми було витримано і продукція є безпечною та придатною для використання за основним цільовим призначенням.
Згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» дозволено складати одну декларацію із зазначенням всіх регламентів і вимог. А відтак, враховуючи, що тендерним комітетом поставлена вимога про надання Учасником документу про якість в альтернативній формі (до пр. сертифікат АБО декларація про відповідність) і зважаючи, що надана нами декларація про відповідність підтверджує в повній мірі запитувану Замовникам інформацію – вважаємо, що ТОВ «Продторгобладнання» додало належні документи до тендерної пропозиції, а висновок про невідповідність вимогам є необ’єктивною і суперечить чинному законодавству України.
Окрім того, на підтвердження повноваження директора на підпис тендерної пропозиції та додатків до неї, було надано Рішення учасника ТОВ «Продторгобладнання» від 10.09.2019 року про обрання директора та відповідний Наказ №18 від 11.09.2019 року, керуючись яким директор діє як підписант (згідно статуту), а обов’язок укладення «трудового контракту» згідно вимог чинного законодавства України, не передбачений.
Інші заявлені тендерним комітетом документи, які стали підставою для відхилення нашої пропозиції не вимагались згідно Додатку №1, а відтак відхилення тендерної пропозиції з цих підстав є неправомірним.

Частиною 3 статті 17 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Переможець торгів у строк, що не перевищує п'яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.
Як встановлено ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Отже, Законом України "Про публічні закупівлі" встановлено, що тендерна документація має містити не лише перелік вимог, а й перелік документів на підтвердження відповідності учасника зазначеним вимогам, які мають бути надані учасниками торгів у складі тендерних пропозицій.
Згідно ч.1 ст.30 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації. Зазначена норма Закону є імперативною та не передбачає виключень. Відхилення тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі у разі наявності зазначених вище підстав є обов'язком Замовника.
Таким чином, тендерний комітет при прийнятті рішення про визначення переможця торгів на має права вимагати документацію, не передбачену у кваліфікаційних вимогах.

Відтак, враховуючи вищевказане та керуючись нормами чинного законодавства України, ВИМАГАЄМО:

- Повністю скасувати рішення тендерного комітету КП «Волинський обласний перинатальний центр» Волинської обласної ради від 24.09.2019 року (Протокол засідання тендерного комітету №21-09-2019), електронною системою для розгляду було подано пропозицію з найменшою ціною учасника ТОВ «Продторгобладнання» про відхилення пропозиції ТОВ «Продторгобладнання» у відкритих електронних торгах з предметом закупівлі «Електричні побутові прилади для обробки продуктів харчування ДК 021:2015 39711000-9».








Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2019 21:10
У відповідь на Вашу вимогу тендерний комітет Комунального підприємства «Волинський обласний перинатальний центр» повідомляє, що відповідно до Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, звертає Вашу увагу на те, що уся необхідна інформація про предмет закупівлі, необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, процедуру проведення закупівлі, вимоги до кваліфікації учасників і комерційної пропозиції містяться не лише або виключно у Додатку №1 до тендерної документації, але й в Додатку № 2, №3 та самому Оголошенні про проведення закупівлі через систему електронних торгів.
Згідно з п. 2.9. Оголошення про проведення закупівлі через систему електронних торгів, для підтвердження якості товарів, що підлягають обов’язковій сертифікації, вимагаються сертифікати, видані органами Держстандарту України, які Вами надані не були.
Згідно з Додатком №1, що стосується підтвердження повноваження директора, Вами було надано не повний перелік документів. У Додатку №1 визначено документи, що підтверджують правомочність на укладення договору про закупівлю, а саме копія протоколу зборів засновників учасника та/або наказу про призначення керівника, а також трудовий контракт. Трудового контракту Вами надано не було. Зважаючи на дати інших документів - Рішення учасника ТОВ «Продторгобладнання» від 10.09.19р. та Наказу №18 від 11.09.19р. у тендерної комісії виникають підстави сумніватися у даті набуття директором його повноважень.
Згідно з Додатком №2, товар повинен відповідати переліченим вимогам та забезпечуватися гарантійним ремонтом безкоштовно протягом гарантійного терміну, що підтверджується гарантійним листом учасника, який Вами надано не було. На цій підставі тендерна комісія не бачить свідчень Вашим гарантійним зобов’язанням та гарантійному терміну.
Окрім того звертаємо вашу увагу на те, що файли завантажені хаотично без найменування файлів. Наприклад, у файлі IMG_1434.jpeg міститься лише перша сторінка «Рішення учасника». Знайти другу сторінку з відповідним підтвердженням, що це продовження певного документа, неможливо.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 14:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОДТОРГОБЛАДНАННЯ" 88 996,00
UAH з ПДВ
88 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Холодтехсервіс 92 300,00
UAH з ПДВ
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕНД СЕРВІС" 92 784,00
UAH з ПДВ
92 784,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 93 933,84
UAH з ПДВ
93 933,84
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 13:52
IMG_1433.jpeg
19 вересня 2019 13:52
IMG_1434.jpeg
19 вересня 2019 13:52
IMG_1437.jpeg
19 вересня 2019 13:52
IMG_1436.jpeg
19 вересня 2019 13:52
IMG_1435.jpeg
19 вересня 2019 13:52
IMG_1432.jpeg
19 вересня 2019 13:52
IMG_1431.jpeg
19 вересня 2019 13:52
IMG_1430.jpeg
19 вересня 2019 13:52
IMG_1429.jpeg
19 вересня 2019 13:52
IMG_1428.jpeg
19 вересня 2019 13:52
IMG_1427.jpeg
19 вересня 2019 13:52
Статут (1).jpeg
19 вересня 2019 13:52
Статут (2).jpeg
19 вересня 2019 13:52
Статут (3).jpeg
19 вересня 2019 13:52
Статут (4).jpeg
19 вересня 2019 13:52
Статут (5).jpeg
19 вересня 2019 13:52
Статут (6).jpeg
19 вересня 2019 13:52
Статут (7).jpeg
19 вересня 2019 13:52
IMG_1426.jpeg
19 вересня 2019 13:52
IMG_1425.jpeg
19 вересня 2019 13:52
IMG_1424.jpeg
19 вересня 2019 13:52
IMG_1423.jpeg
19 вересня 2019 13:52
IMG_1422.jpeg
19 вересня 2019 13:52
IMG_1421.jpeg
19 вересня 2019 13:52
IMG_1420.jpeg

Публічні документи

19 вересня 2019 13:07
статут.pdf
19 вересня 2019 13:07
Сертифікат нерж кий-в .PDF
19 вересня 2019 13:07
Свідоцтво.JPG
19 вересня 2019 13:07
Свідоцтво ПДВ.JPG
19 вересня 2019 13:07
Реквізити підприємства.pdf
19 вересня 2019 13:07
Протокол засновників.pdf
19 вересня 2019 13:07
паспорт мрміт 1-х страв.pdf
19 вересня 2019 13:07
паспорт марміт 2-х страв.pdf
19 вересня 2019 13:07
Паспорт вітрина холод.pdf
19 вересня 2019 13:07
наказ директор.jpg
19 вересня 2019 13:07
контракт директор..pdf
19 вересня 2019 13:07
комерційна пропозиція.pdf
19 вересня 2019 13:07
Договір.pdf
19 вересня 2019 13:07
довідка ма.тех.база.jpg
19 вересня 2019 13:07
деклараія марміти.jpg
19 вересня 2019 13:07
гарантія.jpg
19 вересня 2019 13:07
гар.лист якість товару .jpg
19 вересня 2019 13:07
ЭДРПОУ.JPG
19 вересня 2019 13:07
Установчі документи.pdf
19 вересня 2019 13:07
Технічні вимоги.pdf
19 вересня 2019 13:07
гар.лист док.jpg
19 вересня 2019 13:07
відомості про учасника.jpg
19 вересня 2019 13:07
витяг з реєстру.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 13:45
Установчі документи.pdf
18 вересня 2019 13:45
Статут новий.pdf
18 вересня 2019 13:45
Свідотство реєєстрації.pdf
18 вересня 2019 13:45
Свідотство ПДВ.pdf
18 вересня 2019 13:45
Комерційна пропозиція.pdf
18 вересня 2019 13:45
Довід сертифікат.pdf
18 вересня 2019 13:45
Гарантійний лист.pdf
18 вересня 2019 13:45
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОДТОРГОБЛАДНАННЯ"

ТОВ Холодтехсервіс

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЕНД СЕРВІС"

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОДТОРГОБЛАДНАННЯ"
#36979003
Відхилено 88 996,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 15:12
ТОВ Холодтехсервіс
#34745382
Переможець 90 000,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 14:48

Документи

24 вересня 2019 15:12
Протокол.pdf

Документи

30 вересня 2019 14:48
Протокол 2530092019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 вересня 2019 14:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Холодтехсервіс
#34745382
90 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 вересня 2019 14:48
Протокол 2530092019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 16:37
Договір 97 02102019.pdf укладений
02 жовтня 2019 15:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 90 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 15 000,00 UAH)