Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (голки до шприц-ручок)
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2019-09-11-001304-b 220948ec6734476eaed373c68508ede7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кирилюк Анатолій Іванович

380974058155 1989.rodl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03067009
Місцезнаходження: 33027, Україна , Рівненська обл., Рівне, Київська, 60
Контактна особа: Кирилюк Анатолій Іванович
380974058155
1989.rodl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 27 вересня 2019 11:51
Очікувана вартість: 120 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
230 упаковка
Голка до шприц-ручок 32G 4 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33027, Україна, Рівненська область, Рівне, Київська, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
230 упаковка
Голка до шприц-ручок 31 G 5 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33027, Україна, Рівненська область, Рівне, Київська, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 15:01
РОДЛ ТД голки до шприц.руч.docx
11 вересня 2019 15:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 15:01
РОДЛ ТД голки до шприц.руч.docx
11 вересня 2019 12:50
РОДЛ ТД шприци 2019 (1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-11-001304-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ", Код ЄДРПОУ:41404407
Дата подання: 03 жовтня 2019 16:44
Щодо неправомірного визначення переможця торгів - ПрАТ "ПО ВИРОБНИЦТВУ ІНСУЛІНІВ "ІНДАР"
Текст вимоги викладено у долученому файлі № 03/10-01 від 03 жовтня 2019 року
Скасована
Дата: 03 жовтня 2019 17:41
Причина: У зв'язку з технічною помилкою. Вимога 03/10-01 від 03 жовтня 2019 року буде підвантажена повторно.
Номер вимоги: UA-2019-09-11-001304-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ", Код ЄДРПОУ:41404407
Дата подання: 03 жовтня 2019 17:52
Щодо неправомірного визначення переможця торгів ПрАТ "ПО ВИРОБНИЦТВУ ІНСУЛІНІВ"ІНДАР"
Текст вимоги викладено у долученому файлі № 03-10-01 від 03 жовтня 2019 року
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 жовтня 2019 16:06
Комунальним підприємством «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради (далі – Замовник) на виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) опрацьовано вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАМАНТ-ФАРМ» від 03 жовтня 2019 року № 03/10-01, щодо неправомірного визначення Замовником переможця торгів.
За результатами опрацювання повідомляємо наступне.

Тендерним комітетом комунального підприємства «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради 03 жовтня 2019 року було прийнято рішення визначити переможцем Учасника торгів ПрАТ «По виробництву інсулінів «Індар» (далі –ПрАТ «Індар») у процедурі відкритих торгів для закупівлі медичних матеріалів (голки для шприц-ручок), згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 33140000-3 Медичні матеріали (голки до шприц-ручок) (НК 024:2019 код 59230 – голка ін'єкційна), ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-11-001304-b.
У Додатку 1 Тендерної документації зазначено медико-технічне завдання на закупівлю медичних матеріалів згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 33140000-3 Медичні матеріали (голки до шприц-ручок) (НК 024:2019 код 59230 - голка ін'єкційна):
Загальні вимоги до учасників:
1. Еквівалентом (аналогом) в розумінні даної тендерної документації є виріб медичного призначення стандартні характеристики якого абсолютно співпадають з характеристиками виробу, що є предметом закупівлі. Стандартні характеристики еквіваленту товару на який відбувається заміна повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів. Запропонований препарат повинен відповідати всім нижче наведеним вимогам.
2. Усі запропоновані товари мають бути належним чином зареєстрованими та дозволеними до використання на території України (подаються копії документів, які засвідчують реєстрацію/декларацію відповідності/технічні умови).
3. Вироби повинні відповідати нормам із захисту довкілля та мати інструкцію для медичного застосування. На підтвердження, Учасник надає гарантійний лист.
4. Термін придатності вказаних виробів медичного призначення повинен становити не менше 70% у на дату поставки Замовнику. На підтвердження, учасник надає гарантійний лист.
5. Постачальник зобов’язаний забезпечити поставку (доставку) товару на склад Замов-ника за адресою: м. Рівне, вул. Київська, 60. На підтвердження, Учасник надає гарантійний лист.
6. Відповідальність за формування ціни несе Учасник.
7. Копію ліцензії на вид діяльності, за її відсутності письмове пояснення причин відсутності ліцензії, що повинно містити посилання на нормативні акти або копію роз'яснення державних органів.
8. Маркування на зовнішній упаковці виробів медичного призначення має включати в себе назву та інформацію про склад, дату виготовлення та термін придатності, номер партії, адре-су виробника, інформацію про умови зберігання. Постачальник повинен бути спроможній забез-печити поставку в термін до 5 робочих днів з дати отримання заявки. Про виконання даної вимоги формується пояснювальний лист з описом про забезпечення виконання даної вимоги.
У складі своєї тендерної пропозиції на вимогу пункту 2 Додатку 1 Тендерної документації ПрАТ «Індар» надав відповідні документи, а саме:
 сторінка 76 тендерної пропозиції – Копія сертифікату про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів;
 сторінка 78 тендерної пропозиції – Копія декларації про відповідність.
Згідно вищезазначених медико-технічних вимог до предмету закупівлі Замовник не вимагає надання сертифікатів якості виробника у складі тендерної пропозиції. Стосовно надання сертифікатів якості виробника зазначено у Проекті договору про закупівлю товарів за державні кошти (Додаток 6 Тендерної документації) пунктом 2.2 Розділу II – «2.2. Товар, що постачається, повинен супроводжуватися документами щодо кількості, терміну придатності, найменування, виробника. Кожна серія повинна супроводжуватися сертифікатом якості, виданим виробником.». Щодо даної вимоги учасник ПрАТ «Індар» у складі тендерної пропозиції надав Лист-згоду на Проект договору закупівлі за державні кошти (сторінка 68).
У відповідності до пункту 1 Розділу III
«Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі подається із заванта-женням файлів:
 реєстру наданих документів згідно форми (Додаток 3);
 тендерної пропозиції, яка складена згідно вимог тендерної документації та оформлена за формою Додатку 2 цієї тендерної документації.
 документів, що підтверджують повноваження учасника або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної документації, а також підписання договору про закупівлю згідно тендерної документації;
 документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника медико-технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);
 документально підтвердженої інформації про відповідність учасника кваліфікацій-ним критеріям згідно зі ст. 16 Закону та відсутність обставин, передбачених ст. 17 Закону;
 інших документів, передбачених відповідними розділами та додатками тендерної документації».
На власний розсуд ПрАТ «Індар» надав у складі тендерної пропозиції Копії сертифікатів біологічної активності (сторінки 81,82), зазначивши їх в Реєстрі документів, наданих у складі тендерної пропозиції (далі – Реєстр) як Копії сертифікатів якості (п. 21 даного Реєстру).
Крім того, пунктом 5 Розділу III Тендерної документації Замовником визначені формальні (несуттєві) помилки: «Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Відповідно до абз. 3 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції торгів та не впливають на зміст пропозиції, а саме відсутність підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет вважає, що Учасник припустився формальної (несуттєвої) помилки, зазначивши у пункті 21 Реєстру назву – Копії сертифікатів якості, замість назви Копії сертифікатів біологічної відповідності, що ніяк не впливає на зміст тендерної пропозиції. Усі інші документи згідно вимог тендерної документації Учасник ПрАТ «Індар» надав у повному обсязі. У зв’язку з чим, Замовником прий-нято рішення визначити переможцем даної закупівлі учасника торгів ПрАТ «По виробництву інсулінів «Індар».
Під час оцінки та перевірки документів усіх Учасників, щодо кваліфікаційних критеріїв та медико-технічних вимог Замовник керується, виключно, нормами Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПрАТ "ПО ВИРОБНИЦТВУ ІНСУЛІНІВ "ІНДАР" 113 673,59
UAH з ПДВ
97 023,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ" 114 011,00
UAH з ПДВ
97 023,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ 114 502,95
UAH з ПДВ
109 691,37
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ" 117 298,64
UAH з ПДВ
117 298,64
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 15:28
Документи переможця.pdf
27 вересня 2019 16:11
Цінова після аукціону.pdf
26 вересня 2019 15:14
Частина 2.pdf
26 вересня 2019 15:14
Частина 1.pdf
26 вересня 2019 15:14
Реестр.pdf
26 вересня 2019 15:14
Пропозиція.pdf
26 вересня 2019 15:14
Повноваження підпису.pdf

Публічні документи

23 вересня 2019 15:25
Технічна частина.pdf
23 вересня 2019 15:25
Проект договору.pdf
23 вересня 2019 15:25
Кваліфікаційна частина.pdf
23 вересня 2019 15:25
Інші документи.pdf
23 вересня 2019 15:25
Інформація щодо ст 17.pdf
23 вересня 2019 15:25
Документи щодо підпису.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 15:38
Електронний підпис
25 вересня 2019 15:37
Цінова прпозиція.pdf
25 вересня 2019 15:37
Проект Договору.pdf
25 вересня 2019 15:37
Довідки частина 2.pdf
25 вересня 2019 15:37
Довідки Частина 1.pdf
25 вересня 2019 15:37
Уставні документи.pdf
25 вересня 2019 15:37
Реєстр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "ПО ВИРОБНИЦТВУ ІНСУЛІНІВ "ІНДАР"

ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ"

ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ

ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "ПО ВИРОБНИЦТВУ ІНСУЛІНІВ "ІНДАР"
#21680915
Переможець 97 023,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 14:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2019 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "ПО ВИРОБНИЦТВУ ІНСУЛІНІВ "ІНДАР"
#21680915
97 023,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 листопада 2019 16:09
дод уг 1 Індар.pdf зміни до договору
27 листопада 2019 16:02
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 11:09
Новый документ 2019-10-16 10.38.51.pdf укладений
16 жовтня 2019 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 01-206
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 80 559,98
UAH (в тому числі ПДВ 5 270,28 UAH)