Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні матеріали (голки до шприц-ручок)
Очікувана вартість
120 000,00 UAH
UA-2019-09-11-001304-b ● 220948ec6734476eaed373c68508ede7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Рівненська обласна дитяча лікарня" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03067009 |
Місцезнаходження: | 33027, Україна , Рівненська обл., Рівне, Київська, 60 |
Контактна особа: |
Кирилюк Анатолій Іванович 380974058155 1989.rodl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2019 12:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2019 11:51 |
Очікувана вартість: | 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
230 упаковка
Голка до шприц-ручок 32G 4 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33027, Україна, Рівненська область, Рівне, Київська, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
230 упаковка
Голка до шприц-ручок 31 G 5 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
33027, Україна, Рівненська область, Рівне, Київська, 60
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2019 15:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2019 15:01 |
РОДЛ ТД голки до шприц.руч.docx |
11 вересня 2019 15:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 вересня 2019 15:01 |
РОДЛ ТД голки до шприц.руч.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-11-001304-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ", Код ЄДРПОУ:41404407
Дата подання: 03 жовтня 2019 16:44
Щодо неправомірного визначення переможця торгів - ПрАТ "ПО ВИРОБНИЦТВУ ІНСУЛІНІВ "ІНДАР"
Текст вимоги викладено у долученому файлі № 03/10-01 від 03 жовтня 2019 року
Скасована
Дата: 03 жовтня 2019 17:41
Причина: У зв'язку з технічною помилкою. Вимога 03/10-01 від 03 жовтня 2019 року буде підвантажена повторно.
Номер вимоги: UA-2019-09-11-001304-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ", Код ЄДРПОУ:41404407
Дата подання: 03 жовтня 2019 17:52
Щодо неправомірного визначення переможця торгів ПрАТ "ПО ВИРОБНИЦТВУ ІНСУЛІНІВ"ІНДАР"
Текст вимоги викладено у долученому файлі № 03-10-01 від 03 жовтня 2019 року
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 жовтня 2019 16:06
Комунальним підприємством «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради (далі – Замовник) на виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) опрацьовано вимогу Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАМАНТ-ФАРМ» від 03 жовтня 2019 року № 03/10-01, щодо неправомірного визначення Замовником переможця торгів.
За результатами опрацювання повідомляємо наступне.
Тендерним комітетом комунального підприємства «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради 03 жовтня 2019 року було прийнято рішення визначити переможцем Учасника торгів ПрАТ «По виробництву інсулінів «Індар» (далі –ПрАТ «Індар») у процедурі відкритих торгів для закупівлі медичних матеріалів (голки для шприц-ручок), згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 33140000-3 Медичні матеріали (голки до шприц-ручок) (НК 024:2019 код 59230 – голка ін'єкційна), ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-11-001304-b.
У Додатку 1 Тендерної документації зазначено медико-технічне завдання на закупівлю медичних матеріалів згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 33140000-3 Медичні матеріали (голки до шприц-ручок) (НК 024:2019 код 59230 - голка ін'єкційна):
Загальні вимоги до учасників:
1. Еквівалентом (аналогом) в розумінні даної тендерної документації є виріб медичного призначення стандартні характеристики якого абсолютно співпадають з характеристиками виробу, що є предметом закупівлі. Стандартні характеристики еквіваленту товару на який відбувається заміна повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів. Запропонований препарат повинен відповідати всім нижче наведеним вимогам.
2. Усі запропоновані товари мають бути належним чином зареєстрованими та дозволеними до використання на території України (подаються копії документів, які засвідчують реєстрацію/декларацію відповідності/технічні умови).
3. Вироби повинні відповідати нормам із захисту довкілля та мати інструкцію для медичного застосування. На підтвердження, Учасник надає гарантійний лист.
4. Термін придатності вказаних виробів медичного призначення повинен становити не менше 70% у на дату поставки Замовнику. На підтвердження, учасник надає гарантійний лист.
5. Постачальник зобов’язаний забезпечити поставку (доставку) товару на склад Замов-ника за адресою: м. Рівне, вул. Київська, 60. На підтвердження, Учасник надає гарантійний лист.
6. Відповідальність за формування ціни несе Учасник.
7. Копію ліцензії на вид діяльності, за її відсутності письмове пояснення причин відсутності ліцензії, що повинно містити посилання на нормативні акти або копію роз'яснення державних органів.
8. Маркування на зовнішній упаковці виробів медичного призначення має включати в себе назву та інформацію про склад, дату виготовлення та термін придатності, номер партії, адре-су виробника, інформацію про умови зберігання. Постачальник повинен бути спроможній забез-печити поставку в термін до 5 робочих днів з дати отримання заявки. Про виконання даної вимоги формується пояснювальний лист з описом про забезпечення виконання даної вимоги.
У складі своєї тендерної пропозиції на вимогу пункту 2 Додатку 1 Тендерної документації ПрАТ «Індар» надав відповідні документи, а саме:
сторінка 76 тендерної пропозиції – Копія сертифікату про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів;
сторінка 78 тендерної пропозиції – Копія декларації про відповідність.
Згідно вищезазначених медико-технічних вимог до предмету закупівлі Замовник не вимагає надання сертифікатів якості виробника у складі тендерної пропозиції. Стосовно надання сертифікатів якості виробника зазначено у Проекті договору про закупівлю товарів за державні кошти (Додаток 6 Тендерної документації) пунктом 2.2 Розділу II – «2.2. Товар, що постачається, повинен супроводжуватися документами щодо кількості, терміну придатності, найменування, виробника. Кожна серія повинна супроводжуватися сертифікатом якості, виданим виробником.». Щодо даної вимоги учасник ПрАТ «Індар» у складі тендерної пропозиції надав Лист-згоду на Проект договору закупівлі за державні кошти (сторінка 68).
У відповідності до пункту 1 Розділу III
«Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі подається із заванта-женням файлів:
реєстру наданих документів згідно форми (Додаток 3);
тендерної пропозиції, яка складена згідно вимог тендерної документації та оформлена за формою Додатку 2 цієї тендерної документації.
документів, що підтверджують повноваження учасника або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної документації, а також підписання договору про закупівлю згідно тендерної документації;
документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника медико-технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);
документально підтвердженої інформації про відповідність учасника кваліфікацій-ним критеріям згідно зі ст. 16 Закону та відсутність обставин, передбачених ст. 17 Закону;
інших документів, передбачених відповідними розділами та додатками тендерної документації».
На власний розсуд ПрАТ «Індар» надав у складі тендерної пропозиції Копії сертифікатів біологічної активності (сторінки 81,82), зазначивши їх в Реєстрі документів, наданих у складі тендерної пропозиції (далі – Реєстр) як Копії сертифікатів якості (п. 21 даного Реєстру).
Крім того, пунктом 5 Розділу III Тендерної документації Замовником визначені формальні (несуттєві) помилки: «Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Відповідно до абз. 3 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції торгів та не впливають на зміст пропозиції, а саме відсутність підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет вважає, що Учасник припустився формальної (несуттєвої) помилки, зазначивши у пункті 21 Реєстру назву – Копії сертифікатів якості, замість назви Копії сертифікатів біологічної відповідності, що ніяк не впливає на зміст тендерної пропозиції. Усі інші документи згідно вимог тендерної документації Учасник ПрАТ «Індар» надав у повному обсязі. У зв’язку з чим, Замовником прий-нято рішення визначити переможцем даної закупівлі учасника торгів ПрАТ «По виробництву інсулінів «Індар».
Під час оцінки та перевірки документів усіх Учасників, щодо кваліфікаційних критеріїв та медико-технічних вимог Замовник керується, виключно, нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
За результатами опрацювання повідомляємо наступне.
Тендерним комітетом комунального підприємства «Рівненська обласна дитяча лікарня» Рівненської обласної ради 03 жовтня 2019 року було прийнято рішення визначити переможцем Учасника торгів ПрАТ «По виробництву інсулінів «Індар» (далі –ПрАТ «Індар») у процедурі відкритих торгів для закупівлі медичних матеріалів (голки для шприц-ручок), згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 33140000-3 Медичні матеріали (голки до шприц-ручок) (НК 024:2019 код 59230 – голка ін'єкційна), ідентифікатор закупівлі UA-2019-09-11-001304-b.
У Додатку 1 Тендерної документації зазначено медико-технічне завдання на закупівлю медичних матеріалів згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 33140000-3 Медичні матеріали (голки до шприц-ручок) (НК 024:2019 код 59230 - голка ін'єкційна):
Загальні вимоги до учасників:
1. Еквівалентом (аналогом) в розумінні даної тендерної документації є виріб медичного призначення стандартні характеристики якого абсолютно співпадають з характеристиками виробу, що є предметом закупівлі. Стандартні характеристики еквіваленту товару на який відбувається заміна повинні відповідати вимогам діючих стандартів щодо даних товарів. Запропонований препарат повинен відповідати всім нижче наведеним вимогам.
2. Усі запропоновані товари мають бути належним чином зареєстрованими та дозволеними до використання на території України (подаються копії документів, які засвідчують реєстрацію/декларацію відповідності/технічні умови).
3. Вироби повинні відповідати нормам із захисту довкілля та мати інструкцію для медичного застосування. На підтвердження, Учасник надає гарантійний лист.
4. Термін придатності вказаних виробів медичного призначення повинен становити не менше 70% у на дату поставки Замовнику. На підтвердження, учасник надає гарантійний лист.
5. Постачальник зобов’язаний забезпечити поставку (доставку) товару на склад Замов-ника за адресою: м. Рівне, вул. Київська, 60. На підтвердження, Учасник надає гарантійний лист.
6. Відповідальність за формування ціни несе Учасник.
7. Копію ліцензії на вид діяльності, за її відсутності письмове пояснення причин відсутності ліцензії, що повинно містити посилання на нормативні акти або копію роз'яснення державних органів.
8. Маркування на зовнішній упаковці виробів медичного призначення має включати в себе назву та інформацію про склад, дату виготовлення та термін придатності, номер партії, адре-су виробника, інформацію про умови зберігання. Постачальник повинен бути спроможній забез-печити поставку в термін до 5 робочих днів з дати отримання заявки. Про виконання даної вимоги формується пояснювальний лист з описом про забезпечення виконання даної вимоги.
У складі своєї тендерної пропозиції на вимогу пункту 2 Додатку 1 Тендерної документації ПрАТ «Індар» надав відповідні документи, а саме:
сторінка 76 тендерної пропозиції – Копія сертифікату про відповідність вимогам технічного регламенту щодо медичних виробів;
сторінка 78 тендерної пропозиції – Копія декларації про відповідність.
Згідно вищезазначених медико-технічних вимог до предмету закупівлі Замовник не вимагає надання сертифікатів якості виробника у складі тендерної пропозиції. Стосовно надання сертифікатів якості виробника зазначено у Проекті договору про закупівлю товарів за державні кошти (Додаток 6 Тендерної документації) пунктом 2.2 Розділу II – «2.2. Товар, що постачається, повинен супроводжуватися документами щодо кількості, терміну придатності, найменування, виробника. Кожна серія повинна супроводжуватися сертифікатом якості, виданим виробником.». Щодо даної вимоги учасник ПрАТ «Індар» у складі тендерної пропозиції надав Лист-згоду на Проект договору закупівлі за державні кошти (сторінка 68).
У відповідності до пункту 1 Розділу III
«Тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі подається із заванта-женням файлів:
реєстру наданих документів згідно форми (Додаток 3);
тендерної пропозиції, яка складена згідно вимог тендерної документації та оформлена за формою Додатку 2 цієї тендерної документації.
документів, що підтверджують повноваження учасника або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної документації, а також підписання договору про закупівлю згідно тендерної документації;
документального підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника медико-технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником, в тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);
документально підтвердженої інформації про відповідність учасника кваліфікацій-ним критеріям згідно зі ст. 16 Закону та відсутність обставин, передбачених ст. 17 Закону;
інших документів, передбачених відповідними розділами та додатками тендерної документації».
На власний розсуд ПрАТ «Індар» надав у складі тендерної пропозиції Копії сертифікатів біологічної активності (сторінки 81,82), зазначивши їх в Реєстрі документів, наданих у складі тендерної пропозиції (далі – Реєстр) як Копії сертифікатів якості (п. 21 даного Реєстру).
Крім того, пунктом 5 Розділу III Тендерної документації Замовником визначені формальні (несуттєві) помилки: «Відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Відповідно до абз. 3 ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції торгів та не впливають на зміст пропозиції, а саме відсутність підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки. Враховуючи вищезазначене, тендерний комітет вважає, що Учасник припустився формальної (несуттєвої) помилки, зазначивши у пункті 21 Реєстру назву – Копії сертифікатів якості, замість назви Копії сертифікатів біологічної відповідності, що ніяк не впливає на зміст тендерної пропозиції. Усі інші документи згідно вимог тендерної документації Учасник ПрАТ «Індар» надав у повному обсязі. У зв’язку з чим, Замовником прий-нято рішення визначити переможцем даної закупівлі учасника торгів ПрАТ «По виробництву інсулінів «Індар».
Під час оцінки та перевірки документів усіх Учасників, щодо кваліфікаційних критеріїв та медико-технічних вимог Замовник керується, виключно, нормами Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 12:24
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПрАТ "ПО ВИРОБНИЦТВУ ІНСУЛІНІВ "ІНДАР" |
113 673,59
UAH з ПДВ
|
97 023,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАМАНТ-ФАРМ" |
114 011,00
UAH з ПДВ
|
97 023,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП ВКФ КВАНТ-ЮГ |
114 502,95
UAH з ПДВ
|
109 691,37
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ОПТМЕДФАРМПОСТАЧ" |
117 298,64
UAH з ПДВ
|
117 298,64
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "ПО ВИРОБНИЦТВУ ІНСУЛІНІВ "ІНДАР" #21680915 |
Переможець |
97 023,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2019 14:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 листопада 2019 16:09
|
дод уг 1 Індар.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2019 16:02
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2019 11:09
|
Новый документ 2019-10-16 10.38.51.pdf | укладений |
16 жовтня 2019 10:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 01-206 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |