Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (монітор, системний блок, багатофункціональний пристрій)
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2019-09-11-001302-b eaba282e171b4d8e9d160096a5913e73
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Даньчак Наталія

+380672383355 aair2018@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство "Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин"
Код ЄДРПОУ: 32114325
Вебсайт: https://www.agro-id.gov.ua/
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Сім’ї Хохлових, 15, кім. 406
Контактна особа: Даньчак Наталія
+380672383355
aair2018@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 12:49
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 14:00
Початок аукціону: 27 вересня 2019 12:20
Очікувана вартість: 540 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43 штука
монітор, системний блок, багатофункціональний пристрій (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, Київ, м. Київ, вул. Сім’ї Хохлових, 15, офіс 406
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості Товару здійснюється на умовах 100 % оплати протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати поставки Товару на підставі отриманого рахунку-фактури /рахунку/ Продавця, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Продавця. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 12:49
документація компьютери.doc
11 вересня 2019 12:49
документація компьютери 2.doc
11 вересня 2019 12:49
документація компьютери 4.doc
11 вересня 2019 12:49
документація компьютери 3.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 11 вересня 2019 18:14
Дата відповіді: 12 вересня 2019 15:03
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
На Ваше питання повідомляємо, що Державне підприємство «Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин» використовує електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
Державне підприємство «Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин» заперечує проти можливих порушень вимог Закону під час здійснення цієї закупівлі, та пропонує розглядати її як таку, що не підпадає під дію Закону та оголошену в електронній системі закупівлю з метою відбору постачальника для досягнення максимальної ефективності витрачання коштів Підприємств.
На підставі вищевикладеного, враховуючи, що Підприємство не є Замовником в розумінні закону.
Згідно даної закупівлі – встановлено право потенційного учасника надати еквівалент саме системного блоку, який має відповідати технічним вимогам та якостям, зазначеним в Додатку 2 до Тендерної документації. Замовником не встановлено «еквіваленту» саме до процесору, оскільки дана складова є істотним якісним показником цілісного товару, що істотно впливатиме на якість роботи системного блоку, а тому саме до процесору будь-який інший еквівалент товару не розглядається. До інших складових визначені мінімальні показники, яким вони мають відповідати.
З повагою, ДП АІРТ.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 вересня 2019 11:21
Дата відповіді: 12 вересня 2019 15:00
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
На Ваше питання повідомляємо, що Державне підприємство «Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин» використовує електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору.
1) Державне підприємство «Агентство з ідентифікації і реєстрації тварин» заперечує проти можливих порушень вимог Закону під час здійснення цієї закупівлі, та пропонує розглядати її як таку, що не підпадає під дію Закону та оголошену в електронній системі закупівлю з метою відбору постачальника для досягнення максимальної ефективності витрачання коштів Підприємств.
На підставі вищевикладеного, враховуючи, що Підприємство не є Замовником в розумінні закону.
2) Згідно даної закупівлі – встановлено право потенційного учасника надати еквівалент саме системного блоку, який має відповідати технічним вимогам та якостям, зазначеним в Додатку 2 до Тендерної документації. Замовником не встановлено «еквіваленту» саме до процесору, оскільки дана складова є істотним якісним показником цілісного товару, що істотно впливатиме на якість роботи системного блоку, а тому саме до процесору будь-який інший еквівалент товару не розглядається. До інших складових визначені мінімальні показники, яким вони мають відповідати (в тому числі еквіваленти).
3) Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій за лотом є «Ціна з ПДВ» (питома вага критерію – 100%). Ціна пропозиції (за лотом - у разі їх визначення) визначається згідно додатку 1 до тендерної документації. Якщо учасник ФОП-неплатник ПДВ, при оцінці його пропозиції до неї буде додано 20% вартості (ПДВ), для забезпечення рівних умов оцінки усіх отриманих пропозицій.
Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
Кожен учасник в своїй пропозиції зобов’язаний зазначити повне найменування товару (в тому числі марку, технічний опис, асортимент товару тощо), який він пропонує, оскільки п.1.1. Розділу ІІІ Тендерної документації передбачено:
«Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну - у разі, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, визначені частиною четвертою статті 10 Закону (оголошення про проведення процедури закупівлю оприлюднене виключно українською мовою), інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі);

З повагою, ДП АІРТ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 12:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД" 416 075,58
UAH з ПДВ
416 075,58
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" 468 840,00
UAH з ПДВ
468 840,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС" 532 047,00
UAH з ПДВ
529 347,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 535 200,00
UAH з ПДВ
532 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 12:39
Електронний підпис
26 вересня 2019 12:36
Лист на монітори.jpg
26 вересня 2019 12:36
6. Протокол засновників.pdf
26 вересня 2019 12:36
5. Наказ про прийняття.pdf
26 вересня 2019 12:36
4. Статут.pdf
26 вересня 2019 12:36
31. Тендерна пропозиція.pdf
26 вересня 2019 12:36
30. Технічні вимоги.pdf
26 вересня 2019 12:36
3. Свідоцтво ПДВ.pdf
26 вересня 2019 12:36
27. Проект договору.pdf
26 вересня 2019 12:36
25. Паспорт Богомаз.pdf
26 вересня 2019 12:36
24. Лист-згода Богомаз.pdf
26 вересня 2019 12:36
21. Лист про сертифікацію.pdf
26 вересня 2019 12:36
20. Лист про висновки СЕС.pdf
26 вересня 2019 12:36
2. Витяг ЄДРПОУ.pdf
26 вересня 2019 12:35
12. Лист-гарантія по ст. 17.pdf
26 вересня 2019 12:35
1. Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 12:27
Електронний підпис
26 вересня 2019 12:27
Авторизація НР.pdf
26 вересня 2019 12:27
Технічна специфікація.pdf
26 вересня 2019 12:27
Тендерна пропозиція.pdf
26 вересня 2019 12:27
Проект договору.pdf
26 вересня 2019 12:27
Авторизація DELL.pdf
26 вересня 2019 12:27
Статут 2016 з описом.pdf
26 вересня 2019 12:27
Реєстраційні документи.pdf
26 вересня 2019 12:27
Документ_ЄДР_1005727069.zip
26 вересня 2019 12:27
Витяг ПДВ.pdf
26 вересня 2019 12:27
Рекомендаційний лист 3.pdf
26 вересня 2019 12:27
Рекомендаційний лист 2.pdf
26 вересня 2019 12:27
Рекомендаційний лист 1.pdf
26 вересня 2019 12:27
Договір 4.pdf
26 вересня 2019 12:27
Договір 3.pdf
26 вересня 2019 12:27
Договір 2.pdf
26 вересня 2019 12:27
Договір 1.pdf
26 вересня 2019 12:27
Паспорт директора.pdf
26 вересня 2019 12:27
Довідки АІРТ.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 13:28
Електронний підпис
08 жовтня 2019 13:27
Dovidka_19281463420940890564.pdf
08 жовтня 2019 13:27
Довідка ДПС.pdf
08 жовтня 2019 13:25
Електронний підпис
25 вересня 2019 15:41
Електронний підпис
25 вересня 2019 15:41
Тендерна пропозиція.pdf
25 вересня 2019 15:26
Електронний підпис
25 вересня 2019 15:25
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 14:26
Електронний підпис
25 вересня 2019 14:26
Згідно з оригіналом.rar
25 вересня 2019 14:26
MAF_Ukrainian Papir Ltd._UKR.pdf
25 вересня 2019 14:26
Делл Украина лист.pdf
25 вересня 2019 14:26
Висновки СЕС.pdf
25 вересня 2019 14:26
Документи.rar
25 вересня 2019 14:26
Тендерна пропозиція.pdf
25 вересня 2019 14:26
Технічні вимоги.pdf
25 вересня 2019 14:26
Технічна специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР"

ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРО ТРЕЙД"
#38791851
Відхилено 416 075,58
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 12:49
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР"
#37210479
Відхилено 468 840,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 15:27
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"
#37100998
Переможець 529 347,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 16:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС"
#37100998
529 347,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:22
протокол 2 звіт олмакс.doc укладений
02 січня 2020 11:21
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2019 12:15
дод угода.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 12:11
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 12:04
договір 16 10 2019.pdf укладений
17 жовтня 2019 12:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості та якості товарів), загальна вартість Товару складає 471240,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 16/10/2019-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 471 240,00
UAH (в тому числі ПДВ 78 540,00 UAH)