Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з організації та проведення Media School - школи розвитку медіакомпетентності молоді
Очікувана вартість
109 220,00 UAH
UA-2019-09-11-001034-b 725b1181c30c46b3bf1d1d3b45db0232
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богданова Марина Сергіївна

380577252074 ussmkharkiv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент у справах сім'ї, молоді та спорту Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35859047
Вебсайт: http://sportevents.kharkiv.ua
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, Сумська, 64
Контактна особа: Богданова Марина Сергіївна
380577252074
ussmkharkiv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 27 вересня 2019 12:33
Очікувана вартість: 109 220,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 092,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79950000-8: Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів


Послуги з організації та проведення Media School - школи розвитку медіакомпетентності молоді
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 послуга
Послуги з організації та проведення Media School - школи розвитку медіакомпетентності молоді
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 жовтня 2019  —  10 грудня 2019
ДК 021:2015: 79950000-8 — Послуги з організації виставок, ярмарок і конгресів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться Замовником за фактом надання послуг на підставі підписаного акту наданих послуг, шляхом післяоплати у розмірі 100% кількості наданих послуг в гривнях, в межах надходження бюджетних асигнувань на казначейський рахунок Замовника протягом 90 календарних днів з дати отримання послуг на розрахунковий рахунок Виконавця вказаний в розділі ХІ цього договору «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін». Джерело фінансування – кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 12:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 12:03
7995 БУ MS Додаток № 1.1..doc
11 вересня 2019 12:02
7995 БУ MS Додаток № 2.1..doc
11 вересня 2019 12:02
7995 БУ MS Додаток № 2.doc
11 вересня 2019 12:02
7995 БУ MS Додаток № 3.doc
11 вересня 2019 12:00
7995 БУ MS Тендерна документація.docx
11 вересня 2019 11:59
7995 БУ MS Додаток № 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АДТ ЕКСПО" 107 500,00
UAH з ПДВ
107 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Тимченко Неоніла Іванівна 109 220,00
UAH з ПДВ
109 220,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 12:32
Довідка НАЗК Бурніс.pdf
01 жовтня 2019 09:52
Додаток 1.1 новий.pdf
01 жовтня 2019 09:52
Додаток 1 виправлений.pdf
30 вересня 2019 16:54
Додаток 11 виправлений.pdf
30 вересня 2019 16:54
Довидка МВС 2.pdf
27 вересня 2019 13:27
Dovidka_МВС.pdf
27 вересня 2019 13:27
Довідка ст.17.pdf
27 вересня 2019 13:27
Довідка НАЗК.pdf
27 вересня 2019 13:27
Довідка від ДФС.pdf
25 вересня 2019 15:08
Додаток 1.1.pdf
25 вересня 2019 14:06
Фотофіксація.pdf
25 вересня 2019 14:06
Протокол АДТ.pdf
25 вересня 2019 14:06
Додаток 1.pdf
25 вересня 2019 14:06
Додаток 1.1.pdf
25 вересня 2019 14:06
Довідка про досвід.pdf
25 вересня 2019 14:06
Відгук ХНУРЕ.pdf
25 вересня 2019 14:06
Витяг ПДВ.pdf
25 вересня 2019 14:06
Витяг ЕП.pdf

Публічні документи

23 вересня 2019 15:08
Електронний підпис
23 вересня 2019 15:08
Електронний підпис
23 вересня 2019 15:08
Технічні специфікації.pdf
23 вересня 2019 15:08
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АДТ ЕКСПО"

Фізична особа-підприємець Тимченко Неоніла Іванівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АДТ ЕКСПО"
#42552301
Переможець 107 500,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 17:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АДТ ЕКСПО"
#42552301
107 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2019 16:29
Дод. угода №5 до Договору №123 від 17.10.2019.pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 16:28
Електронний підпис зміни до договору
22 жовтня 2019 12:28
ДУ4 до Договору 123 від 17.10.2019.pdf зміни до договору
22 жовтня 2019 12:25
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2019 15:43
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2019 15:39
Дод. угода №3 до Договору №123 від 17.10.2019.pdf зміни до договору
18 жовтня 2019 15:37
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2019 13:54
Дод. угода №2 до Договору №123 від 17.10.2019.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 13:53
Електронний підпис зміни до договору
17 жовтня 2019 13:49
Дод. угода №1 до Договору №123 від 17,10.2019.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 13:45
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 13:30
Договір №123 від 17,10.2019.pdf укладений
17 жовтня 2019 13:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни без зміни кількості та якості послуг
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: Д/у №1 до Договору №123 від 17.10.209
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнення розділу V. Права та обов'язки Сторін.: «5.4.2 залучати до виконання послуг як субпідрядника: ТОВ «Спецвузавтоматика», код ЄДРПОУ 05837085, м. Харків, вул. Полтавський шлях, 4, для оренди приміщення конференц-залу, в обсязі більше 20% вартості Договору»
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: Д/у №2 до Договору №123 від 17.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна місця проведення, що не призведе до зміни ціни Договору та обсягу надання послуг
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: Д/у №3 до Договору №123 від 17.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Скасування додаткових угод від 17 жовтня 2019 року №1, №2 та від 18 жовтня 2019 року №3 2. Узгоджене зменшення ціни, без зміни кількості та якості послуг
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: Д/у №4 до Договору №123 від 17 жовтня 2019 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна місця проведення та доповнення розділу V. Права та обов'язки Сторін
Номер договору про закупівлю: 123
Договір:
Номер додаткової угоди: Д/у №5 до Договору №123 від 17.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 107 010,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 835,00 UAH)