Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканер)
Очікувана вартість
12 400,00 UAH
UA-2019-09-11-001030-a 5a3aa44853f84fd88f6f26730d549553
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Михайлова Людмила Іванівна

380937348399 cpr1.dmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний позашкільний навчальний заклад "Центр позашкільної роботи № 1" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 23642178
Місцезнаходження: 49040, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, житломасив Тополя-1, буд. № 8-А
Контактна особа: Михайлова Людмила Іванівна
380937348399
cpr1.dmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 19:42
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 20:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 20:00
Початок аукціону: 20 вересня 2019 14:57
Очікувана вартість: 12 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканер)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Машини для обробки даних (апаратна частина) (сканер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Кам'янська, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно статті 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 вересня 2019 10:52
Дата відповіді: 12 вересня 2019 18:11
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Замовником будуть розглянуті усі пропозиції, які відповідатимуть технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі, що наведені у Додатку 1.
2) Згідно Додатку 6 учасники зобов'язані у складі своєї пропозиції надати інформацію щодо марки, моделі товару, назви виробника та країни його походження.
3) До участі у закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Також просимо звернути увагу на обмеження щодо вартості за одиницю товару для учасників, які не є платниками ПДВ, у зв'язку з тим, що придбання здійснюється за кодом економічної класифікації видатків 2210 "Предмети, матеріали, обладнання та інвентар", за яким вартість одиниці товару повинна бути меншою за 6 000,00 грн.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 7 310,00
UAH з ПДВ
7 310,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Говтвян Ольга Андріївна" 9 800,00
UAH з ПДВ
9 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 10:44
IMG_0001.pdf
27 вересня 2019 10:09
Мищенко поспорт.pdf
27 вересня 2019 10:09
Відсутність кредитів.pdf
27 вересня 2019 10:09
лист гарантія.docx
18 вересня 2019 16:49
!Пропозиція - 7310.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ФОП "Говтвян Ольга Андріївна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 7 310,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 17:02

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 17:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
7 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір КОМПАКОМ.pdf укладений
11 жовтня 2019 15:04