Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Блок безперебійного живлення (власні кошти)
Очікувана вартість
11 500,00 UAH
UA-2019-09-11-000985-b 7c65814805ab4ce89de3c45f89bca1c6
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Анатолій Ігнатов

+380953163969 shurafan123@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм"
Код ЄДРПОУ: 35531906
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київ обл., м. Київ , бульв. Тараса Шевченка, буд. 3
Контактна особа: Анатолій Ігнатов
+380953163969
shurafan123@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 11:36
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 11:35
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 11:35
Початок аукціону: 19 вересня 2019 15:58
Очікувана вартість: 11 500,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 115,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Блок безперебійного живлення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03148, Україна, Київ, Київ, пр. Леся Курбаса, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2019
ДК 021:2015: 31150000-2 — Баласти для розрядних ламп чи трубок

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 вересня 2019 11:25
Дата відповіді: 13 вересня 2019 12:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Очікувана вартість вказана без ПДВ, при кваліфікації сума ПДВ буде додана. Аналоги розглядаються у разі відсутності альтернатив, та при умові відповідності технічним характеристикам.

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 вересня 2019 14:04
Коментар щодо відміни: Замовник скасовує закупівлю, через допущену технічну помилку під час оголошення торгів.