Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір санітарно-гігієнічного призначення (НК 024:2019 код-35557 (Простирадло для столу для огляду / терапевтичних процедур, одноразового використання; код 61048 - Простирадло для огляду/ терапевтичних процедур загального призначення) ,(джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету, медична субвенція з ДБМБ)
Очікувана вартість
197 337,00 UAH
UA-2019-09-11-000972-c a8d5e5e6f6014bb885a7f1fcf75140da
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Манжос Інна Вікторівна

+380487222370 tender_5@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Міська лікарня №5"
Код ЄДРПОУ: 01998957
Місцезнаходження: 65011, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Троїцька, буд.38
Контактна особа: Манжос Інна Вікторівна
+380487222370
tender_5@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33770000-8: Папір санітарно-гігієнічного призначення


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5400 шт
Папір санітарно-гігієнічного призначення (НК 024:2019 код-35557 (Простирадло для столу для огляду / терапевтичних процедур, одноразового використання; код 61048 - Простирадло для огляду/ терапевтичних процедур загального призначення) ,(джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету, медична субвенція з ДБМБ)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65011, Україна, Одеська область, м.Одеса, вул. Троїцька,38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33770000-8 — Папір санітарно-гігієнічного призначення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Накладна або видаткова накладна Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

11 вересня 2019 21:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФАРМА-СВІТ"
#38479839
Переможець 197 337,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2019 21:27

Документи

11 вересня 2019 21:27
Електронний підпис
11 вересня 2019 21:26
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2019 18:00
Електронний підпис укладений
11 вересня 2019 21:32
договір укладений
11 вересня 2019 21:31

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 197 337,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 889,50 UAH)