Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту ескалаторів ПКВОК Київ-Пас
Очікувана вартість
3 570 480,00 UAH
UA-2019-09-11-000886-c ee2a3b4f554849ae88642bc82d1a7bc5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 17:18
Звернення за роз’ясненнями: до 24 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 07 жовтня 2019 12:55
Очікувана вартість: 3 570 480,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 107100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50740000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування ескалаторів


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Ничик Олена Миколаївна – начальник технічного відділу філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вулиця Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-73-51, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 25.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Передоплата 70% від вартості товаро - матеріальних цінностей. Остаточний розрахунок за договором по факту надання послуг протягом 30 банківських днів з дня підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту ескалаторів ПКВОК Київ-Пас (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 50740000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування ескалаторів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Передоплата 70% від вартості товаро - матеріальних цінностей. Остаточний розрахунок за договором по факту надання послуг протягом 30 банківських днів з дня підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Аванс 30 Банківські 50
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Передоплата 70% від вартості товаро - матеріальних цінностей. Остаточний розрахунок за договором по факту надання послуг протягом 30 банківських днів з дня підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 вересня 2019 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 17:08
ТД_653-19_нова редакція.doc
26 вересня 2019 17:08
Перелік змін.docx
26 вересня 2019 17:08
ТД_653-19_з закр.даними.doc
11 вересня 2019 17:15
Оголошення_.doc
11 вересня 2019 17:15
Проект договору.docx
26 вересня 2019 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 17:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 вересня 2019 17:08
ТД_653-19_нова редакція.doc
26 вересня 2019 17:08
Перелік змін.docx
26 вересня 2019 17:08
ТД_653-19_з закр.даними.doc
11 вересня 2019 17:15
ТД_653-19_Послуги з ремонту ескалаторів ПКВОК Київ-Пас.doc
11 вересня 2019 17:15
Оголошення_.doc
11 вересня 2019 17:15
Проект договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

роз'яснення деяких пунктів тендерної документації та договору
Дата подання: 13 вересня 2019 17:02
Дата відповіді: 26 вересня 2019 17:10
Доброго дня! Стосовно дозволу на виконання робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, в т.ч. ескалаторів. Предметом тендеру є виконання робіт з ремонту ескалаторів. Тому дозвіл на виконання робіт з монтажу, демонтажу, налагодження для ремонтних робіт не потрібен. Просимо скоригувати тендерну документацію. Просимо роз'яснити деякі положення договору, а саме: 1) п.2.13. За текстом Договора: "2.13. Обладнання, що пройшло розмитнення, повинно мати всі підтверджуючі документи про факт розмитнення (інвойс, товаро-транспортні накладні) та документи, які підтверджують якість поручнів ескалаторів (декларація постачальника про відповідність, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України на поручні ескалаторів, паспорт на товар, умови експлуатації, вимог безпеки) і надані кінцевому одержувачу послуг до початку здійснення послуг". Але на запчастини виробниками не надаються паспорти. Окрім того, в цьому пункті вказано, що підтверджуючі документи надаються до початку здійснення послуг, що є неможливим, оскільки вказані документи можуть бути отримані тільки після надання послуг. 2) п.5.4. "Під час надання послуг Виконавець відповідає за збереження ескалаторів, яким здійснюється ремонт, товарно - матеріальних цінностей, обладнання, технічних засобів, тощо, за допомогою яких здійснюється ремонт, з моменту прийняття ескалаторів для надання послуг і до передачі кінцевому одержувачу послуг після виконання послуг." Виконання робіт може бути здійснення в робочий час. Виконавець не може забезпечувати збереження ескалаторів на час, коли він не надає послуги.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Замовник залишає за собою право не змінювати умови Проекту-договору.
2) Виконавець забезпечує збереження ескалаторів, яким здійснюється ремонт, товарно - матеріальних цінностей, обладнання, технічних засобів, тощо, за допомогою яких здійснюється ремонт на час, коли він виконує послуги.»
стосовно дозвілу внесено зміни до ТД

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 13:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ" 3 551 004,00
UAH з ПДВ
3 551 004,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРО МОТОРС" 3 569 766,00
UAH з ПДВ
3 569 766,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 11:08
G6700.19.7z
04 жовтня 2019 11:08
16. Цінова пропозиція.pdf
04 жовтня 2019 11:08
14. Лист-відгук Аплеона.pdf
04 жовтня 2019 11:08
13. довідка про досвід.pdf
04 жовтня 2019 11:08
1. опис послуг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ"

ТОВ "ПРО МОТОРС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ"
#34915215
Переможець 3 551 004,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 10:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 жовтня 2019 10:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ"
#34915215
3 551 004,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:48
звіт про виконання договору.docx укладений
02 січня 2020 11:48
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 14:29
Договір.FR11.pdf укладений
31 жовтня 2019 14:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: договір не розривався (закінчення дії договору) виконання 0,00 грн