Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту ескалаторів ПКВОК Київ-Пас
Очікувана вартість
3 570 480,00 UAH
UA-2019-09-11-000886-c ● ee2a3b4f554849ae88642bc82d1a7bc5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного +38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2019 17:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2019 12:55 |
Очікувана вартість: | 3 570 480,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 35 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 107100 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50740000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування ескалаторів
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Ничик Олена Миколаївна – начальник технічного відділу філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», вулиця Симона Петлюри, 21 а, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-73-51, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: послуга. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 25.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Передоплата 70% від вартості товаро - матеріальних цінностей. Остаточний розрахунок за договором по факту надання послуг протягом 30 банківських днів з дня підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з ремонту ескалаторів ПКВОК Київ-Пас (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 50740000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування ескалаторів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Передоплата 70% від вартості товаро - матеріальних цінностей. Остаточний розрахунок за договором по факту надання послуг протягом 30 банківських днів з дня підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. | Аванс | 30 | Банківські | 50 |
Надання послуг | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Передоплата 70% від вартості товаро - матеріальних цінностей. Остаточний розрахунок за договором по факту надання послуг протягом 30 банківських днів з дня підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 вересня 2019 17:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2019 17:08 |
ТД_653-19_нова редакція.doc | |
26 вересня 2019 17:08 |
Перелік змін.docx | |
26 вересня 2019 17:08 |
ТД_653-19_з закр.даними.doc | |
11 вересня 2019 17:15 |
Оголошення_.doc | |
11 вересня 2019 17:15 |
Проект договору.docx |
26 вересня 2019 17:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 вересня 2019 17:08 |
ТД_653-19_нова редакція.doc
|
|||
26 вересня 2019 17:08 |
Перелік змін.docx
|
|||
26 вересня 2019 17:08 |
ТД_653-19_з закр.даними.doc
|
|||
11 вересня 2019 17:15 |
Оголошення_.doc
|
|||
11 вересня 2019 17:15 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
роз'яснення деяких пунктів тендерної документації та договору
Дата подання: 13 вересня 2019 17:02
Дата відповіді: 26 вересня 2019 17:10
Доброго дня!
Стосовно дозволу на виконання робіт з монтажу, демонтажу, налагодження, ремонту, технічного обслуговування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, в т.ч. ескалаторів.
Предметом тендеру є виконання робіт з ремонту ескалаторів. Тому дозвіл на виконання робіт з монтажу, демонтажу, налагодження для ремонтних робіт не потрібен. Просимо скоригувати тендерну документацію.
Просимо роз'яснити деякі положення договору, а саме:
1) п.2.13.
За текстом Договора: "2.13. Обладнання, що пройшло розмитнення, повинно мати всі підтверджуючі документи про факт розмитнення (інвойс, товаро-транспортні накладні) та документи, які підтверджують якість поручнів ескалаторів (декларація постачальника про відповідність, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи МОЗ України на поручні ескалаторів, паспорт на товар, умови експлуатації, вимог безпеки) і надані кінцевому одержувачу послуг до початку здійснення послуг".
Але на запчастини виробниками не надаються паспорти.
Окрім того, в цьому пункті вказано, що підтверджуючі документи надаються до початку здійснення послуг, що є неможливим, оскільки вказані документи можуть бути отримані тільки після надання послуг.
2) п.5.4. "Під час надання послуг Виконавець відповідає за збереження ескалаторів, яким здійснюється ремонт, товарно - матеріальних цінностей, обладнання, технічних засобів, тощо, за допомогою яких здійснюється ремонт, з моменту прийняття ескалаторів для надання послуг і до передачі кінцевому одержувачу послуг після виконання послуг."
Виконання робіт може бути здійснення в робочий час. Виконавець не може забезпечувати збереження ескалаторів на час, коли він не надає послуги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Замовник залишає за собою право не змінювати умови Проекту-договору.
2) Виконавець забезпечує збереження ескалаторів, яким здійснюється ремонт, товарно - матеріальних цінностей, обладнання, технічних засобів, тощо, за допомогою яких здійснюється ремонт на час, коли він виконує послуги.»
стосовно дозвілу внесено зміни до ТД
2) Виконавець забезпечує збереження ескалаторів, яким здійснюється ремонт, товарно - матеріальних цінностей, обладнання, технічних засобів, тощо, за допомогою яких здійснюється ремонт на час, коли він виконує послуги.»
стосовно дозвілу внесено зміни до ТД
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КИЇВЕНЕРГОПРОЕКТ" #34915215 |
Переможець |
3 551 004,00
UAH з ПДВ
|
16 жовтня 2019 10:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:48
|
звіт про виконання договору.docx | укладений |
02 січня 2020 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
31 жовтня 2019 14:29
|
Договір.FR11.pdf | укладений |
31 жовтня 2019 14:29
|