Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Приладдя канцелярське
Очікувана вартість
15 725,00 UAH
UA-2019-09-11-000853-c ● c61b2af3873e4100b0dadcca30b4b887
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Шостий апеляційний адміністративний суд |
Код ЄДРПОУ: | 42250890 |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул.Московська, б. 8, корпус 30 |
Контактна особа: |
Цимбаліста Олена Валеріївна +380442542199 tsymbalista@6aa.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2019 16:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2019 16:56 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2019 16:56 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2019 11:02 |
Очікувана вартість: | 15 725,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 78,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4300 шт
Офісне устаткування та приладдя різне (Приладдя канцелярське)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Московська, 8, корпус 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 жовтня 2019
—
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2019 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2019 16:52 |
Додаток 4 до ТД проект договору.doc | |
11 вересня 2019 16:52 |
Додаток 3 до ТД.doc | |
11 вересня 2019 16:52 |
Додаток 2 до ТД.doc | |
11 вересня 2019 16:52 |
Додаток 1 до ТД.doc | |
11 вересня 2019 16:52 |
Тендерна документація.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 вересня 2019 10:56
Дата відповіді: 12 вересня 2019 11:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що у вимогах до предмету закупівлі за кодом ДК 021-2015 (CPV): 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Приладдя канцелярське), зокрема в Додатку №3 до тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» Замовником чітко зазначено про можливість прийняття у пропозиціях учасників аналогів. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічним, кількісним та якісним характеристикам викладеним в Додатку № 3 до оголошення.
З метою обов’язкового дотримання ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
Також повідомляємо, що виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме - щодо недискримінації учасників та створення рівних умов для всіх потенційних учасників, до аукціону допускаються як платники так і неплатники ПДВ.
Відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо Вашу увагу, що у вимогах до предмету закупівлі за кодом ДК 021-2015 (CPV): 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Приладдя канцелярське), зокрема в Додатку №3 до тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» Замовником чітко зазначено про можливість прийняття у пропозиціях учасників аналогів. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічним, кількісним та якісним характеристикам викладеним в Додатку № 3 до оголошення.
З метою обов’язкового дотримання ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
Також повідомляємо, що виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме - щодо недискримінації учасників та створення рівних умов для всіх потенційних учасників, до аукціону допускаються як платники так і неплатники ПДВ.
Відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 11:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" |
7 950,00
UAH з ПДВ
|
7 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" |
8 664,00
UAH з ПДВ
|
8 664,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
10 005,00
UAH з ПДВ
|
10 005,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
11 412,00
UAH з ПДВ
|
11 412,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" #41925714 |
Переможець |
7 950,00
UAH з ПДВ
|
02 жовтня 2019 12:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 11:48
|
Електронний підпис | укладений |
18 жовтня 2019 15:39
|
Договір | укладений |
18 жовтня 2019 15:38
|