Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Приладдя канцелярське
Очікувана вартість
15 725,00 UAH
UA-2019-09-11-000853-c c61b2af3873e4100b0dadcca30b4b887
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цимбаліста Олена Валеріївна

+380442542199 tsymbalista@6aa.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Шостий апеляційний адміністративний суд
Код ЄДРПОУ: 42250890
Місцезнаходження: 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул.Московська, б. 8, корпус 30
Контактна особа: Цимбаліста Олена Валеріївна
+380442542199
tsymbalista@6aa.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 16:52
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 16:56
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 16:56
Початок аукціону: 30 вересня 2019 11:02
Очікувана вартість: 15 725,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 78,63 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4300 шт
Офісне устаткування та приладдя різне (Приладдя канцелярське)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Московська, 8, корпус 30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 жовтня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 16:52
Додаток 4 до ТД проект договору.doc
11 вересня 2019 16:52
Додаток 3 до ТД.doc
11 вересня 2019 16:52
Додаток 2 до ТД.doc
11 вересня 2019 16:52
Додаток 1 до ТД.doc
11 вересня 2019 16:52
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 вересня 2019 10:56
Дата відповіді: 12 вересня 2019 11:28
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику!
Звертаємо Вашу увагу, що у вимогах до предмету закупівлі за кодом ДК 021-2015 (CPV): 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Приладдя канцелярське), зокрема в Додатку №3 до тендерної документації «Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі» Замовником чітко зазначено про можливість прийняття у пропозиціях учасників аналогів. Пропозиція Учасника повинна відповідати технічним, кількісним та якісним характеристикам викладеним в Додатку № 3 до оголошення.
З метою обов’язкового дотримання ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
Також повідомляємо, що виходячи з основних принципів здійснення закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме - щодо недискримінації учасників та створення рівних умов для всіх потенційних учасників, до аукціону допускаються як платники так і неплатники ПДВ.
Відповідно до ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з Законом України «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 11:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 7 950,00
UAH з ПДВ
7 950,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" 8 664,00
UAH з ПДВ
8 664,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 10 005,00
UAH з ПДВ
10 005,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 11 412,00
UAH з ПДВ
11 412,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 15:58
Електронний підпис
27 вересня 2019 15:57
Паспорт.pdf
27 вересня 2019 15:57
Лист про неліцензування.pdf
27 вересня 2019 15:57
ІПН.pdf
27 вересня 2019 15:57
згода з договором.pdf
27 вересня 2019 15:57
Відомості про учасника.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 16:06
цінова пропозиція.pdf
26 вересня 2019 16:06
Відомость ЄДРПОУ.PDF
26 вересня 2019 16:06
Протокол.pdf
26 вересня 2019 16:06
Довідка стаття 17.pdf
26 вересня 2019 16:06
Статут.PDF
26 вересня 2019 16:06
Виписка.PDF
26 вересня 2019 16:06
Витяг 27.06.19.PDF
26 вересня 2019 16:06
Відомості про учасника.pdf
26 вересня 2019 16:06
Держ.реєстрація.PDF
26 вересня 2019 16:06
Наказ.pdf
26 вересня 2019 16:06
Укргазбанк 2018 відгук.PDF
26 вересня 2019 16:06
Свідотство ПДВ.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 14:55
висновок-1.pdf
27 вересня 2019 14:55
висновки сее.pdf
27 вересня 2019 10:28
5.Паспорт (Роженко С.А.).pdf
27 вересня 2019 10:28
19. Виписка (13.08.2019).pdf
27 вересня 2019 10:28
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
27 вересня 2019 10:28
4. Витяг ЄДРПОУ (23.09.2019).pdf
27 вересня 2019 10:28
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
27 вересня 2019 10:28
2. Код доступу (06.11.2018).pdf
27 вересня 2019 10:28
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf
27 вересня 2019 10:28
проект договору.pdf
27 вересня 2019 10:28
лист гарантія ст17.pdf
27 вересня 2019 10:28
технічні вимоги.pdf
27 вересня 2019 10:28
висновое сее.pdf
27 вересня 2019 10:28
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 15:56
УСТАВНЫЕ.7z
27 вересня 2019 15:56
Лист- ліцензія.pdf
27 вересня 2019 15:56
Додаток № 1- КП.pdf
27 вересня 2019 15:56
Додаток 3 -ТВ.pdf
27 вересня 2019 15:56
Відгук.pdf
27 вересня 2019 15:56
Аналог.договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ"

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 7 950,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 12:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2019 12:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
7 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:48
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 15:39
Договір укладений
18 жовтня 2019 15:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 7 950,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 325,00 UAH)