Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код за ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі (парти, столи, стільці, крісло, стінки, шафа витяжна)
Очікувана вартість
335 035,00 UAH
UA-2019-09-11-000828-a 0cacbc340e744347a1b5cfb15ca0436f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Попкова Євгенія Анатоліївна

+380613931432 en.uo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Енергодарської міської ради
Код ЄДРПОУ: 20520150
Вебсайт: http://enuo.osvita.zp.ua
Місцезнаходження: 71503, Україна , Запорізька обл., Енергодар, просп. Будівельників, б.21
Контактна особа: Попкова Євгенія Анатоліївна
+380613931432
en.uo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 16:33
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 16:38
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 16:38
Початок аукціону: 30 вересня 2019 11:44
Очікувана вартість: 335 035,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 675,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9380 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
261 шт
(парти-92 шт., столи - 25 шт., стільці-135 шт., крісло-4 шт., стінки-4 шт., шафа витяжна-1 шт.) всього 261 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71503, Україна, Запорізька область, місто Енергодар, Заклади освіти Енергодарської міської ради.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 1. Між Замовником та Учасником за цим Договором будь-які бюджетні зобов’язання та платежі з місцевого бюджету виникають тільки при наявності відповідного бюджетного призначення та в залежності від обсягів реального фінансування, передбаченого в у кошторисі Замовника залишку освітньої субвенції. 2. Замовник здійснює оплату після отримання Товару, в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника, після отримання накладної на Товар, та за цінами, що вказані в накладній, відповідно до умов даного Договору, в межах виділених у 2019 році Замовнику коштів залишку освітньої субвенції. 3. Сторони дійшли згоди, що за даним договором може мати місце відстрочка платежів терміном до 20 календарних днів. 4. Перебіг терміну відстрочки обумовленої в пп. 4.3 цього договору починається з моменту повідомлення Замовником Учасника (поштою, електронною поштою, тощо). 5. Замовник не несе відповідальності за несвоєчасне перерахування коштів Учаснику при затримці фінансування з місцевого бюджету та відсутності фінансового підкріплення в УДКСУ. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 16:34
Додаток 5.pdf
11 вересня 2019 16:34
Додаток 4 Проект договору.pdf
11 вересня 2019 16:34
Додаток 3 кваліфікаційні критерії.pdf
11 вересня 2019 16:34
Додаток 2 Технічне завдання.pdf
11 вересня 2019 16:34
Додаток 1.pdf
11 вересня 2019 16:34
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-11-000828-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 02 жовтня 2019 17:24
Вимога
Вами було визнано переможцем процедури закупівлі ФОП Сердюк А.В., яка у складі свої тендерної пропозиції надала документ «Цінова пропозиція.pdf» в якому зазначено ціну за одиницю товару «Стіл комп’ютерний одномісний» - 1395,00 грн без ПДВ.
Враховуючи, вимоги які встановлені в Додатку 2 Тендерної Документації, а саме:
«…Учасники процедури закупівлі, під час підготовки тендерної пропозиції повинні неухильно дотримуватись вимог розпорядження міського голови від 16.03.2016 №75-р « Про затвердження граничних сум витрат на придбання легкових автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, комп’ютерів, придбання і утримання мобільних телефонів органами місцевого самоврядування, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок місцевого бюджету»
Зазначеним документом встановлений гранично допустимий рівень цін на «Стіл для комп’ютера» - 800 грн.
Тендерна пропозиція ФОП Сердюк А.В. не відповідає умовам тендерної документації та має бути відхилена, так як учасник перевищив гранично допустимий рівень цін.
Додатково зазначаємо, що вами з цієї ж самої підстави було відхилено учасника ТОВ "Меблі-Техностиль"
Вами було порушено вимоги ч1. ст. 3 закону України «Про публічні закупівлі» (Принцип об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій).
У зв’язку з цим вимагаємо виправити допущену вами помилку та відхилити пропозицію ФОП Сердюк А.В, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. В іншому випадку ми вимушені будемо звернутися до відповідних контролюючих органів, в тому числі до Антимонопольного Комітету України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 жовтня 2019 11:32
Керуючись ч.3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», розглянувши звернення до замовника за роз’ясненнями, що надійшло через електронну систему закупівель по процедурі закупівлі: Код за ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі (парти, столи, стільці, крісло, стінки, шафа витяжна), номер процедури в електронній системі закупівель: UA-2019-09-11-000828-а, надати відповідь через електронну систему закупівель наступного змісту:
«Розглянувши Ваше звернення повідомляємо, що до розпорядження міського голови від 16.03.2016 року №75-р «Про затвердження граничних сум витрат на придбання легкових автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, комп’ютерів, придбання і утримання мобільних телефонів органами місцевого самоврядування, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок коштів місцевого бюджету» були внесені зміни 20.04.2018, та уточнені граничні норми, зокрема встановлена гранична норма на придбання столів для комп’ютера в розмірі 2500 грн. За результатом аукціону Вами встановлена вартість столу кутового №1 в розмірі 4250,00 грн. з ПДВ, та столу кутового №2 в розмірі 3900,00 грн. з ПДВ, що не відповідає вимогам вищезазначеного розпорядження. ФОП Сердюк А.В. у складі тендерної пропозиції надала документ «Цінова пропозиція. pdf», в якому зазначена вартість за одиницю товару «Стіл комп’ютерний одномісний» - 1395,00 грн. без ПДВ., що відповідає граничним нормам в цій частині. Також нагадуємо, що Ваша пропозиція була відхилена не тільки з причини недотримання граничних норм для придбання певного виду товарів, в наявності є інші порушення вимог тендерної документації. Отже, враховуючи вищевикладене, рішення замовника прийняті відповідно до норм чинного законодавства у сфері публічних закупівель, в межах повноважень наданих тендерному комітету замовника, є правомірними та обґрунтованими».

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-11-000828-a.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 12 жовтня 2019 15:00
Скарга на дії Замовника
Скарга та докази додані
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 жовтня 2019 22:48
рішення від 17.10.2019 № 14884+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2019 22:48
рішення від 31.10.2019 №15761 .pdf
Дата публікації: 05 листопада 2019 21:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: 1. На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15761-р/пк-пз від 31.10.2019, керуючись абз.1 п.12 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», скасувати рішення тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради від 02.10.2019 №201 про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» як такої, що не відповідає умовам тендерної документації на закупівлю: на закупівлю: Код за ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі (парти, столи, стільці, крісло, стінки, шафа витяжна), (номер процедури в електронній системі закупівель: UA-2019-09-11-000828-а). 2. На виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15761-р/пк-пз від 31.10.2019, керуючись абз.1 п.12 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», скасувати рішення тендерного комітету управління освіти Енергодарської міської ради від 02.10.2019 №203 про визнання переможцем торгів учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СЕРДЮК АЛІНА ВІТАЛІЇВНА та прийняття рішення про намір укласти договір з переможцем на закупівлю: Код за ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі (парти, столи, стільці, крісло, стінки, шафа витяжна), (номер процедури в електронній системі закупівель: UA-2019-09-11-000828-а).
Дата виконання рішення замовником: 07 листопада 2019 10:57
Номер скарги: UA-2019-09-11-000828-a.b3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 15 листопада 2019 17:51
Скарга на дії Замовника
Скарга на докази додані
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Рішення від 20.11.2019 №17022.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 19:53

Документи подані скаржником

12 жовтня 2019 15:00
16.03.16 №75-р.pdf
12 жовтня 2019 15:00
20.04.18 №142-р.pdf
12 жовтня 2019 15:00
Скарга.pdf
12 жовтня 2019 15:00
Платіжне доручення 6726.pdf

Документи подані скаржником

15 листопада 2019 17:51
Скарга.pdf
15 листопада 2019 17:51
Фінзвіт за 6 місяців.pdf
15 листопада 2019 17:51
Фінзвіт за 9 місяців.pdf
15 листопада 2019 17:51
Платіжне доручення 6946.pdf

Документи Органу Оскарження

20 листопада 2019 19:53
Рішення від 20.11.2019 №17022.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-24-000043 ● a309d3dc0f014022a6bea5ce1715e9ec
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 жовтня 2019 13:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ
23.10.2019 № 183
Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону, моніторинг закупівель, які проводяться Управлінням освіти Енергодарської міської ради, відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 23.10.2019 № 183

Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу

31) Код за ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі (парти, столи, стільці, крісло, стінки, шафа витяжна), UA-2019-09-11-000828-а

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 листопада 2019

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 12:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 292 800,00
UAH з ПДВ
289 898,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Фролова Юлія Євгенівна 330 000,00
UAH з ПДВ
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сердюк А.В. 335 000,00
UAH з ПДВ
335 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 12:33
Цінова пропозиція..pdf
27 вересня 2019 14:49
Електронний підпис
27 вересня 2019 14:46
Цінова пропозиція.pdf
27 вересня 2019 14:46
статут.PDF
27 вересня 2019 14:46
Справка проживание.pdf
27 вересня 2019 14:46
Протокол.PDF
27 вересня 2019 14:46
Паспорт Сидельник А..pdf
27 вересня 2019 14:46
Накази та протоколи.pdf
27 вересня 2019 14:46
Лист-згода.pdf
27 вересня 2019 14:46
Код.pdf
27 вересня 2019 14:46
Інф довідки.pdf
27 вересня 2019 14:46
Відомості ЄДР.pdf
27 вересня 2019 14:46
Витяг ПДВ (оригінал).PDF
27 вересня 2019 14:46
Аналогчний договір..pdf
27 вересня 2019 14:46
Гарантія.rar

Публічні документи

27 вересня 2019 11:26
Технічне завдання.pdf
27 вересня 2019 11:26
Технічна пропозиція.pdf
27 вересня 2019 11:26
Термін дії пропозиції.pdf
27 вересня 2019 11:26
Тендерна пропозиція.pdf
27 вересня 2019 11:26
Копія паспорту.pdf
27 вересня 2019 11:26
Копія ІНПП.pdf
27 вересня 2019 11:26
Копія виписки з ЄДРЮФОП.pdf
27 вересня 2019 11:26
Інформація про учасника.pdf
27 вересня 2019 11:26
Довідка ст.17.pdf
27 вересня 2019 11:26
Довідка про мат.тех.базу.pdf
27 вересня 2019 11:26
Довідка про акціїї.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 17:03
Електронний підпис
26 вересня 2019 16:57
Bankivska Licenzia.zip
26 вересня 2019 16:57
202068_ГР_728_9 380.zip
26 вересня 2019 16:56
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
26 вересня 2019 16:56
Dovirenist Savchenko.zip
26 вересня 2019 16:56
Dovidka pro nazvu.zip
26 вересня 2019 16:56
Технічна пропозиція.pdf
26 вересня 2019 16:56
Технічне завдання.pdf
26 вересня 2019 16:56
Лист з кодом доступу.pdf
26 вересня 2019 16:56
Копія Виписки з ЄДР.pdf
26 вересня 2019 16:56
Копія ІНК.pdf
26 вересня 2019 16:56
Довідка про учасника.pdf
26 вересня 2019 16:56
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ФОП Фролова Юлія Євгенівна

ФОП Сердюк А.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Рішення скасоване 289 898,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 10:57
ФОП Фролова Юлія Євгенівна
#2861607861
Рішення скасоване 290 000,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 10:57
ФОП Сердюк А.В.
#3507506689
Рішення скасоване 335 000,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 10:57
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Відхилено 289 898,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 17:04
ФОП Фролова Юлія Євгенівна
#2861607861
Відхилено 290 000,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 17:23
ФОП Сердюк А.В.
#3507506689
Переможець 335 000,00
UAH з ПДВ
07 листопада 2019 17:26

Документи

02 жовтня 2019 15:41
Електронний підпис
02 жовтня 2019 15:39
Протокол розгляду
30 вересня 2019 12:11
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

02 жовтня 2019 15:44
Електронний підпис
02 жовтня 2019 15:43
Протокол розгляду

Документи

07 листопада 2019 17:04
Електронний підпис
07 листопада 2019 17:03
Протокол розгляду
07 листопада 2019 10:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 листопада 2019 17:23
Електронний підпис
07 листопада 2019 17:21
Протокол розгляду

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 листопада 2019 17:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сердюк А.В.
#3507506689
335 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 18 листопада 2019 09:29
Коментар щодо відміни: З метою недопущення порушення норм Закону України «Про публічні закупівлі», Бюджетного кодексу України, Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України та інших нормативно-правових актів України, керуючись п.2 ч.1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», п.1 розділу VI тендерної документації, у зв’язку з відсутністю можливості усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель, прийнято рішення про відміну процедури закупівлі: Код за ДК 021:2015- 39160000-1 Шкільні меблі (парти, столи, стільці, крісло, стінки, шафа витяжна), (номер процедури в електронній системі закупівель: UA-2019-09-11-000828-а).
Документи:
18 листопада 2019 09:28
Протокол про відміну торгів