Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК: 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання(Принтер)
Очікувана вартість
4 500,00 UAH
UA-2019-09-11-000825-a ● d7d2cbc675e445b2becb6cfc0e60e18a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вінницька обласна клінічна лікарня ім. М. І. Пирогова |
Код ЄДРПОУ: | 02011031 |
Вебсайт: | http://vokl.org |
Місцезнаходження: | 21018, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Пирогова, 46 |
Контактна особа: |
Кипоренко Оксана Василівна +380432505075 ks_nch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2019 16:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 вересня 2019 16:37 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 вересня 2019 16:37 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2019 12:29 |
Очікувана вартість: | 4 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21018, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова,46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2019 16:32 |
Scan10001.JPG |
11 вересня 2019 16:32 |
перелік документів.doc |
11 вересня 2019 16:32 |
ДОГОВІР.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 вересня 2019 10:58
Дата відповіді: 12 вересня 2019 13:58
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику,в технічному описі до предмету закупівлі не вказано жодної торгової марки.Розглядатимуться усі пропозиції, що будуть відповідати характиристиці товару вказаній в тендерній документації.
-До участі в закупівлі допускаємо і фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ і платників ПДВ.Оцінюватиметься пропозиція як остаточна, так ВОКЛ ім.Пирогова є бюджетною огранізацією та не є платником ПДВ.
-До участі в закупівлі допускаємо і фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ і платників ПДВ.Оцінюватиметься пропозиція як остаточна, так ВОКЛ ім.Пирогова є бюджетною огранізацією та не є платником ПДВ.
Запитання
Дата подання: 12 вересня 2019 13:08
Дата відповіді: 12 вересня 2019 14:17
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1.Так, будемо дискваліфіковувати учасників,які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону.
2.Відповідно до нашого технічного завдання до закупівлі не вимагається прописувати конкретну торгову марку (в Наказі ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 дана вимога не прописана)
2.Відповідно до нашого технічного завдання до закупівлі не вимагається прописувати конкретну торгову марку (в Наказі ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 дана вимога не прописана)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 13:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" |
3 350,00
UAH з ПДВ
|
2 765,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
3 500,00
UAH з ПДВ
|
2 766,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Андросович Сергій Адамович |
3 642,00
UAH з ПДВ
|
3 642,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "Старий Олексiй Дмитрович" |
4 200,00
UAH з ПДВ
|
4 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "БОГДАН РОМАН ЮРІЙОВИЧ" #3365102253 |
Відхилено |
2 765,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2019 16:04
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
2 766,00
UAH з ПДВ
|
23 вересня 2019 16:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
File0011.PDF | укладений |
03 жовтня 2019 15:36
|