Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кріпильні деталі різні
Очікувана вартість
5 657,73 UAH
UA-2019-09-11-000716-b 3a0231304dbe4c38b73551a4e1711066
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Богдан Тодосієнко

+380442539808 bohdan.todosiienko@bank.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Банк України
Код ЄДРПОУ: 00032106
Вебсайт: http://bank.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, 9
Контактна особа: Богдан Тодосієнко
+380442539808
bohdan.todosiienko@bank.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 10:57
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 11:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 20:00
Очікувана вартість: 5 657,73 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,94%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44530000-4: Кріпильні деталі


Кронштейн кріплення зовнішніх блоків (оцинкований, ВхШхГ 460x45x450 см) - 20 пар,
дюбель з шурупом (Ø 8 × 60) - 200 шт.,
дюбель з шурупом під ключ (Ø 10 × 100) - 200 шт.

Детальніше документація до закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Кріпильні деталі різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, м. Київ, , вул. Пухівська, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 жовтня 2019
ДК 021:2015: 44530000-4 — Кріпильні деталі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 10:57
Форма пропозиції.xls
11 вересня 2019 10:57
Вимоги.doc
11 вересня 2019 10:57
Реквізити та контактна особа .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 вересня 2019 11:29
Дата відповіді: 12 вересня 2019 12:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: -Технічні та якісні вимоги до товарів, що замовляються викладені у файлі "Форма пропозиції.xls". У документації не зазначено жодної торгової марки виробника, тому допускаються всі товари, які будуть відповідати технічним та якісним вимогам.
- При цьому у разі надання пропозиції учасник має заповнити назву товарів, що пропонуються (із вказанням торгової марки виробника і технічних характеристик).
- Допускаються до участі в закупівлі всі учасники незалежно від того, є вони платниками ПДВ або ні. Критерієм вибору переможця є ціна (100%) та відповідність заявленим вимогам. Пропозиція ФО-П неплатника ПДВ розглядається ціна як остаточна без додавання суми ПДВ. При цьому, у разі надання пропозиції учасником, який не є платником ПДВ, вартість вказується в грн без ПДВ.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 20:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕТИЗ-МАРКЕТ" 5 640,00
UAH з ПДВ
5 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 вересня 2019 12:41
Електронний підпис
18 вересня 2019 12:40
Статут.pdf
18 вересня 2019 12:40
Протокол акціонерів.pdf
18 вересня 2019 12:40
Наказ директор.pdf
18 вересня 2019 12:40
Комерційна пропозиція.jpg
18 вересня 2019 12:40
Довідка ЄДРПОУ.pdf
18 вересня 2019 12:40
Витяг ПДВ.pdf
18 вересня 2019 12:40
Витяг з держ реєстру.pdf
18 вересня 2019 12:40
Виписка.pdf
18 вересня 2019 12:40
6.-Довідка про учасника.doc

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕТИЗ-МАРКЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕТИЗ-МАРКЕТ"
#41317084
Переможець 5 640,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 09:14

Документи

25 вересня 2019 09:14
Електронний підпис
25 вересня 2019 09:13
Протокол 99 ЕЛ_2019.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 вересня 2019 09:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕТИЗ-МАРКЕТ"
#41317084
5 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 вересня 2019 09:14
Електронний підпис
25 вересня 2019 09:13
Протокол 99 ЕЛ_2019.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 жовтня 2019 09:33
Рахунок на оплату № 899 від 01.10.2019.pdf укладений
01 жовтня 2019 09:32