Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо яловичини охолоджене (джерело фінансування - міські кошти)
Очікувана вартість
547 200,00 UAH
UA-2019-09-11-000704-c 1a0790ddd48140468679c4ab7d77596f
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Четвергова Ольга Іванівна

0564701383 buh_cmrayvo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Центрально-Міської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142325
Місцезнаходження: 50000, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Свято-Миколаївська, 27
Контактна особа: Четвергова Ольга Іванівна
0564701383
buh_cmrayvo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 15:43
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 10:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 13:47
Очікувана вартість: 547 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,37%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 кг.
М'ясо яловичини охолоджене (велико кусковий безкістковий м’якуш)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, ЗО Замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару за наявності бюджетного фінансування Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 15:45
Проектдоговору.doc
11 вересня 2019 15:45
ТД М'ясо яловичини.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-11-000704-c.a1
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ Валекс КО, Код ЄДРПОУ:39801362
Дата подання: 12 жовтня 2019 14:55
Скарга на рішення тендерного комітету
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель Відділом освіти виконкому Центрально - Міської районної у місті ради м. Кривого Рогу (далі – Замовник) було прийнято рішення про проведення процедури відкритих торгів щодо закупівлі "ДК 021:2015 код: 15110000-2 «М'ясо» (М'ясо яловичини охолоджене (велико кусковий безкістковий м’якуш))" (далі – Процедура закупівлі). Очікувана вартість - 547 200,00грн. з ПДВ. Кінцева дата подання пропозицій – 27.09.2019 р. До участі у закупівлі подало пропозиції 3 учасників: 1) ФОП "Кравченко Світлана Вікторівна" - Переможець; 2) ТОВ "Валекс КО" - пропозиція не розглядалась (надалі - Скаржник). 3) ПП "Регіон-А - пропозиція не розглядалась. Відповідно до Протоколу наради тендерного комітету № 289 від 01.10.2019 р., що опублікований в системі Prozorro 02.10.2019 р., тендерну пропозицію ФОП "Кравченко Світлана Вікторівна визнано переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про оприлюднення протоколу про намір укласти договір. Скаржник - ТОВ "Валекс КО" не погоджується з таким рішення Замовника, оскільки таке рішення порушує наші законні права та інтереси, унеможливлює розгляд нашої пропозиції. Замовник оголосив переможцем тендерну пропозицію учасника ФОП "Кравченко Світлана Вікторівна, яка не відповідає вимогам Тендерної документації, таким рішенням Замовник порушує основні принципи здійснення закупівель. Пропозиція ФОП "Кравченко Світлана Вікторівна не відповідає вимогам Тендерної документації (надалі - ТД), та повідомляє наступне: 1. Відповідно до п. 1, розділу 3 Тендерної Документації Замовника (надалі -ТД), Вимагається: Учасник скріплює подану пропозицію електронним цифровим підписом, виданим акредитованим центром сертифікації ключів на ім'я учасника, керівника учасника або особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції від імені учасника. Якщо пропозиція не скріплена електронним цифровим підписом, Замовник може відхилити таку пропозицію учасника через її невідповідність вимогам тендерної документації. Забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. За результатами перевірки за допомогою онлайн сервісу перевірки кваліфікованого електронного підпису чи печатки для електронних документів було встановлено, що Пропозиція переможця не підписана Електронним цифровим підписом, а завірена Електронною цифровою печаткою. Зазначене вище можливо перевірити за посиланням https://czo.gov.ua/verify Таким чином, ФОП "Кравченко Світлана Вікторівна не виконала вимог тендерної документації та не скріпила подану пропозицію електронним цифровим підписом, а тому така пропозиція підлягає відхиленню. 2. Відповідно до п. 1, р.3 ТД, Вимагається: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; Відповідно п. 4, р. 3 ТД, Вимагається: Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону; замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Для підтвердження відповідності учасника встановленими кваліфікаційним критеріям подаються документи, зазначені у (Додатку 5 та Додатку 6) цієї документації. Додатком 5 до ТД, Вимагається: 1.2. Довідку у довільній формі щодо наявності власних (або орендованих) спеціалізованих транспортних засобів (зазначити), якими буде здійснюватися постачання продуктів харчування: - оригінал або копію технічного паспорту на автотранспорт який буде наведений в довідці; - оригінал або копію акту складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю стосовно додержання операторами ринку гігієнічних вимог щодо поводження з харчовими продуктами (відповідно до наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 06.02.2017 № 42) виданий на обстеження транспортних засобів до вимог діючого законодавства, за 2019 рік; - довідки про санобробку на кожен із наведених транспортних засобів Як вбачається з вимог Тендерної документації, Замовником вимагається наявність транспортних засобів - не менше 2, оскільки вимога щодо надання інформації та документів викладено в множині. Учасником у складі пропозиції подано: - інформаційну довідку в якій зазначено про 1 транспортний засіб Мерседес Бенц АЕ 4597 НЕ; (сторінка 24 пропозиції) - свідоцтво про реєстрацію 1 транспортного засобу Мерседес Бенц АЕ 4597 НЕ; (стор 25-26 пропозиції) - Акт обстеження 1 транспортного засобу Мерседес Бенц АЕ 4597 НЕ; (стор. 27-41 пропозиції) - довідку про санітарну обробку 1 транспортного засобу Мерседес Бенц АЕ 4597 НЕ; (стор. 42 пропозиції) Переможець не виконав вимог ТД, у складі пропозиції відсутня інформація щодо другого транспортного засобу, яким буде здійснюватись постачання продуктів харчування, відсутній технічний паспорт другого транспортного засобу, відсутній Акт обстеження другого транспортного засобу, відсутня довідка про санобробку на другий транспортний засіб. Пропозиція переможця підлягає відхиленню. 3. Відповідно до п. 1, р.3 ТД, Вимагається: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям; Відповідно п. 4, р. 3 ТД, Вимагається: Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону; замовник зазначає вимоги, установлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Для підтвердження відповідності учасника встановленими кваліфікаційним критеріям подаються документи, зазначені у (Додатку 5 та Додатку 6) цієї документації. Додатком 5 до ТД, Вимагається: 2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 2.1. Довідку в довільній формі, що підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, із зазначенням їх посад, прізвищ і ініціалів. 2.2. Оригінал або копія штатного розпису (для юридичних осіб). 2.3. Оригінали або копії першої і останньої із заповнених сторінок трудової книжки або договорів (контрактів) на кожного із наведених у довідці працівників (для фізичних осіб). 2.4. Оригінали або копії санітарних книжок водія (обов’язково), експедитора (обов’язково) та вантажника (за наявності) з усіма чинними відмітками результатів медичного огляду. З огляду на зазначені вище вимоги в учасника мають бути працівники, не менше 2, а саме: водій та експедитор, вантажник за наявності. Учасник подав довідку про наявність 1 працівника - водія Скоренко Віктора Васильовича, інформація про наявність другого працівника відсутня. Копія договору на другого працівника відсутня. Санітарна книжка експедитора, подання якої у складі пропозиції було обов'язковим - відсутня. Також наголошуємо на тому, що у п. 2 Договору з Скоренком Віктором Васильовичем зазначено, що він зобов'язаний виконувати роботу водія. Будь-яких інших функцій на нього не покладено. З огляду на зазначене вище, переможець не виконав вимог ТД, а його пропозиція підлягає відхиленню. Аналогічна позиція міститься у рішення АМКУ у п. 1 (сторінки 2-3). Повний текст рішення додано до даної Скарги. 4. Відповідно до п. 1, р.3 ТД, Вимагається: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: - інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (опис предмета закупівлі); Відповідно до п. 5, р. 3 ТД, Вимагається: Учасник гарантує якість товару. Для підтвердження належної якості та безпеки харчових продуктів учасник повинен в складі тендерної пропозиції надати гарантійний лист згідно з Додатком 9 до цієї тендерної документації, із зазначенням відомостей про відповідність товару технічним умовам та/або стандартам, відповідність потужностей (виробничих та/або складських приміщень). Також учасник повинен вказати інформацію про країну походження предмету закупівлі, назву виробника та назву предмету закупівлі, умови зберігання товару. У поданій довідці зазначено, що умови зберігання для товару, що пропонується до постачання: в камерах холодильника з температурним режимом від 0 до + 4 оС. У Декларації виробника, що міститься у складі пропозиції зазначено: умови зберігання від -1 оС до +1 оС. З огляду на зазначене вище умови зберігання товару, що пропонується до постачання порушено, що призводе до псування запропонованого до постачання товару та призведе до втрати його якості, що є неприпустимим, з огляду на постачання товару у заклади для харчування дітей. Пропозиція переможця не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню. Пропозиція, яка має таку велику кількість помилок була визначена такою, що відповідає вимогам ТД. Таке рішення Замовника порушує наші права та позбавляє можливості розгляду нашої пропозиції та укладення в майбутньому договору за результатами закупівлі. Замовником порушено принципи здійснення закупівель. Враховуючи вищезазначене Замовник порушив наші права, визнав переможцем пропозицію, не відповідає умовам ТД, що в свою чергу унеможливлює розгляд нашої пропозиції та порушує основні принципи здійснення закупівель. Визнаючи пропозицію учасника торгів, що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовник порушує наші законні права та інтереси. Відповідно до статті 3 «Принципи здійснення закупівель» Закону України «Про публічні закупівлі, а саме «максимальна економія та ефективність», «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій» та керуючись ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», та відповідно до третього абзацу ч.2 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після розгляду тендерних пропозицій на відповідність технічним вимогам, визначеним у тендерній документації, та визначення відповідності учасників кваліфікаційним критеріям, подаються протягом п'яти днiв з дня оприлюднення на веб-порталi Уповноваженого органу протоколу розгляду тендерних пропозицiй. Ч.9 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або вiдсутнiсть порушень процедури закупiвлi (у тому числi порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення iнформації про закупiвлi, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повиннi вживатися для ix усунення, зокрема зобов'язати замовника повнiстю або частково скасувати своє рiшення, надати необхiднi документи, роз'яснення, усунути будь-якiдискримiнацiйнi умови (у тому числiтi, що зазначені в технiчнiйспецифiкацiї, яка с складовою частиною тендерноiдокументацii), привести тендерну документацiю у вiдповiднiстьiз вимогами законодавства, або за неможливостi виправити допущенi порушення, вiдмiнити процедуру закупiвлi. На пiдставi викладеного, вiдповiдно до ст.З0 Закону, керуючись ст.18 Закону. П Р О С И М О: Прийняти скаргу до розгляду; Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД UA-2019-09-11-000704-c за предметом закупівлі " ДК 021:2015 код: 15110000-2 «М'ясо» (М'ясо яловичини охолоджене (велико кусковий безкістковий м’якуш)) в частині визначення тендерної пропозиції ФОП "Кравченко Світлана Вікторівна" такою, що відповідає вимогам тендерної документації та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення ФОП "Кравченко Світлана Вікторівна" переможцем даної процедури закупівлі та відхилити тендерну пропозицію ПП ФОП "Кравченко Світлана Вікторівна", як таку, яка не відповідає вимогам тендерної документації; Зобов'язати Замовника перейти до розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ВАЛЕКС КО" та у разі її відповідності вимогам Тендерної документації оприлюднити оголошення про намір укласти договір. Додатки: - Платіжне доручення про внесення плати за подання скарги. - Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-09-11-000704-c - аналогічне рішення АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 жовтня 2019 21:06
рішення від 17.10.2019 № 14856 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2019 21:06
рішення від 29.10.2019 № 15606 .pdf
Дата публікації: 01 листопада 2019 19:14

Документи подані скаржником

12 жовтня 2019 15:01
Платіжне доручення
12 жовтня 2019 15:01
Аналогічне рішення
12 жовтня 2019 15:08
Скарга АМКУ

Документи подані замовником

29 жовтня 2019 15:29
Лист АМКУ.pdf
29 жовтня 2019 15:29
протокол 334.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Кравченко Світлана Вікторівна" 535 400,00
UAH з ПДВ
527 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Валекс КО 536 400,00
UAH з ПДВ
528 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Регіон-А 536 600,00
UAH з ПДВ
536 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 жовтня 2019 19:00
Електронний підпис
05 жовтня 2019 18:58
Пропозиція оновлена.PDF
25 вересня 2019 12:49
Електронний підпис
25 вересня 2019 12:47
Пропозиція.PDF
25 вересня 2019 12:47
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 12:41
Електронний підпис
26 вересня 2019 12:39
7 Проект договору.pdf
26 вересня 2019 12:39
6 Інші документи.pdf
26 вересня 2019 12:39
5 Повноваження.pdf
26 вересня 2019 12:39
3 Ст.17.pdf
26 вересня 2019 12:39
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

23 вересня 2019 13:22
Електронний підпис
23 вересня 2019 13:22
Пропоззиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Кравченко Світлана Вікторівна"

ТОВ Валекс КО

ПП "Регіон-А

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "Кравченко Світлана Вікторівна"
#2351314063
Переможець 527 800,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 13:06
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "Кравченко Світлана Вікторівна" #2351314063

№ рішення у справі

№ 54/22-р/к

Дата рішення у справі

18.10.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2019 13:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Кравченко Світлана Вікторівна"
#2351314063
527 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 04 листопада 2019 13:23
Коментар щодо відміни: В зв'язку з перерозподілом коштів та зменшенням реального фінансування на дану закупівлю
Документи:
04 листопада 2019 13:23
Протокол 334 (1).pdf