Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери)
Очікувана вартість
62 000,00 UAH
UA-2019-09-11-000701-b 35a91c3a28014212a14552f67ea7ef11
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Кучугурова

+380677511259 galina_kuchugurova@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 22 Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 13335682
Місцезнаходження: 21012, Україна , Вінницька обл., м.Вінниця, вул.Данила Нечая,21
Контактна особа: Галина Кучугурова
+380677511259
galina_kuchugurova@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 10:55
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 вересня 2019 18:00
Очікувана вартість: 62 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 620,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп'ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21012, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, Данила Нечая,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений товар на підставі видаткової накладної протягом 20 календарних днів Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 10:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 10:55
1. Оголошення.docx
11 вересня 2019 10:55
4. Проект договору.docx
11 вересня 2019 10:55
3. Додаток 2.docx
11 вересня 2019 10:55
2. Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 вересня 2019 11:30
Дата відповіді: 16 вересня 2019 14:17
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Звертаємо Вашу увагу, що технічні ,якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі, розміщенні у Додатку 1 до Оголошення замовника, не містять посилань на торгові марки або моделі Товару.
Відповідно до Положення про проведення допорогових закупівель із застосуванням електронної системи закупівель, затвердженого рішенням виконавчого комітету міської ради від 01.12.2016 № 2832 (зі змінами), учасник - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, або юридична особа, яка подала в електронному вигляді пропозицію для участі в закупівлях, оголошених замовником відповідно до цього Положення в порядку , передбаченому Законом. До оцінки пропозицій учасників закупівлі приймається сума, що становить загальну (остаточну) вартість пропозиції кожного окремого учасника, в тому числі з урахуванням включення до ціни усіх податків та зборів, що передбачені чинним законодавством для такого Учасника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ІТ-Інтегратор 61 995,00
UAH з ПДВ
61 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 21:21
08 Інші документи.rar
19 вересня 2019 21:21
07 Cертифікати.rar
19 вересня 2019 21:21
01 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ІТ-Інтегратор

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ІТ-Інтегратор
#31091208
Переможець 61 995,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 14:59

Документи

27 вересня 2019 14:59
Електронний підпис
27 вересня 2019 14:58
протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ІТ-Інтегратор
#31091208
61 995,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2019 14:59
Електронний підпис
27 вересня 2019 14:58
протокол переможця.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 жовтня 2019 13:11
Договір.pdf укладений
04 жовтня 2019 13:09