Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ БЮРО СУДОВО-МЕДИЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ"ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 01985239 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, 14 |
Контактна особа: |
Оксана Анатоліївна - +380563715877 tendersme@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2019 10:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 вересня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 вересня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 27 вересня 2019 14:39 |
Очікувана вартість: | 236 972,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 370,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 вересня 2019 12:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 вересня 2019 12:01 |
перелік змін.pdf | |
13 вересня 2019 12:01 |
ТД пластини.doc | |
11 вересня 2019 10:49 |
ТД пластини договір.doc |
13 вересня 2019 12:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
13 вересня 2019 12:01 |
перелік змін.pdf
|
|||
13 вересня 2019 12:01 |
ТД пластини.doc
|
|||
11 вересня 2019 10:49 |
ТД пластини договір.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Повний текст вимоги наданий у файлі «Вимога_1.pdf»
2. Аналогічний договір №115 від 04.12.18 не завірений печатками учасника відповідно до п.1. Розділу III ТД.
3. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не завірений печатками учасника відповідно до п.1. Розділу III ТД або печатками інших установ.
4. Витяг з реєстру платників єдиного податку не завірений печаткою учасника відповідно до п.1. Розділу III ТД.
5. Скановані сертифікати якості від виробника надані як «сканкопія оригіналу» мають сторонні графічні накладення, ознаки графічної обробки та монтажу та не можуть прийматися як сканкопія з оригіналу в силу неможливості встановлення автентичності. В зв’язку з цим порушено п1 Розділу III ТД.
6. Паспорт Учасника який використовується для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій та інших операцій зіпсований через порушення Постанови КМУ «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон».
7. Довідка складена на підтвердження відповідності пропозиції Учасника Додатку №2 ТД № 217 від 19.08.19 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» не є чинною.
Повний текст вимоги наданий у файлі «Вимога_2.pdf»
Повний текст вимоги наданий у доданому файлі "Вимога_3.pdf"
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-18-000003 ● 8634e14c8f9b43cfaa226ebc81d96bab
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 листопада 2019 14:31 |
15.11.2019 № 191
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2019 № 191
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
16 UA-2019-09-11-000653-b 11.09.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради (код за ЄДРПОУ 01985239) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-25 14:55:10
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Пластини для тонкошарової хроматоргафії» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID:UA-2019-08-08-000783-a) очікуваною вартістю 236 972,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Частиною четвертою статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) визначено, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово – медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради (далі - Замовник) 10.10.2019 на сайті Уповноваженого органу оприлюднив рішення тендерного комітету, оформлене протоколом, про визначення переможця процедури закупівлі ФОП Тєстоєдова Олексія Анатолійовича без внесення інформації про членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету та інформації про результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.
Просимо пояснити, чому Замовником оприлюднено протокол засідання тендерного комітету з порушенням вимог, передбачених частиною четвертою статті 11 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-25 16:31:47
Відповідь стосовно закупівлі пластин для тонкошарової хроматографії
Оскільки формами документів у сфері закупівель не передбачено зазначення результатів поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, в електронній системі закупівель було оприлюднено протокол оцінки тендерних пропозиції (додаток 1 до даного протоколу). Разом з цим, результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, при визначенні переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Пластини для тонкошарової хроматографії» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція » та прийнятті рішення про намір укласти договір про закупівлю викладені в протоколі засідання тендерного комітету №127 від 10.10.2019 р. (додаток 2 до даного протоколу).
У зв’язку з цим, з метою уникнення даних ситуацій, тендерним комітетом було прийняте рішення впровадити в практику зразки протоколів, зокрема про розгляд тендерних пропозицій, які викладені на «Інфобокс» в системі «Прозорро».
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2019-12-06 11:08:04
Надання пояснень по висновку
Визначення переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Пластини для тонкошарової хроматографії» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція » та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю було оформлено протоколом тендерного комітету №127 від 10.10.2019 року з результатами поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету (додаток 1 до відповіді), а оприлюднено було протокол за формою, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – наказ № 490). З метою уникнення розбіжностей у формах протоколів, тендерним комітетом було прийняте рішення впровадити в практику зразки протоколів, які викладені на «Інфобокс» в системі «Прозорро».
Стосовно Повідомлення про намір укласти договір: відповідно до вимог пункту 2 наказу № 490, формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель.
03.05.2019 року набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом № 490. Ним передбачено, що окремі форми документів, за якими оприлюднюють інформацію про електронні закупівлі на вебпорталі Прозорро, доповнюють новими реквізитами. На жаль, даний наказ не містить жодної інформації про порядок заповнення нових реквізитів. Оскільки дана форма заповнюється автоматично, то й дані до неї потрапляють з інформації, попередньо введеної замовником під час проведення електронних торгів. Тож, формуючи оголошення, замовник вносить на портал опис події постачання, тип оплати (із переліку), строк, одиниці його вимірювання (календарні, робочі чи банківські дні), можливий процент попередньої оплати. Під час заповнення цих даних Замовник обирає зі значень, поданих електронними майданчиками. Новий реквізит «Джерело фінансування закупівлі» на момент оголошення відкритих торгів по предмету закупівлі «Пластини для тонкошарової хроматографії» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція » (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2019-09-11-000653-b) був технічно не реалізований в електронній системі, тому інформація стосовно джерела фінансування закупівлі і не відобразилася у Повідомленні про намір укласти договір. Оновлення в Прозорро відповідно можливості внесення інформації про джерело фінансування закупівлі відбулося 01.11.2019 року (https://infobox.prozorro.org/updates/yak-zaznachiti-dzherelo-finansuvannya-v-prozorro).
Оскільки закупівля товару «Пластини для тонкошарової хроматографії» код за ДК 021:2015: 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2019-09-11-000653-b) знаходиться на стадії «Завершено», у Замовника відсутня технічна можливість оприлюднення будь-якого документу, окрім додатків до договору про закупівлю, у зв’язку з чим, оприлюднити протокол тендерного комітету №127 від 10.10.2019 року про визначення переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Пластини для тонкошарової хроматографії» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція » та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з результатами поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету та доповнити Повідомлення про намір укласти договір інформацією про джерело фінансування закупівлі, не представляється можливим.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Визначення переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Пластини для тонкошарової хроматографії» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція » та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю було оформлено протоколом тендерного комітету №127 від 10.10.2019 року з результатами поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету (додаток 1 до відповіді), а оприлюднено було протокол за формою, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – наказ № 490). З метою уникнення розбіжностей у формах протоколів, тендерним комітетом було прийняте рішення впровадити в практику зразки протоколів, які викладені на «Інфобокс» в системі «Прозорро». Стосовно Повідомлення про намір укласти договір: відповідно до вимог пункту 2 наказу № 490, формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. 03.05.2019 року набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом № 490. Ним передбачено, що окремі форми документів, за якими оприлюднюють інформацію про електронні закупівлі на вебпорталі Прозорро, доповнюють новими реквізитами. На жаль, даний наказ не містить жодної інформації про порядок заповнення нових реквізитів. Оскільки дана форма заповнюється автоматично, то й дані до неї потрапляють з інформації, попередньо введеної замовником під час проведення електронних торгів. Тож, формуючи оголошення, замовник вносить на портал опис події постачання, тип оплати (із переліку), строк, одиниці його вимірювання (календарні, робочі чи банківські дні), можливий процент попередньої оплати. Під час заповнення цих даних Замовник обирає зі значень, поданих електронними майданчиками. Новий реквізит «Джерело фінансування закупівлі» на момент оголошення відкритих торгів по предмету закупівлі «Пластини для тонкошарової хроматографії» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція » (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2019-09-11-000653-b) був технічно не реалізований в електронній системі, тому інформація стосовно джерела фінансування закупівлі і не відобразилася у Повідомленні про намір укласти договір. Оновлення в Прозорро відповідно можливості внесення інформації про джерело фінансування закупівлі відбулося 01.11.2019 року (https://infobox.prozorro.org/updates/yak-zaznachiti-dzherelo-finansuvannya-v-prozorro). Оскільки закупівля товару «Пластини для тонкошарової хроматографії» код за ДК 021:2015: 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2019-09-11-000653-b) знаходиться на стадії «Завершено», у Замовника відсутня технічна можливість оприлюднення будь-якого документу, окрім додатків до договору про закупівлю, у зв’язку з чим, оприлюднити протокол тендерного комітету №127 від 10.10.2019 року про визначення переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Пластини для тонкошарової хроматографії» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція » та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з результатами поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету та доповнити Повідомлення про намір укласти договір інформацією про джерело фінансування закупівлі, не представляється можливим.
2019-12-09 14:30:22
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини 4 ст.11 Закону щодо складання протоколу засідання членів тендерного комітету.)
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини 4 ст.11 Закону щодо складання протоколу засідання членів тендерного комітету.) • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто
Порушення не усунуто
2020-01-22 17:27:50
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 15:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Журавська Марина Леонідівна |
176 000,00
UAH з ПДВ
|
176 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Сльозко Дмитро Євгенійович |
209 750,00
UAH з ПДВ
|
209 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТЄСТОЄДОВ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
233 172,00
UAH з ПДВ
|
233 172,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКА МЕДИЦИНА ВЕТЕРИНАРІЯ" |
236 520,00
UAH з ПДВ
|
236 520,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Журавська Марина Леонідівна #3158619863 |
Відхилено |
176 000,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2019 11:58
|
ФОП Сльозко Дмитро Євгенійович #3108111632 |
Відхилено |
209 750,00
UAH з ПДВ
|
09 жовтня 2019 14:05
|
ФОП "ТЄСТОЄДОВ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" #2778400736 |
Переможець |
233 172,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2019 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2020 10:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 12:16
|
дод угода пластини.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 12:16
|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2019 09:41
|
img757.pdf | укладений |
24 жовтня 2019 09:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 108 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |