Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Пластини для тонкошарової хроматографії
Очікувана вартість
236 972,00 UAH
UA-2019-09-11-000653-b 852daa0285c64beaae12265599c424d4
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Анатоліївна -

+380563715877 tendersme@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОПЕТРОВСЬКЕ ОБЛАСНЕ БЮРО СУДОВО-МЕДИЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ"ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 01985239
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, 14
Контактна особа: Оксана Анатоліївна -
+380563715877
tendersme@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 10:49
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 27 вересня 2019 14:39
Очікувана вартість: 236 972,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 370,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24950000-8: Спеціалізована хімічна продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68 упаковка
Пластини для тонкошарової хроматографії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, пл.Соборна, 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2019
ДК 021:2015: 24950000-8 — Спеціалізована хімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 вересня 2019 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 12:01
перелік змін.pdf
13 вересня 2019 12:01
ТД пластини.doc
11 вересня 2019 10:49
ТД пластини договір.doc
13 вересня 2019 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 10:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 вересня 2019 12:01
перелік змін.pdf
13 вересня 2019 12:01
ТД пластини.doc
11 вересня 2019 10:49
ТД пластини.doc
11 вересня 2019 10:49
ТД пластини договір.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Некоректні технічні характеристики товару
Дата подання: 12 вересня 2019 09:14
Дата відповіді: 13 вересня 2019 12:02
Шановний Замовник! У Додатку №2 Тендерної документації вами надані технічні характеристики на товар «Тип 5. Пластини для тонкошарової хроматографії SiliaPlate SiO2 Al F254 20х20». Торгівельна марка SiliaPlate, на яку Ви посилаєтесь, належить канадському виробнику пластин для тонкошарової хроматографії SiliCycle. Але цей виробник дає інші допуски до параметрів цих пластин (згідно сертифікату якості) ніж зазначили ви, а саме: Розмір пластин: 20х20см Матеріал підложки: алюмінієва фольга Тип сорбенту : силікагель Наявність УФ-індикатору: так * Фракція силікагелю: 10,0±2,0 (тобто 8,0-12,0) мкм * Діаметр пор: 60,0 А (без допусків) Об’єм пор: 0,75 ±0,05 (тобто 0,7-0,8) мл/г * Площа поверхні: 400,0 ±50,0 (тобто 350-450) м2/г * Товщина шару: 200,0 ±50,0 (тобто 150-250) мкм Кольоровий тест: блакитний, червоний, фіолетовий 1, фіолетовий 2 Кількість в упаковці: 25 шт * - параметри що відрізняються На підставі цього просимо Вас внести виправлення до технічних вимог у Додатку №2
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! До тендерної документації внесено відповідні зміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-11-000653-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сльозко Дмитро Євгенійович, Код ЄДРПОУ:3108111632
Дата подання: 15 жовтня 2019 12:38
Протокол оцінки тендерних пропозицій складений з помилками та не може мати юридичну силу
Протокол оцінки тендерних пропозицій від 10.10.2019 на підставі якого пропозиція ФОП "Тєстоєдова Олексія Анатолійовича" (ІПН 2778400736) визнана переможною складений з помилками та не може мати юридичну силу.

Повний текст вимоги наданий у файлі «Вимога_1.pdf»
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 жовтня 2019 14:55
Всі рішення тендерного комітету КЗ «Дніпропетровське обласне бюро СМЕ»ДОР» оформлені протокольно, відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2019-09-11-000653-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сльозко Дмитро Євгенійович, Код ЄДРПОУ:3108111632
Дата подання: 15 жовтня 2019 12:42
Пропозиція ФОП "Тєстоєдова Олексія Анатолійовича" не відповідає вимогам Замовника та чинному законодавству України
1. На численних документах печатка учасника не читається – зовсім не видно ІПН та частково не видно найменування особи, чим порушено п.1 Розділу III ТД.
2. Аналогічний договір №115 від 04.12.18 не завірений печатками учасника відповідно до п.1. Розділу III ТД.
3. Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не завірений печатками учасника відповідно до п.1. Розділу III ТД або печатками інших установ.
4. Витяг з реєстру платників єдиного податку не завірений печаткою учасника відповідно до п.1. Розділу III ТД.
5. Скановані сертифікати якості від виробника надані як «сканкопія оригіналу» мають сторонні графічні накладення, ознаки графічної обробки та монтажу та не можуть прийматися як сканкопія з оригіналу в силу неможливості встановлення автентичності. В зв’язку з цим порушено п1 Розділу III ТД.
6. Паспорт Учасника який використовується для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій та інших операцій зіпсований через порушення Постанови КМУ «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон».
7. Довідка складена на підтвердження відповідності пропозиції Учасника Додатку №2 ТД № 217 від 19.08.19 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ, КІЛЬКІСНІ ТА ЯКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» не є чинною.

Повний текст вимоги наданий у файлі «Вимога_2.pdf»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 жовтня 2019 14:57
Викладені у вимозі обставини вважаються такими, що не впливають на зміст тендерної пропозиції
Номер вимоги: UA-2019-09-11-000653-b.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП Сльозко Дмитро Євгенійович, Код ЄДРПОУ:3108111632
Дата подання: 18 жовтня 2019 16:49
Пропозиція ФОП Тєстоєдова Олексія Анатолійовича не відповідає умовам тендерної документації
Підпис Уповноваженої особи Учасника ФОП "Тєстоєдова Олексія Анатолійовича" (ІПН 2778400736) у процедурі закупівлі № UA-2019-09-11-000653-b не співпадає з підписом у паспорті та аналогічному договорі. Тобто всі документи підписані іншою, не встановленою, особою.

Повний текст вимоги наданий у доданому файлі "Вимога_3.pdf"
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

15 жовтня 2019 12:38
Вимога_1.pdf

Документи

18 жовтня 2019 14:55
img737.pdf

Документи подані скаржником

15 жовтня 2019 12:41
Вимога_2.pdf

Документи

18 жовтня 2019 14:57
img738.pdf

Документи подані скаржником

18 жовтня 2019 16:49
Вимога_3.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-18-000003 ● 8634e14c8f9b43cfaa226ebc81d96bab
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2019 14:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

15.11.2019 № 191

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2019 № 191

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

16 UA-2019-09-11-000653-b 11.09.2019 Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово-медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради (код за ЄДРПОУ 01985239) виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-25 14:55:10

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару «Пластини для тонкошарової хроматоргафії» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID:UA-2019-08-08-000783-a) очікуваною вартістю 236 972,00 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі -Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання:
Частиною четвертою статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) визначено, що рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання. Протокол підписується всіма членами комітету, присутніми на його засіданні, або всіма уповноваженими особами. У разі відмови члена тендерного комітету або однієї з уповноважених осіб підписати протокол підписати протокол про це зазначається у протоколі з обґрунтуванням причин відмови.
Аналізом інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, встановлено, що Комунальний заклад «Дніпропетровське обласне бюро судово – медичної експертизи» Дніпропетровської обласної ради (далі - Замовник) 10.10.2019 на сайті Уповноваженого органу оприлюднив рішення тендерного комітету, оформлене протоколом, про визначення переможця процедури закупівлі ФОП Тєстоєдова Олексія Анатолійовича без внесення інформації про членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету та інформації про результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на його засіданні, з кожного питання.
Просимо пояснити, чому Замовником оприлюднено протокол засідання тендерного комітету з порушенням вимог, передбачених частиною четвертою статті 11 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-25 16:31:47

Відповідь стосовно закупівлі пластин для тонкошарової хроматографії

Оскільки формами документів у сфері закупівель не передбачено зазначення результатів поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, в електронній системі закупівель було оприлюднено протокол оцінки тендерних пропозиції (додаток 1 до даного протоколу). Разом з цим, результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, при визначенні переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Пластини для тонкошарової хроматографії» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція » та прийнятті рішення про намір укласти договір про закупівлю викладені в протоколі засідання тендерного комітету №127 від 10.10.2019 р. (додаток 2 до даного протоколу).
У зв’язку з цим, з метою уникнення даних ситуацій, тендерним комітетом було прийняте рішення впровадити в практику зразки протоколів, зокрема про розгляд тендерних пропозицій, які викладені на «Інфобокс» в системі «Прозорро».

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-12-06 11:08:04

Надання пояснень по висновку

Визначення переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Пластини для тонкошарової хроматографії» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція » та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю було оформлено протоколом тендерного комітету №127 від 10.10.2019 року з результатами поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету (додаток 1 до відповіді), а оприлюднено було протокол за формою, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – наказ № 490). З метою уникнення розбіжностей у формах протоколів, тендерним комітетом було прийняте рішення впровадити в практику зразки протоколів, які викладені на «Інфобокс» в системі «Прозорро».
Стосовно Повідомлення про намір укласти договір: відповідно до вимог пункту 2 наказу № 490, формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель.
03.05.2019 року набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом № 490. Ним передбачено, що окремі форми документів, за якими оприлюднюють інформацію про електронні закупівлі на вебпорталі Прозорро, доповнюють новими реквізитами. На жаль, даний наказ не містить жодної інформації про порядок заповнення нових реквізитів. Оскільки дана форма заповнюється автоматично, то й дані до неї потрапляють з інформації, попередньо введеної замовником під час проведення електронних торгів. Тож, формуючи оголошення, замовник вносить на портал опис події постачання, тип оплати (із переліку), строк, одиниці його вимірювання (календарні, робочі чи банківські дні), можливий процент попередньої оплати. Під час заповнення цих даних Замовник обирає зі значень, поданих електронними майданчиками. Новий реквізит «Джерело фінансування закупівлі» на момент оголошення відкритих торгів по предмету закупівлі «Пластини для тонкошарової хроматографії» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція » (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2019-09-11-000653-b) був технічно не реалізований в електронній системі, тому інформація стосовно джерела фінансування закупівлі і не відобразилася у Повідомленні про намір укласти договір. Оновлення в Прозорро відповідно можливості внесення інформації про джерело фінансування закупівлі відбулося 01.11.2019 року (https://infobox.prozorro.org/updates/yak-zaznachiti-dzherelo-finansuvannya-v-prozorro).
Оскільки закупівля товару «Пластини для тонкошарової хроматографії» код за ДК 021:2015: 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2019-09-11-000653-b) знаходиться на стадії «Завершено», у Замовника відсутня технічна можливість оприлюднення будь-якого документу, окрім додатків до договору про закупівлю, у зв’язку з чим, оприлюднити протокол тендерного комітету №127 від 10.10.2019 року про визначення переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Пластини для тонкошарової хроматографії» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція » та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з результатами поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету та доповнити Повідомлення про намір укласти договір інформацією про джерело фінансування закупівлі, не представляється можливим.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Визначення переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Пластини для тонкошарової хроматографії» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція » та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю було оформлено протоколом тендерного комітету №127 від 10.10.2019 року з результатами поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету (додаток 1 до відповіді), а оприлюднено було протокол за формою, затвердженою наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за №449/28579 (далі – наказ № 490). З метою уникнення розбіжностей у формах протоколів, тендерним комітетом було прийняте рішення впровадити в практику зразки протоколів, які викладені на «Інфобокс» в системі «Прозорро». Стосовно Повідомлення про намір укласти договір: відповідно до вимог пункту 2 наказу № 490, формами документів, зазначених у пункті 1 цього наказу, затверджуються обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. 03.05.2019 року набув чинності наказ Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», яким унесено зміни до форм документів у сфері публічних закупівель, затверджених наказом № 490. Ним передбачено, що окремі форми документів, за якими оприлюднюють інформацію про електронні закупівлі на вебпорталі Прозорро, доповнюють новими реквізитами. На жаль, даний наказ не містить жодної інформації про порядок заповнення нових реквізитів. Оскільки дана форма заповнюється автоматично, то й дані до неї потрапляють з інформації, попередньо введеної замовником під час проведення електронних торгів. Тож, формуючи оголошення, замовник вносить на портал опис події постачання, тип оплати (із переліку), строк, одиниці його вимірювання (календарні, робочі чи банківські дні), можливий процент попередньої оплати. Під час заповнення цих даних Замовник обирає зі значень, поданих електронними майданчиками. Новий реквізит «Джерело фінансування закупівлі» на момент оголошення відкритих торгів по предмету закупівлі «Пластини для тонкошарової хроматографії» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція » (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2019-09-11-000653-b) був технічно не реалізований в електронній системі, тому інформація стосовно джерела фінансування закупівлі і не відобразилася у Повідомленні про намір укласти договір. Оновлення в Прозорро відповідно можливості внесення інформації про джерело фінансування закупівлі відбулося 01.11.2019 року (https://infobox.prozorro.org/updates/yak-zaznachiti-dzherelo-finansuvannya-v-prozorro). Оскільки закупівля товару «Пластини для тонкошарової хроматографії» код за ДК 021:2015: 24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель «Prozorro» за номером ID: UA-2019-09-11-000653-b) знаходиться на стадії «Завершено», у Замовника відсутня технічна можливість оприлюднення будь-якого документу, окрім додатків до договору про закупівлю, у зв’язку з чим, оприлюднити протокол тендерного комітету №127 від 10.10.2019 року про визначення переможця процедури відкритих торгів по предмету закупівлі «Пластини для тонкошарової хроматографії» - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «24950000-8 Спеціалізована хімічна продукція » та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю з результатами поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету та доповнити Повідомлення про намір укласти договір інформацією про джерело фінансування закупівлі, не представляється можливим.

2019-12-09 14:30:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 18 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини 4 ст.11 Закону щодо складання протоколу засідання членів тендерного комітету.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини 4 ст.11 Закону щодо складання протоколу засідання членів тендерного комітету.) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • не усунуто

Порушення не усунуто

2020-01-22 17:27:50

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Журавська Марина Леонідівна 176 000,00
UAH з ПДВ
176 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Сльозко Дмитро Євгенійович 209 750,00
UAH з ПДВ
209 750,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТЄСТОЄДОВ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" 233 172,00
UAH з ПДВ
233 172,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКА МЕДИЦИНА ВЕТЕРИНАРІЯ" 236 520,00
UAH з ПДВ
236 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 12:10
Тендер UA-2019-09-11-000653-b.pdf
26 вересня 2019 12:10
1_05570_0001.pdf
26 вересня 2019 12:10
АФ_А.pdf
26 вересня 2019 12:10
1_05735_0001.pdf
26 вересня 2019 12:10
П_А.pdf
26 вересня 2019 12:10
TLA-R10011B-323.pdf
26 вересня 2019 12:10
Документи ФОП Журавська.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 15:21
Електронний підпис
26 вересня 2019 14:59
17_Договір.pdf
26 вересня 2019 14:59
15_Гарантійни лист.pdf
26 вересня 2019 14:59
14_Гарантійний лист.pdf
26 вересня 2019 14:59
12_Сертифікати оригінали.pdf
26 вересня 2019 14:59
11_Сертифікати завірені.pdf
26 вересня 2019 14:59
10_Специфікація.pdf
26 вересня 2019 14:59
9_Пропозиція.pdf
26 вересня 2019 14:59
8_Лист згода.pdf
26 вересня 2019 14:59
7_Довідка про статутні.pdf
26 вересня 2019 14:59
5_Відповідність ст17.pdf
26 вересня 2019 14:59
4_Договір ст16.pdf
26 вересня 2019 14:59
3_Відповідність ст16.pdf
26 вересня 2019 14:59
2_Документи.pdf
26 вересня 2019 14:59
1_ФОП_Сльозко_ДЄ.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 13:12
Електронний підпис
26 вересня 2019 13:11
Електронний підпис
26 вересня 2019 13:11
Електронний підпис
26 вересня 2019 13:10
SCAN_20190823_162605263.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Журавська Марина Леонідівна

ФОП Сльозко Дмитро Євгенійович

ФОП "ТЄСТОЄДОВ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКА МЕДИЦИНА ВЕТЕРИНАРІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Журавська Марина Леонідівна
#3158619863
Відхилено 176 000,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 11:58
ФОП Сльозко Дмитро Євгенійович
#3108111632
Відхилено 209 750,00
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 14:05
ФОП "ТЄСТОЄДОВ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2778400736
Переможець 233 172,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 15:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ТЄСТОЄДОВ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
#2778400736
233 172,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2020 10:15
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:16
дод угода пластини.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:16
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2019 09:41
img757.pdf укладений
24 жовтня 2019 09:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 108
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 233 172,00
UAH