Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

мультимедійні комплекси (кошти державного бюджету)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2019-09-11-000636-b 513715cbaba54d4a99c8c26409cc1da9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дмитро Якович Черепашук

+380957316518 lipov2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Липовецька загальноосвітня школа І-ІІІ ст. №2 Липовецької районної ради Вінницької області
Код ЄДРПОУ: 21724110
Місцезнаходження: 22500, Україна , Вінницька обл., м. Липовець, вул. Героїв Майдану, 11
Контактна особа: Дмитро Якович Черепашук
+380957316518
lipov2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 10:47
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 11:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 11:20
Початок аукціону: 19 вересня 2019 12:04
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 одиниця
мультимедійні комплекси (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22500, Україна, Вінницька область, м.Липовець, Героїв Майдану,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2019  —  10 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 вересня 2019 08:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 08:20
мульт комплекс.docx
11 вересня 2019 10:47
мульт комплекс.docx
12 вересня 2019 08:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 вересня 2019 08:20
мульт комплекс.docx
11 вересня 2019 10:47
мульт комплекс.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість проекторів
Дата подання: 11 вересня 2019 16:04
Дата відповіді: 12 вересня 2019 08:17
Шановний тендерний комітет! Предмет закупівлі - 2 інтерактивні комплекси, але в специфікації вказано проекторів - 3шт. Уточніть будь ласка скільки Вам потрібно проекторів?
Відповідь: Доброго дня. Дана закупівля оголошена на закупівлю двох мультимедійних комплексів, в яких має бути два проектори , дві дошки, два ноутбуки.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 вересня 2019 11:31
Дата відповіді: 12 вересня 2019 14:07
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В документації не вказана марка товару - лише характеристики. в тендерній пропозиції має бути чітко прописана модель обладнання. В торгах може брати участь як платник ПДВ так і не платник ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-11-000636-b.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 20 вересня 2019 14:21
Стосовно безпідставного визначення переможцем учасника ІНТЕР-СИСТЕМС
Згідно Тендерної документації замовника, а саме, Таблиця №1 — СПЕЦИФІКАЦІЯ КОМПЛЕКТІВ НАВЧАННЯ, Замовником було вказано вимогу, що Портативний комп'ютер (ноутбук) повинен мати попередньо встановлену ліцензійну операційну система (ОС) з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом. Учасник "ІНТЕР СИСТЕМС" надав у своїй пропозиції товар, а конкретно, ноутбук моделі HP 15-bs182ur з попередньо встановленою Windows 10 Home.

«Наказ Міністерства освіти і науки України від 22.06.2016 р. № 704 "Типовий перелік засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для кабінетів природничо-математичних предметів загальноосвітніх навчальних закладів", зареєстрований Міністерством юстиції України за № 1050/29180 від 28.07.2016 р. встановлює мінімальні вимоги до засобів навчання та до обладнання, а саме технічні вимоги до портативного комп’ютера вчителя (ноутбук) навчального комп’ютерного комплексу, що є предметом закупівлі, серед яких: «операційна система: попередньо встановлена ліцензійна операційна система (ОС) з безкоштовними оновленнями, підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією та україномовним інтерфейсом». Тендерна документація передбачає наявність у портативного комп’ютера вителя (ноутбук) навчального комп’ютерного комплексу операційної системи із підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією. Відповідно до технічних характеристик операційної системи Windows Home, дана ОС не підтримує роботу у локальній обчислювальній мережі з доменною організацією, а отже тендерна пропозиція Учасника ІНТЕР СИСТЕМС повинна бути відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника» . У зв'язку з вище викладеним, вимагаємо відмінити статус переможця учасника ІНТЕР СИСТЕМС, як такого, що надав пропозицію, технічні характеристики якої не відповідають вимогам Замовника.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 24 вересня 2019 10:06
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2019-09-11-000636-b.a2
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 01 жовтня 2019 09:50
Стосовно безпідставного оголошення переможця
Шановний замовнику, 30.09.2019 р. о 09:24 вами було опубліковано Повідомлення про намір укласти договір з переможцем аукціону, компанією ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ". Проте, цей учасник допустив неприпустимі помилки при поданні своєї тендерної пропозиції. Конкретно:
1) У вимогах Вами зазначено, що учасник повинен подати в складі тендерної пропозиції, цінову пропозицію за визначеною формою. В самій формі Ви вказали, що вона подається Учасником на фірмовому бланку (за наявності), Учасник не повинен відступати від даної форми. ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" не дотримався цієї вимоги, додавши в форму додаткові пункти, зокрема текст на початку форми, графу "Банківські реквізити", "Електронна адреса").
2) У вимогах документації Вами вказано, що учасник повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Аналогічним вважається договір на аналогічний предмет закупівлі або аналогічний код ДК. При цьому ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" подав копії зовсім не аналогічних договорів (інший код ДК, інший предмет закупілі, поставлялось не мультимедійне обладнання).
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо скасувати статус переможця ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", повернувши учасника на повторну перекваліфікацію.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 03 жовтня 2019 09:50
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 жовтня 2019 09:50
учасника ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" було відхилено

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 вересня 2019 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 73 620,00
UAH з ПДВ
71 592,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 73 580,00
UAH з ПДВ
72 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 77 760,00
UAH з ПДВ
73 579,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 79 800,00
UAH з ПДВ
79 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 79 998,00
UAH з ПДВ
79 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 12:57
Електронний підпис
16 вересня 2019 12:57
Cан гігієна нотбуки HP.pdf
16 вересня 2019 12:57
ISO 9001 Vivitek.pdf
16 вересня 2019 12:57
ISO 14001 Vivitek.pdf
16 вересня 2019 12:57
Висновок СЕС.pdf
16 вересня 2019 12:57
ISO9001 Intech.pdf
16 вересня 2019 12:57
ISO14001 Intech.pdf
16 вересня 2019 12:57
Статут.pdf
16 вересня 2019 12:57
Відомості ЄДРПОУ.pdf
16 вересня 2019 12:57
Витяг ПДВ.pdf
16 вересня 2019 12:57
Витяг з ЄДР.pdf
16 вересня 2019 12:57
Виписка з ЄДР.pdf
16 вересня 2019 12:57
4-ОПП.pdf
16 вересня 2019 12:57
Цінова пропозиція.pdf
16 вересня 2019 12:57
Уповноважена особа.pdf
16 вересня 2019 12:57
Технічні вимоги згода.pdf
16 вересня 2019 12:57
Таблиця відповідності.pdf
16 вересня 2019 12:57
Проект договору.pdf
16 вересня 2019 12:57
Лист щодо сертифікації.pdf
16 вересня 2019 12:57
Інформаційна довідка.pdf
16 вересня 2019 12:57
Довідка ліцензування.pdf
16 вересня 2019 12:57
Довідка досвід.pdf
16 вересня 2019 12:57
Довідка довкілля.pdf
16 вересня 2019 12:57
Гарантійний лист ПЗ.pdf

Публічні документи

27 вересня 2019 14:42
Електронний підпис
27 вересня 2019 14:35
істотні умови договору.pdf
18 вересня 2019 11:02
Електронний підпис
18 вересня 2019 11:01
AEPCertificate.pdf
18 вересня 2019 10:52
Електронний підпис
18 вересня 2019 10:46
Серт_21.07.20_UA.PN.060.0739-19_.PDF
18 вересня 2019 10:46
Декларація_НВО_2019.pdf
18 вересня 2019 10:46
Acer ноут N 15.pdf
18 вересня 2019 10:46
Істотні умови Договору .pdf
18 вересня 2019 10:46
12802525 пропозицiя.pdf

Публічні документи

18 вересня 2019 11:15
Електронний підпис
18 вересня 2019 11:14
Якість_NewLine.pdf
18 вересня 2019 11:14
Якість_HP.pdf
18 вересня 2019 11:14
Якість_Epson.pdf
18 вересня 2019 11:14
Статут.pdf
18 вересня 2019 11:14
Протокол.pdf
18 вересня 2019 11:14
Паспорт_проектор Epson.pdf
18 вересня 2019 11:14
Паспорт_ноутбук HP.pdf
18 вересня 2019 11:14
Паспорт_мишка Vinga.pdf
18 вересня 2019 11:14
Паспорт_дошка NewLine.pdf
18 вересня 2019 11:14
Наказ.pdf
18 вересня 2019 11:14
Лист відгук (ПМСД 2).pdf
18 вересня 2019 11:13
Витяг (ПДВ) 2019 рік.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 12:45
Електронний підпис
17 вересня 2019 12:27
4.СТАТУТ.pdf
17 вересня 2019 12:27
8.НАКАЗ.pdf
17 вересня 2019 12:27
9.Відомості про учасника.pdf
17 вересня 2019 12:27
10.1 Досвід лист-відгук 2019.pdf
17 вересня 2019 12:27
10.2 Договір досвід 2019.pdf
17 вересня 2019 12:27
10. Досвід.pdf
17 вересня 2019 12:27
11. Довідка про ціну.pdf
17 вересня 2019 12:27
12. Довідка про поставку.pdf
17 вересня 2019 12:27
14. Порівняльна таблиця.pdf
17 вересня 2019 12:27
15. Проект договору.pdf
17 вересня 2019 12:27
16. Цінова пропозиція.pdf
17 вересня 2019 12:27
19. Висновок СЕС ноутбук.pdf
17 вересня 2019 12:26
26. Довідка Стаття 17 ЗУ.pdf
17 вересня 2019 12:26
27. Довідка ліцензування.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 71 592,00
UAH з ПДВ
19 вересня 2019 15:08
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Рішення скасоване 72 000,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 10:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Відхилено 72 000,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 14:50
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Рішення скасоване 73 579,00
UAH з ПДВ
30 вересня 2019 09:20
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Рішення скасоване 73 579,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 09:50
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Відхилено 73 579,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 09:52
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
#40098570
Відхилено 79 800,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 10:00
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Переможець 79 998,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 10:06
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

19 вересня 2019 15:08
Електронний підпис
19 вересня 2019 15:06
015.jpg
19 вересня 2019 15:06
016.jpg

Документи

20 вересня 2019 11:14
Електронний підпис
20 вересня 2019 11:13
006.jpg
20 вересня 2019 11:13
005.jpg

Документи

26 вересня 2019 14:50
Електронний підпис
26 вересня 2019 14:48
021.jpg
26 вересня 2019 14:48
022.jpg

Документи

30 вересня 2019 09:18
002.jpg
30 вересня 2019 09:18
001.jpg

Документи

30 вересня 2019 09:24
Електронний підпис
30 вересня 2019 09:21
003.jpg
30 вересня 2019 09:21
002.jpg

Документи

03 жовтня 2019 09:52
Електронний підпис
03 жовтня 2019 09:51
005.jpg
03 жовтня 2019 09:51
006.jpg

Документи

03 жовтня 2019 10:00
Електронний підпис
03 жовтня 2019 09:59
008.jpg
03 жовтня 2019 09:59
007.jpg

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

03 жовтня 2019 10:06
Електронний підпис
03 жовтня 2019 10:05
009.jpg
03 жовтня 2019 10:05
010.jpg

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2019 10:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
79 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 жовтня 2019 10:06
Електронний підпис
03 жовтня 2019 10:05
009.jpg
03 жовтня 2019 10:05
010.jpg

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 жовтня 2019 14:13
021.jpg укладений
11 жовтня 2019 14:07
022.jpg укладений
11 жовтня 2019 14:07
023.jpg укладений
11 жовтня 2019 14:07
024.jpg укладений
11 жовтня 2019 14:07