Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Колодка гальмівна композиційна
Очікувана вартість
2 000 929,92 UAH
UA-2019-09-11-000595-a 24450f3951394095937a0811feca84c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 15:07
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 30 вересня 2019 12:39
Очікувана вартість: 2 000 929,92 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 004,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 60012 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Колодка гальмівна композиційна з чавунними вставками для пасажирських вагонів – 2 720 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2720 шт
Колодка гальмівна композиційна з чавунними вставками для пасажирських вагонів (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 15:04
ТД_648-19_Колодка гальмівна композиційна.doc
11 вересня 2019 15:04
договір.docx
11 вересня 2019 15:04
Оголошення_.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-11-000595-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ", Код ЄДРПОУ:23581034
Дата подання: 10 жовтня 2019 17:13
Скарга на дії Замовника
Незгода з відхиленням тедерної пропозиції ТОВ "Торговий Дім "Будком"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 жовтня 2019 18:17
Рішення від 15.10.2019 № 14701 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 жовтня 2019 18:16
Рішення від 29.10.2019 № 15580.pdf
Дата публікації: 01 листопада 2019 19:05

Документи подані скаржником

10 жовтня 2019 17:12
Скарга до АМКУ
10 жовтня 2019 17:13
Скарга
10 жовтня 2019 17:13
Тендерна документація

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 вересня 2019 13:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ" 1 358 640,00
UAH з ПДВ
1 358 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо" 2 000 929,92
UAH з ПДВ
2 000 929,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Київгума" 2 000 929,92
UAH з ПДВ
2 000 929,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2019 16:56
Електронний підпис
25 вересня 2019 16:55
Дані на Товар Додаток 4.pdf
25 вересня 2019 16:54
Гарантійний лист.pdf
25 вересня 2019 16:54
Копія ТУ У колодки тип С.PDF
25 вересня 2019 16:54
Атестат про акредитацію.pdf
25 вересня 2019 16:54
Копія Статуту.pdf
25 вересня 2019 16:54
Відгук.pdf
25 вересня 2019 16:54
Лист відгук ПЗЗ.jpg
25 вересня 2019 16:54
Аналогічні Договіра.pdf
25 вересня 2019 16:54
Лист згода. Додаток 10.pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 15:35
Лист НБУ по ліцензії (3).pdf
24 вересня 2019 15:35
протокол зборів 595.pdf
24 вересня 2019 15:35
дані на товар.pdf
24 вересня 2019 15:35
захист довкілля.pdf
24 вересня 2019 15:35
серт.якості 2ТР-155.pdf
24 вересня 2019 15:35
власник креслення.pdf
24 вересня 2019 15:35
кресленик 2ТР-155.pdf
24 вересня 2019 15:35
власник ТУ.pdf
24 вересня 2019 15:35
ТУ на 2ТР-155 с изм.1_2.pdf
24 вересня 2019 15:34
серт.відпов. 2ТР-155.pdf
24 вересня 2019 15:34
відгук.pdf
24 вересня 2019 15:34
досвід - договір зразок.pdf
24 вересня 2019 15:34
витяг ПДВ.pdf
24 вересня 2019 15:34
лист-згода Єфіменко.pdf
24 вересня 2019 15:34
лист-згода Савчук.pdf
24 вересня 2019 15:34
документи на Савчука.pdf
24 вересня 2019 15:34
картка підприємства.pdf
24 вересня 2019 15:34
ПРОПОЗИЦІЯ 595.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 14:32
Цінова пропозиція.pdf
25 вересня 2019 14:32
ТУ.pdf
25 вересня 2019 14:32
Статут ТОВ Київгума.pdf
25 вересня 2019 14:32
Ст.17.pdf
25 вересня 2019 14:32
Лист представника.pdf
25 вересня 2019 14:32
Відомості про учасника.pdf
25 вересня 2019 14:32
Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ"

ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"

ТОВ "Київгума"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ "БУДКОМ"
#23581034
Відхилено 1 358 640,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 08:16
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"
#35046274
Переможець 2 000 929,92
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 08:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 08:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Білоцерківський завод "Трібо"
#35046274
2 000 929,92
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 15:29
Звіт Дог. Трібо 19840.docx укладений
30 квітня 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 10:07
Повідомлення про внесення змін 19840 Трібо (1).docx зміни до договору
28 грудня 2019 10:07
19840 Трібо.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 10:07
Електронний підпис укладений
08 листопада 2019 15:40
19840 Трібо 07.11.2019.pdf укладений
08 листопада 2019 14:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі": п.8 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічнізакупівлі»зміни умов у зв’язкуіззастосуваннямположеньчастинип’ятоїцієїстатті; ч.5 ст.36 Закону України «Про публічнізакупівлі» дія договору про закупівлюможепродовжуватися на строк, достатній для проведенняпроцедуризакупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотківсуми, визначеної в договорі, укладеному в попередньомуроці, якщовидатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони відповідно до ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, доповнити Специфікацією №2 (Додаток №1 до Додаткової угоди) та внести відповіднізміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить: - 331 036,2 грн. (триста тридцять одна тисяча тридцять шість грн. 20 коп.), ПДВ - 20% - 66 207,24 грн. (шістдесят шість тисяч двісті сім грн. 24 коп.), разом з ПДВ - 397 243,44 грн. (триста дев’яносто сім тисяч двісті сорок три грн. 44 коп.). 2. Включити до Договору Специфікацію № 2 на суму: 397 243,44 грн. 3. Внести зміни до п.6.2. розділу VI «Вартість товару та сума Договору», виклавши його в наступній редакції: «6.2. Загальна вартість цього Договору складає – 1 998 477,80 грн. (один мільйон дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч чотириста сімдесят сім грн. 80 коп.), крім того ПДВ 20% - 399 695,56 грн. (триста дев’яносто дев’ять тисяч шістсот дев’яносто п’ять грн. 56 коп.), що разом становить 2 398 173,36 грн. (два мільйона триста дев’яносто вісім тисяч сто сімдесят три грн. 36 коп.). 4. Пункт 12.1. розділу XII. «Строк дії Договору» прийняти в наступній редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами». 13. Номер додаткової угоди.УЗ/ЦЛ-19840/Ю/ду1 14. Сума договору післявнесеннязмін.2 398173,36грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно додатків до договору (специфікацій)..
Номер договору про закупівлю: № УЗ/ЦЛ-19840/Ю
Договір:
Номер додаткової угоди: УЗ/ЦЛ-19840/Ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 листопада 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 2 390 817,00
UAH (в тому числі ПДВ 398 469,50 UAH)