Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 38430000-8 Детектори та аналізатори (аналізатор гематологічний)
Очікувана вартість
196 915,00 UAH
UA-2019-09-11-000584-c ● 04ef4817361e44f6b2f59b64311473c2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП"Міська дитяча лікарня №5"ЗМР |
Код ЄДРПОУ: | 05498789 |
Місцезнаходження: | 69076, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Новгородська, 28 А |
Контактна особа: |
Бузовєрова Світлана Віталіївна +380612249421 omts5d@ukr.net |
Категорія: | Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2019 14:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2019 14:59 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 вересня 2019 14:59 |
Початок аукціону: | 23 вересня 2019 12:08 |
Очікувана вартість: | 196 915,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 985,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Аналізатор гематологічний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69076, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Новгородська, 28 А, Запорізька область, Хортицький район, м. Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 жовтня 2019
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2019 14:55 |
Додаток 4 - Згода на обробку персональних даних.doc |
11 вересня 2019 14:55 |
Додаток 3 - ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx |
11 вересня 2019 14:55 |
Додаток 2 - Форма цінової пропозиції.doc |
11 вересня 2019 14:55 |
Додаток _1 Специфікація та медико-технічні вимоги.docx |
11 вересня 2019 14:55 |
Оголошення до закупівлі (аналізатор гематологічний).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 12 вересня 2019 15:11
Дата відповіді: 12 вересня 2019 15:46
Доброго дня, прикріпіть, будь ласка, додаток 1
Відповідь: Завантажено всі додатки, якщо не відкривається надішліть на нашу ел. пошту (вказана в оголошенні) вашу ел. адресу ми надішлимо додаток №1
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-11-000584-c.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ЛАБСВІТ", Код ЄДРПОУ:41139172
Дата подання: 17 вересня 2019 14:26
Відносно подання еквіваленту товару
Шановний Замовнику, зазначення "еквівалент" в допорогових закупівлях є правом Замовника, а не обов'язком.
Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає таки принципи закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Ці принципи мають статус загального поширення на всі закупівлі, навіть у разі, якщо вони допорогові, через те, їх порушення свідчить про корумповану складову при здійсненні закупівлі і при таких порушеннях нема обмежень за вартістю розміру закупівлі. Розмір закупівлі впливає лише на кару яку буде нести злочинна особа після її притягнення до відповідальності.
Замовник, створив документацію, де чітко визначив, яку саме продукцію він хоче закупити, не пояснюючи при цьому, чому саме така продукція повинна бути закуплена. Для досягнення мети – закупівлі саме визначеної продукції, скрізь у документації зазначається, що учасники повинні запропонувати лише визначену замовником продукцію. Таке твердження посилюється виразом – «Аналогів і еквівалентів не пропонувати.» Тобто, всі інші гематологічні аналізатори не допускаються у будь якому разі, навіть, якщо вони дешевше та якісніше. порушуються всі базові принципи закупівель - добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність.
У разі проведення закупівлі за наданою документацію, буде здійснена корупційна дія, що потребує розслідування компетентними органами. Вимагаємо негайно внести зміни та викласти умови закупівлі у відповідності до законодавства України в тому числі законодавства з запобігання корупції.
Розгорнути
Згорнути
Стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає таки принципи закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Ці принципи мають статус загального поширення на всі закупівлі, навіть у разі, якщо вони допорогові, через те, їх порушення свідчить про корумповану складову при здійсненні закупівлі і при таких порушеннях нема обмежень за вартістю розміру закупівлі. Розмір закупівлі впливає лише на кару яку буде нести злочинна особа після її притягнення до відповідальності.
Замовник, створив документацію, де чітко визначив, яку саме продукцію він хоче закупити, не пояснюючи при цьому, чому саме така продукція повинна бути закуплена. Для досягнення мети – закупівлі саме визначеної продукції, скрізь у документації зазначається, що учасники повинні запропонувати лише визначену замовником продукцію. Таке твердження посилюється виразом – «Аналогів і еквівалентів не пропонувати.» Тобто, всі інші гематологічні аналізатори не допускаються у будь якому разі, навіть, якщо вони дешевше та якісніше. порушуються всі базові принципи закупівель - добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність.
У разі проведення закупівлі за наданою документацію, буде здійснена корупційна дія, що потребує розслідування компетентними органами. Вимагаємо негайно внести зміни та викласти умови закупівлі у відповідності до законодавства України в тому числі законодавства з запобігання корупції.
Рішення замовника: Вимога відхилена
19 вересня 2019 15:28
Ваша скарга не підлягає задоволенню.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 вересня 2019 12:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛАБСВІТ" |
159 999,24
UAH з ПДВ
|
149 999,02
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР" |
175 000,00
UAH з ПДВ
|
159 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЛАБІКС" |
196 915,00
UAH з ПДВ
|
196 915,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛАБСВІТ" #41139172 |
Відхилено |
149 999,02
UAH з ПДВ
|
25 вересня 2019 09:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХЛР" #42820893 |
Відхилено |
159 999,00
UAH з ПДВ
|
26 вересня 2019 09:16
|
ТОВ "ЛАБІКС" #34980064 |
Переможець |
196 915,00
UAH з ПДВ
|
30 вересня 2019 09:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
додаткова угода_3.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2019 11:26
|
Д У 2 до договору 46709-19ПР-3110 від 07.10.19.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2019 08:36
|
Д У 2 до договору 46709-19ПР-3110 від 07.10.19.pdf | зміни до договору |
27 листопада 2019 13:14
|
додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2019 11:50
|
додаткова угода _1.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2019 11:50
|
ДОГОВІР _ 46709-19ПР - 3110 від 07.10.19.pdf | укладений |
07 жовтня 2019 08:47
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розподіл коштів на бюджет розвитку та медичну субвенцію |
Номер договору про закупівлю: | 46709-19ПР-3110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 27 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | розподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 46709-19ПР-3110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквизитів |
Номер договору про закупівлю: | 46709-19ПР-3110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | розподіл коштів |
Номер договору про закупівлю: | 46709-19ПР-3110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |