Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Прилад освітлювальний
Очікувана вартість
2 249 349,60 UAH
UA-2019-09-11-000551-c ● 3c67886fdc96473190e999f730f653bd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 41022900 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Контактна особа: |
Відділ матеріально технічного +38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2019 14:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 вересня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 30 вересня 2019 13:12 |
Очікувана вартість: | 2 249 349,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,99% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 67200 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.
Розгорнути
Згорнути
Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації.Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6300 шт
Освітлювальний прилад ЕТ-121.00(Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
3952 шт
Освітлювальний прилади ЕТ-122.00(Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 вересня 2019 14:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 вересня 2019 14:39 |
ТД__656-19_Прилад освітлювальний.doc | |
11 вересня 2019 14:39 |
Оголошення_.doc | |
11 вересня 2019 14:39 |
договір.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП МАШИНЕРІЯ ТМ #37851825 |
Переможець |
2 226 984,96
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 08:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 березня 2020 17:26
|
закриття договору освітлюв.прилад.doc | укладений |
26 березня 2020 17:22
|
Електронний підпис | укладений |
12 листопада 2019 17:15
|
Договір 19846.pdf | укладений |
12 листопада 2019 17:15
|