Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари
Очікувана вартість
4 558,40 UAH
UA-2019-09-11-000451-c f9be276e406745b897b30ad27dd5585b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шершень Юлія

+380363664873 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Шершень Юлія
+380363664873
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 13:50
Звернення за роз’ясненнями: до 20 вересня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 вересня 2019 14:00
Початок аукціону: 01 жовтня 2019 15:12
Очікувана вартість: 4 558,40 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 23,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
176 шт
Канцелярські товари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за поставлену якісну продукцію здійснюється Замовником за умови реєстрації Постачальником податкової накладної у ЄРПН, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на протязі 45 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатну продукцію згідно СОУ НАЕК 038:2017 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для АЕС». Джерело фінансування: кошти підприємства. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 13:47
5036-19-ВТ_ТД.pdf
11 вересня 2019 13:47
5036-19-ВТ_додатки ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 12 вересня 2019 11:18
Дата відповіді: 13 вересня 2019 11:52
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, у відповідь на Ваші запитання повідомляємо наступне:
1. Законодавство України допускає на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних в тендерній документації, про це свідчить фраза «або зазначити еквівалент» як у тендерній пропозиції (цінова) додаток № 1 до ТД так і у технічних вимогах додаток № 2 до ТД;
2. У тендерній пропозиції (цінова) додаток № 1 до ТД передбачено, що учасник закупівлі обов’язково повинен вказати «Найменування товару, тип та марка (або зазначити еквівалент», при цьому учасник закупівлі обов’язково повинен вказати (ГОСТ, ТУ, технічні характеристики» а також «Виробник (повну назву підприємства) країна». У разі неможливості ідентифікувати запропонований учасником товар, його пропозицію буде відхилено.
3. Згідно з пунктом 35 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» учасником процедури закупівлі може бути – фізична особа, фізична особа – підприємець (у тому числі, якщо така особа не внесена до реєстру платників ПДВ), юридична особа, яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до абзацу 4 частини 1 розділу 5 тендерної документації, оцінка наданих тендерних пропозицій здійснюється без урахування податку на додану вартість.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 жовтня 2019 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 3 520,00
UAH
3 520,00
UAH
Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 4 488,00
UAH
4 488,00
UAH
Документи
ФОП "Роздобудько Ольга Вікторівна" 4 540,80
UAH
4 540,80
UAH
Документи

Публічні документи

07 жовтня 2019 09:39
Електронний підпис
07 жовтня 2019 09:39
доки переможця.pdf
27 вересня 2019 12:38
Електронний підпис
27 вересня 2019 12:37
цінова.pdf
27 вересня 2019 12:37
технічна.pdf
27 вересня 2019 12:37
Статут в_д 06.06.2019р..pdf
27 вересня 2019 12:37
Протокол _ 26 в_д 06.06.2019р..pdf
27 вересня 2019 12:37
проект договору.pdf
27 вересня 2019 12:37
погодження з договором.pdf
27 вересня 2019 12:37
п.5 розділ ІІІ.pdf
27 вересня 2019 12:37
лист заявка.pdf
27 вересня 2019 12:37
інші довідки.pdf
27 вересня 2019 12:37
Витяг ПДВ 23.09.19р..pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 12:20
Техпаспорт Renault CB2653BX.pdf
30 вересня 2019 12:20
Свідоцтво ПДВ.pdf
30 вересня 2019 12:20
10 дов-про санкції.pdf
30 вересня 2019 12:20
9 .д-ка щодо зах.довкілля.pdf
30 вересня 2019 12:20
7.аналогічний досвід.pdf
30 вересня 2019 12:20
5 д-ка матер.-тех база.pdf
30 вересня 2019 12:20
3.інформ.довідка.pdf
30 вересня 2019 12:20
2.технічна.pdf
30 вересня 2019 12:20
1.тендерна пропозиція(2).pdf

Публічні документи

30 вересня 2019 12:04
цінова (1).pdf
30 вересня 2019 12:04
Выписка.pdf
30 вересня 2019 12:04
Витяг эд.податку Розд.pdf
30 вересня 2019 12:04
1 технічна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ВКФ "ВВ"

ФОП "Роздобудько Ольга Вікторівна"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 3 520,00
UAH
04 жовтня 2019 14:21
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 14:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
3 520,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 квітня 2022 08:46
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2019 16:20
договір.pdf укладений
18 жовтня 2019 16:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 жовтня 2019 — 30 березня 2020
Сума оплати за договором: 4 224,00
UAH (в тому числі ПДВ 704,00 UAH)