Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне (вугілля АКО (25-100))
Очікувана вартість
1 470 000,00 UAH
UA-2019-09-11-000373-c 511dcdc0ebea40aab64cbcdfa8bce4c0
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Березова Наталія Анатоліївна

+380634914959 osvitakagarlik@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Кагарлицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143695
Вебсайт: http://kag-osvita.at.ua/
Місцезнаходження: 09200, Україна , Київська обл., місто Кагарлик, Київська обл., м. Кагарлик, пл. Незалежності,1
Контактна особа: Березова Наталія Анатоліївна
+380634914959
osvitakagarlik@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 12:41
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 11:00
Очікувана вартість: 1 470 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,34%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 44100 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 т
Вугілля кам’яне (вугілля АКО (25-100))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09200, Україна, Київська область, місто Кагарлик, навчальні заклади району, за заявками
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється Покупцем протягом 30 банківських днів з дати поставки Товару. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 вересня 2019 12:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 вересня 2019 12:41
1 Тендерна документація вугілля.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-11-000373-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД", Код ЄДРПОУ:42768142
Дата подання: 17 вересня 2019 10:51
Дискримінаційні вимоги , не мають відношення до тендерної закупівлі
Просимо Тендерний комітет скасувати вимогу в тендерній документації стосовно обов'язкового представлення наступних документів, як така, що ні є обов'язковою згідно Законодавства України "Про бублічні закупівлі", а саме:
- копію дозволу, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці), завірену виробником запропонованої продукції.
- Оригінал або завірена копія Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Товар, строк дії якого повинен бути дійсним на момент подання пропозиції та постачання продукції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 вересня 2019 10:38
Замовником, найближчим часом, будуть внесені зміни до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2019-09-11-000373-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД", Код ЄДРПОУ:42768142
Дата подання: 17 вересня 2019 10:57
Создання дискримінаційних вимог для учасників , не відповідність вимог чинного Законодавства України
Просимо видалити наступні документи , як ті, що не відповідають Законодавству України "Про публічні закупівлі", а саме:
- копію дозволу, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці), завірену виробником запропонованої продукції.
- Оригінал або завірена копія Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Товар, строк дії якого повинен бути дійсним на момент подання пропозиції та постачання продукції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 вересня 2019 10:38
Замовником, найближчим часом, будуть внесені зміни до тендерної документації

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-11-000373-c.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "СТАРКВУД", Код ЄДРПОУ:41563642
Дата подання: 22 вересня 2019 11:43
Скарга на умови тендерної документації
11.09.2019 року Замовником було прийнято рішення (протокол від 11.09.2019 протокол № 474) про затвердження тендерної документації щодо предмету закупівлі 09110000-3 - Тверде паливо (Вугілля кам’яне (вугілля АКО (25-100)), при цьому положення тендерної документації містять умови, що порушують наші права та законні інтереси як учасника процедури закупівлі, а саме: замовником порушено статтю 3 Закону України «Про публічні закупівлі», - добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Скаржник, Товариство з обмеженою відповідальністю «СТАРКВУД» (далі Скаржник), не погоджується з умовами тендерної документації в наступній їх частині: 1. Підпунктом 1 та 2 Пункту «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Розділу 1 Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям ДОДАТОКУ 1 до тендерної документації передбачено, що учасник має надати зокрема наступні документи: 1. Довідка учасника у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для здійснення поставки товару за предметом цієї процедури закупівлі та виконання умов договору, яка повинна містити наступну інформацію: - ….. - інформацію про наявність в учасника навантажувача із зазначенням його марки та року випуску; - інформацію про наявність в учасника вантажних автомобілів (не менше 3 (трьох)) для перевезення предмету закупівлі із зазначенням марки кожного автомобіля, року випуску та їх загальної кількості. - інформацію про наявність в учасника мобільних вагів для зважування предмету закупівлі на місці поставки із зазначенням їх марки. 2. Для документального підтвердження інформації, що надана учасником у довідці у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для здійснення поставки товару за предметом цієї процедури закупівлі та виконання умов договору, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати наступні документи: - ….. - Документи, що підтверджують наявність вантажного автотранспорту, інформація про який вказана у довідці: свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, медичні довідки щодо придатності до керування транспортним засобом на водіїв. (у випадку, якщо вантажний автотранспорт не належить учаснику, надати договір, який підтверджує право користування). - Документ (и), що підтверджують наявність навантажувача, інформація про який вказана у довідці: свідоцтво про реєстрацію(у випадку, якщо навантажувач не належить учаснику, надати договір, який підтверджує право користування та свідоцтво про реєстрацію). - Документ (и), що підтверджують наявність вагів, інформація про які вказана у довідці: договір оренди/надання послуг зважування тощо, або документ, який підтверджує право власності учасника на ваги. Учасник не погоджується з вищезазначеними вимогами та вважає їх дискримінаційними, а саме: Скаржник у своїй діяльності використовує навантажувачі, вантажний автотранспорт на підставі договору перевезення (надання послуг організаціями-перевізниками), при цьому такі автомобілі не належать нам на праві власності або користування, отже не може надати свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, протоколи перевірки технічного стану транспортних засобів, поліси обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, медичні довідки щодо придатності до керування транспортним засобом на водіїв, так як такі документи належать іншому суб’єкту права власності або права користування або працівникам такого суб’єкта користування чи права власності. Враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначені вимоги дискримінаційними та зобов’язати замовника, внести зміни до тендерної документації. Окрім того, не зрозуміло, чому саме не менше 3 вантажних автомобілів має бути у учасника, на нашу думку така вимога дискримінує інших учасників, так як здійснити поставку можна одним вантажним автомобілем. Враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначені вимоги дискримінаційними та зобов’язати замовника, внести зміни до тендерної документації. Також, у вимогах зазначено, що учасник надає: інформацію про наявність в учасника мобільних вагів для зважування предмету закупівлі на місці поставки із зазначенням їх марки. При цьому, у іншому пункті зазначено, що учасник для документального підтвердження інформації, що надана учасником у довідці у довільній формі надає: - Документ (и), що підтверджують наявність вагів, інформація про які вказана у довідці: договір оренди/надання послуг зважування тощо, або документ, який підтверджує право власності учасника на ваги. Отже, вимога тендерної документації вводить учасника в оману, так як у одному пункті вимагається наявність мобільних вагів, а в іншому просто вагів. Отже, замовник має визначитися, які саме ваги йому потрібні: мобільні чи просто ваги. Враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначені вимоги дискримінаційними та зобов’язати замовника, внести зміни до тендерної документації. 2. ДОДАТОК 4 до тендерної документації передбачає надання учасником, зокрема наступних документів: -…. - копію дозволу, виданого Державною службою України з питань праці (Держпраці), завірену виробником запропонованої продукції. - Оригінал або завірена копія Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований Товар, строк дії якого повинен бути дійсним на момент подання пропозиції та постачання продукції. Учасник не може надати вищезазначених документів, так як такі документи надаються виробнику товару, при цьому учасник-скаржник, співпрацює з дилером (посередником), який не володіє такими документами. Окрім того, вимагається документ (копія дозволу) завірений виробником запропонованої продукції. Враховуючи вищезазначене, просимо визнати вищезазначені вимоги дискримінаційними та зобов’язати замовника, внести зміни до тендерної документації. На підставі зазначеного в пунктах 1-2 цієї Скарги, тендерна документація замовника не відповідає вимогам Закону та порушує принципи проведення процедури закупівлі встановлені статтею 3 Закону. Тому, у зв’язку з порушенням наших законних прав на недискримінацію учасників та керуючись частиною 2 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі», просимо: 1. Прийняти Скаргу ТОВ «СТАРКВУД» до розгляду; 2. Зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації, затвердженої рішенням тендерного комітету 11.09.2019 протокол № 474; 3. Перевірити на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» умови та вимоги до учасників процедури закупівлі встановлені замовником у тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2019 21:42
рішення від 25.09.2019 № 13636 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 21:42
рішення від 09.10.2019 № 14549 .pdf
Дата публікації: 15 жовтня 2019 23:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником буде внесено зміни
Дата виконання рішення замовником: 17 жовтня 2019 14:09

Документи подані скаржником

22 вересня 2019 11:43
Скарга.pdf
22 вересня 2019 11:43
Платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

08 жовтня 2019 14:50
Пояснення по суті скарги
08 жовтня 2019 14:50
Пояснення по суті скарги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 11:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС" 1 438 500,00
UAH з ПДВ
1 438 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 10:24
Електронний підпис
27 вересня 2019 10:16
Підписаний_Лицензия.pdf
27 вересня 2019 10:16
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O (1).pdf
27 вересня 2019 10:16
Підписаний_G0919-7532-GL_tender.pdf
27 вересня 2019 10:16
lic_zaver.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПОЛИПРОМ СЕРВИС"

Інформація про відміну

Дата відміни
27 вересня 2019 11:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій