Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Системи баз даних (придбання програмного продукту для створення Реєстру утримувачів щодо впровадження та функціонування електронної "Картки криворіжця")
Очікувана вартість
635 000,00 UAH
UA-2019-09-11-000249-c ● 5057007a952e4f3682cd17899cca9add
Переговорна процедура
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент соціальної політики виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26136777 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, проспект Металургів, буд.36-б, каб.209 |
Контактна особа: |
Антоненко Наталя Миколаївна +380564746682 upszn@kr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
Рішенням міської ради від 26.06.2019 №3848 затверджена Концепція та прийняте рішення щодо запровадження в місті багатофункціональної електронної «Картки криворіжця», термін реалізації якої 2019-2020 роки. При розробці Концепції враховано досвід міст України щодо запровадження автоматизованих інформаційних систем оплати проїзду в міському пасажирському транспорті, у тому числі використання програмно-технічних засобів запровадження багато-функціональної електронної картки. Для запуску у 2019 році першого етапу запровадження у м. Кривому Розі муніципального проекту «Картка криворіжця» виникла потреба в придбанні готового програмного продукту для створення реєстру утримувачів багатофункціональної електронної картки «Картка криворіжця», на який майнові права не передаються користувачу, при цьому майнові та авторські права на об'єкт інтелектуальної власності на зазначений програмний продукт залишаються у розробника (постачальника). У зв’язку з тим, що ТОВ «Сімбол Транспорт» володіє виключним правом (виключною Ліцензією) на постачання в Україні системи «Автоматизована система обліку оплати проїзду в громадському транспорті», одним з програмних продуктів, якої є «Автоматизована інформаційна система видачі і обліку персоніфікованих транспортних карт (АIС ВПТК)»( рішення про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір від 19.12.2018 №4118 на комп’ютерну програму «Автоматизована інформаційна система видачі транспортних карток АІС Symbol Transport») та що даний продукт відповідає необхідним технічним вимогам, керуючись підпунктом 1 пункту 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу тендерним комітетом прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі.
Офіційним дилером ТОВ «Сімбол Транспорт» у Дніпропетровському регіоні є ТОВ «МД СОФТ», який уповноважений на укладання договорів поставки програмних продуктів, та має всі необхідні для цього документи. Отримані від учасника документи підтверджують відповідність ТОВ «МД СОФТ» кваліфікаційним вимогам згідно з ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Офіційним дилером ТОВ «Сімбол Транспорт» у Дніпропетровському регіоні є ТОВ «МД СОФТ», який уповноважений на укладання договорів поставки програмних продуктів, та має всі необхідні для цього документи. Отримані від учасника документи підтверджують відповідність ТОВ «МД СОФТ» кваліфікаційним вимогам згідно з ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2019 11:38 |
Оскарження наміру укласти договір: | 22 вересня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48610000-7: Системи баз даних
Системи баз даних (придбання програмного продукту для створення Реєстру утримувачів щодо впровадження та функціонування електронної "Картки криворіжця")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 од.
Системи баз даних (придбання програмного продукту для створення Реєстру утримувачів щодо впровадження та функціонування електронної "Картки криворіжця"), джерело фінасування закупівлі-міський бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
50101, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, проспект Металургів, буд.36-б, каб.209
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48610000-7 — Системи баз даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | підписання акту виконаних робіт (наданих послуг) | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
11 вересня 2019 11:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "МД СОФТ" #41490758 |
Переможець |
635 000,00
UAH
|
11 вересня 2019 11:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 12:48
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 12:47
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 12:21
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 12:18
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 12:17
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 12:11
|
Додаткова угода №1 до договору №317.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2019 12:08
|
Електронний підпис | укладений |
25 жовтня 2019 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2019 12:08
|
договор №317.pdf | укладений |
16 жовтня 2019 12:05
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 25 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Технічна помилка |
Номер договору про закупівлю: | 317 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 16 жовтня 2019 — 25 жовтня 2019 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Технічна помилка |