Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи баз даних (придбання програмного продукту для створення Реєстру утримувачів щодо впровадження та функціонування електронної "Картки криворіжця")
Очікувана вартість
635 000,00 UAH
UA-2019-09-11-000249-c 5057007a952e4f3682cd17899cca9add
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоненко Наталя Миколаївна

+380564746682 upszn@kr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціальної політики виконкому Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 26136777
Місцезнаходження: 50101, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, проспект Металургів, буд.36-б, каб.209
Контактна особа: Антоненко Наталя Миколаївна
+380564746682
upszn@kr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Закупівля творів мистецтва або закупівля, пов’язана із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу
Обґрунтування
Рішенням міської ради від 26.06.2019 №3848 затверджена Концепція та прийняте рішення щодо запровадження в місті багатофункціональної електронної «Картки криворіжця», термін реалізації якої 2019-2020 роки. При розробці Концепції враховано досвід міст України щодо запровадження автоматизованих інформаційних систем оплати проїзду в міському пасажирському транспорті, у тому числі використання програмно-технічних засобів запровадження багато-функціональної електронної картки. Для запуску у 2019 році першого етапу запровадження у м. Кривому Розі муніципального проекту «Картка криворіжця» виникла потреба в придбанні готового програмного продукту для створення реєстру утримувачів багатофункціональної електронної картки «Картка криворіжця», на який майнові права не передаються користувачу, при цьому майнові та авторські права на об'єкт інтелектуальної власності на зазначений програмний продукт залишаються у розробника (постачальника). У зв’язку з тим, що ТОВ «Сімбол Транспорт» володіє виключним правом (виключною Ліцензією) на постачання в Україні системи «Автоматизована система обліку оплати проїзду в громадському транспорті», одним з програмних продуктів, якої є «Автоматизована інформаційна система видачі і обліку персоніфікованих транспортних карт (АIС ВПТК)»( рішення про реєстрацію договору, який стосується права автора на твір від 19.12.2018 №4118 на комп’ютерну програму «Автоматизована інформаційна система видачі транспортних карток АІС Symbol Transport») та що даний продукт відповідає необхідним технічним вимогам, керуючись підпунктом 1 пункту 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі закупівлі творів мистецтва або закупівлі, пов’язаної із захистом прав інтелектуальної власності, або укладення договору про закупівлю з переможцем архітектурного чи мистецького конкурсу тендерним комітетом прийнято рішення застосувати, як виняток, переговорну процедуру закупівлі.
Офіційним дилером ТОВ «Сімбол Транспорт» у Дніпропетровському регіоні є ТОВ «МД СОФТ», який уповноважений на укладання договорів поставки програмних продуктів, та має всі необхідні для цього документи. Отримані від учасника документи підтверджують відповідність ТОВ «МД СОФТ» кваліфікаційним вимогам згідно з ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 вересня 2019 11:38
Оскарження наміру укласти договір: 22 вересня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48610000-7: Системи баз даних


Системи баз даних (придбання програмного продукту для створення Реєстру утримувачів щодо впровадження та функціонування електронної "Картки криворіжця")
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 од.
Системи баз даних (придбання програмного продукту для створення Реєстру утримувачів щодо впровадження та функціонування електронної "Картки криворіжця"), джерело фінасування закупівлі-міський бюджет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, проспект Металургів, буд.36-б, каб.209
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 48610000-7 — Системи баз даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія підписання акту виконаних робіт (наданих послуг) Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

11 вересня 2019 11:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "МД СОФТ"
#41490758
Переможець 635 000,00
UAH
11 вересня 2019 11:38

Документи

11 вересня 2019 11:37
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 вересня 2019 11:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МД СОФТ"
#41490758
635 000,00
UAH
Документи

Документи

11 вересня 2019 11:37
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 12:48
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 12:47
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 12:21
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 12:19
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 12:18
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 12:17
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 12:11
Додаткова угода №1 до договору №317.pdf зміни до договору
25 жовтня 2019 12:08
Електронний підпис укладений
25 жовтня 2019 11:47
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 12:08
договор №317.pdf укладений
16 жовтня 2019 12:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 317
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2019 — 25 жовтня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Технічна помилка