Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мережеве обладнання (комутатор Ethernet)
Очікувана вартість
348 000,00 UAH
UA-2019-09-10-003372-b 031e5e5fff25439a9f3eca30282005d1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Плетмінцева Ганна Володимирівна

+380445945968 zakupki@oree.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП ОПЕРАТОР РИНКУ
Код ЄДРПОУ: 43064445
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., місто Київ, вулиця Симона Петлюри, будинок 27
Контактна особа: Плетмінцева Ганна Володимирівна
+380445945968
zakupki@oree.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 17:41
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 17:46
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 17:46
Початок аукціону: 27 вересня 2019 13:00
Очікувана вартість: 348 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,01%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32420000-3: Мережеве обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Комутатор Ethernet
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01032, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Симона Петлюри, 27, кім. 600
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 32420000-3 — Мережеве обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Покупець здійснює попередню оплату у розмірі 70% від суми Договору після підписання Договору, протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника відповідного рахунку-фактури. Рахунок-фактура надається Постачальником Покупцеві на наступний день після підписання Сторонами Договору Аванс 10 Банківські 70
Поставка товару Решта вартості Договору у розмірі 30% сплачується протягом 7 (семи) банківських днів після підписання Акту приймання-передачі Обладнання (далі – Акт) на підставі рахунку-фактури. Акт підписується Покупцем після постачання Обладнання Постачальником, після проведення перевірки працездатності Обладнання, в разі відсутності зауважень до якості, комплектності та працездатності Обладнання. Пiсляоплата 7 Банківські 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 17:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 17:42
ТД комутатор ethernet.docx
10 вересня 2019 17:42
Проект Договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 вересня 2019 09:32
Дата відповіді: 12 вересня 2019 13:16
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Відповідно до вимог частини 2 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) в тендерній документації не вказано виробника чи конкретну торгівельну марку предмета закупівлі, тому допускається пропозиція будь-якого товару, що відповідає вимогам стосовно необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які наведені у табл. 1 "Специфікація Обладнання" Додатку 1 до тендерної документації.
2) Згідно з п.1 таблиці 3 Додатку 2 до тендерної документації Учасник має надати скан-копію довідки, складеної за Формою №1 Додатку 1, що підтверджує відповідність пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі та вимогам, встановленим Замовником у частині 6 розділу ІІІ та в Додатку 1 до тендерної документації, за підписом уповноваженої особи та печаткою (за наявності) Учасника. Вказана довідка повинна містити повну назву моделі Обладнання та повну назву компанії виробника Обладнання.
3) Відповідно до вимог Закону та Тендерної документації, подати пропозицію може будь-який учасник, зареєстрований у Системі. Учасник процедури закупівлі - це фізична особа, у тому числі фізична особо-підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію.
Відповідно до п.1 розділу V Тендерної документації оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозиції є ціна з ПДВ. При цьому в Тендерній документації відсутнє будь-яке обмеження стосовно статусу учасника, включаючи податковий. Таким чином до закупівлі допускаються всі учасники, які подали свої тендерні пропозиції. Стосовно розгляду ціни пропозиції та визначення переможця процедури закупівлі повідомляємо, що до розгляду приймається ціна пропозиції учасника за результатами аукціону, не зважаючи на наявність чи відсутність в її складі ПДВ. Водночас, рекомендуємо учасникам під час формування ціни своєї пропозиції прийняти до уваги, що замовник, отримуючи фінансування (без ПДВ) та встановлюючи очікувану вартість предмету закупівлі, враховує вимоги податкового законодавства, а отже відповідно до частини 2 статті 31 Закону замовник може скористатися своїм правом та визнати торги такими, що не відбулися у разі, якщо ціна найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції перевищує суму, передбачену замовником на фінансування вказаної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 13:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" 340 459,00
UAH з ПДВ
336 959,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Софтліст" 346 878,00
UAH з ПДВ
340 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 13:18
Документи переможця.pdf
26 вересня 2019 17:00
Електронний підпис

Публічні документи

26 вересня 2019 16:48
Технычны вимоги.PDF
26 вересня 2019 16:48
Тендерна пропозиція.PDF
26 вересня 2019 16:48
Статут.PDF
26 вересня 2019 16:48
Софтлист Ethernet.pdf
26 вересня 2019 16:48
Наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"

ТОВ "Софтліст"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"
#38282958
Переможець 336 959,00
UAH з ПДВ
01 жовтня 2019 17:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 жовтня 2019 17:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ"
#38282958
336 959,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2019 16:55
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 16:41
Договір укладений
17 жовтня 2019 16:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 336 959,00
UAH (в тому числі ПДВ 56 159,83 UAH)