Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
3782 (37823500-8) Крейдований папір і крафт-папір (Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету).
Очікувана вартість
21 500,00 UAH
UA-2019-09-10-003271-b ● 526e32bdfef74d2ebc4aea891e6bc42e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр" Голосіївського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 25695724 |
Місцезнаходження: | 03039, Україна , Київська обл., Київ, проспект Голосіївський, 59 А |
Контактна особа: |
Волошина Ірина Юріївна 380442579452 kdcgolos_fin@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2019 17:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2019 17:20 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 вересня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 21 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 107,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37820000-2: Приладдя для образотворчого мистецтва
3782 (37823500-8) Крейдований папір і крафт-папір (Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 Рулон
3782 (37823500-8) Крейдований папір і крафт-папір (Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03039, Україна, місто Київ, Київ, проспект Голосіївський, 59-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
27 вересня 2019
ДК 021:2015: 37823500-8 — Крейдований папір і крафт-папір
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2019 17:18 |
ОГОЛОШЕННЯ (крафт папір) .doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 вересня 2019 09:33
Дата відповіді: 11 вересня 2019 10:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Товар повинен відповідати технічним вимогам до закупівлі. Розглядається остаточна пропозиція після аукціону.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Вотан Україна" #38408595 |
Переможець |
9 526,80
UAH з ПДВ
|
16 вересня 2019 12:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір 128.PDF | укладений |
23 вересня 2019 14:40
|