Тени
Очікувана вартість
533 152,00 UAH
UA-2019-09-10-003229-b 5d964d6dc61e435e891a340d2a2494a9
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт замовника: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження замовника: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа замовника: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 27 вересня 2019 13:13
Очікувана вартість: 533 152,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 331,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 шт
ТЕН
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
100 шт
ТЕН
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
120 шт
ТЕН
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Для платників ПДВ: - за наявності підписаного сторонами цього договору акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної оплата здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, оформленої та зареєстрованої згідно вимог чинного законодавства. Для неплатників ПДВ: - Покупець здійснює оплату протягом 30 (тридцяти) банківських днів від дати підписання акта приймання-передачі товару, видаткової накладної, товаро- транспортної накладної.. Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 вересня 2019 17:08
Електронний цифровий підпис
10 вересня 2019 17:07
9908672571 ТД (Тени).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

просимо надати креслення Тенів з геометричними розмірами
Дата подання: 12 вересня 2019 14:39
Дата відповіді: 17 вересня 2019 08:13
наше підприємство є виробником електро-технічного обладнання. Просимо викласти креслення або ескізи с геометричними розмірами для можливості їх виоготовлення для потреб АТ "Укрзалізниця"
Відповідь: Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що відповідно до п. 2.3. Додатку 6 тендерної документації Учасник повинен надати копію ГОСТу, або копію ДСТУ, або копію технічних умов на виготовлення товару або витяг з копії технічних умов з даними про товар (найменування, тип, вид, виконання товару, правила приймання, випробування, транспортування, експлуатації та/або зберігання, основні технічні характеристики товару тощо) або копію технічних регламентів або стандартів для товарів іноземного походження.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-10-003229-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НВП "СЕАЛ"", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 12 вересня 2019 14:46
Вимога
Наше підприємство є виробником продукції, яку планує провести закупівлю Замовник. Однак Замовник не вказав в вимогах тендерноїї документації, чи є продукція, яка вказана в ТД продукцією залізничного призначення і тому не зрозуміло чи надо надавати у складі тендерної пропозиції ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення узгоджене в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. чи ні? Ми поставляємо Тени для інших машинобудівних підприємств, та відповідно не маємо погодженних з АТ "Укрзалізниця" ТУ. Однак, в Переліку продукції затверджений 63 Радою та Переліку продукції затверджений 66 Радою не має продукції, яку планує закупити Замовник. Просимо Замовника надати нормативний документ, чому ТЕНИ є продукцією виключно залізничного призначення? Або в іншому випадку просимо Замовника внести зміни в тендерну документацію, а саме вказати чи є Тени продукцією виключно залізничного призначення.
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога задоволена
17 вересня 2019 08:15
Доброго дня. У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що ваше звернення буде винесене на засідання тендерного комітету. В разі необхідності будуть внесені зміни в тендерну документацію.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 13:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС" 533 152,00
UAH
533 152,00
UAH
Документи
ТОВ "Д.А. БУДСНАБ" 533 152,00
UAH
533 152,00
UAH
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 11:58
Документи переможця.pdf
26 вересня 2019 15:05
02 - Тендерна пропозиція.pdf
26 вересня 2019 14:56
24 дилерський лист.pdf
26 вересня 2019 14:55
18 Витяг.pdf
26 вересня 2019 14:55
17 Витяг з ПДВ.pdf
26 вересня 2019 14:55
16 ДСТУ.pdf
26 вересня 2019 14:55
15 - паспорт.pdf
26 вересня 2019 14:55
14 - паспорт.pdf
26 вересня 2019 14:55
13 - паспорт.pdf
26 вересня 2019 14:55
12 проект договору.pdf
26 вересня 2019 14:55
07 - Захист довкілля.pdf
26 вересня 2019 14:55
06 - Гарантійний лист.pdf
26 вересня 2019 14:55
03 - Працівники.pdf
26 вересня 2019 14:55
01 - ДАНІ ПРО ТОВАР.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 15:54
6. Довідка учасником, .pdf
26 вересня 2019 15:54
24 технічна частина.zip
26 вересня 2019 15:54
20. Проект договора.pdf
26 вересня 2019 15:54
18. Витяг ПДВ.pdf
26 вересня 2019 15:54
16. лист згода з умовами.pdf
26 вересня 2019 15:54
14. Протокол.pdf
26 вересня 2019 15:54
13. Наказ на директора.pdf
26 вересня 2019 15:54
11. Статут БУДСНАБ-1.pdf
26 вересня 2019 15:53
1. Довідка працівники.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС"
#42019312
Переможець 533 152,00
UAH
23 жовтня 2019 10:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 10:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІАДУК КОМПЛЕКС"
#42019312
533 152,00
UAH
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
12 листопада 2019 13:31
Договір.pdf укладений
12 листопада 2019 13:31
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 20:12
ДУ-1 (10) (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 20:12
1_ДУ-1.pdf укладений
28 грудня 2019 20:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"Покупець і Постачальник дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2020р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: Л/НХ-19580/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку