Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Щебінь, відсів, пісок для виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт вулиці Грушевського в м. Дрогобич Львівської області»
Очікувана вартість
3 120 288,19 UAH
UA-2019-09-10-003016-b 6f5bb023f6424a898f4aa9e64ad45c5c
Відкриті торги    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Красуляк Володимир Степанович

+380324437927 kpkmgtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Комбінат міського господарства" Дрогобицької міської ради
Код ЄДРПОУ: 32300054
Місцезнаходження: 82100, Україна , Львівська обл., Drohobych city, 15 P.Orlyka St.
Контактна особа: Красуляк Володимир Степанович
+380324437927
kpkmgtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 22 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 жовтня 2019 00:00
Очікувана вартість: 3 120 288,19 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі


Джерело фінансування - кошти підприємства та кошти місцевого бюджету, у випадку наявності призначень

Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-18-000051 ● be0241d5dda8458f992b5faa55c0b252
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2019 11:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

18.11.2019 № 200

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2019 № 200
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-09-10-003016-b 10.09.2019. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 26 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (встановлено порушення норм частини 4 статті 28 Закону)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Щебінь для виконання робіт по об'єкту «Капітальний ремонт вулиці Грушевського в м. Дрогобич Львівської області»
Опис предмету закупівлі:
Джерело фінансування - кошти підприємства та кошти місцевого бюджету, у випадку наявності призначень
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 2 272 853,42 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 11 000,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

12.2 м³
Щебінь гранітний (фракція 20х40)
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. П. Орлика, 15 та вул. Бориславська, 82
Дата доставки: 31 грудня 2019
206.05 м³
Щебінь гранітний (фракція 10х20)
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. П. Орлика, 15 та вул. Бориславська, 82
Дата доставки: 31 грудня 2019
130.1 м³
Щебінь гранітний (фракція 5х10)
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. П. Орлика, 15 та вул. Бориславська, 82
Дата доставки: 31 грудня 2019
2483.63 м³
Щебінь гранітний (фракція 40х70)
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. П. Орлика, 15 та вул. Бориславська, 82
Дата доставки: 31 грудня 2019
131.89 м³
Щебінь гранітний (фракція 70х120)
ДК 021:2015: 14210000-6 — Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. П. Орлика, 15 та вул. Бориславська, 82
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти підприємства та кошти місцевого бюджету, у випадку наявності призначень Оплата проводиться після поставки товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, з відтермінуванням платежу до 30 днів з дня отримання товару Замовником. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРИКАРПАТСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 2 249 028,33
UAH з ПДВ
2 249 028,33
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 15:56
Електронний підпис
01 жовтня 2019 15:51
витяг 26.09 007.jpg
01 жовтня 2019 15:51
витяг 26.09 006.jpg
01 жовтня 2019 15:51
витяг 26.09 005.jpg
01 жовтня 2019 15:51
витяг 26.09 004.jpg
01 жовтня 2019 15:40
Щебінь.jpg
01 жовтня 2019 15:40
Довідка платника ПДВ.PDF
01 жовтня 2019 15:40
довідка статистика 2.jpg
01 жовтня 2019 15:40
довідка статистика 1.jpg
01 жовтня 2019 15:40
Статут ст. 11-19.pdf
01 жовтня 2019 15:40
Статут ст.1-10.pdf
01 жовтня 2019 15:40
розпорядження.jpg
01 жовтня 2019 15:40
протокол _1.jpg
01 жовтня 2019 15:40
протокол 5.jpg
01 жовтня 2019 15:40
Лист погодження.jpg
01 жовтня 2019 15:40
проект договору 02.10 004.jpg
01 жовтня 2019 15:40
проект договору 02.10 003.jpg
01 жовтня 2019 15:40
проект договору 02.10 002.jpg
01 жовтня 2019 15:40
витяг 26.09 003.jpg
01 жовтня 2019 15:39
витяг 26.09 002.jpg
01 жовтня 2019 15:39
витяг 26.09 001 (1).jpg
01 жовтня 2019 15:39
Гарантійний лист.jpg
01 жовтня 2019 15:39
ст.17 2.jpg
01 жовтня 2019 15:39
гарантійний лист 2.jpg
01 жовтня 2019 15:39
ст.17 1.jpg
01 жовтня 2019 15:39
Лист відгук.jpg
01 жовтня 2019 15:39
Сертифікати 2019р. СГК.PDF
01 жовтня 2019 15:39
Атестат сертифікації.jpg
01 жовтня 2019 15:39
висновок експертизи (1).pdf
01 жовтня 2019 15:39
Атестат_070919.pdf
01 жовтня 2019 15:39
щебінь2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ПРИКАРПАТСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ

Інформація про відміну

Дата відміни
02 жовтня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій