Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Краків» за адресою: вул. Русанівська набережна, 12, у м. Києві (Кошти місцевого бюджету)
Очікувана вартість
123 066 000,00 UAH
UA-2019-09-10-002843-b 4006e6f44eac4287aeb3b00e638a3488
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анатолій Ігнатов

+380953163969 shurafan123@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство виконавчого органу Київради ( Київської міської державної адміністрації ) "Київкінофільм"
Код ЄДРПОУ: 35531906
Місцезнаходження: 01004, Україна , Київ обл., м. Київ , бульв. Тараса Шевченка, буд. 3
Контактна особа: Анатолій Ігнатов
+380953163969
shurafan123@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2019 16:50
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 16:50
Початок аукціону: 26 вересня 2019 12:51
Очікувана вартість: 123 066 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 230 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Краків» за адресою: вул. Русанівська набережна, 12, у м. Києві
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02000, Україна, Київ, м. Київ, вул. Русанівська набережна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерне забезпечення
Дата подання: 13 вересня 2019 10:19
Дата відповіді: 16 вересня 2019 15:24
Шановний замовнику! Звертаємось до Вас з приводу оголошених торгів. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» Вами розміщена інформація про процедуру на сайті Уповноваженого органу. Серед іншого зазначено: вид тендерного забезпечення відсутній. Проте, в завантаженій тендерній документації затвердженій від 10.09.2019 протокол №Т-135/19, в пп. 22 п.1 розділу 3 передбачена вимога щодо надання забезпечення тендерної пропозиції у вигляді банківської гарантії. Також в п.2 розділу 3 та додатку 8 до тендерної документації є вимоги щодо оформлення та надання банківської гарантії. Просимо внести відповідні зміни до оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Необхідні корективи було внесено.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-10-002843-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Ж.О.К.", Код ЄДРПОУ:41821647
Дата подання: 25 жовтня 2019 11:52
Скарга
міститься у вкладенні
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 29 жовтня 2019 22:56
Рішення від 29.10.2019 №15574 (+лист замовнику).pdf
Дата публікації: 29 жовтня 2019 22:56
Рішення від 14.11.2019 № 16679.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2019 00:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: КП "Київкінофільм" виконав рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 16679-р/пк-пз від 14.11.2019
Дата виконання рішення замовником: 02 грудня 2019 13:13
Номер скарги: UA-2019-09-10-002843-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МОСТИЦЬКИЙ 2", Код ЄДРПОУ:35331394
Дата подання: 25 жовтня 2019 16:14
СКАРГА
на неправомірні дії та рішення замовника публічної закупівлі, які порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 жовтня 2019 11:36
Рішення від 29.10.2019 № 15537 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 30 жовтня 2019 11:35
Рішення від 15.11.2019 № 16768.pdf
Дата публікації: 21 листопада 2019 00:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: КП "Київкінофільм" ,було виконано рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16768-р/пк-пз від 15.11.2019.
Дата виконання рішення замовником: 02 грудня 2019 12:25
Номер скарги: UA-2019-09-10-002843-b.a3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ", Код ЄДРПОУ:41242077
Дата подання: 27 грудня 2019 13:08
Скарга на дії Замовника
Порушення основних принципів здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 02 січня 2020 17:44
Рішення від 02.01.2020 № 17 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 02 січня 2020 17:44
рішення від 21.01.2020 № 1199.pdf
Дата публікації: 24 січня 2020 20:15
Номер скарги: UA-2019-09-10-002843-b.c4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "МОСТИЦЬКИЙ 2", Код ЄДРПОУ:35331394
Дата подання: 30 грудня 2019 17:02
Скарга
СКАРГА на неправомірні дії та рішення Замовника публічної закупівлі, які порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі»
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 08 січня 2020 20:13
рішення від 08.01.2020 №232+ лист замовнику.pdf
Дата публікації: 08 січня 2020 20:13
рішення від 21.01.2020 №1194 .pdf
Дата публікації: 24 січня 2020 21:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протокол на виконання рішення АМКУ
Дата виконання рішення замовником: 04 лютого 2020 17:15
Номер скарги: UA-2019-09-10-002843-b.a5
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "МОСТИЦЬКИЙ 2", Код ЄДРПОУ:35331394
Дата подання: 20 лютого 2020 15:30
Скарга на неправомірні дії та рішення Замовника
ТОВ "Мостицький 2" не погоджується з діями Замовника та оскаржує дії згідно поданої скарги.
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Скарга відкликана скаржником
Причина: _
Дата: 21 лютого 2020 11:05
Рішення від 24.02.2020 №3468.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2020 20:26

Документи подані скаржником

25 жовтня 2019 11:52
Скарга.pdf
25 жовтня 2019 11:52
ПД 482 від 24.10.2019 Ж.О.К..pdf

Документи подані замовником

02 грудня 2019 13:13
протокол 211.pdf

Документи подані скаржником

25 жовтня 2019 16:13
4 Гарант лист МТБ.pdf
25 жовтня 2019 16:13
акт до дог _9.pdf
25 жовтня 2019 16:13
Протокол 141.19.pdf
25 жовтня 2019 16:13
Скарга
25 жовтня 2019 16:13
Підтвердження оплати
25 жовтня 2019 16:13
2 Додаток 2 1.1 Довідка.pdf
25 жовтня 2019 16:14
протокол 153.FR12.pdf
25 жовтня 2019 16:14
Техпаспорта на ТЗ.pdf

Документи подані замовником

11 листопада 2019 14:49
Протокол відхилення 175,176.pdf
13 листопада 2019 16:57
Пояснення АМКУ 060.48-596.pdf
02 грудня 2019 12:25
196.pdf

Документи подані скаржником

27 грудня 2019 13:00
Платіжне доручення.pdf
27 грудня 2019 13:00
Скарга.pdf
27 грудня 2019 13:02
п. 9 протокол №1.pdf
27 грудня 2019 13:02
п. 9 НАКАЗ.pdf
27 грудня 2019 13:02
п. 2 a довідка мтб.pdf
27 грудня 2019 13:02
п. 3 енергетик.pdf
27 грудня 2019 13:02
п. 3 гол інженер.pdf
27 грудня 2019 13:02
п. 3 трудова виконроб.pdf
27 грудня 2019 13:03
п. 5 акти, КБ.pdf
27 грудня 2019 13:07
п. 3 довідка працівники.pdf

Документи подані замовником

20 січня 2020 11:32
Відповідь АМУ 060.48-25.pdf

Документи подані скаржником

30 грудня 2019 17:02
Підтвердження оплати
30 грудня 2019 17:02
Протокол Т_253_19.pdf
30 грудня 2019 17:02
Скарга.pdf
30 грудня 2019 17:02
Т.196.19.pdf

Документи подані замовником

20 січня 2020 11:21
Відповідь АМУ 060.48-26.pdf
04 лютого 2020 17:15
Протокол №29.20.pdf

Документи подані скаржником

20 лютого 2020 15:29
оплата мита
20 лютого 2020 15:30
Скарга
20 лютого 2020 15:30
гарантійний лист
20 лютого 2020 15:30
техпаспорта
20 лютого 2020 15:30
протокол 35.20
20 лютого 2020 15:30
протокол 36.20

Документи Органу Оскарження

24 лютого 2020 20:26
Рішення від 24.02.2020 №3468.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-13-000023 ● d77cf522befa42a480b0e88fed30b06f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 13 лютого 2020 17:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

13.02.2020 № 27

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 13.02.2020 № 27

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-09-10-002843-b 10.09.2019
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-02-19 17:50:39

Заперечення на висновок по результатам моніторингу закупівлі

Тендерний комітет Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкінофільм» розглянув висновок про результати моніторингу опублікованого на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 13.02.2020 о 17:31 та повідомляє наступне, що гарантійним листом (вих. №30/1 від 20.09.2019 року, файл «4 Гарант лист МТБ.pdf») Товариство з обмеженою відповідальністю «Мостицький 2» надає підтвердження щодо укомплектування матеріально-технічною базою, зокрема, краном на автомобільному ходу/автокран, вантажопідйомність якого не менше 25 т. Відповідно до даних, вказаних у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу 8721324 марки Gottwald AMK 41-22 визначено, що «шасі (кузов, рама, коляска) №8721324 автокран >20т.
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
А тому, тендерний комітет Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкінофільм» діє виключно в рамках законодавства про публічні закупівлі та не вбачає порушень у зв’язку із невідповідністю поданих Товариством з обмеженою відповідальністю «Мостицький 2» документів тендерній документації.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 лютого 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 лютого 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ознака оскарження в суді

Про визнання протиправним та скасування Висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідач не мав права проводити фінансовий моніторинг і складати Висновок щодо «порушень, обставин, підстав» які вже були предметом розгляду Антимонопольного комітету України, не залежно від прийнятого рішення щодо таких «порушень, обставин, підстав». Так, положеннями ч. 13 ст. 7-1 закону України «Про публічні закупівлі» визначено, «Якщо органом оскарження прийнято до розгляду скаргу від суб’єкта оскарження у порядку, встановленому цим Законом, орган державного фінансового контролю не приймає рішення про початок моніторингу закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були або є предметом розгляду органом оскарження незалежно від прийнятого органом оскарження рішення щодо таких порушень, обставин, підстав». Згідно п. 14 ч. 1 ст. 1 закону України «Про публічні закупівлі» визначено, «орган оскарження - Антимонопольний комітет України».

2020-02-28 15:56:09

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МОСТИЦЬКИЙ 2" 92 500 000,00
UAH з ПДВ
88 998 999,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК"УКРБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ" 121 358 149,27
UAH з ПДВ
88 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ж.О.К." 117 984 723,60
UAH з ПДВ
114 292 743,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ" 118 775 305,27
UAH з ПДВ
115 083 325,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 вересня 2019 16:31
Електронний підпис
25 вересня 2019 16:23
Розрахунок ЗП.pdf
25 вересня 2019 16:23
Поясн записка.pdf
25 вересня 2019 16:23
накази на праціників.pdf
25 вересня 2019 16:23
наказ на приз керівника.pdf
25 вересня 2019 16:23
Локалки 2-1-6 2-1-8 2-1-9.pdf
25 вересня 2019 16:23
локалки 2-1-5 2-1-10.pdf
25 вересня 2019 16:23
локалки 2-1-1 2-1-2 2-1-3.pdf
25 вересня 2019 16:23
локалка 2-1-4.pdf
25 вересня 2019 16:23
ліцензія 1 скан оригінал.pdf
25 вересня 2019 16:22
Копія аналог договору _9.pdf
25 вересня 2019 16:22
Договірна ціна Краков.pdf
25 вересня 2019 16:22
Тудова Струц.pdf
25 вересня 2019 16:22
витяг з реєстру ПДВ.pdf
25 вересня 2019 16:22
Трудова Скойбеда.pdf
25 вересня 2019 16:22
Трудова Вітюк.pdf
25 вересня 2019 16:22
акт до дог _9.pdf
25 вересня 2019 16:22
Техпаспорта на ТЗ.pdf
25 вересня 2019 16:22
15521 Мостицький2 p7s.rar
25 вересня 2019 16:22
СТАТУТ.pdf
25 вересня 2019 16:22
25 Лист захист довкілля.pdf
25 вересня 2019 16:22
21 комерційна пропозиція.pdf
25 вересня 2019 16:22
16 Дов п 2 чт 1 ст 17.pdf
25 вересня 2019 16:22
15 Дов ч 2 ст 17.pdf
25 вересня 2019 16:22
14 Дов п 10 ч 1 ст 17.pdf
25 вересня 2019 16:22
13 Дов п 9 ч 1 ст 17.pdf
25 вересня 2019 16:22
12 Дов п 8 ч 1 ст 17.pdf
25 вересня 2019 16:22
11 Дов п 6 ч.1 17.pdf
25 вересня 2019 16:22
10 Дов п 4 чт 1 ст 17.pdf
25 вересня 2019 16:22
9 Дов п 3 чт 1 ст 17.pdf
25 вересня 2019 16:21
4 Гарант лист МТБ.pdf

Публічні документи

24 вересня 2019 16:44
Ліцензія+додаток.pdf
24 вересня 2019 16:44
Виписка організації.pdf

Публічні документи

14 лютого 2020 14:13
Рішення 11-02-20 Ж.О.К..pdf
24 вересня 2019 12:53
п. 19 календарний графік.pdf
24 вересня 2019 12:53
85(ДЦ від ЖОК_26_09_2019).imd
24 вересня 2019 12:53
п. 18 Захист довкілля.pdf
24 вересня 2019 12:53
п. 18 ДОВКІЛЛЯ окремо.pdf
24 вересня 2019 12:53
п. 16 субпідряд.pdf
24 вересня 2019 12:53
п. 16 ліцензія.pdf
24 вересня 2019 12:53
п. 12 Витяг ПДВ Ж.О.К. 18.01.19.pdf
24 вересня 2019 12:53
п. 10 Протокол Краків.pdf
24 вересня 2019 12:53
п. 9 протокол №1.pdf
24 вересня 2019 12:53
п. 9 НАКАЗ.pdf
24 вересня 2019 12:53
п. 6 ст 17.pdf
24 вересня 2019 12:53
п. 5 лист розяснення.pdf
24 вересня 2019 12:53
п. 5 аналог договір копія.pdf
24 вересня 2019 12:53
п. 5 акти, КБ.pdf
24 вересня 2019 12:53
п. 3 трудова виконроб.pdf
24 вересня 2019 12:53
п. 3 кошторисник.pdf
24 вересня 2019 12:53
п. 3 енергетик.pdf
24 вересня 2019 12:53
п. 3 довідка працівники.pdf
24 вересня 2019 12:53
п. 3 гол інженер.pdf
24 вересня 2019 12:53
п. 2 a довідка мтб.pdf
24 вересня 2019 12:53
п. 1 цінова.pdf
24 вересня 2019 12:53
договір Ж.О.К. 4361.zip
24 вересня 2019 12:53
гарантія Ж.О.К. 4361.zip

Публічні документи

17 жовтня 2019 16:21
Довідка МВС.pdf
17 жовтня 2019 16:21
Довідка Податкова.pdf
25 вересня 2019 15:44
5 Статут ТОВ ІНТЕГРАЛ.pdf
25 вересня 2019 15:44
25.5. Витяг24.09.2019.pdf
25 вересня 2019 15:44
2 Додаток 2 3.1 аналогічні.pdf
25 вересня 2019 15:44
17 Ліцензія + додаток.pdf
25 вересня 2019 15:44
25.1 Дозвіл держпраця.pdf
25 вересня 2019 15:44
25.2 Виписка.pdf
25 вересня 2019 15:44
15 ЗГОДА перс данні.pdf
25 вересня 2019 15:44
9 Витяг ПДВ.pdf
25 вересня 2019 15:44
20 Календарний графік.pdf
25 вересня 2019 15:44
3. Додаток 3 ст 17 п 4.pdf
25 вересня 2019 15:44
3. Додаток 3 ст 17 п 10.pdf
25 вересня 2019 15:44
3. Додаток 3 ст 17 п 3.pdf
25 вересня 2019 15:44
3. Додаток 3 ст 17 п 9.pdf
25 вересня 2019 15:44
7 Наказ на директора.pdf
25 вересня 2019 15:44
3. Додаток 3 ст 17 п 6.pdf
25 вересня 2019 15:44
6 Наказ на директора.pdf
25 вересня 2019 15:44
3. Додаток 3 ст 17 п 2.pdf
25 вересня 2019 15:44
3. Додаток 3 ст 17 п 8.pdf
25 вересня 2019 15:44
3. Додаток 3 ст 17 ч.2.pdf
25 вересня 2019 15:44
3. Додаток 3 ст 17 п 5.pdf
25 вересня 2019 15:44
12 не є фіз о код.pdf
25 вересня 2019 15:44
18778_Договір_до_гарантії.rar
25 вересня 2019 15:44
25.3 Довідка НАЗК.zip
25 вересня 2019 15:43
2 Додаток 2 1.1 Довідка.pdf
25 вересня 2019 15:43
1 Комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МОСТИЦЬКИЙ 2"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК"УКРБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ"

ТОВ "Ж.О.К."

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"
#41242077
Рішення скасоване 115 083 325,25
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 12:21
ТОВ "МОСТИЦЬКИЙ 2"
#35331394
Рішення скасоване 88 998 999,60
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 16:16
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК"УКРБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ"
#41513998
Рішення скасоване 88 999 000,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 16:16
ТОВ "Ж.О.К."
#41821647
Рішення скасоване 114 292 743,00
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 16:16
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕГРАЛ БУД-СТАНДАРТ"
#41242077
Рішення скасоване 115 083 325,25
UAH з ПДВ
22 листопада 2019 16:16
ТОВ "МОСТИЦЬКИЙ 2"
#35331394
Рішення скасоване 88 998 999,60
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 17:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК"УКРБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ"
#41513998
Рішення скасоване 88 999 000,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 17:11
ТОВ "Ж.О.К."
#41821647
Рішення скасоване 114 292 743,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2020 17:11
ТОВ "МОСТИЦЬКИЙ 2"
#35331394
Відхилено 88 998 999,60
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 16:36
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК"УКРБУДРЕКОНСТРУКЦІЯ"
#41513998
Відхилено 88 999 000,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 16:55
ТОВ "Ж.О.К."
#41821647
Переможець 114 292 743,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2020 16:57

Документи

03 жовтня 2019 18:37
Електронний підпис
03 жовтня 2019 18:33
Протокол 141.19.pdf
26 вересня 2019 13:25
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

04 жовтня 2019 15:45
Електронний підпис
04 жовтня 2019 15:41
Протокол Т-143.19.pdf

Документи

07 жовтня 2019 16:36
Електронний підпис
07 жовтня 2019 16:25
Протокол Т-145.19.pdf

Документи

22 листопада 2019 20:22
Електронний підпис
22 листопада 2019 20:21
Т.196.19.pdf
22 листопада 2019 16:17
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

27 листопада 2019 13:54
Електронний підпис
27 листопада 2019 13:23
198.19.pdf
22 листопада 2019 20:22
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

10 лютого 2020 16:36
Електронний підпис
10 лютого 2020 16:35
Протокол №35.20.pdf

Документи

10 лютого 2020 16:55
Електронний підпис
10 лютого 2020 16:52
Протокол №198.19.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2020 16:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ж.О.К."
#41821647
114 292 743,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 14:59
Додаткова угода 1 дог 48.20.pdf укладений
28 лютого 2020 14:58
кошторис частина 1.pdf укладений
28 лютого 2020 14:58
Договір підряду Т-48.20.pdf укладений
28 лютого 2020 14:58
кошторис частина 2.pdf укладений
28 лютого 2020 14:58
Електронний підпис зміни до договору
14 квітня 2021 09:29
Додаткова угода №7 дог 48.20.pdf зміни до договору
14 квітня 2021 09:28
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2021 21:30
Додаткова угода 6 дог 48.20.pdf зміни до договору
03 лютого 2021 21:29
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 19:10
ДУ 5 48.20 Краків.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 19:07
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 09:53
Додаткова угода 4 дог 48.20.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 09:52
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 15:39
Додаткова угода 3 дог 48.20.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 15:38
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 14:49
Додаткова угода 3 дог 48.20.pdf укладений
28 жовтня 2020 14:48
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2020 11:56
Протокол №66.20.pdf зміни до договору
12 березня 2020 11:51
Електронний підпис зміни до договору
06 березня 2020 15:36
Додаткова угода 2 дог 48.20.pdf зміни до договору
06 березня 2020 15:34

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: Т-48/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки в оголошенні про закупівлю
Номер договору про закупівлю: Т-48/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Т-66/20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: Т-48/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: Т-48/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Повідомляємо, що внесено зміни в істотні умови договору, а саме в умви його виконання. Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Підприємство виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкінофільм» висловлює свою повагу та звертається до Вас з наступного приводу. Між КП «Київкінофільм» та ТОВ «Ж.О.К.» укладено Договір підряду від 28.02.2020 року № Т-48/20 (далі – Договір) по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Краків» за адресою: вул. Русанівська набережна, 12, у м. Києві» (далі – об’єкт). Відповідно до п. 15.3 Договору строк дії Договору становить до 31 грудня 2020 р. включно. За п. 3.1. Договору, загальна ціна Договору становить 114 292 743,00 (сто чотирнадцять мільйонів двісті дев’яносто дві тисячі сімсот сорок три гривні та 00 копійок) з ПДВ. За положеннями п. 16.1 Договору, істотні умови цього Договору не можуть змінюватись після його підписання до повного виконання Сторонами зобов’язань, крім випадків, передбачених чинним законодавством України у сфері публічних закупівель. В тому числі, Замовник має право зменшувати обсяг закупівлі та загальну вартість цього Договору залежно від реального фінансування видатків та/або виробничої потреби Замовника. Зміни в Договір можуть бути внесені за взаємною згодою Сторін, та оформлюються відповідною додатковою угодою до цього Договору. До того ж, істотні умови договору передбачаються та надаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції. Згідно з ч. 5 Розділу Х Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції від 20.12.2020 року процедури закупівель товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію цього Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію цього Закону. Процедура закупівлі «Капітальний ремонт будівлі кінотеатру «Краків» за адресою: вул. Русанівська набережна, 12, у м. Києві» опублікована на ресурсі «Прозорро» 10.09.2019 року, а отже регулюється Законом України «Про публічні закупівлі» в редакції від 01.01.2019 року (далі - Закон). Відповідно до ч. 4 ст. 36 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі. Звертаємо увагу, що зазначеним Законом не передбачено будь-якого роду документів чи їх вичерпного переліку, що являють собою документальне підтвердження тих чи інших об’єктивних обставин, що спричиняють продовження виконання робіт, передання товару чи надання послуг. Крім того, на момент здійснення закупівлі та укладення Договору, КП «Київкінофільм» та ТОВ «Ж.О.К.» не могли передбачити настання обставин, таких як світова пандемія CoVID – 19 та, зокрема, встановлення карантинних обмежень, які діють на території України та у світі. Зазначені відомості є об’єктивними та документально підтверджуються Постановою Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 11 березня 2020 р. № 211 з наступними змінами та доповненнями. Також, звертаємо Вашу увагу, що до КП «Київкінофільм» надійшло звернення від ТОВ «Ж.О.К.» щодо можливого здійснення продовження дії Договору враховуючи вищезазначені обставини. Окрім того, підрядною організацією надано інформацію, що його працівники у разі коронавірусної хвороби чи лабораторно підтверджених захворювань на CoVID – 19 у членів сімей останніх, дотримувались карантину та режиму самоізоляції, що теж неабияк вплинуло на можливість виконання робіт. Крім того, за наданими відомостями ТОВ «Ж.О.К.» - за наслідком введення карантинних обмежень виникли затримки у поставках будівельних матеріалів з-за кордону, що значно збільшило строки виконання робіт. У свою чергу, повідомляємо, що за умовами Договору, загальна ціна Договору становить 114 292 743,00 (сто чотирнадцять мільйонів двісті дев’яносто дві тисячі сімсот сорок три гривні та 00 копійок) з ПДВ. Проте, опираючись на обставини, у 2020 році на обумовлений об’єкт, відповідно до розпорядчих актів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), передбачено лише 68 203 000 грн. 00 копійок. Отже, враховуючи положення ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», введення карантинних обмежень на території України та світу зокрема, значну кошторисну вартість об’єкта будівництва, велику кількість будівельних робіт за проектом, відсутність фінансування та документальне підтвердження усіх обумовлених вище обставин, посилаючись на п. 2.3.6. Контракту, укладеного між директором комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «Київкінофільм» та Департаментом культури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 01 лютого 2019 року, прошу Вашого погодження на укладення додаткової угоди щодо продовження строку дії Договору підряду від 28.02.2020 року № Т-48/20 до 31.12.2021 року.
Номер договору про закупівлю: Т-48/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: Т-48/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: Т-48/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML