Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі різні для НДЧ НУБіП України
Очікувана вартість
344 530,00 UAH
UA-2019-09-10-002516-b 0d8432ee87a4461ab48b1cf5387a3850
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ібатуллін Ільдус Ібатуллович

380445278930 tender13@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет біоресурсів і природокористування України
Код ЄДРПОУ: 00493706
Місцезнаходження: 03041, Україна , Київська обл., Київ, Героїв Оборони, 15
Контактна особа: Ібатуллін Ільдус Ібатуллович
380445278930
tender13@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 17 вересня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 вересня 2019 00:00
Початок аукціону: 27 вересня 2019 14:14
Очікувана вартість: 344 530,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,02%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Картриджі різні для НДЧ НУБіП України
Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
186 штуки
Картриджі різні для НДЧ НУБіП України
Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, місто Київ, Київ, пров. Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів після поставки Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 15:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 15:41
Проект договору_132.doc
10 вересня 2019 15:40
ТД__132.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 вересня 2019 09:40
Дата відповіді: 13 вересня 2019 16:12
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Тендерна документація на закупівлю 330120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі різні для НДЧ НУБіП України) відповідає вимогам ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відображена у ДОДАТКУ №1 тендерної документації.
2) Форма тендерної пропозиції згідно з ДОДАТКОМ № 2 тендерної документації на закупівлю 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі різні для НДЧ НУБіП України) передбачає зазначення учасником конкретного найменування запропонованого товару.
3) При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами її проведення, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Оцінка ж тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. При вивченні ж тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників, а отже тендерний комітет замовника не застосовує до пропозиції постачальника, який не є платником ПДВ, інші критерії, аніж до пропозиції учасника платника податку на додану вартість.
Прохання пояснити поняття в документації
Дата подання: 12 вересня 2019 14:40
Дата відповіді: 17 вересня 2019 14:58
Шановний Замовнику, для вірного підбору номенклатури для комерційної пропозиції, згідно тендерної документації закупівлі, просимо надати більш детальне пояснення поняття "оригінальний картридж" та поняття "сумісний картридж", зазначених в Додатку 1 Тендерної документації. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня!
Оригінальний картридж — це такий картридж, який виготовлений фірмою-виробником даного принтера або копіра.
Сумісний картридж – це картридж вироблений третьою фірмою за своїми власними технологіями і розробками, використовуючи при виробництві нові деталі і свою індивідуальну упаковку. Якість і ресурс таких картриджів нічим не відрізняється від оригінальних картриджів.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-10-002516-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Принтеко, Код ЄДРПОУ:39433659
Дата подання: 14 жовтня 2019 23:06
про надання додаткової інформації
ВИМОГА
про надання додаткової інформації
стосовно причин відхилення тендерної пропозиції

04.10.2019 року Замовником – НУБіП України була розглянута тендерна пропозиція про закупівлю за предметом «Картриджі різні для НДЧ НУБіП України», класифікація відповідно до ДК 021:2015: код CPV 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку», і ухвалено рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ Принтеко (протокол № 132/05 від 04.10.2019 р. засідання тендерного комітету Національного університету біоресурсів і природокористування України щодо розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною) з причини невідповідності умовам тендерної документації.
Але, Учасник ТОВ «ПРИНТЕКО» - не погоджується із прийнятим рішенням Замовника щодо відхилення його пропозиції за цією закупівлею, вважаючи його таким, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель, внаслідок якого порушено його право та законні інтереси.
Діюче законодавство України передбачає здійснення підприємницької діяльності з підтриманням економічної конкуренції, а саме – змаганням між суб’єктами господарювання з метою здобуття переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, та окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Вимога ж надати авторизаційний лист ставить учасників торгів у залежність від взаємовідносин з виробником чи представником товаровиробника в Україні, тобто є дискримінацією. Відсутність авторизаційного листа, ніяким чином не впливає на якісні та функціональні характеристики товару, який на законних підставах перебуває у особи, що пропонуватиме його на торгах. Крім того, вимога документів, які не передбачені законодавством про закупівлі, та прийняття рішень на основі відсутності таких документів, часто використовується при змові представників учасника та замовника торгів, що заборонено законом. Зокрема, ст. 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення від 07.12.1984 року № 8073-X та ст. 364 Кримінального кодексу України від 05.04.2001 року № 2341-III, передбачено притягнення до адміністративної відповідальності за здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель, а до кримінальної - за зловживання владою або службовим становищем з метою одержання будь-якої неправомірної вигоди для самої себе чи іншої фізичної або юридичної особи використання службовою особою влади чи службового становища всупереч інтересам служби, якщо воно завдало істотної шкоди охоронюваним законом правам, свободам та інтересам окремих громадян або державним чи громадським інтересам, або інтересам юридичних осіб.
НУБіП України у Тендерній документації вимагає надання у складі пропозиції авторизаційного листа - «Для підтвердження технічних, якісних характеристик предмета закупівлі учасник повинен надати копії авторизаційних листів від виробника виробника (-ів) товару(окрім позицій 43-46) або офіційного представника (-ів) на території України, щодо обладнання та витратних матеріалів, що підтверджує повноваження учасника на розповсюдження в Україні продуктів виробника, які є предметом закупівлі. У листі має бути чітко визначено: назву учасника; назву предмета закупівлі та її номер в електронній системі закупівель; підтвердження відповідної гарантійної підтримки товару виробником», що можна вважати свого роду вимогою про надання учасником гарантії поставки, проте, чинним законодавством України, яке регулює порядок проведення публічних закупівель, встановлений вичерпний перелік способів забезпечення виконання договору про закупівлю, серед яких немає листів авторизації від виробника або від представника товаровиробника в Україні.
Оригінальність товару (картриджів) завжди можна перевірити Замовником при його прийманні, по відповідним позначкам та захисним голографічним зображенням, нанесеним виробником на упаковці товару, а також вкладенням в неї Інструкції по перевірці оригінальності товару за захисними голографічними наклейками містяться на загальнодоступних ресурсах – у засобах масової інформації та на сайті виробника.
Авторизаційний лист виробників оргтехніки чи їх представників, яким надається дозвіл на постачання товару, не є доказом оригінальності товару. А вимога документації конкурсних торгів стосовно надання авторизаційнних листів є не обгрунтованою, з точки зору убезпечення від постачання неоригінальних або неякісних товарів.
Сьогодні не передбачено жодних обмежень щодо вільного обігу предмету закупівлі та обов’язку компанії-виробника товару (або його офіційного представництва в Україні) при кожному продажу товару видавати авторизаційний лист (електронну копію) від виробника обладнання або від офіційного представника виробника (дистриб'ютора), щодо партнерських відносин між виробником та учасником. Крім того, виробники (представники виробника), не практикують видачу декількох таких документів, оскільки надають перевагу виключно власним партнерам. Наявність авторизаційного листа від виробника обладнання або від офіційного представника виробника не зобов’язує постачальника передавати у власність товар саме того виробника, який видав відповідний документ, а отже не може вберегти від закупівлі фальсифікатів, а звідси слідує, що вимога таких документів, є безпідставною, так як не має жодної юридичної сили у відносинах між замовником та постачальником. Відповідно до рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель, вимога документального підтвердження про право розповсюдження товару суперечать принципам здійснення закупівель, що передбачені у ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII, та є дискримінаційною по відношенню до учасників торгів (приклад – Рішення АМКУ № 1238- р/пк-ск від 29.07.2013 р.; № 730-р/пк-ск від 15.04.2016 р.).
Отже, зазначені вимоги Тендерної документації НУБіП України обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що забороняється ч. 4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII та роз’яснюється у Листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі від 07.02.2017 року N 3302-06/3812-06, адже така вимога може ставити учасника у залежність від виробника, обмежує коло можливих учасників з метою реалізації договірних або будь-яких інших взаємовідносин з замовником. Тому, вимога з тендерною пропозицією авторизаційного листа (електронна копія) від виробника товару або від офіційного представника виробника (дистриб'ютора) є способом зменшення кола учасників, які відповідали б кваліфікаційним критеріям та мали змогу взяти участь у торгах, що є проявом дискримінації та обмеженням конкуренції.
Характеристики (назва, артикул) запропонованого ТОВ «ПРИНТЕКО» товару предмету закупівлі надано, відповідно до зазначеного Замовником друкуючого пристрою, в Тендерній пропозиції та у Специфікації Проекту договору (файли під назвою «додаток_2» та «додаток_5» у форматі PDF: https://public.docs.openprocurement.org/get/0c6a055ae0304cff8a346707456d4b09?KeyID=52462340&Signature=jJFOuQhS%2FdIHEE53cLYdgXV6PWo0Z14ZcSOtvRv71pBgBtI%2Fgu5msZz5QNKPJMP6LTMSvShBrVKqeBe%252Bq488BA%253D%253D
https://public.docs.openprocurement.org/get/da93b808f36f4e17909609bb8e528b60?KeyID=52462340&Signature=%252BXJIOnb%2F1u8%252Brt%252BZweet%2FfQ%2FUtswxTBIACICUNsw%252B6rHjj3pvJr3gxFlyNnXaxqqqMNsmEuAJViBR8seIEYpAw%253D%253D ).
Гарантийний лист ( у довільній формі) було подано в документах пропозиції в електронному файлі під назвою «лист_2» у форматі PDF (посилання на документ: https://public.docs.openprocurement.org/get/6edc0519b6844f2c968e29642090f828?KeyID=52462340&Signature=CkYf58BKqFDYKF%2FUtoPa7Zg4L3RufQHKu3hGNmnUVq7F5LGvxRIJoGE3Vx61JDRlLDYFcAJIpMxLnL7DBsmjBg%253D%253D ).
Тендерна документація подана ТОВ «ПРИНТЕКО» щодо закупівлі за предметом «Картриджі різні для НДЧ НУБіП України», класифікація відповідно до ДК 021:2015: код CPV 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» згідно до вказаної інструкції та відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам, у тому числі технічній специфікації, та підтверджена гарантійними зобов'язаннями. Крім того, як зазначає Замовник штраф за поставку неякісного товару, згідно до умов проекту договору, що міститься у документації конкурсних торгів складає 25% від ціни неякісного товару.
Також зазначаємо, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
На підставі вище викладеного, керуючись ст. ст. 1, 5, 16, 17, 18, 22, 25, 28, 30, Закону України «Про публічні закупівлі»,-
ПРОШУ:
1. Замовника – НУБІП України - надати додаткову інформацію стосовно причин невідповідності Тендерної пропозиції ТОВ «ПРИНТЕКО», - умовам Тендерної документації щодо процедури закупівлі код згідно ДК 021:2015 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі різні для НДЧ НУБіП України.
У разі відмови у наданні додаткової інформації щодо даного звернення, Товариство змушене звернутися із відповідною скаргою до (органу оскарження) Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 жовтня 2019 16:09
Шановний учаснику! ДОДАТКОМ 3 Тендерної документації на закупівлю 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі різні для НДЧ НУБіП України) встановлено перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Серед документів наданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ Принтеко відсутні вищезазначені документи. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. тендерна пропозиція учасника ТОВ Принтеко була відхилена. Також, варто зазначити, що учасник, у відведений законодавстом термін до закінчення строку поданням тендерних пропозицій, не звертався через електронну систему закупівель до замовника за будь-якими роз’ясненнями щодо умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Шановний учаснику! ДОДАТКОМ 3 Тендерної документації на закупівлю 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі різні для НДЧ НУБіП України) встановлено перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Серед документів наданих у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ Принтеко відсутні вищезазначені документи. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. тендерна пропозиція учасника ТОВ Принтеко була відхилена. Також, варто зазначити, що учасник, у відведений законодавстом термін до закінчення строку поданням тендерних пропозицій, не звертався через електронну систему закупівель до замовника за будь-якими роз’ясненнями щодо умов тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-09-10-002516-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Невада", Код ЄДРПОУ:23740691
Дата подання: 17 жовтня 2019 10:38
Оскарження визначення переможця
Шановний замовник!
Згідно додатка 1 Тендерної документації «Для підтвердження технічних, якісних характеристик предмета закупівлі учасник повинен надати копії авторизаційних листів від виробника (-ів) товару(окрім позицій 43-46) або офіційного представника (-ів) на території України, щодо обладнання та витратних матеріалів, що підтверджує повноваження учасника на розповсюдження в Україні продуктів виробника, які є предметом закупівлі.» У відповідь на цю вимогу, ФОП Холод Ю.П. надав лист ТОВ «Ірмід» (код 30675233) про наявність з учасником торгів договірних відносин. При цьому наявність договору на поставку товару у ТОВ «Ірмід» (код 30675233) з офіційними дистриб'юторами виробників товарів не є підтвердженням того, що ТОВ «Ірмід» є офіційним представником (партнером) виробника на Україні . Наданий лист не відповідає вимогам Тендерної документації та містить свідомо інформацію, що не відповідає дійсності.
ТОВ «Невада» звернулося до виробників товару із запитом щодо партнерського статусу і надання повноважень ТОВ «Ірмід» (код 30675233) для представлення виробників в закупівлі Картриджів різних для НДЧ НУБіП України, Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-09-10-002516-b. В якості підтвердження надання недостовірної інформації в тендерній пропозиції ФОП Холод Ю.П. надаємо відповідь виробника Pantum International Limited .
Вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ-ПІДПРИЄМЦЯ ХОЛОД ЮРІЙЯ ПЕТРОВИЧА (2110515155) на підставі статті 30 Закону про публічні закупівлі, яка не відповідає умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 жовтня 2019 09:22
Відповідно до вимог Додатку № 1 Тендерної документації Учасники процедури закупівлі для підтвердження технічних, якісних характеристик предмета закупівлі повинні надати копії авторизаційних листів від виробника виробника (-ів) товару (окрім позицій 43-46) або офіційного представника (-ів) на території України, щодо обладнання та витратних матеріалів, що підтверджує повноваження учасника на розповсюдження в Україні продуктів виробника, які є предметом закупівлі. У листі має бути чітко визначено:
∙ назву учасника;
∙ назву предмета закупівлі та її номер в електронній системі закупівель;
∙ підтвердження відповідної гарантійної підтримки товару виробником.
В складі тендерної пропозиції учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ надав копію авторизаційного листа (сторінка 42 файлу Цінова пропозиція ФОП Холод ЮП.pdf), від Товариства з обмеженою відповідальністю «ІРМІД» в якому зазначено, що ТОВ «ІРМІД» є офіційним представником торгових марок Pantum. Копія наданого учасником авторизаційного листа підтверджує виконання вимог Додатку № 1 до тендерної документації по формі і по змісту тобто є такою, що відповідає вимогам тендерної документації. Вимогами тендерної документації не було передбачено надання будь-яких додаткових документів на підтвердження повноваження учасника на розповсюдження в Україні продуктів виробника, які є предметом закупівлі.
Доданий скаржником лист від Pantum International Limited, наданий у формі електронного документа. Проте даний електронний документ не відповідає вимогам Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV, зокрема щодо накладання електронного цифрового підпису, що унеможливлює ідентифікацію особи, що підписала даний документ та підприємство яким складено даний документ.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ відповідає вимогам тендерної документації, а саме технічним, якісним та кількісним характеристикам встановленими до предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідно до вимог Додатку № 1 Тендерної документації Учасники процедури закупівлі для підтвердження технічних, якісних характеристик предмета закупівлі повинні надати копії авторизаційних листів від виробника виробника (-ів) товару (окрім позицій 43-46) або офіційного представника (-ів) на території України, щодо обладнання та витратних матеріалів, що підтверджує повноваження учасника на розповсюдження в Україні продуктів виробника, які є предметом закупівлі. У листі має бути чітко визначено:
∙ назву учасника;
∙ назву предмета закупівлі та її номер в електронній системі закупівель;
∙ підтвердження відповідної гарантійної підтримки товару виробником.
В складі тендерної пропозиції учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ надав копію авторизаційного листа (сторінка 42 файлу Цінова пропозиція ФОП Холод ЮП.pdf), від Товариства з обмеженою відповідальністю «ІРМІД» в якому зазначено, що ТОВ «ІРМІД» є офіційним представником торгових марок Pantum. Копія наданого учасником авторизаційного листа підтверджує виконання вимог Додатку № 1 до тендерної документації по формі і по змісту тобто є такою, що відповідає вимогам тендерної документації. Вимогами тендерної документації не було передбачено надання будь-яких додаткових документів на підтвердження повноваження учасника на розповсюдження в Україні продуктів виробника, які є предметом закупівлі.
Доданий скаржником лист від Pantum International Limited, наданий у формі електронного документа. Проте даний електронний документ не відповідає вимогам Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV, зокрема щодо накладання електронного цифрового підпису, що унеможливлює ідентифікацію особи, що підписала даний документ та підприємство яким складено даний документ.
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ відповідає вимогам тендерної документації, а саме технічним, якісним та кількісним характеристикам встановленими до предмету закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-09-10-002516-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Принтеко, Код ЄДРПОУ:39433659
Дата подання: 20 жовтня 2019 20:50
Оскарження переможця тендеру. Вимога відмінити торги
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, за результатами розгляду пропозицій переможцем торгів UA-2019-09-10-002516-b на закупівлю 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі різні для НДЧ НУБіП України) було визнано ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ (протокол № 132/06 від 10.10.2019 р).
Але при ретельному вивченні наданої учасником пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ, ми вважаємо, що тендерний комітет Національного університету біоресурсів і природокористування України виніс необґрунтоване, поспішне рішення, яке дискредитує тендерний комітет замовника та протирічить вимогам самого замовника і вимогам чинного законодавства у сфері державних закупівель. Зверніть увагу, Закон передбачає саме обов’язок, а не право Замовника щодо відхилення недосконалої пропозиції.
Аналізуючи пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ ми, ТОВ «ПРИНТЕКО» виявили чимало невідповідностей і порушень щодо вимог замовника та чинного законодавства. Результати наведено у Таблиця 1. Невідповідності до Тендерної документації та Таблиця 2. Підтвердження технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, гарантії.
Таблиці у прикріпленому файлі.
Нам стало відомо, що, 11.10.2019 р. в 13:02 Учасник завантажив в систему електронних закупівель ProZorro: «Цінова пропозиція оновлена оригінал.pdf; Довідка про відсутність судимості ориг..pdf; Довідка про відсутність заборгованості.pdf.» із зміненою інформацією, в порівнянні з наданою на момент розгляду його пропозиції для визнання Переможцем. Відповідно до ст. 25 Кожен учасник має право подати тільки одну тендерну пропозицію. Отримана тендерна пропозиція вноситься автоматично до реєстру, форма якого встановлюється Уповноваженим органом. Тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали.
Кінцева дата подання тендерної пропозиції визначена системою до 00 год. 00 хв. 27.09.2019. Подання скоригованої цінової пропозиції є неправомірною, оскільки, відповідно до вимог ЗУ “Про публічні закупівлі”, учасники мають право подавати свої пропозиції, вносити зміни та відкликати їх лише до закінчення терміну подання пропозицій. Відповідно до положень частини четвертої статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII зі змінами та доповненнями (надалі за текстом - Закон) умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури. Враховуючи зазначену норму Закону, укладання договору за результатами проведеної процедури закупівлі є фактичним порушенням норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України та статті 36 Закону та фактично створює у подальшому нікчемність цього правочину.
Замовник, в ту ж саму хвилину розглянув у Тендерній документації надані Учасником зміни. Частиною 1 статті 31 Закону визначено, що замовник відміняє торги в разі: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Нагадаємо, що одними із принципів здійснення публічних закупівель, які законодавець передбачив у ч. 1 ст. 3 Закону № 922, є недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. При цьому врахування замовником документів, які були дозавантажені Учасником вже після розкриття тендерних пропозицій, може кваліфікуватися як дискримінаційний підхід до розгляду таким замовником пропозицій учасників торгів. Адже саме початкова відсутність такого чи таких документів свідчить про невідповідність тендерної пропозиції учасників вимогам тендерної документації та наявність підстав для відхилення пропозиції згідно із Законом № 922.
Крім цього, в 17:56 11.10.2019 «Переможець» загрузив в систему: Dovidka_MVS_05.10.19_ 19270592890490135664.pdf та документ під назвою «Фінальна тендерна пропозиція оновлена.pdf», таким чином сам признавши невідповідності, намагаючись її виправити. А саме змінив суперечності в вигляді розбіжностей позицій 1, 2, 3, 4, 5, 6, 14, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 43, 44, 45, 46, 47, 49. Замовник розглянув зміни тієї ж хвилини.
Надання преференції Замовником торгів одному учаснику торгів під час оцінки пропозицій, порушує принцип здійснення закупівель встановлених в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» в частині дотримання принципів недискримінації учасників торгів та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Зазначимо, що робота над вдосконаленням тендерної документації Замовника з Учасником відбувалась в п’ятницю 11.10.2019 в 13:02 та 17:56. Відповідно до «Правил внутрішнього розпорядку» НУБіП України в п’ятницю закінчення роботи встановлено: о 16.15 з перервою на обід з 12.30 до 13.15 год., що додатково свідчить про надання процедурі виправлення тендерної документації ФОП ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ особливого статусу.
Але не зважаючи на «плідну співпрацю» Замовника з Учасником, навіть виправлені тендерні пропозиції «Переможця» не можна розглядати в принципі - «тендерна документація = тендерна пропозиція», тому що, відповідно до Таблиця 1. Невідповідності до Тендерної документації: п.п.1, 3 – не усунуто; п.2 – частково (позиція 44 не відповідає друкуючому пристрою, позиції 45, 46 не мають жодних характеристик); відповідно до Таблиця 2. Підтвердження технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, гарантії: не усунуто жодної невідповідності. Поряд з цим статтею 638 Цивільного кодексу України встановлено, що договір є укладеним, якщо сторони в належній формі досягли згоди з усіх істотних умов договору. Істотними умовами договору є умови про предмет договору, умови, що визначені законом як істотні або є необхідними для договорів даного виду, а також усі ті умови, щодо яких за заявою хоча б однієї із сторін має бути досягнуто згоди. У свою чергу, відповідно до частини третьої статті 180 Господарського кодексу України при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору. При цьому згідно з частиною четвертою статті 180 Господарського кодексу України умови про предмет у господарському договорі повинні визначати найменування (номенклатуру, асортимент) та кількість продукції (робіт, послуг), а також вимоги до їх якості. Таким чином, під час укладення договору про закупівлю сторони повинні погодити предмет договору відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України. При цьому умови про предмет договору не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Наголошуємо, що відповідно до положень п. 4 частини першої ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено обов'язок Замовника відхилити тендерну пропозицію учасника якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації про закупівлю.

З огляду на вищенаведене треба підкреслити наступні факти:
1. Переможцем виявилася пропозиція з БАГАТЬМА НЕ ПРИПУСТИМИМИ ПОРУШЕННЯМИ тендерної пропозиції, грубими порушеннями процедури закупівель, та з ЦІНОЮ, яка більш ніж на 30 тис грн. перевищує пропозицію від ТОВ «ПРИНТЕКО», що є прямою ознакою корупційної складової у рішенні Тендерного Комітету!
2. Дії Замовника щодо акцептування учасника прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Замовника скасувати рішення щодо визначення переможцем учасника ФОП ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ.
2. Відмінити торги, як ті, що відповідно до частини першої статті 31 Закону «замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель».
3. Надалі під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 жовтня 2019 10:35
Шановний учаснику!
Інструкцією з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю 30120000-6 - Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі різні для НДЧ НУБіП України) встановлено перелік документів для Переможця торгів, які він у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику а саме:
1. Довідка (оригінал або нотаріально посвідчена копія), видана відповідним органом МВС України, про те, що фізична особа, яка є учасником/службова (посадова) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято та не погашено у встановленому законом порядку (не більше як 30 календарних днів давнини відносно дати повідомлення про намір укласти договір про закупівлю);
2. Довідка податкового органу про відсутність заборгованості по сплаті обов'язкових податків, зборів та платежів на території України та на території країни походження, для суб'єкта господарювання (Довідка чинна на дату подання документів переможцем торгів);
3. Тендерну пропозицію з урахуванням проведеного аукціону (відповідно до ДОДАТКУ № 2 до тендерної документації).
Учасника ФОП ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ визнано переможцем 10 жовтня 2019 р., зазначені документи Переможець розмістив у Системі у визначені законодавством терміни.

Документи подані скаржником

17 жовтня 2019 10:38
Pantum_Невада_для НУБіП.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Принтеко 201 532,32
UAH з ПДВ
201 532,32
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ 231 870,00
UAH з ПДВ
231 870,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Невада" 270 927,24
UAH з ПДВ
270 927,24
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 вересня 2019 20:25
накладні_нубіп.pdf
26 вересня 2019 15:50
ТД__132.docx
26 вересня 2019 15:19
ТД__132 _ копія.pdf
25 вересня 2019 19:31
printeco_3.PDF
25 вересня 2019 19:30
наказ.pdf
25 вересня 2019 19:30
лист_4.pdf
25 вересня 2019 19:30
лист_3.pdf
25 вересня 2019 19:30
лист_2.pdf
25 вересня 2019 19:30
лист 1.pdf
25 вересня 2019 19:30
додаток_5.pdf
25 вересня 2019 19:30
додаток_4.pdf
25 вересня 2019 19:30
інформація про ТОВ.pdf
25 вересня 2019 19:30
додаток_2.pdf
25 вересня 2019 19:30
додаток_1.pdf
25 вересня 2019 19:30
довідка_2.pdf
25 вересня 2019 19:30
довідка_1.pdf
25 вересня 2019 19:30
Договір НУБіП _1727.pdf
25 вересня 2019 19:30
Договір НУБіП _370.pdf
25 вересня 2019 19:30
Договір НУБіП _328.pdf
25 вересня 2019 19:30
Договір НУБіП _214.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Принтеко

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ

ТОВ "Невада"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Принтеко
#39433659
Відхилено 201 532,32
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 16:50
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ
#2110515155
Переможець 231 870,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 17:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 жовтня 2019 17:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ХОЛОД ЮРІЙ ПЕТРОВИЧ
#2110515155
231 870,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 20:54
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 13:06
Договір НУБіП №1547.pdf укладений
28 жовтня 2019 13:05

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 231 870,00
UAH