Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реставрація пам’ятки архітектури місцевого значення «Водонапірна башта» (охоронний №17) по вул. Пушкінській, 24 в м. Житомирі
Очікувана вартість
7 636 328,60 UAH
UA-2019-09-10-002481-b ed5327fcdeed4323848fa044a01fc632
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Борис Пахолюк

+380631457274 ku.arm.zt@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "АГЕНЦІЯ РОЗВИТКУ МІСТА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41680481
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, майдан ім. С.П. Корольова, 4/2
Контактна особа: Борис Пахолюк
+380631457274
ku.arm.zt@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 27 вересня 2019 13:35
Очікувана вартість: 7 636 328,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 636,33 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Фінансування закупівлі здійснюється за кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реставрація пам’ятки архітектури місцевого значення «Водонапірна башта» (охоронний №17) по вул. Пушкінській, 24 в м. Житомирі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Пушкінська, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування закупівлі здійснюється за кошти місцевого бюджету. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником, на підставі норм Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2019 році за рахунок коштів місцевого бюджету, на строк не більше 90 календарних днів. Відповідно до п. 2. Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 року, попередня оплата здійснюється шляхом спрямування Замовником бюджетних коштів Підряднику (крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим договором про закупівлю робіт. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник оплачує вартість виконаних робіт на підставі документів, зазначених у п. 4.4. Договору, упродовж 14 (чотирнадцяти) робочих днів з дня надходження коштів (відповідного бюджетного призначення) на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 15:50
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 15:35
6. Додаток 5 Інформація.doc
10 вересня 2019 15:35
5. Додаток 4 Субпідрядники.doc
10 вересня 2019 15:35
4. Додаток 3 Проект договору.doc
10 вересня 2019 15:35
3. Додаток 2 Технічне завдання.doc
10 вересня 2019 15:35
2. Додаток 1 Пропозиція.doc
10 вересня 2019 15:35
1. ТД_Водонапірна башта.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 13:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД" 7 588 940,00
UAH з ПДВ
7 588 940,00
UAH з ПДВ
Документи
Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" 7 635 214,00
UAH з ПДВ
7 635 214,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 жовтня 2019 16:56
Електронний підпис
03 жовтня 2019 16:54
Документи переможця.pdf
26 вересня 2019 10:57
Електронний підпис
26 вересня 2019 10:56
Тендерна пропозиція.pdf
26 вересня 2019 10:56
Лист-згода.pdf
26 вересня 2019 10:56
Документи директора.pdf
26 вересня 2019 10:56
Дозвільні документи.rar
26 вересня 2019 10:56
Відповідність ст17.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 11:12
Електронний підпис
26 вересня 2019 11:08
Кошторис.rar
26 вересня 2019 11:08
лист істотні умови.pdf
26 вересня 2019 11:08
відомості про учасника.pdf
26 вересня 2019 11:08
ліцензія 2018.PDF
26 вересня 2019 11:08
пільги на ПДВ.pdf
26 вересня 2019 11:08
витяг з реєстру ПДВ.pdf
26 вересня 2019 11:08
Статут нова редакція.pdf
26 вересня 2019 11:08
витяг з ЄДР.pdf
26 вересня 2019 11:08
Лист відгук до договору.pdf
26 вересня 2019 11:08
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД"

Колективне підприємство "Центр комплекс" Львівської обласної асоціації інвалідів Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД"
#41654425
Переможець 7 588 940,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 16:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 жовтня 2019 16:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПЕРСПЕКТИВА МІСТО БУД"
#41654425
7 588 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 14:03
сканирование0003.pdf укладений
27 серпня 2020 13:44
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 11:41
сканирование0001.pdf зміни до договору
29 травня 2020 11:38
Електронний підпис зміни до договору
29 травня 2020 10:39
сканирование0021.pdf зміни до договору
29 травня 2020 10:05
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2020 09:50
сканирование0005.pdf зміни до договору
05 лютого 2020 09:43
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2019 14:18
сканирование0005.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 14:09
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 12:31
Договор_вежа.pdf укладений
23 жовтня 2019 12:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю фінансування робіт, сторони домовилися перенести частину зобов'язань по об'єкту:"Реставрація пам'ятки архітектури місцевого значення "Водонапірна башта" (охоронний №17) по вул. Пушкінській,24 в м. Житомирі"(код ДК 021:2015 - 45453000-7 "Капітальний ремонт і реставрація") в сумі 1 517 788,00 грн. (Один мільйон п'ятсот сімнадцять тисяч сімсот вісімдесят вісім гривень 00 копійок) з ПДВ за рахунок коштів місцевого бюджету на 2020 рік. Ціна договору є твердою.
Номер договору про закупівлю: РР-01/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. Договору про закупівлю робіт №РР-01/2019 від 22.10.2019 викласти в наступній редакції: «3.1. Договірна ціна (ціна Договору) є твердою та визначається на підставі Додатку №1, що є невід’ємною частиною Договору (Договірна ціна), враховує всі можливі податки, збори та інші обов’язкові платежі та становить 7 588 940,00 грн. (сім мільйонів п’ятсот вісімдесят вісім тисяч дев’ятсот сорок гривень 00 коп.), в тому числі податок на додану вартість (ПДВ) 1 264 823,33 грн. Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень бюджетних коштів. Сума бюджетних асигнувань на 2020 рік складає 1 813 883,00 грн. (один мільйон вісімсот тринадцять тисяч вісімсот вісімдесят три гривні 00 коп.), в тому числі податок на додану вартість (ПДВ), за рахунок коштів місцевого бюджету. Фінансування робіт в поточному та наступних роках буде здійснюватися в межах бюджетних призначень, визначених у відповідних рішеннях Житомирської міської ради про виділення коштів.». Додаток №3 («Календарний графік виконання робіт») до Договору про закупівлю робіт №РР-01/2019 від 22.10.2019 викласти в новій редакції, що додається (Додаток А до цієї Додаткової угоди). Додаток №4 («План фінансування будівництва») до Договору про закупівлю робіт №РР-01/2019 від 22.10.2019 викласти в новій редакції, що додається (Додаток Б до цієї Додаткової угоди).
Номер договору про закупівлю: РР-01/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв'язку з рішенням міської ради від 26.05.2020 року №1865 "Про бюджет Житомирскої міської об'єднаної територіальної громади на 2020 рік" зняти зобов'язання на суму 2 000 004,00 грн по об'єкту будівництва "Реставрація пам'ятки архітектури місцевого значення "Водонапірна башта"(охоронний №17)по вул. Пушкінська, 24 в м. Житомирі", загальною вартістю робіт за Договором 7 588 940,00 грн. (сім мільйонів п'ятсот вісімдесят вісім тисяч дев'ятсот сорок грн. 00 коп.), в тому числі податок на додану вартість (ПДВ) 1 264 823, 33 грн., що визначена на підставі Додатоку №1, який є невід'ємною частиною Договору (Договірна ціна).
Номер договору про закупівлю: РР-01/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В зв’язку з рішенням міської ради від 26.05.2020 року №1865 «Про бюджет Житомирської міської об’єднаної територіальної громади на 2020 рік» зняти бюджетні асигнування в сумі 1 813 883,00 грн. (один мільйон вісімсот тринадцять тисяч вісімсот вісімдесят три гривні 00 коп.), в тому числі податок на додану вартість (ПДВ), по об’єкту будівництва «Реставрація пам’ятки архітектури місцевого значення «Водонапірна башта» (охоронний №17) по вул. Пушкінська, 24 в м. Житомирі», загальною вартістю робіт за Договором 7 588 940,00 грн. (сім мільйонів п’ятсот вісімдесят вісім тисяч дев’ятсот сорок грн. 00 коп.), в тому числі податок на додану вартість (ПДВ) 1 264 823,33 грн., що визначена на підставі Додатоку №1, який є невід’ємною частиною Договору (Договірна ціна).
Номер договору про закупівлю: РР-01/2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: В зв’язку з рішенням міської ради від 26.05.2020 року №1865 «Про бюджет Житомирської міської об’єднаної територіальної громади на 2020 рік» зняти бюджетні асигнування в сумі 1 813 883,00 грн. (один мільйон вісімсот тринадцять тисяч вісімсот вісімдесят три гривні 00 коп.), в тому числі податок на додану вартість (ПДВ), СТОРОНИ дійшли згоди вважати договір про закупівлю робіт № РР-01/2019 від 22.10.2019р. вважати розірваним