Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монтаж системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях КЗО «БНРЦ «Сузір’я» ДОР» по вул. Едуарда Фукса,9 у м. Кривому Розі (Загальний фонд).
Очікувана вартість
397 872,03 UAH
UA-2019-09-10-002195-b 3ad31d58d0f548eaa9352cbec0e43277
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Іванівна Кузнєцова

+380564063850
+380564661240
shcg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "Багатопрофільний навчально-реабілітаційний центр "Сузір'я" ДОР"
Код ЄДРПОУ: 20201870
Місцезнаходження: 50031, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Е. Фукса, 9
Контактна особа: Олена Іванівна Кузнєцова
+380564063850,+380564661240
shcg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 15:03
Звернення за роз’ясненнями: до 21 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 02 жовтня 2019 12:37
Очікувана вартість: 397 872,03 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 989,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях КЗО «БНРЦ «Сузір’я» ДОР» по вул. Едуарда Фукса,9 у м. Кривому Розі (Загальний фонд).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50031, Україна, Дніпропетровська область, м.Кривий Ріг, вул.Е.Фукса,9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 15:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 15:03
ТД АПС 2019 Сузір'я.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дефектний акт
Дата подання: 10 вересня 2019 22:16
Дата відповіді: 11 вересня 2019 12:46
Відповідно до пункту 1) додатку 4 «Технічне завдання» необхідно надати Дефектний акт. Питання: У Вас що відсутня проектно- кошторисна документація? Відсутня експертиза (експертна оцінка) проектно – кошторисної документації? Обладнання змонтованої системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях закладу вийшло з ладу та потребує проведення ремонтних робіт?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дефектний акт є складовою частиною кошторисної документації, складеної відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, що зазначено в Додатку 4 тендерної документації.
про відповідність кожній вимозі технічного завдання
Дата подання: 10 вересня 2019 22:23
Дата відповіді: 11 вересня 2019 12:47
Відповідно до пункту 2) додатку 4 «Технічне завдання» необхідно надати лист в довільній формі, підписаний учасником, який містить відомості про відповідність кожній вимозі технічного завдання. Питання: по пунктам 3),4),5),6),7),8),9),10),11),12) також?
Відповідь: Не зрозуміле запитання. Технічним завданням (Додаток 4) передбачено 7 пунктів, дефектним актом – 22. Якої саме частини документу стосується Ваше запитання?
про проходження навчання з питань пожежної безпеки
Дата подання: 10 вересня 2019 22:32
Дата відповіді: 11 вересня 2019 12:48
На яку категорію співробітників необхідно надати свідоцтва (посвідчення) про проходження навчання з питань пожежної безпеки. Вкажіть буть ласка посилання на нормативно – правові акти України з цього питання.
Відповідь: Згідно Постанови КМУ №852 від 23.11.2019 р. до виконання відповідних робіт передбачено наступні кадрові вимоги: керівник робіт (не менше однієї особи) та виконавці робіт (не менше двох осіб): електромонтери охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) не нижче 3го розряду або налагоджувальники приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду
Безпідставна вимога додатку 4 «Технічне завдання»
Дата подання: 10 вересня 2019 22:39
Дата відповіді: 11 вересня 2019 12:49
Витяг з протоколу (-ів) та свідоцтва (посвідчення): Правила технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правила користування електричною енергією, Правила улаштування електроустановок, Правила експлуатації електрозахисних засобів, Правила охорони електричних мереж (не менше трьох працівників учасника). Прохання у разі можливості обгронтувати з посиланням на правові норми, чому тільки не менше трьох працівників
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Постанови КМУ №852 від 23.11.2019 р. до виконання відповідних робіт передбачено наступні кадрові вимоги: керівник робіт та виконавці робіт (не менше двох осіб). Загальна кількість працівників виконавця не повинна бути меншою від трьох осіб.
сканована копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки
Дата подання: 10 вересня 2019 22:46
Дата відповіді: 11 вересня 2019 12:50
сканована копія дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки – а якщо буде надано декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці, буде відмова? Вкажіть буть ласка посилання на нормативно – правові акти України з цього питання.
Відповідь: Не буде відмови.
сертифікат відповідності ДСТУ ISO 9001:2015
Дата подання: 10 вересня 2019 23:16
Дата відповіді: 11 вересня 2019 12:54
Вкажіть посилання на нормативно – правові акти України на обов’язкове отримання відповідного сертифікату підприємством при виконанні відповідних робіт? Безпідставна вимога.
Відповідь: Наказ від 30.11.2018 № 454 Про прийняття та відновлення дії національних стандартів. Ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Копії протоколів про виміри опору ізоляції електроінструменту
Дата подання: 10 вересня 2019 23:22
Дата відповіді: 11 вересня 2019 12:55
Копії протоколів про виміри опору ізоляції електроінструменту – взагалі питання про що?
Відповідь: Відповідно абзацу 1 п. 1 Додатку 1 тендерної документації Учасник надає лист про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, де, зокрема, має зазначити електроінструмент, який буде залучений до надання послуг. Абзац 2 п. 1 Додатку 1 тендерної документації передбачає, щоб електроінструмент було перевірено на предмет опору ізоляції з наданням відповідного протоколу.
Про невідповідність вимог викладених у додатку №4 та додатку №1
Дата подання: 10 вересня 2019 23:58
Дата відповіді: 11 вересня 2019 12:57
Про невідповідність вимог викладених у додатку №4 та додатку №1 – прохання відкоригувати технічне завдання, складується враження що Замовник замов послуги не з монтажу системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей в приміщеннях закладу, а з підготовки та наданню копій свідоцтв, посвідчень, сертифікатів тощо.
Відповідь: Відповідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.» Відповідно ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.». Додатком № 1 тендерної документації передбачено кваліфікаційні вимоги до учасників та інші документи відповідно до законодавства. Копії свідоцтв, посвідчень, сертифікатів тощо вимагаються для підтвердження наявності визначених законодавством кваліфікаційних критеріїв та іншої інформації відповідно до законодавства.
Відсутня проектна документація
Дата подання: 17 вересня 2019 15:11
Дата відповіді: 20 вересня 2019 10:34
Завантажте проектну документацію
Відповідь: В додатку 4 п.1.Учасники за потреби можуть ознайомитись з проектною документацією в приміщенні КЗО «БНРЦ «Сузір’я» ДОР» (м. Кривий Ріг, вул. Едуарда Фукса,9) в робочі дні з 9 до 16 години включно.
Маю декілька питань!
Дата подання: 17 вересня 2019 15:19
Дата відповіді: 20 вересня 2019 11:04
1) Чому Ви безпідставно скасували попередню закупівлю на цю ж саму послугу? 2) Чому Ви в попередній тендерній документації не вимагали ВСЬОГО, що вимагаєте зараз? 3) Чому після скасування попередньої закупівлі на цю ж саму послугу, Ви повністю змінили вимоги до учасників, і накидали туди АБСУРДНІ вимоги, які мають різночитання? Прошу відповідь на кожне питання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У зв'язку з відхиленням пропозицій всіх учасників.
2) З метою отримання якісних послуг замовник має право вимагати документи передбачені законом про здійснення публічних закупівель та інші документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам.
3) З метою отримання якісних послуг замовник має право вимагати документи передбачені законом про здійснення публічних закупівель та інші документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам.
Розгорнути всі запитання: 10 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-10-002195-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ГУР'ЄВ ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2900014099
Дата подання: 17 вересня 2019 15:10
ДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ закупівлі
Вимагаємо скасувати п. 6 Технічного завдання, а саме: наявність сертифікату відповідності ДСТУ ISO 9001:2015, так як цей пункт є дискримінаційним і суперечить вимогам законодавства з питань публічних закупівель. Зазначений стандарт не є обов'язковим і ЗНАЧНО звужує кількість потенційних учасників закупівлі, що в свою чергу заважає економії бюджетних коштів!
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 17 вересня 2019 15:33
Причина: Спочатку хочу розібратися по вказаному ДСТУ

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 жовтня 2019 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАМАНДР" 365 879,77
UAH з ПДВ
365 879,77
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ" 397 372,00
UAH з ПДВ
397 372,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 10:19
Електронний підпис
15 жовтня 2019 10:16
Електронний підпис
15 жовтня 2019 10:15
банкрутство.pdf
15 жовтня 2019 10:15
Довідка (1).zip
15 жовтня 2019 10:15
Довідка.zip
09 жовтня 2019 14:18
Електронний підпис
09 жовтня 2019 14:16
лист 17 ст.pdf
09 жовтня 2019 14:10
Грега Ю.С. (1).pdf
09 жовтня 2019 13:44
дпі сузіря.pdf
09 жовтня 2019 11:00
дпі сузіря.pdf
09 жовтня 2019 10:59
Грега Ю.С. (1).pdf
09 жовтня 2019 10:54
дпі сузіря.pdf
01 жовтня 2019 15:58
Електронний підпис
01 жовтня 2019 15:56
Технічні паспорти 2.pdf
01 жовтня 2019 15:56
Технічні паспорти 1.pdf
01 жовтня 2019 15:56
Статут з описом.pdf
01 жовтня 2019 15:56
Сертифікат ISO.PDF
01 жовтня 2019 15:56
Проект договору.pdf
01 жовтня 2019 15:56
Повірка приладів.pdf
01 жовтня 2019 15:56
Паспорт директора.pdf
01 жовтня 2019 15:56
Наказ ДСНС.pdf
01 жовтня 2019 15:56
Лист про повірку.pdf
01 жовтня 2019 15:56
Лист - згода.pdf
01 жовтня 2019 15:56
Дозвіл.PDF
01 жовтня 2019 15:56
Довідка.pdf
01 жовтня 2019 15:56
Довідка МТБ.pdf
01 жовтня 2019 15:56
Довідка за ст. 17.pdf
01 жовтня 2019 15:56
Довідка за ст. 17 2.pdf
01 жовтня 2019 15:56
Дипломи працівників.pdf
01 жовтня 2019 15:56
Відгук Палац мистецтв.pdf
01 жовтня 2019 15:56
Витяг ПДВ.PDF
01 жовтня 2019 15:56
Технічне завдання.pdf
01 жовтня 2019 15:56
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

01 жовтня 2019 13:26
Електронний підпис
01 жовтня 2019 12:59
Цінова пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 12:59
Оригінал Статуту.pdf
01 жовтня 2019 12:59
опис.pdf
01 жовтня 2019 12:59
Наказ про призначення.pdf
01 жовтня 2019 12:59
Наказ Ліцензія ТОВ СПЗ.pdf
01 жовтня 2019 12:59
Договір оренди офісу.pdf
01 жовтня 2019 12:59
витяг з ДСНС.pdf
01 жовтня 2019 12:59
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАМАНДР"

ТОВ "СИСТЕМИ ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАМАНДР"
#41320741
Рішення скасоване 365 879,77
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 11:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАМАНДР"
#41320741
Переможець 365 879,77
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 12:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 12:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САЛАМАНДР"
#41320741
365 879,77
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:05
Електронний підпис зміни до договору
29 листопада 2019 13:14
сканирование0001_СУЗИРЬЯ.pdf укладений
29 листопада 2019 13:07
сканирование0001_СУЗИРЬЯ.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 13:06
сканирование0001_СУЗИРЬЯ.jpg укладений
29 листопада 2019 13:00
д у 1.pdf укладений
29 листопада 2019 13:00
д у 1.pdf зміни до договору
29 листопада 2019 12:57
сканирование0001_СУЗИРЬЯ.jpg зміни до договору
29 листопада 2019 12:57
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2019 19:29
дог 74 (1).pdf укладений
26 жовтня 2019 19:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
29 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст 36 Закону «про публічні закупівлі» ,пункт 4 , у результаті виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку виконання послуг за Договором , з метою надання якісних послуг з дотриманням діючих норм та технологій було переглянуто строки надання послуг: 1. Сторони вирішили внести зміни до Договору у частині строків виконання послуг та викласти пункт Договору 5.2 у наступній редакції : «5.2. Термін надання послуг до 20.12.2019 року..»
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 365 879,77
UAH (в тому числі ПДВ 60 979,96 UAH)