Реконструкція водогінної мережі в с. Верпа Овруцького району Житомирської області
Очікувана вартість
4 206 714,00 UAH
UA-2019-09-10-002191-b c8974a666a484304a42bbe32e285ca84
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: СЛОВЕЧАНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04343398
Місцезнаходження замовника: 11122, Україна , Житомирська обл., с. Словечне, ВУЛИЦЯ ПОЛІСЬКА, будинок 9
Контактна особа замовника: Рубанович Наталія
+380414851286
Slovechno_sr@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 27 вересня 2019 13:41
Очікувана вартість: 4 206 714,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 206,71 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Реконструкція водогінної мережі в с. Верпа Овруцького району Житомирської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Фінансування закупівлі здійснюється за бюджетні кошти. Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником, на підставі норм Постанови КМУ «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» №1764 від 27.12.2001 року та Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт, що фінансуються у 2019 році, на строк не більше 90 календарних днів. Відповідно до п.2.1 Постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» № 117 від 23 квітня 2014 року, попередня оплата здійснюється шляхом спрямування Замовником бюджетних коштів Підряднику(крім нерезидентів) на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Постачальником виключно з такого рахунку на цілі, визначені цим договором про закупівлю робіт. Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 вересня 2019 15:08
Електронний цифровий підпис
10 вересня 2019 15:02
1.ТД водогін.doc
10 вересня 2019 15:02
4. Додаток 3 Проект договору.doc
10 вересня 2019 15:02
3. Додаток 2 Технічне завдання.doc
10 вересня 2019 15:02
5. Додаток 4 Субпідрядники.doc
10 вересня 2019 15:02
2. Додаток 1 Пропозиція (1).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-10-002191-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:37013701
Дата подання: 07 жовтня 2019 11:13
Вимога щодо скасування рішення про визнання переможцем відкритих торгів ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг», згідно протоколу №32 від 2.10.2019р.

ТОВ «ЕЙБІДІ ГРУП» є Учасником процедури відкритих торгів на закупівлю «Реконструкція водогінної мережі в с. Верпа Овруцького району Житомирської області ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт», що проводяться СЛОВЕЧАНСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ ,згідно оголошення № UA-2019-09-10-002191-b.

Згідно з рішенням тендерного комітету від 02.10.2019 (протокол тендерного комітету №32) переможцем відкритих торгів було визначено ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг».
ТОВ «ЕЙБІДІ ГРУП» не погоджується з рішенням Замовника з наступних підстав:
• 1) Згідно вимог п.1. Розділу ІІІ Тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати «копію Статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких (для юридичних осіб). У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник може надати на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція)»

Переможець закупівлі ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг» у своїй тендерній пропозиції надав копію Статуту підприємства (нова редакція),затверджену Протоколом №6 від 14 червня 2019р., але НЕ надав Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція)».

• 2) Згідно вимог п.5 п.п.3.5.7. Розділу ІІІ Тендерної документації у скдаді тендерної пропозиції Учасник повинен надати « Оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної пропозиції), якщо отримання такого дозволу на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі завершення терміну дії Декларації, дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, що передбачені технічним завданням Замовника, або ж відсутності зазначених документів, учасники надають у складі пропозиції пояснювальну записку та документи, що підтверджують факт подання ними до уповноваженого органу пакету документів для продовження терміну або ж отримання дії дозволу. У разі відсутності в учасника дозволу на виконання певного виду робіт, визначених у технічному завданні, та/або Декларації, у складі тендерної пропозиції мають бути надані Декларація та/або, ліцензія та/або дозвіл субпідрядної організації, яка виконуватиме такі роботи (зазначені документи надаються у тому разі якщо вартість робіт, що доручатимуться субпідряднику становитиме 20 і більше відсотків від вартості договору про закупівлю). Якщо документи видані учаснику (субпідрядній організації) як електронні документи і знаходиться у вільному доступі, то учасник надає інформацію в довільній формі з посиланням на відповідний ресурс в мережі Інтернет.»
Переможець закупівлі ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг» у своїй тендерній пропозиції НЕ надав жоден з перелічених вище документів.

ТОВ «ЕЙБІДІ ГРУП» вважає, що Переможець закупівлі ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг» не виконав вимоги Тендерної документації.
Зважаючи на наведені доводи та на виконання статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «ЕЙБІДІ ГРУП» вимагає від тендерного комітету СЛОВЕЧАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення тендерного комітету від 02.10.2019 (протокол тендерного комітету №32) щодо обрання переможцем відкритих торгів ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг» на закупівлю «Реконструкція водогінної мережі в с. Верпа Овруцького району Житомирської області ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт», згідно оголошення № UA-2019-09-10-002191-b.
У разі не скасування рішення про обрання переможця відкритих торгів, ТОВ «ЕЙБІДІ ГРУП» залишаємо за собою право на подання скарги до Органу оскарження у відповідності до вимог статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
customer_decision: Вимога не задоволена
10 жовтня 2019 16:12
Тендерним комітетом Словечанської сільської ради Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
По-перше, відповідно до п.3.1.1. Розділу ІІІ ТД, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з копією Статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких (для юридичних осіб). У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник МОЖЕ надати на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). Отже, умовами тендерної документації не встановлена імперативна вимога щодо надання одразу статуту учасника та відповідного листа. Умовами документації встановлене право вибору надати учаснику один із вищезазначених документів на виконання її умов. ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг» у складі тендерної документації надано документ «Статут підприємства». в якому містить статут, який затверджений Протоколом № 6 від 14.06.2019. Таким чином, ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг» дотримано вимог тендерної документації.
По-друге, відповідно до п.3.5.7 Розділу ІІІ ТД, для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи, зокрема, Оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до ТД), якщо отримання такого дозволу на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
При цьому, роботи, що передбачені у технічному завданні (Додаток 2 до ТД) не передбачають обов’язкової наявності дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Крім того, відповідно до п.21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначене в додатку 7, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Декларація за формою згідно з додатком 8 подається суб'єктом господарювання (уповноваженим ним органом або особою):
у паперовій формі особисто або поштовим відправленням - адміністратору;
в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, оформлена згідно з вимогами законів у сфері електронних документів, - дозвільному органу за своїм місцезнаходженням або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності чи місцезнаходженням об'єкта не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності.
Таким чином, декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці необхідно отримувати безпосередньо перед виконанням робіт підвищеної небезпеки, а не перед відповідною процедурою закупівлі.
Враховуючи вищевикладене пропозиція ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг» відповідає вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-09-10-002191-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Джерело-Соколів, Код ЄДРПОУ:31715093
Дата подання: 09 жовтня 2019 11:49
Оскарження результату тендеру
Вимога щодо скасування рішення про визнання переможцем відкритих торгів ТОВ "Пром-Енерго-Консалтинг".
customer_decision: Вимога не задоволена
10 жовтня 2019 16:13
Тендерним комітетом Словечанської сільської ради Ваше звернення розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне.
По-перше, відповідно до п.3.1.1. Розділу ІІІ ТД, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, з копією Статуту зі всіма зареєстрованими змінами та доповненнями у разі наявності таких (для юридичних осіб). У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» учасник МОЖЕ надати на підтвердження реєстрації Статуту або реєстрації змін до Статуту (нова редакція) наступні документи: Сканований лист учасника в якому обов’язково зазначається код доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція). Отже, умовами тендерної документації не встановлена імперативна вимога щодо надання одразу статуту учасника та відповідного листа. Умовами документації встановлене право вибору надати учаснику один із вищезазначених документів на виконання її умов. ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг» у складі тендерної документації надано документ «Статут підприємства». в якому містить статут, який затверджений Протоколом № 6 від 14.06.2019. Таким чином, ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг» дотримано вимог тендерної документації.
По-друге, відповідно до п.3.5.7 Розділу ІІІ ТД, для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно надати наступні документи, зокрема, Оригінал або належним чином завірену копію дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до ТД), якщо отримання такого дозволу на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
При цьому, роботи, що передбачені у технічному завданні (Додаток 2 до ТД) не передбачають обов’язкової наявності дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки.
Крім того, відповідно до п.21 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107, виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначене в додатку 7, здійснюються роботодавцем на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Декларація за формою згідно з додатком 8 подається суб'єктом господарювання (уповноваженим ним органом або особою):
у паперовій формі особисто або поштовим відправленням - адміністратору;
в електронній формі через портал електронних сервісів юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, оформлена згідно з вимогами законів у сфері електронних документів, - дозвільному органу за своїм місцезнаходженням або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності чи місцезнаходженням об'єкта не пізніше ніж за п'ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки відповідно до Закону України "Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності.
Таким чином, декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці необхідно отримувати безпосередньо перед виконанням робіт підвищеної небезпеки, а не перед відповідною процедурою закупівлі.
Враховуючи вищевикладене пропозиція ТОВ «Пром-Енерго-Консалтинг» відповідає вимогам тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-09-10-002191-b.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Пром-Енерго-Консалтинг, Код ЄДРПОУ:32617896
Дата подання: 09 жовтня 2019 18:22
Звернення до Замовника з додатками
У відповідь на оскарження результатів кваліфікації
customer_decision: Вимога задоволена
10 жовтня 2019 16:15
Замовником, у встановленому порядку, надано відповідь на звернення учасників.
Номер вимоги: UA-2019-09-10-002191-b.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Пром-Енерго-Консалтинг, Код ЄДРПОУ:32617896
Дата подання: 09 жовтня 2019 18:28
Звернення до Замовника з додатками
У відповідь на оскарження результатів кваліфікації
customer_decision: Вимога задоволена
10 жовтня 2019 16:15
Замовником, у встановленому порядку, надано відповідь на звернення учасників.

Документи подані скаржником

09 жовтня 2019 11:49
робочий стол0001.JPG
09 жовтня 2019 11:49
робочий стол0002.JPG

Документи подані скаржником

09 жовтня 2019 18:27
Звернення до Замовника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Пром-Енерго-Консалтинг 3 798 000,00
UAH з ПДВ
3 249 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Джерело-Соколів 3 877 011,00
UAH з ПДВ
3 250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП" 3 955 314,00
UAH з ПДВ
3 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ЄВРОСТАНДАРТ" 4 065 708,77
UAH з ПДВ
4 065 708,77
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 жовтня 2019 16:11
sign.p7s
08 жовтня 2019 15:59
Оригінал довідки з ДПС
04 жовтня 2019 19:12
sign.p7s
04 жовтня 2019 19:05
Оригінал довідки з МВС
27 вересня 2019 16:23
sign.p7s
25 вересня 2019 17:57
sign.p7s
25 вересня 2019 17:46
Статут підприємства.pdf
25 вересня 2019 17:46
Пропозиція.pdf
25 вересня 2019 17:46
Ліцензія з додатком.pdf
25 вересня 2019 17:46
Договірна ціна.pdf
25 вересня 2019 17:46
Витяг платника ПДВ.pdf
25 вересня 2019 17:46
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 17:22
sign.p7s
26 вересня 2019 17:18
Верпа 4.rar
26 вересня 2019 17:18
Верпа 3.rar
26 вересня 2019 17:18
Верпа 2.rar
26 вересня 2019 17:18
с .Верпа 1.rar

Публічні документи

26 вересня 2019 11:08
sign.p7s
26 вересня 2019 11:07
Тендерна пропозиція.pdf
26 вересня 2019 11:07
Свідоцтво платника ПДВ.pdf
26 вересня 2019 11:07
Локальний кошторис.pdf
26 вересня 2019 11:07
Ліцензія ЕйБіДі 2017р..pdf
26 вересня 2019 11:07
Договірна ціна.pdf
26 вересня 2019 11:07
Витяг з ЄДР від 10.09.2019.pdf
26 вересня 2019 11:07
Виписка з ЄДР.pdf
26 вересня 2019 11:07
Cтатут.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 14:01
sign.p7s
25 вересня 2019 14:00
sign.p7s
25 вересня 2019 13:58
sign.p7s
25 вересня 2019 13:46
file.pdf
19 вересня 2019 17:25
Doc Sep 19 2019.pdf
19 вересня 2019 17:25
фірма.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Пром-Енерго-Консалтинг
#32617896
Переможець 3 249 000,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 10:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2019 10:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Пром-Енерго-Консалтинг
#32617896
3 249 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
17 жовтня 2019 10:14
План фін.буд-ва.jpeg укладений
17 жовтня 2019 10:11
Граф.викон.робіт.jpeg укладений
17 жовтня 2019 10:11
Дог.ціна-2.jpeg укладений
17 жовтня 2019 10:11
Дог.ціна-1.jpeg укладений
17 жовтня 2019 10:11
381-7.jpeg укладений
17 жовтня 2019 10:11
381-2.jpeg укладений
17 жовтня 2019 10:11
381-5.jpeg укладений
17 жовтня 2019 10:11
381-6.jpeg укладений
17 жовтня 2019 10:11
381-3.jpeg укладений
17 жовтня 2019 10:11
381-1.jpeg укладений
17 жовтня 2019 10:11
381-4.jpeg укладений
17 жовтня 2019 10:11
381-8.jpeg укладений
17 жовтня 2019 10:11
sign.p7s зміни до договору
03 січня 2020 12:50
sign.p7s зміни до договору
12 грудня 2019 17:30
Дод.уг.№2(1).jpeg зміни до договору
12 грудня 2019 17:29
Дог.ціна.jpeg зміни до договору
12 грудня 2019 17:29
План фінан.буд..jpeg зміни до договору
12 грудня 2019 17:29
Графік вик.роб..jpeg зміни до договору
12 грудня 2019 17:29
Дод.уг.№2(2).jpeg зміни до договору
12 грудня 2019 17:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
12 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У звязку із повним фінансуванням виконання робі по об’єкту будівництва «Реконструкція водогінної мережі в с. Верпа Овруцького району Житомирської області» Сторони, за взаємною згодою, вирішили: - Пункт 1.1 Договору викласти в наступній редакції: «Підрядник зобов'язується упродовж 2019 року виконати роботи, зазначені в проектно-кошторисній документації (і при потребі зі змінами, внесеними до неї), що виготовлена на об’єкт будівництва «Реконструкція водогінної мережі в с. Верпа Овруцького району Житомирської області», а Замовник - прийняти і оплатити такі роботи.»; - Пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «Договірна ціна (ціна Договору) є динамічною та визначається на підставі Додатку № 1, що є невід’ємною частиною Договору (Договірна ціна), враховує всі можливі податки, збори та інші обов’язкові платежі та і становить 3249000,00 (три мільйони двісті сорок дев’ять тисяч гривень 00 копійок) гривень, в тому числі податок на додану вартість (ПДВ). Замовник бере на себе бюджетні зобов’язання відповідно до ст. 48 Бюджетного кодексу України виключно в межах відповідних фактичних надходжень бюджетних коштів. Сума бюджетних асигнувань на 2019 рік складає 3249000,00 (три мільйони двісті сорок дев’ять тисяч гривень 00 копійок) гривень, в тому числі податок на додану вартість (ПДВ), за рахунок коштів субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на формування інфраструктури об’єднаних територіальних громад»; - Абзац 1 п.5.1 Договору викласти в наступній редакції: «Строк виконання робіт – до 31.12.2019»; - Пункт 10.1 Договору викласти в наступній редакції: «Цей Договір набирає чинності з дати підписання і діє до 31.12.2019 року включно, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.». - Абзац 13.1. Договору викласти в наступній редакції: «Невід'ємною частиною цього Договору є: 1. Договірна ціна на 2019 рік; 2. Календарний графік виконання робіт; 3. План фінансування будівництва.». 2. Дана Додаткова угода з додатками являється невід’ємною частиною Договору № 381 від 16.10.2019 про закупівлю робіт за бюджетні кошти і вступає в силу з моменту її підписання сторонами.
Номер договору про закупівлю: 381
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 жовтня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 249 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 541 500,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку