Офісне устаткування та приладдя різне (Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
1 012 949,89 UAH
UA-2019-09-10-001711-b a855369e482344ee824fffa132dc52c7
Відкриті торги    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДП "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЮЖНИЙ""
Код ЄДРПОУ: 04704790
Місцезнаходження замовника: 65481, Україна, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Контактна особа замовника: Сергій Павлович Ковшар
+380487507360
comtender@port-yuzhny.com.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 09:30
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 09:30
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 11:33
Очікувана вартість: 1 012 949,89 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 012,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Канцелярські товари. Кількість: 34896 шт., 3919 пач., 116 рул., 706 уп..
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34896 штука
Офісне устаткування та приладдя різне. (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару покупець оплачує конкретну партію товару по факту поставки шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на рахунок постачальника протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дати поставки конкретної партії товару згідно з виставленим Постачальником рахунком, оформленим відповідно до рознарядки Покупця на поставку товару. (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти) Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 вересня 2019 14:08
Електронний цифровий підпис
10 вересня 2019 14:06
ТД.pdf
10 вересня 2019 14:06
Зразок 3.docx
10 вересня 2019 14:06
Зразок 2.docx
10 вересня 2019 14:06
Зразок 1.docx
10 вересня 2019 14:06
Додток 3.pdf
10 вересня 2019 14:06
Додаток 5.docx
10 вересня 2019 14:06
Додаток 4.pdf
10 вересня 2019 14:06
Додаток 2.pdf
10 вересня 2019 14:06
Додаток 1.pdf
10 вересня 2019 14:06
Додаток 1.1.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 вересня 2019 09:48
Дата відповіді: 12 вересня 2019 11:30
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, запропоновані товари повинні чітко відповідати технічним вимогам замовника. В технічних вимогах чітко прописано, що учасники процедури закупівлі під час подачі цінових пропозицій повинні надати документ «Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі» (згідно до Зразку 1), який підтверджує відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. У вищезазначеному документі обов'язково порівнюються параметри товарів за вимогою Замовника та параметри товару, які запропонував учасник. До участі у закупівлі допускаються всі суб'єкти підприємницької діяльності, оцінювання тендерних пропозицій буде проводитись згідно додатку №2 тендерної документації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-10-001711-b.b1
Статус:
Розглянута
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 20 вересня 2019 17:16
Скарга до АМКУ
ТОВ "український папір" подає скаргу выд 20.09.2019 № 227/юр/19.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2019 10:39
Дата рішення: 17 жовтня 2019 23:36
Рішення від 24.09.2019 № 13563.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 10:39
рішення від 11.10.2019 №14632.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2019 23:36

Документи подані скаржником

20 вересня 2019 17:16
Berga Speed 80.pdf
20 вересня 2019 17:16
Color Copy.pdf
20 вересня 2019 17:16
IP Basic.pdf
20 вересня 2019 17:16
IQ Smooth.pdf
20 вересня 2019 17:16
PRIMUS NATURE DATENBLATT.rtf
20 вересня 2019 17:16
Xerox bussines.PDF
20 вересня 2019 17:16
Платіжне доручення.pdf
20 вересня 2019 17:16
Скарга 20.09.19.pdf

Актуальні тендери

До пошуку