Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютеризоване робоче місце для здобувачів освіти)
Очікувана вартість
793 000,00 UAH
UA-2019-09-10-001334-b ● 00994d3f5cb4464c8db99be6623b7a0e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Самбірськоі міськоі ради |
Код ЄДРПОУ: | 33465030 |
Місцезнаходження: | 81400, Україна , Львівська обл., Самбір, вул.Мазепи,17 |
Контактна особа: |
Войтко Любов Степанівна +380679989798 sammvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2019 12:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 вересня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 вересня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 26 вересня 2019 14:12 |
Очікувана вартість: | 793 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 965,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютеризоване робоче місце для здобувачів освіти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81400, Україна, Львівська область, місто Самбір,, ВУЛ. МАЗЕПИ, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | кошти державного та місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 вересня 2019 15:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 вересня 2019 14:43 |
Додаток 2 технічне завдання.docx | |
10 вересня 2019 14:43 |
dodatok 3.doc | |
10 вересня 2019 14:43 |
dodatok 1.doc | |
10 вересня 2019 14:43 |
ТД.doc |
10 вересня 2019 15:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
10 вересня 2019 14:43 |
Додаток 2 технічне завдання.docx
|
||
10 вересня 2019 14:43 |
dodatok 3.doc
|
||
10 вересня 2019 14:43 |
dodatok 1.doc
|
||
10 вересня 2019 14:43 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Документація
Дата подання: 10 вересня 2019 21:14
Дата відповіді: 12 вересня 2019 15:04
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення.
1) Так, допускаємо. Згідно Додатку 2 у разі, якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати "або еквівалент". Проте, прошу звернути увагу, що характеристики еквіваленту повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у Технічній специфікації.
1) Так, допускаємо. Згідно Додатку 2 у разі, якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати "або еквівалент". Проте, прошу звернути увагу, що характеристики еквіваленту повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у Технічній специфікації.
Документація
Дата подання: 10 вересня 2019 21:15
Дата відповіді: 12 вересня 2019 15:08
Шановний Замовник!
З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.»
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Висловлюємо Вам вдячність за Вашу увагу і підтримку щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows.
Для уникнення негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм, ми зацікавлені в дотриманні усіх авторських прав на відповідне програмне забезпечення.
Саме тому, після завершення даної процедури закупівлі, ми обов’язково звернемося до офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні за допомогою у верифікації ліцензійності програмного продукту Microsoft, який постачатиметься нам переможцем тендеру.
Висловлюємо Вам вдячність за Вашу увагу і підтримку щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows.
Для уникнення негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм, ми зацікавлені в дотриманні усіх авторських прав на відповідне програмне забезпечення.
Саме тому, після завершення даної процедури закупівлі, ми обов’язково звернемося до офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні за допомогою у верифікації ліцензійності програмного продукту Microsoft, який постачатиметься нам переможцем тендеру.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 вересня 2019 09:53
Дата відповіді: 11 вересня 2019 14:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. 1) Так, допускаємо. Згідно Додатку 2 у разі, якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати "або еквівалент". Проте, прошу звернути увагу, що характеристики еквіваленту повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у Технічній специфікації. 2)Так, допускаємо. Відповідно до п. 35 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі": учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників. Звертаємо Вашу увагу на статтю 18 Закону, де вказано, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-10-001334-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 11 вересня 2019 10:43
Умови
Шановний Замовнику! Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «Довідку в довільній формі про наявність власного сервісного центру по комп’ютерній та друкуючій техніці у Львівській області для оперативного її обслуговування. Ця вимога призводить до порушення принципів здійснення закупівель викладених у Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в частині добросовісної конкуренції між учасниками, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою виправлення вищезазначеного, просимо Вас прибрати слово «ВЛАСНОГО» та викласти цю вимогу наступним чином: «Довідку в довільній формі про наявність сервісного центру по комп’ютерній та друкуючій техніці у Львівській області, що виконуватиме її оперативне гарантійне обслуговування.» Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 вересня 2019 18:24
Доброго дня! Розглянувши Вашу Вимогу, повідомляємо наступне.
Така умова Тендерної документації встановлена з метою оперативного обслуговування і ремонту техніки.
Згідно із практикою Антимонопольного комітету України, вимога не є дискримінаційною, якщо її в змозі виконати як мінімум 2 учасники.
Таким чином, умова, встановлена у ТД не є дискримінаційною, оскільки тендерною документацією встановлено, що сервісний центр повинен знаходитись у Львівській області. Тобто замовник не встановлював конкретного міста і тим самим розширив коло учасників, які відповідають таким критеріям. На території Львівської області є безліч сервісних центрів постачальників продукції.
Така умова Тендерної документації встановлена з метою оперативного обслуговування і ремонту техніки.
Згідно із практикою Антимонопольного комітету України, вимога не є дискримінаційною, якщо її в змозі виконати як мінімум 2 учасники.
Таким чином, умова, встановлена у ТД не є дискримінаційною, оскільки тендерною документацією встановлено, що сервісний центр повинен знаходитись у Львівській області. Тобто замовник не встановлював конкретного міста і тим самим розширив коло учасників, які відповідають таким критеріям. На території Львівської області є безліч сервісних центрів постачальників продукції.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР" #40293555 |
Переможець |
791 088,00
UAH з ПДВ
|
03 жовтня 2019 10:58
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 15:17
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2019 11:13
|
додаткова угода компютери.pdf | зміни до договору |
11 листопада 2019 10:51
|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2019 16:27
|
File.PDF | зміни до договору |
28 жовтня 2019 16:14
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2019 14:48
|
Договір | укладений |
23 жовтня 2019 14:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 1-МОД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 1-МОД |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |