Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютеризоване робоче місце для здобувачів освіти)
Очікувана вартість
793 000,00 UAH
UA-2019-09-10-001334-b 00994d3f5cb4464c8db99be6623b7a0e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войтко Любов Степанівна

+380679989798 sammvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Самбірськоі міськоі ради
Код ЄДРПОУ: 33465030
Місцезнаходження: 81400, Україна , Львівська обл., Самбір, вул.Мазепи,17
Контактна особа: Войтко Любов Степанівна
+380679989798
sammvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 12:51
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 26 вересня 2019 14:12
Очікувана вартість: 793 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 965,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
ДК 021:2015 - 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютеризоване робоче місце для здобувачів освіти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81400, Україна, Львівська область, місто Самбір,, ВУЛ. МАЗЕПИ, будинок 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт кошти державного та місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 14:43
Додаток 2 технічне завдання.docx
10 вересня 2019 14:43
dodatok 3.doc
10 вересня 2019 14:43
dodatok 1.doc
10 вересня 2019 14:43
ТД.doc
10 вересня 2019 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 14:43
Додаток 2 технічне завдання.docx
10 вересня 2019 12:51
Додаток 2 технічне завдання.docx
10 вересня 2019 14:43
dodatok 3.doc
10 вересня 2019 12:51
dodatok 3.doc
10 вересня 2019 14:43
dodatok 1.doc
10 вересня 2019 12:51
dodatok 1.doc
10 вересня 2019 14:43
ТД.doc
10 вересня 2019 12:51
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 10 вересня 2019 21:14
Дата відповіді: 12 вересня 2019 15:04
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення.
1) Так, допускаємо. Згідно Додатку 2 у разі, якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати "або еквівалент". Проте, прошу звернути увагу, що характеристики еквіваленту повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у Технічній специфікації.
Документація
Дата подання: 10 вересня 2019 21:15
Дата відповіді: 12 вересня 2019 15:08
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Висловлюємо Вам вдячність за Вашу увагу і підтримку щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows.
Для уникнення негативних наслідків придбання контрафактних копій комп`ютерних програм, ми зацікавлені в дотриманні усіх авторських прав на відповідне програмне забезпечення.
Саме тому, після завершення даної процедури закупівлі, ми обов’язково звернемося до офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні за допомогою у верифікації ліцензійності програмного продукту Microsoft, який постачатиметься нам переможцем тендеру.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 вересня 2019 09:53
Дата відповіді: 11 вересня 2019 14:55
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення. 1) Так, допускаємо. Згідно Додатку 2 у разі, якщо в технічній специфікації міститься посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати "або еквівалент". Проте, прошу звернути увагу, що характеристики еквіваленту повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у Технічній специфікації. 2)Так, допускаємо. Відповідно до п. 35 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі": учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників. Звертаємо Вашу увагу на статтю 18 Закону, де вказано, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-10-001334-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 11 вересня 2019 10:43
Умови
Шановний Замовнику! Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «Довідку в довільній формі про наявність власного сервісного центру по комп’ютерній та друкуючій техніці у Львівській області для оперативного її обслуговування. Ця вимога призводить до порушення принципів здійснення закупівель викладених у Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме в частині добросовісної конкуренції між учасниками, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. З метою виправлення вищезазначеного, просимо Вас прибрати слово «ВЛАСНОГО» та викласти цю вимогу наступним чином: «Довідку в довільній формі про наявність сервісного центру по комп’ютерній та друкуючій техніці у Львівській області, що виконуватиме її оперативне гарантійне обслуговування.» Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 вересня 2019 18:24
Доброго дня! Розглянувши Вашу Вимогу, повідомляємо наступне.

Така умова Тендерної документації встановлена з метою оперативного обслуговування і ремонту техніки.
Згідно із практикою Антимонопольного комітету України, вимога не є дискримінаційною, якщо її в змозі виконати як мінімум 2 учасники.
Таким чином, умова, встановлена у ТД не є дискримінаційною, оскільки тендерною документацією встановлено, що сервісний центр повинен знаходитись у Львівській області. Тобто замовник не встановлював конкретного міста і тим самим розширив коло учасників, які відповідають таким критеріям. На території Львівської області є безліч сервісних центрів постачальників продукції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР" 791 088,00
UAH з ПДВ
791 088,00
UAH з ПДВ
Документи
ДІЯНИЧ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 792 800,00
UAH з ПДВ
792 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 жовтня 2019 17:40
ДФС.jpg
04 жовтня 2019 17:39
Довідка ст 17.pdf
04 жовтня 2019 17:39
Довідка МВС.jpg
25 вересня 2019 16:20
Сертифіка ноутбук_ISO_9001.pdf
25 вересня 2019 16:20
Наказ на призначення.pdf
25 вересня 2019 16:20
Протокол право підпису.pdf
25 вересня 2019 16:20
Витяг ПДВ.pdf
25 вересня 2019 16:20
Протокол 2017.pdf
25 вересня 2019 16:20
Банін Копія вірна.pdf
25 вересня 2019 16:20
Відгук.pdf
25 вересня 2019 16:20
Аналогічний договір.pdf
25 вересня 2019 16:20
Виписка з ЭДРПОУ.pdf
25 вересня 2019 16:20
Сервісний центр.pdf
25 вересня 2019 16:20
Статут Леополіс 19.pdf
25 вересня 2019 16:20
Видаткова +довіреність 1.pdf
25 вересня 2019 16:20
Видаткова +довіреність 2.pdf
25 вересня 2019 16:20
Видаткова +довіреність 3.pdf
25 вересня 2019 16:20
Видаткова +довіреність 4.pdf
25 вересня 2019 16:20
Видаткова +довіреність 5.pdf
25 вересня 2019 16:20
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
25 вересня 2019 16:20
Витяг 02.09.pdf
25 вересня 2019 16:20
Довідка захист довкілля.pdf
25 вересня 2019 16:20
Довідка мат-тех база.pdf
25 вересня 2019 16:20
Довідка працівники.pdf
25 вересня 2019 16:20
Довідка сервісний центр.pdf
25 вересня 2019 16:20
Довідка ст 17.pdf
25 вересня 2019 16:20
Інформаційна довідка.pdf
25 вересня 2019 16:20
Лист згода.pdf
25 вересня 2019 16:20
Технічне завдвння ТЧ.pdf
25 вересня 2019 16:20
,Довіреність на торги.pdf
25 вересня 2019 16:20
Довідка з банку.pdf
25 вересня 2019 16:20
Тех. паспорт авто.pdf
25 вересня 2019 16:20
Сертифікат Ноутбук.pdf
25 вересня 2019 16:20
СЕС ПК.pdf
25 вересня 2019 16:20
Авторизаційний лист ПК.pdf
25 вересня 2019 16:20
Тендерна пропозиція.pdf
25 вересня 2019 16:20
Найменування товару.pdf
25 вересня 2019 16:20
Гарантійний лист.pdf
25 вересня 2019 16:20
Довідка санкції.pdf
25 вересня 2019 16:20
Довідка договір.pdf
25 вересня 2019 16:20
Гарантійний лист 5%.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 16:40
Паспорт 1.jpg
25 вересня 2019 16:40
ТЕХ БАЗА.pdf
25 вересня 2019 16:40
Кваліфікаційні док.zip
25 вересня 2019 16:40
ТЕХ ПРАЦІВНИК.pdf
25 вересня 2019 16:40
Витяг 2.jpg
25 вересня 2019 16:40
ТЕХ ЗАВД.pdf
25 вересня 2019 16:40
ЦІН проп.pdf
25 вересня 2019 16:40
Паспорт 2.jpg
25 вересня 2019 16:40
Код іден.jpg
25 вересня 2019 16:40
ВИКОН.ДОГОВІР.pdf
25 вересня 2019 16:40
Витяг 1.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"

ДІЯНИЧ ЮРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"
#40293555
Переможець 791 088,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 10:58

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2019 10:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕОПОЛІС КОМП'ЮТЕР"
#40293555
791 088,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 15:17
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 11:13
додаткова угода компютери.pdf зміни до договору
11 листопада 2019 10:51
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 16:27
File.PDF зміни до договору
28 жовтня 2019 16:14
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 14:48
Договір укладений
23 жовтня 2019 14:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 1-МОД
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1-МОД
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 791 088,00
UAH (в тому числі ПДВ 131 848,00 UAH)