Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання для забезпечення лікарів та оснащення кабінетів КНП «ЦПМСД №2 м.Маріуполя»
Очікувана вартість
160 000,00 UAH
UA-2019-09-10-001127-b 2f7324b570ba42d0857e2cf58b0c7b7c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Душа Тетяна Володимирівна

380629511323 cpmsd2mariupol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2 М.МАРІУПОЛЯ"
Код ЄДРПОУ: 37885220
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул.Троїцька, 46а
Контактна особа: Душа Тетяна Володимирівна
380629511323
cpmsd2mariupol@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 12:10
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2019 13:00
Початок аукціону: 18 вересня 2019 14:30
Очікувана вартість: 160 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33120000-7: Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання


Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання для забезпечення лікарів та оснащення кабінетів КНП «ЦПМСД №2 м.Маріуполя». Технічні вимоги до предмету закупівлі надані в Технічному описі. Постачання товару здійснюється за рахунок Постачальтника
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
426 штуки
Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання для забезпечення лікарів та оснащення кабінетів КНП «ЦПМСД №2 м.Маріуполя»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, Троїцька,46а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33120000-7 — Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поставка Товару здійснюється за попередньою письмовою заявкою Покупця.Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи
Дата подання: 10 вересня 2019 14:45
Дата відповіді: 10 вересня 2019 16:40
Просимо Вас додати документи до Закупівлі
Відповідь: Документи оприлюднені 10.09.2019р.
документи де? завантажне будь ласка
Дата подання: 10 вересня 2019 14:46
Дата відповіді: 10 вересня 2019 16:39
документи де? завантажне будь ласка
Відповідь: Документи оприлюднені 10.09.2019р.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-10-001127-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ВАШІМІДЖ, Код ЄДРПОУ:37190898
Дата подання: 25 вересня 2019 11:49
Невідповідність тендерної документації
Незважаючи на те, що тендерна документація не відповідає вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" ТОВ "Вашімідж" надала усі офіційні документи на товар, який необхідно поставити згідно тендерній документації замовника.

ТОВ "Вашімідж" не повинно бути клієнтом тих чи інших дистриб'ютерів у зв'язку з тим, що маємо право здійснити закупку необхідних товарів через посередників, які є клієнтами дистриб'ютерів.

Таким чином, відхилення нашої пропозиції з таким обгрунтуванням обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації нас як учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2019 08:45
Згідно п. 5 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом ДП «Прозорро» №10 від 19.03.2019 року, встановлено, що на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення Учасники подають пропозиції в Електронну систему закупівель шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики. Кожен Учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, Електронною системою закупівель не приймаються.
Ви, ТОВ «ВАШІМІДЖ» більшість документів, серед яких документи, які підтверджують відповідність якісним характеристикам предмету закупівлі завантажено (18.09.2019 року) до системи після граничного терміну подання Тендерних пропозицій (17.09.2019 13:00). Це є суттевим порушенням.
Метою нашої закупівлі є придбання якісного товару з гарантією за ринковою ціною.
Вимоги тендерної документації були направлені саме на це. Надані Вами документи
(висновок Державної санітарно-гігієнічної експертизи ТОВ «Грінер», паспорт Таблиці для перевірки зору ФОП Долбієв, декларація про відповідність № 06-19 з додатками, довіреність Клемент Кларк ТОВ «Грінер» )ніяким чином не ототожнюються з Вашим підприємством , ТОВ «ВАШІМІДЖ». Більш того, дистриб’ютор не підтверджуює якість, умови постачання та гарантійне обслуговування. Ви також не надали документів щодо можливості здійснити закупівлю необхідних товарів через посередників, які є клієнтами дистриб'ютерів.
Це свідчить про порушення вимог тендерної документації і неможливість поставки Вами якісного товару з гарантією.
Саме тому пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВАШІМІДЖ»була відхилена, як невідповідна вимогам тендерної документації.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВАШІМІДЖ 158 640,00
UAH з ПДВ
153 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛІФЕР ВАЛЕНТИН ЄВГЕНІЙОВИЧ" 154 600,00
UAH з ПДВ
154 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР" 155 481,70
UAH з ПДВ
155 481,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 вересня 2019 11:59
гарантійний лист .pdf
18 вересня 2019 17:21
інстр Basic Set.pdf
18 вересня 2019 17:05
держ сан-епідем.pdf
18 вересня 2019 16:47
Довідка ліцензія .pdf
18 вересня 2019 15:58
Техрегламент КаВе.pdf
18 вересня 2019 15:58
ISO_13485_2016_english-1.pdf
18 вересня 2019 15:44
серт.pdf
18 вересня 2019 15:44
серт 1.pdf
18 вересня 2019 15:44
відп.pdf
18 вересня 2019 15:44
Довідка серт .pdf
13 вересня 2019 15:05
Витяг.pdf
13 вересня 2019 15:05
30012.jpg
13 вересня 2019 15:05
30029.jpg
13 вересня 2019 15:05
30003.jpg
13 вересня 2019 15:05
30002.jpg
13 вересня 2019 15:05
КОМЕРЦІЙНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 10:30
Довідка ПДВ.pdf
17 вересня 2019 10:30
Додаток 4 цінова.pdf
17 вересня 2019 10:26
Витяг Ліфер В.Є.PDF
17 вересня 2019 10:26
Техрегламент КаВе.PDF
17 вересня 2019 10:26
Право підпису.pdf
17 вересня 2019 10:26
паспорт.PDF
17 вересня 2019 10:26
инн.PDF
17 вересня 2019 10:26
Додаток 4 цінова.pdf
17 вересня 2019 10:26
додаток 3 договір.pdf
17 вересня 2019 10:26
Додаток 1.pdf
17 вересня 2019 10:26
Довідка статут.pdf
17 вересня 2019 10:26
Довідка ЄДР.pdf
17 вересня 2019 10:26
Довiдка_про_лiцензiю.pdf
17 вересня 2019 10:26
Виписка новая.PDF
17 вересня 2019 10:26
Авторизация.pdf
17 вересня 2019 10:26
OBN_OBP_min_zdrav_2016_2019.pdf
17 вересня 2019 10:26
authorization letter_Alamed 2019.pdf
17 вересня 2019 10:26
Alamed_2018.pdf
17 вересня 2019 10:26
111.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 11:56
Електронний підпис
17 вересня 2019 11:55
ISO_13485_2016_english-1.pdf
17 вересня 2019 11:55
Тендерна пропозиція.pdf
17 вересня 2019 11:55
Инстр.Пикфлоуметр.pdf
17 вересня 2019 11:55
Виписка з ЄДР.pdf
17 вересня 2019 11:55
Гар лист.pdf
17 вересня 2019 11:55
Проект договору.pdf
17 вересня 2019 11:55
держ сан-епідем.pdf
17 вересня 2019 11:55
Специфікація.pdf
17 вересня 2019 11:55
Витяг ПДВ.pdf
17 вересня 2019 11:55
Гар лист гаран.pdf
17 вересня 2019 11:55
інстр Basic Set.pdf
17 вересня 2019 11:55
4ОПП.pdf
17 вересня 2019 11:55
мундштуки одноразові.pdf
17 вересня 2019 11:55
Гарантійний лист.pdf
17 вересня 2019 11:55
довіреність на Гринер.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВАШІМІДЖ

ФОП "ЛІФЕР ВАЛЕНТИН ЄВГЕНІЙОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВАШІМІДЖ
#37190898
Відхилено 153 960,00
UAH з ПДВ
25 вересня 2019 09:38
ФОП "ЛІФЕР ВАЛЕНТИН ЄВГЕНІЙОВИЧ"
#3479514735
Відхилено 154 600,00
UAH з ПДВ
02 жовтня 2019 15:18
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР"
#36746304
Переможець 155 481,70
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 08:58

Документи

25 вересня 2019 09:34
Протокол 193.PDF

Документи

02 жовтня 2019 15:18
Протокол №153.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 жовтня 2019 08:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРІНЕР"
#36746304
155 481,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір №102.PDF укладений
10 жовтня 2019 09:56