Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір офсетний, папір кольоровий, папір офісний, папір білий, папір крейдований глянцевий, папір самоклейовий)
Очікувана вартість
679 393,00 UAH
UA-2019-09-10-001111-b afc6a7235020408b872fc560be20084a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бабенко Юлія Анатоліївна

+380445314859 j.babenko@knute.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський національний торговельно-економічний університет
Код ЄДРПОУ: 01566117
Вебсайт: https://www.knteu.kiev.ua
Місцезнаходження: 02156, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Кіото, 19
Контактна особа: Бабенко Юлія Анатоліївна
+380445314859
j.babenko@knute.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 11:59
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 16:00
Початок аукціону: 27 вересня 2019 13:37
Очікувана вартість: 679 393,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 396,97 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3115 пач
папір офсетний, папір кольоровий, папір офісний, папір білий, папір крейдований глянцевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, Київська обл., Київ, вул. Кіото, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 арк
папір самоклейовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02156, Україна, Київська обл., Київ, вул. Кіото, 19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 листопада 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно Договору протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з моменту поставки товару, на підставі накладної або товарно-транспортної накладної шляхом безготівкового перерахунку коштів на поточний рахунок Продавця згідно з його реквізитами, вказаними в Договорі, за умови наявності бюджетного фінансування. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 11:56
ТД.doc
10 вересня 2019 11:56
Оголошення.doc
10 вересня 2019 11:56
Додаток 7.docx
10 вересня 2019 11:56
Додаток 6.docx
10 вересня 2019 11:56
Додаток 5.docx
10 вересня 2019 11:56
Додаток 4.docx
10 вересня 2019 11:56
Додаток 3.docx
10 вересня 2019 11:56
Додаток 2.docx
10 вересня 2019 11:56
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 вересня 2019 09:56
Дата відповіді: 11 вересня 2019 14:54
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Згідно з умовами тендерної документації учасники можуть запропонувати еквівалент товару надавши порівняльну таблицю, в якій порівнюються характеристики запропонованого товару з характеристиками, зазначеними Замовником в тендерній документації (Додаток 4). Технічні та якісні характеристики товару повинні бути не гірші за ті, які вимагаються Замовником.
Відповідно до умов п. 10 Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» тендерної документації: «Учасник у формі «Тендерна пропозиція до проведення електронного аукціону» (Додаток 1 до тендерної документації), у специфікації до проекту Договору про закупівлю (Додаток 6 до тендерної документації) повинен зазначити конкретну назву товару, конкретну назву підприємства – виробника товару. У якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі (Додаток 4 до тендерної документації) Учасник повинен зазначити конкретні якісні характеристики того товару, який буде постачати.
У випадку, якщо Учасник у своїй тендерній пропозиції не визначився з конкретною назвою, виробником товару та якісними характеристиками товару, така пропозиція буде відхилена.
Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) Учасника-переможця процедури закупівлі. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі».
2. Під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Згідно із п. 8 Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» тендерної документації встановлено: «У своїй тендерній пропозиції учасник зазначає ціну за кожну одиницю товару, що пропонує постачати, у тій послідовності, в якій вони зазначені у тендерній документації Замовника; остаточно визначає підсумкову вартість, вказуючи окремо суму податку на додану вартість. У випадку, коли учасник не є платником податку на додану вартість, сума податку не вказується».
Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Питома вага по даному критерію – 100%. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 479 071,20
UAH з ПДВ
419 191,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП" 458 466,00
UAH з ПДВ
429 223,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 вересня 2019 16:09
Електронний підпис
26 вересня 2019 12:51
Електронний підпис

Публічні документи

11 жовтня 2019 13:11
Електронний підпис
11 жовтня 2019 13:07
Довідка з МВС.PDF
11 жовтня 2019 13:07
Довідка з ДПI.pdf
26 вересня 2019 14:52
Електронний підпис
26 вересня 2019 14:48
Тендерна пропозиція.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 419 191,50
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 14:18
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП"
#35137937
Переможець 429 223,80
UAH з ПДВ
09 жовтня 2019 09:53

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 жовтня 2019 09:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ТГ "ІНТЕРПАП"
#35137937
429 223,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 грудня 2019 13:54
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2019 15:12
Договір.docx укладений
23 жовтня 2019 15:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 17 грудня 2019
Сума оплати за договором: 429 223,80
UAH (в тому числі ПДВ 71 537,30 UAH)