Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
– Послуги пов’язані з програмним забезпеченням (програмний комплекс «Crystal Finance Millennium»)
Очікувана вартість
49 500,00 UAH
UA-2019-09-10-001081-b ● 200970dcab574e438741dbe322ea7501
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно - діагностичний центр Дніпровського району м. Києва" |
Код ЄДРПОУ: | 26188952 |
Вебсайт: | http://health.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 02002, Україна , Київська обл., Київ, вул. Митрополита А . Шептицького ,5 |
Контактна особа: |
Сапожнікова Юлія Сергіївна 380445174933 plankdc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2019 11:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 вересня 2019 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 вересня 2019 10:00 |
Очікувана вартість: | 49 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 495,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Технічні вимоги до товару/предмета закупівлі
Технічні вимоги до програми "Crystal Finance Millennium" з програмним комплексом «Бухгалтерський облік» (мережева версія).
Програмний комплекс «Бухгалтерський облік» (мережева версія) включає наступні компоненти:
1. Установка (інсталяція) програмного комплексу "Crystal Finance Millennium" у складі:
1.1. «Банк»
1.2. «Каса»
1.3. «Матеріали»
1.4. «Основні фонди»
1.5. «Заробітна плата»
1.6. «Штатний розклад»
1.7. «Тарифікація»
1.8. «Оборотний баланс».
1.9. «Головна книга»
1.10. «Картки аналітичного обліку»
1.11. «Форми з ув’язкою»
1.12. «Баланс установи»
2. Супровід Комплексу, який включає в себе наступні послуги:
- поставка нових версій Комплексу;
- модернізація Комплексу, яка направлена на підвищення надійності та продуктивності роботи;
- своєчасне внесення змін до Комплексу, пов’язаних зі змінами законодавства України;
- внесення змін до Комплексу, що не носять глобального характеру, пов’язаних зі змінами обліку в установі;
- 12 (дванадцять) консультацій спеціаліста сумарною тривалістю не більше 8-и годин з виїздом до Замовника протягом перших 6 (шести) місяців;
- консультації спеціаліста по телефону гарячої лінії сумарною тривалістю не більше 4-х годин в місяць.
Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі транспортні витрати та витрати пов’язані з вантажно-розвантажувальними роботами.
Вимоги щодо надання послуг:
1. Місце установки Комплексу: Адміністративно-управлінська частина (планово-економічний відділ, бухгалтерія, відділ кадрів, канцелярія), КНП «КДЦ Дніпровського району м. Києва» вул. Андрея Шептицького, 5,
2. Учасник виконує установку Комплексу на обладнання Замовника.
3. Учасник зобов`язується провести навчання персоналу Замовника по роботі з Комплексом за свій рахунок та на території Замовника. (Надати гарантійний лист у довільній формі).
4. Термін супроводу Комплексу становить – з моменту вводу його в експлуатацію 9 місяців.
5. Учасник зобов’язується надавати консультації персоналу Замовника без (за допомогою мережі Інтернет) або з виїздом на адресу Замовника. (Надати гарантійний лист у довільній формі).
6. Термін установки Комплексу: з моменту підписання договору
7. Учасник виконує установку Комплексу протягом 2-х тижнів з моменту отримання заявки (факс, ел. пошта, кур’єр) від Замовника.
8. Учасник повинен надати завірені копії сертифікатів, ліцензій, експертних висновків, інструкцій по використанню тощо, у разі якщо сертифікація, ліцензування не обов’язкові, надати про це довідку у довільній формі.
Оплата за послуги:
Розрахунки за надання послуг здійснюються на підставі п.1.ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу згідно Акту виконаних робіт. Максимальним строком відстрочення платежу є 30 (тридцяти) робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надання послуг здійснюється на протязі 3 робочих днів з дати отримання замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
8. Термін виконання робіт вересень-жовтень 2019 р.
Погодження з Вимогами до Учасників надається в письмовому вигляді в складі своєї пропозиції, мають бути скріплені печаткою* та підписом уповноваженої особи.
*ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами
Під час укладання договору переможець електронних торгів повинен надати в паперовому вигляді завірені підписом та печаткою* Учасника (оригінал не завіряється) наступні документи:
1. Копію наказу/протокольного рішення учасників (засновників, акціонерів, власників) на призначення директора.
2. Завірену копію паспорту керівника та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду керівника (для фізичних осіб-підприємців).
3. Документи, що підтверджують правомочність представника Учасника на укладання договору про закупівлю: прізвище, ім'я по-батькові, посаду особи, уповноваженої діяти від імені Учасника та яка має право підписувати юридичні документи на предмет виконання зобов’язань за результатами торгів.
Довіреність Учасника на уповноважену особу, що має право на участь в торгах та підпису документів, у тому числі за результатами торгів, оформлена згідно чинного законодавства.
4. Копія Статуту (за наявності).
5. Довідку з банківської установи про відкриття рахунку із зазначенням усіх реквізитів.
6. Підписаний договір з урахуванням істотних умов договору (додаток 3) та додатки до договору.
7. Інші документи, які Учасник вважає за доцільним надати.
*ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами
Розгорнути
Згорнути
Технічні вимоги до програми "Crystal Finance Millennium" з програмним комплексом «Бухгалтерський облік» (мережева версія).
Програмний комплекс «Бухгалтерський облік» (мережева версія) включає наступні компоненти:
1. Установка (інсталяція) програмного комплексу "Crystal Finance Millennium" у складі:
1.1. «Банк»
1.2. «Каса»
1.3. «Матеріали»
1.4. «Основні фонди»
1.5. «Заробітна плата»
1.6. «Штатний розклад»
1.7. «Тарифікація»
1.8. «Оборотний баланс».
1.9. «Головна книга»
1.10. «Картки аналітичного обліку»
1.11. «Форми з ув’язкою»
1.12. «Баланс установи»
2. Супровід Комплексу, який включає в себе наступні послуги:
- поставка нових версій Комплексу;
- модернізація Комплексу, яка направлена на підвищення надійності та продуктивності роботи;
- своєчасне внесення змін до Комплексу, пов’язаних зі змінами законодавства України;
- внесення змін до Комплексу, що не носять глобального характеру, пов’язаних зі змінами обліку в установі;
- 12 (дванадцять) консультацій спеціаліста сумарною тривалістю не більше 8-и годин з виїздом до Замовника протягом перших 6 (шести) місяців;
- консультації спеціаліста по телефону гарячої лінії сумарною тривалістю не більше 4-х годин в місяць.
Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі транспортні витрати та витрати пов’язані з вантажно-розвантажувальними роботами.
Вимоги щодо надання послуг:
1. Місце установки Комплексу: Адміністративно-управлінська частина (планово-економічний відділ, бухгалтерія, відділ кадрів, канцелярія), КНП «КДЦ Дніпровського району м. Києва» вул. Андрея Шептицького, 5,
2. Учасник виконує установку Комплексу на обладнання Замовника.
3. Учасник зобов`язується провести навчання персоналу Замовника по роботі з Комплексом за свій рахунок та на території Замовника. (Надати гарантійний лист у довільній формі).
4. Термін супроводу Комплексу становить – з моменту вводу його в експлуатацію 9 місяців.
5. Учасник зобов’язується надавати консультації персоналу Замовника без (за допомогою мережі Інтернет) або з виїздом на адресу Замовника. (Надати гарантійний лист у довільній формі).
6. Термін установки Комплексу: з моменту підписання договору
7. Учасник виконує установку Комплексу протягом 2-х тижнів з моменту отримання заявки (факс, ел. пошта, кур’єр) від Замовника.
8. Учасник повинен надати завірені копії сертифікатів, ліцензій, експертних висновків, інструкцій по використанню тощо, у разі якщо сертифікація, ліцензування не обов’язкові, надати про це довідку у довільній формі.
Оплата за послуги:
Розрахунки за надання послуг здійснюються на підставі п.1.ст.49 Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу згідно Акту виконаних робіт. Максимальним строком відстрочення платежу є 30 (тридцяти) робочих днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надання послуг здійснюється на протязі 3 робочих днів з дати отримання замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
8. Термін виконання робіт вересень-жовтень 2019 р.
Погодження з Вимогами до Учасників надається в письмовому вигляді в складі своєї пропозиції, мають бути скріплені печаткою* та підписом уповноваженої особи.
*ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами
Під час укладання договору переможець електронних торгів повинен надати в паперовому вигляді завірені підписом та печаткою* Учасника (оригінал не завіряється) наступні документи:
1. Копію наказу/протокольного рішення учасників (засновників, акціонерів, власників) на призначення директора.
2. Завірену копію паспорту керівника та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду керівника (для фізичних осіб-підприємців).
3. Документи, що підтверджують правомочність представника Учасника на укладання договору про закупівлю: прізвище, ім'я по-батькові, посаду особи, уповноваженої діяти від імені Учасника та яка має право підписувати юридичні документи на предмет виконання зобов’язань за результатами торгів.
Довіреність Учасника на уповноважену особу, що має право на участь в торгах та підпису документів, у тому числі за результатами торгів, оформлена згідно чинного законодавства.
4. Копія Статуту (за наявності).
5. Довідку з банківської установи про відкриття рахунку із зазначенням усіх реквізитів.
6. Підписаний договір з урахуванням істотних умов договору (додаток 3) та додатки до договору.
7. Інші документи, які Учасник вважає за доцільним надати.
*ця вимога не стосується Учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством, за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих Учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
– Послуги пов’язані з програмним забезпеченням (програмний комплекс «Crystal Finance Millennium»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02002, Україна, Київська область, Київ, вул.Митрополита Андрея Шептицького 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 вересня 2019
—
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 72260000-5 — Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Технічні вимоги до товару/предмета закупівлі Технічні вимоги до програми "Crystal Finance Millennium" з програмним комплексом «Бухгалтерський облік» (мережева версія). Програмний комплекс «Бухгалтерський облік» (мережева версія) включає наступні компоненти: 1. Установка (інсталяція) програмного комплексу "Crystal Finance Millennium" у складі: 1.1. «Банк» 1.2. «Каса» 1.3. «Матеріали» 1.4. «Основні фонди» 1.5. «Заробітна плата» 1.6. «Штатний розклад» 1.7. «Тарифікація» 1.8. «Оборотний баланс». 1.9. «Головна книга» 1.10. «Картки аналітичного обліку» 1.11. «Форми з ув’язкою» 1.12. «Баланс установи» 2. Супровід Комплексу, який включає в себе наступні послуги: - поставка нових версій Комплексу; - модернізація Комплексу, яка направлена на підвищення надійності та продуктивності роботи; - своєчасне внесення змін до Комплексу, пов’язаних зі змінами законодавства України; - внесення змін до Комплексу, що не носять глобального характеру, пов’язаних зі змінами обліку в установі; - 12 (дванадцять) консультацій спеціаліста сумарною тривалістю не більше 8-и годин з виїздом до Замовника протягом перших 6 (шести) місяців; - консультації спеціаліста по телефону гарячої лінії сумарною тривалістю не більше 4-х годин в місяць. Учасник визначає ціну з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, у тому числі транспортні витрати та витрати пов’язані з вантажно-розвантажувальними роботами. Вимоги щодо надання послуг: 1. Місце установки Комплексу: Адміністративно-управлінська частина (планово-економічний відділ, бухгалтерія, відділ кадрів, канцелярія), КНП «КДЦ Дніпровського району м. Києва» вул. Андрея Шептицького, 5, 2. Учасник виконує установку Комплексу на обладнання Замовника. 3. Учасник зобов`язується провести навчання персоналу Замовника по роботі з Комплексом за свій рахунок та на території Замовника. (Надати гарантійний лист у довільній формі). | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Киреєва Ольга Тимофіївна #2312305843 |
Переможець |
49 500,00
UAH з ПДВ
|
13 вересня 2019 13:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
рис6.jpeg | укладений |
01 жовтня 2019 16:42
|
рис5.jpeg | укладений |
01 жовтня 2019 16:41
|
рис5.jpeg | укладений |
01 жовтня 2019 16:41
|
рис4.jpeg | укладений |
01 жовтня 2019 16:40
|
рис3.jpeg | укладений |
01 жовтня 2019 16:40
|
рис2.jpeg | укладений |
01 жовтня 2019 16:40
|
рис.jpeg | укладений |
01 жовтня 2019 16:40
|