Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція для чищення
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2019-09-10-000999-b 5bcc23cd0611454d8472e5afa26323de
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мостіпан Лідія Вікторівна

380459836803 kodl.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад Київської обласної ради "Київська обласна дитяча лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01994451
Вебсайт: http://www.kodl.in.ua
Місцезнаходження: 08150, Україна , Київська обл., Боярка, Хрещатик 83
Контактна особа: Мостіпан Лідія Вікторівна
380459836803
kodl.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 18 вересня 2019 13:48
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


3 найменування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2340 штуки
Продукція для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08150, Україна, Київська область, Боярка, вулиця Хрещатик 83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Кошти обласного бюджету, субвенція Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 10 вересня 2019 17:03
Дата відповіді: 11 вересня 2019 11:51
Шановний Замовник , в додатку №1 , в назві товарної позиції №3 Ви вказуєте "Засіб ДЕЗИНФІКУЮЧИЙ для миття унітазів" . Чи вірно ми розуміємо Ваше бажання придбати , по результатам цієї закупівлі , засіб типу "Доместос" , який містить в своєму складі дезинфікуючий компонент , а саме гіпохлорид натрію (хлорку) ?
Відповідь: Добрий день. Відповідно пункту 3 Додатку №1 даної закупівлі планується придбати - Засіб дезінфікуючий для миття унітазів, 1л., тобто засіб для миття унітазів, який в своєму складі містить дезінфікуючий компонент.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 вересня 2019 09:57
Дата відповіді: 11 вересня 2019 17:20
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. На торгах будуть розглядатись всі подані пропозиції, при цьому у випадку надання еквіваленту товару необхідно надати документи, які доводять еквівалентність запропонованого товару тому, що наведений в переліку (Додаток №1 до оголошення).
До участі у закупівлі допускаються всі зацікавлені Учасники. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про закупівлю та шляхом застосування електронного аукціону.
Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі єдиного критерію – «Ціна» (100 відсотків).
Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ). Якщо учасник не платник ПДВ, він не враховує даний податок в своїй пропозиції.
Зразки
Дата подання: 12 вересня 2019 17:30
Прохання пояснити, яка кількість зразків потрібна, згідно Додатку №1 п4: "Учасники конкурсних торгів на вимогу Замовника повинні надати зразки складових предмету закупівлі у кількості, що дає можливість зробити Замовнику висновки відносно товару" Та прохагня вказати, яким чином ця кількість буде контролюватися, поза межами публічної закупівлі?
Відповідь відсутня
фасування
Дата подання: 13 вересня 2019 10:11
Доброго дня! Чи можна запропонувати Засіб для миття посуду фасуванням 0,5л у кількості 1360 відповідно загальному обсягу закупівлі?
Відповідь відсутня
Поставка
Дата подання: 13 вересня 2019 11:26
Доброго дня. Скільки поставок планується?
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 14:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П. 44 251,20
UAH з ПДВ
44 251,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 51 673,20
UAH з ПДВ
51 673,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМВЕР" 63 510,00
UAH з ПДВ
63 510,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 79 986,00
UAH з ПДВ
79 986,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 18:15
Паспорт і код.pdf
16 вересня 2019 18:15
Лист щодо підпису.pdf
16 вересня 2019 18:15
Лист погодження.pdf
16 вересня 2019 18:14
Довідка банкрутство.pdf
16 вересня 2019 18:14
Відомості про учасника.pdf
16 вересня 2019 18:14
Витяг з ПДВ.pdf
16 вересня 2019 18:14
Витяг з ЄДР.pdf
16 вересня 2019 18:14
Аналогічні договора.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 11:58
Електронний підпис
17 вересня 2019 11:56
Чистюня_Декларації.zip
17 вересня 2019 11:56
ЧИСТЮНЯ_Висновки ДСЕЕ.zip
17 вересня 2019 11:56
ЕКО3873_Цінова пропозиція.pdf
17 вересня 2019 11:56
ЕКО3873_Проект Договору.pdf
17 вересня 2019 11:56
Лист про неліцензування.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 11:13
Пропозиція.pdf

Публічні документи

16 вересня 2019 14:13
Цінова пропозиція.pdf
16 вересня 2019 14:13
Статут (завірений).pdf
16 вересня 2019 14:13
Свідоцтво ПДВ.pdf
16 вересня 2019 14:13
протокол.pdf
16 вересня 2019 14:13
Проект Договору.pdf
16 вересня 2019 14:13
Опис документів.pdf
16 вересня 2019 14:13
Наказ директор.pdf
16 вересня 2019 14:13
Лист щодо сертифікату.pdf
16 вересня 2019 14:13
Лист - гарантія.pdf
16 вересня 2019 14:13
Відомості про учасника.pdf
16 вересня 2019 14:13
Витяг_ЄДРПОУ 22.08.2019.pdf
16 вересня 2019 14:13
Висновок державної СЕЕ.pdf
16 вересня 2019 14:13
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Бабій С.П.

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМВЕР"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Переможець 44 251,20
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 12:13

Документи

27 вересня 2019 12:11
Витяг з протоколу 79.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 12:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
44 251,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 вересня 2019 12:11
Витяг з протоколу 79.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір 145.pdf укладений
02 жовтня 2019 15:09