Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 “30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери)
Очікувана вартість
62 000,00 UAH
UA-2019-09-10-000948-b e6e5d7f5b472482f9913df4d84730efd
Спрощена закупівля    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Приймак

+380983171935 school10vin@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Вінницької міської ради"
Код ЄДРПОУ: 21725150
Місцезнаходження: 21027, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Андрія Первозваного, 22
Контактна особа: Людмила Приймак
+380983171935
school10vin@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 11:30
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 20 вересня 2019 12:00
Очікувана вартість: 62 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 620,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
ДК 021:2015 “30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21027, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Андрія Первозванного, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник здійснює оплату Постачальнику за фактично поставлений Товар на підставі видаткової накладної протягом 20 календарних днів. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 11:30
2. Додаток 1.docx
10 вересня 2019 11:30
4. Проект договору.docx
10 вересня 2019 11:30
3. Додаток 2.docx
10 вересня 2019 11:30
1. Оголошення.docx
10 вересня 2019 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 11:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 11:30
2. Додаток 1.docx
10 вересня 2019 11:30
4. Проект договору.docx
10 вересня 2019 11:30
3. Додаток 2.docx
10 вересня 2019 11:30
1. Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 вересня 2019 09:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 вересня 2019 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 61 800,00
UAH з ПДВ
61 180,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІТ-Інтегратор 61 995,00
UAH з ПДВ
61 260,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 вересня 2019 13:18
сертификатWindows-10-Pro.jpg
19 вересня 2019 13:18
Сервіс_центри.pdf

Публічні документи

17 вересня 2019 12:40
08 Інші документи.rar
17 вересня 2019 12:40
07 Cертифікати.rar
17 вересня 2019 12:40
01 Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ ІТ-Інтегратор

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Відхилено 61 180,00
UAH з ПДВ
26 вересня 2019 12:17
ТОВ ІТ-Інтегратор
#31091208
Відхилено 61 260,00
UAH з ПДВ
27 вересня 2019 13:41

Документи

26 вересня 2019 12:17
Електронний підпис
26 вересня 2019 12:13
Протокол розгляду.pdf

Документи

27 вересня 2019 13:41
Електронний підпис
27 вересня 2019 11:54
протокол розг..pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій