Шкільний автобус, обладнаний місцями для дітей з особливими освітніми потребами у тому числі для обслуговування інклюзивно-ресурсних центрів
Очікувана вартість
2 100 000,00 UAH
UA-2019-09-10-000842-a 33f9f41275794ef2885d91cce3dea921
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ВІДДІЛ ОСВІТИ ТАТАРБУНАРСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02145300
Місцезнаходження замовника: 68100, Україна , Одеська обл., Татарбунарський район, місто Татарбунари, вулиця 23 Серпня, будинок 50
Контактна особа замовника: Лазарєва Лариса Іллівна
+380484431732
tat-tender@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 13:48
Очікувана вартість: 2 100 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 21 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Шкільний автобус, обладнаний місцями для дітей з особливими освітніми потребами у тому числі для обслуговування інклюзивно-ресурсних центрів (Джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого та державного бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68100, Україна, Одеська область, Татарбунарський район, місто Татарбунари, вулиця Барінова, будинок 10, КЗ «Татарбунарська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №1 ім.В.З.Тура». Номер в ІСУО - 15126.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно розділу ІV проекту договору про закупівлю (Додаток №4 до тендерної документації) Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-10-000842-a.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 16 вересня 2019 13:46
Вимога
Дискримінаційні вимоги ТД
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 вересня 2019 22:52
Слід зауважити, що при розгляді даних вимог, враховано те, що законодавством України у сфері публічних закупівель не визначено поняття “дискримінації” та її форм, однак, міжнародним правом в цій сфері закріплено чіткі засадничі рамки, якими Держави повинні керуватися на національному рівні. Європейський суд з прав людини дав роз'яснення визначенню “дискримінація”, - «Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона «не має об'єктивного і розумного виправдання», тобто якщо вона не переслідує «законної мети» або відсутня «розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети». Отже, дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Разом з тим, не завжди різне ставлення являє собою дискримінацію. Якщо підставою для різного ставлення є об'єктивно виправдані ознаки або ті, які мають раціональне обґрунтування, то дискримінація відсутня.
Виходячи з наведеного, можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об'єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель - це суб'єктивне ставлення замовника торгів до учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об'єктивно виправданими.
Отже, на підставі вище викладеного, звертаємо Вашу увагу, що вимоги тендерної документації стосуються всіх Учасників, які мають намір прийняти участь у даній закупівлі, крім того Замовник має право зазначити будь-яку інформацію чи встановити вимоги по тексту тендерної документації, яка не суперечить законодавству.
Частиною 3 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити та згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону, Замовник встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Згідно пп. 2 п. 1 Технічної специфікації Додатку №1 до тендерної документації, зазначається одна з основних вимог до
«Пасажирських місць для школярів з обмеженою здатністю до пересування - не менше одного (вимоги до таких місць згідно з ДСТУ ГОСТ 30478); пасажирських місць для супроводжуючих — два», яка не суперечить Закону України “Про публічні закупівлі” та з точки зору доступності , може бути виконана / дотримана будь-яким учасником процедури закупівлі та за бажанням учасник може подати свою тендерну пропозицію на участь у даній процедурі закупівлі.
Вимога пп. 2 п. 1 Технічної специфікації Додатку №1 до тендерної документації, встановлюються для всіх учасників і є однаковою та ставить їх у рівні умови, та вимога до пасажирських місць для школярів з обмеженою здатністю до пересування, про те, що вони мають відповідати ДСТУ ГОСТ 30478 може бути дотримана будь-яким підприємством / компанією / організацією, що має намір прийняти участь у процедурі закупівлі, - відповідно кількість таких компаній учасників - необмежено.
З огляду на вищевикладене, вважаємо недоцільним внесення змін до тендерної документації.

Документи подані скаржником

16 вересня 2019 13:46
Вимога.doc

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-09-10-000842-a.b2
Статус:
Виконано Замовником
Скаржник: ТОВ "ТД "ЕТАЛОН АВТО"", Код ЄДРПОУ:34248190
Дата подання: 20 вересня 2019 10:37
Скарга
Дискримінаційні умови тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволена
Прийнято до розгляду: 25 вересня 2019 11:41
Рішення від 24.09.2019 № 13490+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2019 11:41
Про перенесення розгляду UA-2019-09-10-000842-a.b2.pdf
Дата публікації: 10 жовтня 2019 23:10
рішення від 11.10.2019 № 14629.pdf
Дата публікації: 17 жовтня 2019 21:50

Документи подані скаржником

20 вересня 2019 10:37
Скарга.pdf
20 вересня 2019 10:37
Платіжне доручення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Абсолют-2016" 2 052 000,00
UAH з ПДВ
2 009 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АВТО-БАС" 2 040 000,00
UAH з ПДВ
2 019 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 18:20
sign.p7s
25 жовтня 2019 23:27
sign.p7s
25 жовтня 2019 17:03
sign.p7s
25 жовтня 2019 16:56
Тендерна пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 16:56
38 фото салону повністю.pdf
25 жовтня 2019 16:56
37 фото спереду.pdf
25 жовтня 2019 16:56
36 фото сзаду.pdf
25 жовтня 2019 16:56
35 фото салону.pdf
25 жовтня 2019 16:55
34 фото ліва сторона.pdf
25 жовтня 2019 16:55
33 фото задні двері3.pdf
25 жовтня 2019 16:55
30 НАСТАНОВА (2).pdf
25 жовтня 2019 16:55
32 фото задні двері.pdf
25 жовтня 2019 16:55
31 фото задні двері 2.pdf
25 жовтня 2019 16:55
14 Проект договору.pdf
25 жовтня 2019 16:55
7 Статут Абсолют 06,08.pdf
25 жовтня 2019 16:55
4 Код директора.pdf
25 жовтня 2019 16:55
3 Паспорт директора.pdf
25 жовтня 2019 16:55
2 Наказ.pdf

Публічні документи

07 листопада 2019 01:22
sign.p7s
07 листопада 2019 01:20
02. Довідка з МВС.pdf
07 листопада 2019 01:20
01. Довідка з ДПІ .pdf
24 жовтня 2019 23:08
sign.p7s
26 вересня 2019 15:51
sign.p7s
26 вересня 2019 15:50
28. Інші документи.pdf
26 вересня 2019 15:50
26. Виписка з ЄДР.pdf
26 вересня 2019 15:50
21. Паспорт, ідент.код.pdf
26 вересня 2019 15:50
20. Наказ про призначення.pdf
26 вересня 2019 15:50
12. WMI, ISO, Висновок ДСЕЕ.pdf
26 вересня 2019 15:50
06. Технічна пропозиція.pdf
26 вересня 2019 15:50
05. Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Абсолют-2016"
#40281953
Відхилено 2 009 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 23:59
ТОВ "АВТО-БАС"
#41919370
Переможець 2 019 000,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 13:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 13:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТО-БАС"
#41919370
2 019 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
18 листопада 2019 18:05
Договір-557__18-11-2019.pdf укладений
18 листопада 2019 18:04
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 10:54
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 10:52
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 16:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.4. ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме продовжити строк дію договору та виконати зобов’язання щодо передавання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 557
Договір:
Номер додаткової угоди: 2/140
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 листопада 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 2 019 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 336 500,00 UAH)

Актуальні тендери

До пошуку