Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої
Очікувана вартість
42 000,00 UAH
UA-2019-09-10-000798-a 6e4ec56fd8794eccb9ad8ed74a733b29
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віннічук Інна Володимирівна

+380382765532 I_Vinnichyk@khm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 04060772
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Гагаріна, 3
Контактна особа: Віннічук Інна Володимирівна
+380382765532
I_Vinnichyk@khm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 18:30
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 18:35
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 18:35
Початок аукціону: 27 вересня 2019 14:28
Очікувана вартість: 42 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 шт
Багатофункціональні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29013, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Гагаріна, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2019 року. Пiсляоплата 20 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 18:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 18:31
ТД БФП.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 вересня 2019 09:31
Дата відповіді: 12 вересня 2019 18:33
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Згідно п. 3.6.3. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та ін шим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником в Додатку 2 тендерної документації. Якщо учасник пропонує інший товар (аналог або еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками.
Тендерною документацією у відповідності до Закону "Про публічні закупівлі" не встановлені обмеження до учасників торгів в частині сплати ПДВ. Пропозиція учасника є остаточною і не підлягає оподаткуванню з боку замовника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 36 492,00
UAH з ПДВ
35 232,00
UAH з ПДВ
Документи
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 37 612,00
UAH з ПДВ
35 651,00
UAH з ПДВ
Документи
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" 40 988,00
UAH з ПДВ
40 988,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 вересня 2019 09:38
ПРОПОЗИЦІЯ_35 232_00.pdf
26 вересня 2019 17:58
Електронний підпис
26 вересня 2019 17:57
СЕС Canon.pdf
26 вересня 2019 17:57
Довідка 2.pdf
26 вересня 2019 17:57
Довідка.pdf
26 вересня 2019 17:57
Уставні_завірені.zip
26 вересня 2019 17:57
inquiry_print.pdf
26 вересня 2019 17:57
Canon i-SENSYS MF421dw Сертифікат.pdf
26 вересня 2019 17:57
Гарантійний лист2.pdf
26 вересня 2019 17:57
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 вересня 2019 17:57
договір.pdf
26 вересня 2019 17:57
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
26 вересня 2019 17:57
Гарантійний лист.pdf
26 вересня 2019 17:57
Істотні умови.pdf
26 вересня 2019 17:57
Гарантійний лист1.pdf
26 вересня 2019 17:57
Canon i-SENSYS MF421dw Декларація.pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 11:34
Реєстр документів.pdf
26 вересня 2019 11:34
СЕС Canon.pdf
26 вересня 2019 11:34
Гарантійний лист.pdf
26 вересня 2019 11:34
MF421dw, MF426dw, MF428x, MF429x, MF522x.pdf
26 вересня 2019 11:34
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 вересня 2019 11:34
Сервісний центр.pdf
26 вересня 2019 11:34
Аналог.дог. відгук.pdf
26 вересня 2019 11:34
Довідка без печатки.pdf
26 вересня 2019 11:34
Відомості ФОП Виничук.pdf
26 вересня 2019 11:34
Установчі док.(підпис).pdf

Публічні документи

26 вересня 2019 16:29
Документи реєстраційні.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"
#42792039
Відхилено 35 232,00
UAH з ПДВ
03 жовтня 2019 18:26
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ
#3447101710
Відхилено 35 651,00
UAH з ПДВ
07 жовтня 2019 17:26
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ"
#37054093
Відхилено 40 988,00
UAH з ПДВ
08 жовтня 2019 17:57

Документи

03 жовтня 2019 18:26
Електронний підпис
03 жовтня 2019 18:24
Протокол
27 вересня 2019 14:56
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

07 жовтня 2019 17:26
Електронний підпис
07 жовтня 2019 17:23
Протокол

Документи

08 жовтня 2019 17:57
Електронний підпис
08 жовтня 2019 17:52
Протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
08 жовтня 2019 17:57
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі