Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бруківка ФЕМ для виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт вулиці Грушевського в м. Дрогобич Львівської області»
Очікувана вартість
3 348 028,80 UAH
UA-2019-09-10-000766-c ● e8fb53586d164eefb7283e0d679eaf4b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Комбінат міського господарства" Дрогобицької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 32300054 |
Місцезнаходження: | 82100, Україна , Львівська обл., Drohobych city, 15 P.Orlyka St. |
Контактна особа: |
Красуляк Володимир Степанович +380324437927 kpkmgtender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 вересня 2019 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 вересня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 30 вересня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 07 жовтня 2019 11:56 |
Очікувана вартість: | 3 348 028,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,48% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 33480 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Джерело фінансування - кошти підприємства та кошти місцевого бюджету, у випадку наявності призначень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11625.1 м.кв
Бруківка ФЕМ для виконання робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт вулиці Грушевського в м. Дрогобич Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82100, Україна, Львівська область, м. Дрогобич, вул. М.Грушевського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування - кошти підприємства та кошти місцевого бюджету, у випадку наявності призначень. Оплата проводиться після поставки товару та пред’явлення Постачальником рахунку на оплату товару, видаткової накладної на товар та акту приймання-передачі товару, з відтермінуванням платежу до 90 днів з дня отримання товару Замовником. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 вересня 2019 00:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 вересня 2019 23:59 |
4-Перелік змін що вносяться.docx | |
26 вересня 2019 23:59 |
4-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Бруківка.doc | |
26 вересня 2019 23:59 |
4-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Бруківка.doc | |
23 вересня 2019 23:53 |
3-Перелік змін що вносяться.docx |
27 вересня 2019 00:09 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
26 вересня 2019 23:59 |
4-Перелік змін що вносяться.docx
|
||||||
26 вересня 2019 23:59 |
4-НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Бруківка.doc
|
||||||
26 вересня 2019 23:59 |
4-Додатки до НОВА РЕДАКЦІЯ-ТД-Бруківка.doc
|
||||||
23 вересня 2019 23:53 |
3-Перелік змін що вносяться.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-09-10-000766-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ЗАСТАВА", Код ЄДРПОУ:20788668
Дата подання: 19 жовтня 2019 16:02
Цінова дискримінація
1. Згідно тендерної документації до Додатку 3 - ПП «Застава» надала витяг, як документ, який містить найповніші відомості та інформацію про юридичну особу. Документ, який може замінити відомості, тобто містить відомості, актуальні на даний час. А Відомості просто містять інформацію про юридичну особу, яка утворились внаслідок реєстраційної дії і дана інформація передбачена в установчих документах, зокрема в статуті підприємства.
2. Згідно Додатку 4 тендерної документації визначено:
« усі характеристики товарів, які зазначені учасником у таблицях даного додатку, повинні підтверджуватися сертифікатом відповідності / чи посвідченням про якість на товар / чи іншим аналогічним документом, чинним на момент подання пропозиції»
ПП «Застава» надала дійсний протокол випробувань, який вимагався згідно тендерної документації та документ про якість, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції.
3. Згідно Додатку 4 тендерної документації - щодо захисту довкілля, інформація випливає на підставі інших документів тендерної документації та підписаної технічної документації, про те що учасник вживає заходів щодо захисту довкілля.
На підставі вище викладеного вважаємо, що ПП «Застава», що в протоколі відхилення тендерної пропозиції це були пункти, які можуть бути віднесені до формальних (несуттєвих) помилок. Кваліфікаційні критерії ПП «Заставою» було дотримано в повному обсязі. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» усі пропозиції конкурсних торгів або кваліфікаційні пропозиції, які відповідають кваліфікаційним критеріям, допускаються до оцінки. Тому, ПП «Застава» вважає, що тендерну пропозицію було дискваліфіковано безпідставно.
Розгорнути
Згорнути
2. Згідно Додатку 4 тендерної документації визначено:
« усі характеристики товарів, які зазначені учасником у таблицях даного додатку, повинні підтверджуватися сертифікатом відповідності / чи посвідченням про якість на товар / чи іншим аналогічним документом, чинним на момент подання пропозиції»
ПП «Застава» надала дійсний протокол випробувань, який вимагався згідно тендерної документації та документ про якість, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції.
3. Згідно Додатку 4 тендерної документації - щодо захисту довкілля, інформація випливає на підставі інших документів тендерної документації та підписаної технічної документації, про те що учасник вживає заходів щодо захисту довкілля.
На підставі вище викладеного вважаємо, що ПП «Застава», що в протоколі відхилення тендерної пропозиції це були пункти, які можуть бути віднесені до формальних (несуттєвих) помилок. Кваліфікаційні критерії ПП «Заставою» було дотримано в повному обсязі. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» усі пропозиції конкурсних торгів або кваліфікаційні пропозиції, які відповідають кваліфікаційним критеріям, допускаються до оцінки. Тому, ПП «Застава» вважає, що тендерну пропозицію було дискваліфіковано безпідставно.
Рішення замовника: Вимога відхилена
23 жовтня 2019 23:30
«Шановний учаснику.
З приводу вашої вимоги, яка зареєстрована в електронній системі закупівель 19.10.2019 р., щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «Застава», повідомляємо наступне.
1. Щодо першої підстави відхилення.
Пунктом 1.7. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації, передбачалось надання: «1.7. ВІДОМОСТІ з Єдиного державного реєстру підприємств установ організацій України, видані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій (сканований оригінал або копія)». Відомості з ЄДРПОУ видаються органами Держкомстату, відповідно до Положення про порядок і умови користування даними ЄДРПОУ, затвердженого наказом Держкомстату від 28.11.2005 № 386, зареєстрованим в Мін'юсті 15.12.2005 за № 509/11789 (із змінами та доповненнями, внесеними наказом Держкомстату від 22.10.2010 №428/1, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486). У складі вашої пропозиції подано ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не являється тотожним документом.
2. Щодо другої підстави відхилення.
Додатком 4 Тендерної документації передбачалось, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій серед іншого, дійсний протокол випробувань на товар (оригінал або копія). Предметом закупівлі даних торгів являється бруківка. Отже такий протокол мав подаватись саме на бруківку. Всупереч даній вимозі, ви подали протокол випробувань на камені бетонні бортові, які призначені для РОЗМЕЖУВАННЯ проїжджої частини вулиць і доріг від тротуарів, газонів, житлових майданчиків, для зміцнення дорожнього полотна тощо. Натомість бруківка, яка являється предметом закупівлі, призначена для ПОКРИТТЯ тротуарних доріжок, вулиць, підходів до будівель, садових ділянок і парків. Отже на бруківку, у складі вашої тендерної пропозиції, ВІДСУТНІЙ дійсний протокол випробувань.
3. Щодо третьої підстави відхилення.
Додатком 4 Тендерної документації, передбачалось подання письмового підтвердження про те, що при підготовці пропозиції та виконанні договору учасники будуть дотримуватись заходів із захисту довкілля. Всупереч зазначеній вимозі, у складі вашої пропозиції відсутнє підтвердження про те, що при підготовці пропозиції та виконанні договору учасники будуть дотримуватись заходів із захисту довкілля
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що ваші зауваження є необґрунтованими, безпідставними та не можуть бути причиною для скасування прийнятого рішення про відхилення вашої тендерної пропозиції. Враховуючи положення нашої тендерної документації, вважаємо ваше відхилення правомірним, оскільки тендерна пропозиція ПП «Застава» по вище переліченим вимогам не відповідала нашій тендерній документації.
З приводу вашої вимоги, яка зареєстрована в електронній системі закупівель 19.10.2019 р., щодо відхилення тендерної пропозиції ПП «Застава», повідомляємо наступне.
1. Щодо першої підстави відхилення.
Пунктом 1.7. Таблиці 3 Додатку 1 Тендерної документації, передбачалось надання: «1.7. ВІДОМОСТІ з Єдиного державного реєстру підприємств установ організацій України, видані не більше місячної давнини відносно дати кінцевого терміну подання пропозицій (сканований оригінал або копія)». Відомості з ЄДРПОУ видаються органами Держкомстату, відповідно до Положення про порядок і умови користування даними ЄДРПОУ, затвердженого наказом Держкомстату від 28.11.2005 № 386, зареєстрованим в Мін'юсті 15.12.2005 за № 509/11789 (із змінами та доповненнями, внесеними наказом Держкомстату від 22.10.2010 №428/1, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.04.2014 № 486). У складі вашої пропозиції подано ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що не являється тотожним документом.
2. Щодо другої підстави відхилення.
Додатком 4 Тендерної документації передбачалось, що Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій серед іншого, дійсний протокол випробувань на товар (оригінал або копія). Предметом закупівлі даних торгів являється бруківка. Отже такий протокол мав подаватись саме на бруківку. Всупереч даній вимозі, ви подали протокол випробувань на камені бетонні бортові, які призначені для РОЗМЕЖУВАННЯ проїжджої частини вулиць і доріг від тротуарів, газонів, житлових майданчиків, для зміцнення дорожнього полотна тощо. Натомість бруківка, яка являється предметом закупівлі, призначена для ПОКРИТТЯ тротуарних доріжок, вулиць, підходів до будівель, садових ділянок і парків. Отже на бруківку, у складі вашої тендерної пропозиції, ВІДСУТНІЙ дійсний протокол випробувань.
3. Щодо третьої підстави відхилення.
Додатком 4 Тендерної документації, передбачалось подання письмового підтвердження про те, що при підготовці пропозиції та виконанні договору учасники будуть дотримуватись заходів із захисту довкілля. Всупереч зазначеній вимозі, у складі вашої пропозиції відсутнє підтвердження про те, що при підготовці пропозиції та виконанні договору учасники будуть дотримуватись заходів із захисту довкілля
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що ваші зауваження є необґрунтованими, безпідставними та не можуть бути причиною для скасування прийнятого рішення про відхилення вашої тендерної пропозиції. Враховуючи положення нашої тендерної документації, вважаємо ваше відхилення правомірним, оскільки тендерна пропозиція ПП «Застава» по вище переліченим вимогам не відповідала нашій тендерній документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 жовтня 2019 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ЗАСТАВА" |
2 708 648,30
UAH з ПДВ
|
2 412 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД" |
2 910 925,04
UAH з ПДВ
|
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Брати |
3 308 038,46
UAH з ПДВ
|
3 292 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЗАСТАВА" #20788668 |
Відхилено |
2 412 200,00
UAH з ПДВ
|
10 жовтня 2019 23:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРЕЙНПЛАСТ-ФАСАД" #41850560 |
Відхилено |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2019 16:42
|
ТОВ Брати #32363769 |
Переможець |
3 292 000,00
UAH з ПДВ
|
18 жовтня 2019 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2019 18:22
|
Додаткова угода 2 Брати.pdf | зміни до договору |
20 грудня 2019 18:21
|
Електронний підпис | укладений |
08 листопада 2019 16:07
|
Додаткова угода 1 Брати 061101.pdf | зміни до договору |
08 листопада 2019 16:04
|
Електронний підпис | укладений |
06 листопада 2019 17:37
|
Договір | укладений |
06 листопада 2019 17:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 08 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з виділенням бюджетних призначень Замовнику, Сторони домовилися внести відповідні зміни до Договору та викласти в новій редакції. Детально в Додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 061101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору та внесення змін у Договір в зв'язку зі змінами до плану використання бюджетних коштів Замовника. Більш детально в Додатковій угоді. |
Номер договору про закупівлю: | 061101 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |