Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція електричних мереж 10/0,38 кВ селища цукрового заводу в смт. Теофіполь Хмельницької області»
Очікувана вартість
8 040 470,40 UAH
UA-2019-09-10-000747-c 768fa25cf8294ee99c9ae32f5fdef160
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Губіна Валентина Антонівна

+380384430065 teofrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Теофіпольська селищна рада Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 04405774
Місцезнаходження: 30600, Україна , Хмельницька обл., Теофіполь, Небесна Сотня, 34
Контактна особа: Губіна Валентина Антонівна
+380384430065
teofrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 28 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 09 жовтня 2019 14:55
Очікувана вартість: 8 040 470,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 804,05 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,01%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


джерело фінансування: кошти місцевих бюджетів, кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція електричних мереж 10/0,38 кВ селища цукрового заводу в смт. Теофіполь Хмельницької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30601, Україна, Хмельницька область, селище цукровий завод, смт Теофіполь
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт здійснення попередньої оплати за кошти місцевих бюджетів та кошти Державного бюджету України Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт подальші платежі за виконані роботи за кошти місцевих бюджетів та кошти Державного бюджету України Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 вересня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 16:35
Таблиця ЗМІН ДО ТД 25.09.2018.doc
25 вересня 2019 16:35
ЗТД 25.09.2019.doc
10 вересня 2019 16:26
ТД 09.09.2019.doc
25 вересня 2019 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 вересня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 вересня 2019 16:35
Таблиця ЗМІН ДО ТД 25.09.2018.doc
25 вересня 2019 16:35
ЗТД 25.09.2019.doc
10 вересня 2019 16:26
ТД 09.09.2019.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-10-000747-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП"ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКА КОМПАНІЯ ІНЖЕНЕРНИХ, Код ЄДРПОУ:35661430
Дата подання: 11 вересня 2019 12:21
Дискримінаційнівимоги
Доброго дня Шановні колеги! Проглянувши текст Тендерної документації виникають питання.
1. Відповідно до п.п.3.5.2 (пункт 2) Замовник вимагає наявність працівників з групою допуску до робіт в електроустановках напругою до 1000В не нижче 5 у кількості не менше 3 осіб , а також обов’язково має бути інженер-проектувальник, що працює за трудовим договором на виконання робіт по інженерно-будівельному проектуванні. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» , в частині ст.16 Закону дана вимога є дискримінаційна. Учасник може залучати працівників як на основне місце роботи , так і сумісництво , відповідно до кодексів Закону про працю. Крім того, працівники можуть залучатись у якості субпідрядника.
2. Відповідно до п.п.3.5.2 (пункт 3) Замовник вимагає надання довідки в довільній формі, за підписом Уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів*, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єктів будівництва, сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які укладені в 2018-2019 роках, разом із копіями договорів (не менше двох) що вказані в довідці….. Стаття 27 п.2 Закону «Про публічні закупівлі» гласить «Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 цього Закону.» , Виходячи з цього зазначення сум Договорів є розкриттям конфіденційної інформації Учасника. Крім того вимога щодо надання договорів в 2018-2019 році є дискримінаційною по відношенню до інших Учасників торгів , які можуть мати заключенні договори раніше терміну визначеним Замовником .
3. Пунктом 3.6.9 Тендерної документації вимагається надання сертифікату відповідності (якості) на товар ( а саме електричні підстанції) , тобто Замовник вимагає надання сертифікатів на всі електричні підстанції до початку торгів. При чому підстанції конкретно під ці роботи можуть бути ще не виготовленні, тобто Учасник стає заручником Виробника , це стосується і пункту 3.6.10 Тендерної документації.
4. Відповідно до п.п.3.5.2 ч.3 …… «З цією метою, учасники закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції відскановані з оригіналів або належним чином завірених копій листи-відгуки, рекомендаційні листи, виданих не раніше дати оголошення Замовником даних торгів, від контрагентів про належне виконання учасником договорів, що надані у складі тендерної пропозиції. Відгуки повинні містити інформацію про якість виконаних робіт, своєчасність виконання робіт, наявність чи відсутність зауважень щодо належного виконання зобов`язань за договором.» Просимо у тексті змінити на «копій листи-відгуки ТА/АБО рекомендаційні листи»
5. У розділі V. Оцінка тендерної пропозиції , 2. Інша інформація п.п. 5.2.3 . На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в суммі 20 000,00 гривень (двадцять тисяч гривень) без ПДВ, на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. ЦЯ ВИМОГА Є ДИСКРИМІНАЦІЙНОЮ І ПОВИННА ОБОВЯЗКОВО БУТИ УСУНЕНА ( НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ НАДАЄМО РІШЕННЯ АМКУ )

У разі якщо Замовник не виправить дискримінаційни вимоги , ми будемо змушені звертатись до АМКУ
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 вересня 2019 16:46
Щодо першого питання
Відповідно до ч. 2. Ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
…..
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»;
А також, згідно ч. 3 ст. 16 Закону «Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі)»
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює спосіб документального підтвердження, що мають надаватись Учасниками у складі тендерної пропозиції.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід».


Щодо другого питання
Відповідно до вимог п.3.5.2 ч.5 розділу ІІІ тендерної документації учасник, на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів» , повинен надати у складі пропозиції довідку в довільній формі, за підписом Уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням кількості аналогічних договорів*, переліку організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами, найменувань об’єктів будівництва, сум договорів та стану виконання в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення та дату завершення виконання, які укладені в 2018-2019 роках, разом із копіями договорів (не менше двох) що вказані в довідці.
Пунктом 2 частини 2 ст.22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Статтею 16 Закону передбачено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
У Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено заборону вимагати від учасника досвіду виконання більше ніж 1 (одного) договору, а також досвіду виконання за певний період.
Тобто, Замовник на власний розсуд встановлює документальне підтвердження, яке повинно бути надано учасником щодо його відповідності кваліфікаційним критеріям, а також на власний розсуд встановлює кількість аналогічних договорів, що мають надаватись Учасниками у складі тендерної пропозиції, а також термін протягом якого вони мають бути укладені або виконанні.
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановленні кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
Щодо конфіденційної інформації повідомляємо наступне
Згідно частини 2 статті 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» Під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в пропозиціях учасників, та формується перелік учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником конфіденційною. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 Закону.
Так згідно речення 3 частини 2 статті 27 ЗУ «Про публічні закупівлі» не може бути визначена конфіденційною інформація, яка вимагається на підтвердження статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі, а саме кваліфікаційних критеріїв.
Вимога щодо надання інформації про суми укладених аналогічних договорів, згідно п. 3.5.2 ч.5 розділу ІІІ ТД, встановлена відповідно до п.3 ч.2 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (кваліфікаційний критерій)
Отже згідно положень ст. 16, 27 ЗУ «Про публічні закупівлі», не може бути визначена конфіденційною інформація, що стосується інформації, яку Учасник надає для підтвердження відповідності його кваліфікаційним критерія, зокрема щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів.


Щодо третього питання
Відповідно до п. 3.6.9. ТД «Для підтвердження спроможності вчасного виконання робіт учасник має бути офіційним представником виробника (дилером, дистриб’ютором) електричних підстанцій (надати копію дилерського договору, сертифікату, тощо), та оригінал гарантійного листа від виробника, не більше десятиденної давнини відносно дати подання тендерних пропозицій, наданого учаснику процедури закупівлі адресованого замовнику торгів про гарантію відвантаження учаснику закупівлі електричних підстанцій вказаної у технічному завданні якості та кількості. А також учасниками надається копія сертифікату відповідності (якості) на товар який посвідчений мокрою основною печаткою безпосереднього виробника електричних підстанцій».
Пунктом 3 частини 2 ст.22 Закону передбачено, що Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)
Частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а саме обладнання яке необхідно змонтувати для належного виконання робіт, Замовником встановлено вимогу щодо надання документу, яким підтверджено відповідність обладнання, яке монтується, чинному законодавству, а саме сертифікат відповідності (якості) на товар, який виданий виробнику електричної підстанції.
Така вимога встановлена для відбору належного підрядника робіт та для встановлення відповідності обладнання, яке монтується - електрична підстанція, положенням технічного завдання тендерної документації та розробленої проектно – кошторисної документації, яка пройшла комплексну державну експертизу.
Також Вами у вимозі не вказана причина, по якій ви не маєте можливості виконати таку вимогу, а саме не надано документального підтвердження відсутностітакого документу у виробника електричної підстанції,у якого ви плануєте її придбати.
У вимозі Вами вказується наступне – «При чому підстанції конкретно під ці роботи можуть бути ще не виготовленні», що свідчить про відсутність у Вас інформації чи має виробник такий сертифікат чи ні.
Враховуючи вищевказане, Замовник торгів не вбачає порушень норм чинного законодавства про публічні закупівлі у частині встановлення вимоги про надання документу, що підтверджує відповідність обладнання, яке монтується, положенням ТД та проектно – кошторисної документації.



Щодо четвертого питання
Тендерним комітетом будуть братися до уваги відскановані з оригіналів або належним чином завірені копії листів-відгуків та/або рекомендаційні листи від контрагентів про належне виконання учасником аналогічних договорів,


Щодо п’ятого питання
стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону України «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору. Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов. Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору. Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації Замовника в п.п. 5.2.3. пункту 2 розділу V чітко зазначено, що послуги сплачуються протягом п’яти робочих днів з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником.
Також у тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Тобто Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги, тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено. Послуги, які сплачуються учасником-переможцем процедури закупівлі, не повинні включатись до ціни пропозиції учасника, та сплачуються за рахунок його власних коштів ще до того моменту, як буде зареєстрований в органах казначейської служби договір за результатами проведеної процедури.
Разом з тим, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, пропозиція такого учасника не може бути відхилена (адже вже заключний договір за результатами торгів). Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
Крім того, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Згідно з ч.3 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю. Жодна з цих вимог Замовником не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення скарги.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові).
Номер вимоги: UA-2019-09-10-000747-c.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП"ЗАХІДНОУКРАЇНСЬКА КОМПАНІЯ ІНЖЕНЕРНИХ, Код ЄДРПОУ:35661430
Дата подання: 11 вересня 2019 15:49
Питання щодо ТД
Доброго дня !
1) Відповідно до ст.16 Закону , Учасник надає довідку про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт (відповідно до п.п.3.5.4. п.5 Розділу ІІІ ТД) . Довідка складається у довільній формі з довільним переліком , чи Замовник має мінімально необхідну кількість техніки , як у випадку з кількістю працівників. Чи потрібно надання підтвердження власності власне/орендоване обладнання, машини і механізми для виконання робіт.
2) Відповідно до п.6.3.2 Надається заповнений проект договору - уточніть детально , які поля та розділи повинні бути заповненні , оскільки такі дані як дата чи вартість договору невідомі
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 вересня 2019 16:48
Щодо першого питання
Відповідно до вимог п. 3.5.4. ТД учасниками має бути надана інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; стан; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене).
В розумінні ТД Учасник в даній довідці зазначає назву(тип) машини, механізму, устаткування, які він планує залучити до виконання робіт без надання документів підтвердження власності або оренди або користування.

Щодо другого питання
Відповідно до вимог п. 6.3.2. ТД Учасником в складі тендерної пропозиції надається заповнений проект договору. В розумінні ТД, учасником має бути заповнено поля які стосуються учасника (назва, реквізити тощо)
Номер вимоги: UA-2019-09-10-000747-c.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Волощук М.К., Код ЄДРПОУ:2147212176
Дата подання: 19 жовтня 2019 13:49
вимога
Фізична особа-підприємець ВОЛОЩУК МИХАЙЛО КАРЛОВИЧ
58029 м.Чернівці проспект Незалежності, 96 оф. №523 Ліцензія Держаної Архітектурно-будівельної інспекції України - реєстраційний запис №2013047756 від 01.03.2018р.
інд. код 2147212176 р/р 26005051507809 МФО 356282 ПАТ КБ Приватбанк
виписка з ЄДРЮО та ФОП від 10.05.2016р. № 20300000000004598 м.Чернівці,
Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань конт. тел. +380954734820 email: vmk1510@ukr.net

вих.№291 від 19.10.2019р.
Теофіпольська селищна рада
Хмельницької області
В И М О Г А
в порядку абз.2 ч.1ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» по закупівлі UA-2019-09-10-000747-c
Протоколом засідання тендерного комітету №63 від 17.10.2019р. замовником визначено переможцем торгів на закупівлю робіт по «Реконструкція електричних мереж 10/0,38 кВ селища цукрового заводу в смт. Теофіполь Хмельницької області» ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи ПП "ЕМАКО" код ЄДРПОУ 32118543 та прийнято рішення про намір укласти з цим учасником договір про закупівлю.
Процедура відкритих торгів регулюється розділом IV ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно ч.3 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Розгляд та оцінка тендерних пропозицій) У разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу.
Згідно протоколу №62 від 17.10.2019 року замовником визнано, що найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією є пропозиція ФОП Волощук М.К., який запропонував виконати дані роботи за 6`405`299.00 грн., що на 581 896,95 грн менше ніж запропонував переможець (ПП "ЕМАКО" запропонувало 6`987`195.95). Таким чином, економія витрат бюджету буде досить суттєвою, а саме більше півмільйона гривень!
Провівши аналіз всіх документів переможця та надавши правову оцінку результатам даної закупівлі, учасник ФОП Волощук М .К. направляє до Замовника вимогу в порядку абз.2 ч.1ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, ПП "ЕМАКО" грубо порушилог вимоги тендерної документації .
Згідно тендерної документації на закупівлю робіт по «Реконструкція електричних мереж 10/0,38 кВ селища цукрового заводу в смт. Теофіполь Хмельницької області» ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи, а саме п. 3.5.2 (п.п.2.2)необхідно надати копію витягів з трудових книжок (з відміткою про працевлаштування в учасника) таких працівників та наказів про прийняття на роботу таких працівників.
Відповідно до п.3.1.4 у випадку якщо тендерною документацією передбачається надання копій , усі копії повинні бути завірені нотаріально , або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її наявності).
Разом з тим в порушення вказаних вимог тендерної документації копії трудових книжок та наказів наданих ПП «Емако» не завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (печатка якого є в наявності, оскільки на інших документах проставлена).
Згідно штатного розпису ПП "ЕМАКО" кількість штатних одиниць на такому підприємстві 41, а незавірені копії трудових книжок наявні лише на 5 осіб. При цьому відсутні будь-які документи на електромонтерів, електрогазозварників, монтажників, електромонтажників, тощо, що свідчить про відсутність трудових ресурсів у переможця.
Всі записи у незавірених копіях трудових книжок здійснені в одному і тому ж місці зліва вверху, що викликає грунтовні сумніви.
Згідно ч.7 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
На виконання даних вимог закону вважаємо, що замовник повинен звернутися до органів державної влади (наприклад до податкових органів ) та встановити факт зазначення у незавірених копіях трудових книжок недостовірної інформації (наприклад отримати інформацію у податкових органів на предмет подання їм повідомлення про прийняття на роботу вказаних осіб у таких трудових книжках).
Згідно тендерної документації на закупівлю робіт, а саме п. 3.5.2 (п.п.1.1) та п.3.5.4 необхідно надати інформаційну довідку про наявність машин, механізмів, обладнання, устаткування для виконання робіт.
Разом з тим у переможця у власності не має жодного з переліченого на праві власності . Наявність легкових авто не дає можливість виконати даний вид робіт. Щодо інших машин не надано жодних документів, які б свідчили про право користування чи володіння ними.
В порушення п. 3.5.2 (п.п.1.1) та п.3.5.4 тендерної документації ПП "ЕМАКО" не вказано про наявність обладнання . Обла́днання, устаткоування, спорядження — сукупність пристроїв, механізмів, приладів, інструментів тощо, необхідних для якої-небудь діяльності.
У ФОП Волощук М.К. є власні бурокранова установка, ескаватор, електродриль, перфоратор, вишка-тура, запобіжні пояси, монтерські лази, індикатори напруги, переносне заземлення, мегометр, лебідка, комплекти електромонтерів, набори інструментів електромонтерів, тощо.
В порушення п.3.6.2 тендерної документації ПП "ЕМАКО" не надано Підсумкову відомість ресурсів.
В порушення п.6.3.2 тендерної документації ПП "ЕМАКО" не надано Календарний графік виконання робіт, що є невід’ємною частиною Договору.
Відповідно до п. 3.1.5. тендерної документації Учасник має надати в складі пропозиції згоду на обробку персональних даних посадової особи Учасника. ПП"ЕМАКО" надало документи, котрі не містять вихідних номерів, адресата кому написані, не вказано для участі в якій саме закупівлі сформовано документи. Чим не виконано п. 3.1.5. тендерної документації даної закупівлі.
Невиконання п.5.2.2 тендерної документації. ПП"ЕМАКО" надало документ, котрий не містить інформації якому саме тендерному комітету адресований, не вказано для участі в якій саме закупівлі.
В порушення п.п. 3.6.3-3.6.4 ПП "ЕМАКО" надано недостовірну інформацію, а саме: 16.10.2019року завантажено Договірну ціну «Складену в поточних цінах станом на 3 жовтня 2019р».
Відповідно до п.4 ч.1 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Відхилення тендерних пропозицій) Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації
Але Замовник не звернув увагу таке грубе порушення учасником та не відхилив його тендерну пропозицію на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Внаслідок прийняття неправомірного, поспішного рішення про визначення переможцем ПП "ЕМАКО" тендерну пропозицію ФОП Волощук М.К. Замовник належно не оцінював, що порушує його права та інтереси як учасника, який належним чином підготував свою тендерну пропозицію, сплатив кошти за участь в даній закупівлі, частково закупив і зарезервував товар для подальшої поставки.
Відповідно до абз.2 ч.1ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Згідно ч.2 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Отже, враховуючи вищенаведене прошу розглянути дану вимогу, надати додаткову інформацію щодо цього рішення. За таких обставин, керуючись абз.2 ч.1ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЮ: -
1.Надати інформацію про пропозицію переможця торгів ПП "ЕМАКО" код ЄДРПУО 32118543, у зокрема щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника ФОП Волощук М.К.
2.Відхилити тендерну пропозицію ПП "ЕМАКО" код ЄДРПУО 32118543
3.Провести перегляд незаконного рішення Теофіпольської селищної ради Хмельницької області про визначення переможцем ПП "ЕМАКО" код ЄДРПОУ 32118543 оформленого протоколом №63 від 17.10.2019 року та скасувати його.
4. Скасувати Повідомлення Теофіпольської селищної ради Хмельницької області від 20 серпня 2019року про намір укласти договір на закупівлю робіт з ПП "ЕМАКО" код ЄДРПОУ 32118543 по предмету закупівлі: «Реконструкція електричних мереж 10/0,38 кВ селища цукрового заводу в смт. Теофіполь Хмельницької області» ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
5.Дискваліфікувати ПП "ЕМАКО" код ЄДРПОУ 32118543 по причині невідповідності його пропозиції вимогам зазначеним у оголошення Закупівлі
6.Не укладати договір про закупівлю з ПП "ЕМАКО" код ЄДРПУО 32118543, оскільки ФОП Волощук М.К. оскаржуватиме рішення замовника у разі невчинення дій замовником по відхиленню тендерною пропозиції переможця та нескасування рішення про визначення переможцем ПП "ЕМАКО"
У випадку невиконання даної вимоги буду змушений звернутися з відповідними зверненнями до правоохоронних органів, прокуратури та Державної аудиторської служби України з метою перевірки обставин порушення вимог чинного законодавства при проведенні закупівель у системі прозорро, встановлення ознак корупційних діянь , які призвели до прийняття протиправного рішення та притягнення винних осіб до відповідальності, передбаченої адміністративним та кримінальним законодавством.



ФОП Волощук М.К.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 жовтня 2019 18:18
підстави для задоволення Вимоги ФОП Волощук М.К. відсутні
Номер вимоги: UA-2019-09-10-000747-c.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Волощук М.К., Код ЄДРПОУ:2147212176
Дата подання: 19 жовтня 2019 13:43
Вимога
Фізична особа-підприємець ВОЛОЩУК МИХАЙЛО КАРЛОВИЧ
58029 м.Чернівці проспект Незалежності, 96 оф. №523 Ліцензія Держаної Архітектурно-будівельної інспекції України - реєстраційний запис №2013047756 від 01.03.2018р.
інд. код 2147212176 р/р 26005051507809 МФО 356282 ПАТ КБ Приватбанк
виписка з ЄДРЮО та ФОП від 10.05.2016р. № 20300000000004598 м.Чернівці,
Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань конт. тел. +380954734820 email: vmk1510@ukr.net

вих.№291 від 19.10.2019р.
Теофіпольська селищна рада
Хмельницької області
В И М О Г А
в порядку абз.2 ч.1ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» по закупівлі UA-2019-09-10-000747-c
Протоколом засідання тендерного комітету №63 від 17.10.2019р. замовником визначено переможцем торгів на закупівлю робіт по «Реконструкція електричних мереж 10/0,38 кВ селища цукрового заводу в смт. Теофіполь Хмельницької області» ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи ПП "ЕМАКО" код ЄДРПОУ 32118543 та прийнято рішення про намір укласти з цим учасником договір про закупівлю.
Процедура відкритих торгів регулюється розділом IV ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно ч.3 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Розгляд та оцінка тендерних пропозицій) У разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу.
Згідно протоколу №62 від 17.10.2019 року замовником визнано, що найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією є пропозиція ФОП Волощук М.К., який запропонував виконати дані роботи за 6`405`299.00 грн., що на 581 896,95 грн менше ніж запропонував переможець (ПП "ЕМАКО" запропонувало 6`987`195.95). Таким чином, економія витрат бюджету буде досить суттєвою, а саме більше півмільйона гривень!
Провівши аналіз всіх документів переможця та надавши правову оцінку результатам даної закупівлі, учасник ФОП Волощук М .К. направляє до Замовника вимогу в порядку абз.2 ч.1ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, ПП "ЕМАКО" грубо порушилог вимоги тендерної документації .
Згідно тендерної документації на закупівлю робіт по «Реконструкція електричних мереж 10/0,38 кВ селища цукрового заводу в смт. Теофіполь Хмельницької області» ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи, а саме п. 3.5.2 (п.п.2.2)необхідно надати копію витягів з трудових книжок (з відміткою про працевлаштування в учасника) таких працівників та наказів про прийняття на роботу таких працівників.
Відповідно до п.3.1.4 у випадку якщо тендерною документацією передбачається надання копій , усі копії повинні бути завірені нотаріально , або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її наявності).
Разом з тим в порушення вказаних вимог тендерної документації копії трудових книжок та наказів наданих ПП «Емако» не завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (печатка якого є в наявності, оскільки на інших документах проставлена).
Згідно штатного розпису ПП "ЕМАКО" кількість штатних одиниць на такому підприємстві 41, а незавірені копії трудових книжок наявні лише на 5 осіб. При цьому відсутні будь-які документи на електромонтерів, електрогазозварників, монтажників, електромонтажників, тощо, що свідчить про відсутність трудових ресурсів у переможця.
Всі записи у незавірених копіях трудових книжок здійснені в одному і тому ж місці зліва вверху, що викликає грунтовні сумніви.
Згідно ч.7 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
На виконання даних вимог закону вважаємо, що замовник повинен звернутися до органів державної влади (наприклад до податкових органів ) та встановити факт зазначення у незавірених копіях трудових книжок недостовірної інформації (наприклад отримати інформацію у податкових органів на предмет подання їм повідомлення про прийняття на роботу вказаних осіб у таких трудових книжках).
Згідно тендерної документації на закупівлю робіт, а саме п. 3.5.2 (п.п.1.1) та п.3.5.4 необхідно надати інформаційну довідку про наявність машин, механізмів, обладнання, устаткування для виконання робіт.
Разом з тим у переможця у власності не має жодного з переліченого на праві власності . Наявність легкових авто не дає можливість виконати даний вид робіт. Щодо інших машин не надано жодних документів, які б свідчили про право користування чи володіння ними.
В порушення п. 3.5.2 (п.п.1.1) та п.3.5.4 тендерної документації ПП "ЕМАКО" не вказано про наявність обладнання . Обла́днання, устаткоування, спорядження — сукупність пристроїв, механізмів, приладів, інструментів тощо, необхідних для якої-небудь діяльності.
У ФОП Волощук М.К. є власні бурокранова установка, ескаватор, електродриль, перфоратор, вишка-тура, запобіжні пояси, монтерські лази, індикатори напруги, переносне заземлення, мегометр, лебідка, комплекти електромонтерів, набори інструментів електромонтерів, тощо.
В порушення п.3.6.2 тендерної документації ПП "ЕМАКО" не надано Підсумкову відомість ресурсів.
В порушення п.6.3.2 тендерної документації ПП "ЕМАКО" не надано Календарний графік виконання робіт, що є невід’ємною частиною Договору.
Відповідно до п. 3.1.5. тендерної документації Учасник має надати в складі пропозиції згоду на обробку персональних даних посадової особи Учасника. ПП"ЕМАКО" надало документи, котрі не містять вихідних номерів, адресата кому написані, не вказано для участі в якій саме закупівлі сформовано документи. Чим не виконано п. 3.1.5. тендерної документації даної закупівлі.
Невиконання п.5.2.2 тендерної документації. ПП"ЕМАКО" надало документ, котрий не містить інформації якому саме тендерному комітету адресований, не вказано для участі в якій саме закупівлі.
В порушення п.п. 3.6.3-3.6.4 ПП "ЕМАКО" надано недостовірну інформацію, а саме: 16.10.2019року завантажено Договірну ціну «Складену в поточних цінах станом на 3 жовтня 2019р».
Відповідно до п.4 ч.1 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Відхилення тендерних пропозицій) Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації
Але Замовник не звернув увагу таке грубе порушення учасником та не відхилив його тендерну пропозицію на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Внаслідок прийняття неправомірного, поспішного рішення про визначення переможцем ПП "ЕМАКО" тендерну пропозицію ФОП Волощук М.К. Замовник належно не оцінював, що порушує його права та інтереси як учасника, який належним чином підготував свою тендерну пропозицію, сплатив кошти за участь в даній закупівлі, частково закупив і зарезервував товар для подальшої поставки.
Відповідно до абз.2 ч.1ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Згідно ч.2 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Отже, враховуючи вищенаведене прошу розглянути дану вимогу, надати додаткову інформацію щодо цього рішення. За таких обставин, керуючись абз.2 ч.1ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЮ: -
1.Надати інформацію про пропозицію переможця торгів ПП "ЕМАКО" код ЄДРПУО 32118543, у зокрема щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника ФОП Волощук М.К.
2.Відхилити тендерну пропозицію ПП "ЕМАКО" код ЄДРПУО 32118543
3.Провести перегляд незаконного рішення Теофіпольської селищної ради Хмельницької області про визначення переможцем ПП "ЕМАКО" код ЄДРПОУ 32118543 оформленого протоколом №63 від 17.10.2019 року та скасувати його.
4. Скасувати Повідомлення Теофіпольської селищної ради Хмельницької області від 20 серпня 2019року про намір укласти договір на закупівлю робіт з ПП "ЕМАКО" код ЄДРПОУ 32118543 по предмету закупівлі: «Реконструкція електричних мереж 10/0,38 кВ селища цукрового заводу в смт. Теофіполь Хмельницької області» ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
5.Дискваліфікувати ПП "ЕМАКО" код ЄДРПОУ 32118543 по причині невідповідності його пропозиції вимогам зазначеним у оголошення Закупівлі
6.Не укладати договір про закупівлю з ПП "ЕМАКО" код ЄДРПУО 32118543, оскільки ФОП Волощук М.К. оскаржуватиме рішення замовника у разі невчинення дій замовником по відхиленню тендерною пропозиції переможця та нескасування рішення про визначення переможцем ПП "ЕМАКО"
У випадку невиконання даної вимоги буду змушений звернутися з відповідними зверненнями до правоохоронних органів, прокуратури та Державної аудиторської служби України з метою перевірки обставин порушення вимог чинного законодавства при проведенні закупівель у системі прозорро, встановлення ознак корупційних діянь , які призвели до прийняття протиправного рішення та притягнення винних осіб до відповідальності, передбаченої адміністративним та кримінальним законодавством.



ФОП Волощук М.К.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 19 жовтня 2019 14:02
Причина: До Вимоги не долучено сканований документ. Подали Вимогу ще раз, долучивши сканований документ.
Номер вимоги: UA-2019-09-10-000747-c.a5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Волощук М.К., Код ЄДРПОУ:2147212176
Дата подання: 19 жовтня 2019 13:53
Вимога
Фізична особа-підприємець ВОЛОЩУК МИХАЙЛО КАРЛОВИЧ
58029 м.Чернівці проспект Незалежності, 96 оф. №523 Ліцензія Держаної Архітектурно-будівельної інспекції України - реєстраційний запис №2013047756 від 01.03.2018р.
інд. код 2147212176 р/р 26005051507809 МФО 356282 ПАТ КБ Приватбанк
виписка з ЄДРЮО та ФОП від 10.05.2016р. № 20300000000004598 м.Чернівці,
Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань конт. тел. +380954734820 email: vmk1510@ukr.net

вих.№291 від 19.10.2019р.
Теофіпольська селищна рада
Хмельницької області
В И М О Г А
в порядку абз.2 ч.1ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» по закупівлі UA-2019-09-10-000747-c
Протоколом засідання тендерного комітету №63 від 17.10.2019р. замовником визначено переможцем торгів на закупівлю робіт по «Реконструкція електричних мереж 10/0,38 кВ селища цукрового заводу в смт. Теофіполь Хмельницької області» ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи ПП "ЕМАКО" код ЄДРПОУ 32118543 та прийнято рішення про намір укласти з цим учасником договір про закупівлю.
Процедура відкритих торгів регулюється розділом IV ЗУ «Про публічні закупівлі».
Згідно ч.3 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Розгляд та оцінка тендерних пропозицій) У разі якщо для визначення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції крім ціни застосовуються й інші критерії оцінки, у тендерній документації визначається їх вартісний еквівалент або питома вага цих критеріїв у загальній оцінці тендерних пропозицій. Питома вага цінового критерію не може бути нижчою ніж 70 відсотків, крім випадку застосування процедури конкурентного діалогу.
Згідно протоколу №62 від 17.10.2019 року замовником визнано, що найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією є пропозиція ФОП Волощук М.К., який запропонував виконати дані роботи за 6`405`299.00 грн., що на 581 896,95 грн менше ніж запропонував переможець (ПП "ЕМАКО" запропонувало 6`987`195.95). Таким чином, економія витрат бюджету буде досить суттєвою, а саме більше півмільйона гривень!
Провівши аналіз всіх документів переможця та надавши правову оцінку результатам даної закупівлі, учасник ФОП Волощук М .К. направляє до Замовника вимогу в порядку абз.2 ч.1ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі».
Так, ПП "ЕМАКО" грубо порушилог вимоги тендерної документації .
Згідно тендерної документації на закупівлю робіт по «Реконструкція електричних мереж 10/0,38 кВ селища цукрового заводу в смт. Теофіполь Хмельницької області» ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи, а саме п. 3.5.2 (п.п.2.2)необхідно надати копію витягів з трудових книжок (з відміткою про працевлаштування в учасника) таких працівників та наказів про прийняття на роботу таких працівників.
Відповідно до п.3.1.4 у випадку якщо тендерною документацією передбачається надання копій , усі копії повинні бути завірені нотаріально , або завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (у разі її наявності).
Разом з тим в порушення вказаних вимог тендерної документації копії трудових книжок та наказів наданих ПП «Емако» не завірені підписом уповноваженої особи учасника та печаткою учасника процедури закупівлі (печатка якого є в наявності, оскільки на інших документах проставлена).
Згідно штатного розпису ПП "ЕМАКО" кількість штатних одиниць на такому підприємстві 41, а незавірені копії трудових книжок наявні лише на 5 осіб. При цьому відсутні будь-які документи на електромонтерів, електрогазозварників, монтажників, електромонтажників, тощо, що свідчить про відсутність трудових ресурсів у переможця.
Всі записи у незавірених копіях трудових книжок здійснені в одному і тому ж місці зліва вверху, що викликає грунтовні сумніви.
Згідно ч.7 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
На виконання даних вимог закону вважаємо, що замовник повинен звернутися до органів державної влади (наприклад до податкових органів ) та встановити факт зазначення у незавірених копіях трудових книжок недостовірної інформації (наприклад отримати інформацію у податкових органів на предмет подання їм повідомлення про прийняття на роботу вказаних осіб у таких трудових книжках).
Згідно тендерної документації на закупівлю робіт, а саме п. 3.5.2 (п.п.1.1) та п.3.5.4 необхідно надати інформаційну довідку про наявність машин, механізмів, обладнання, устаткування для виконання робіт.
Разом з тим у переможця у власності не має жодного з переліченого на праві власності . Наявність легкових авто не дає можливість виконати даний вид робіт. Щодо інших машин не надано жодних документів, які б свідчили про право користування чи володіння ними.
В порушення п. 3.5.2 (п.п.1.1) та п.3.5.4 тендерної документації ПП "ЕМАКО" не вказано про наявність обладнання . Обла́днання, устаткоування, спорядження — сукупність пристроїв, механізмів, приладів, інструментів тощо, необхідних для якої-небудь діяльності.
У ФОП Волощук М.К. є власні бурокранова установка, ескаватор, електродриль, перфоратор, вишка-тура, запобіжні пояси, монтерські лази, індикатори напруги, переносне заземлення, мегометр, лебідка, комплекти електромонтерів, набори інструментів електромонтерів, тощо.
В порушення п.3.6.2 тендерної документації ПП "ЕМАКО" не надано Підсумкову відомість ресурсів.
В порушення п.6.3.2 тендерної документації ПП "ЕМАКО" не надано Календарний графік виконання робіт, що є невід’ємною частиною Договору.
Відповідно до п. 3.1.5. тендерної документації Учасник має надати в складі пропозиції згоду на обробку персональних даних посадової особи Учасника. ПП"ЕМАКО" надало документи, котрі не містять вихідних номерів, адресата кому написані, не вказано для участі в якій саме закупівлі сформовано документи. Чим не виконано п. 3.1.5. тендерної документації даної закупівлі.
Невиконання п.5.2.2 тендерної документації. ПП"ЕМАКО" надало документ, котрий не містить інформації якому саме тендерному комітету адресований, не вказано для участі в якій саме закупівлі.
В порушення п.п. 3.6.3-3.6.4 ПП "ЕМАКО" надано недостовірну інформацію, а саме: 16.10.2019року завантажено Договірну ціну «Складену в поточних цінах станом на 3 жовтня 2019р».
Відповідно до п.4 ч.1 статті 28 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Відхилення тендерних пропозицій) Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації
Але Замовник не звернув увагу таке грубе порушення учасником та не відхилив його тендерну пропозицію на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Внаслідок прийняття неправомірного, поспішного рішення про визначення переможцем ПП "ЕМАКО" тендерну пропозицію ФОП Волощук М.К. Замовник належно не оцінював, що порушує його права та інтереси як учасника, який належним чином підготував свою тендерну пропозицію, сплатив кошти за участь в даній закупівлі, частково закупив і зарезервував товар для подальшої поставки.
Відповідно до абз.2 ч.1ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Згідно ч.2 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Отже, враховуючи вищенаведене прошу розглянути дану вимогу, надати додаткову інформацію щодо цього рішення. За таких обставин, керуючись абз.2 ч.1ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЮ: -
1.Надати інформацію про пропозицію переможця торгів ПП "ЕМАКО" код ЄДРПУО 32118543, у зокрема щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника ФОП Волощук М.К.
2.Відхилити тендерну пропозицію ПП "ЕМАКО" код ЄДРПУО 32118543
3.Провести перегляд незаконного рішення Теофіпольської селищної ради Хмельницької області про визначення переможцем ПП "ЕМАКО" код ЄДРПОУ 32118543 оформленого протоколом №63 від 17.10.2019 року та скасувати його.
4. Скасувати Повідомлення Теофіпольської селищної ради Хмельницької області від 20 серпня 2019року про намір укласти договір на закупівлю робіт з ПП "ЕМАКО" код ЄДРПОУ 32118543 по предмету закупівлі: «Реконструкція електричних мереж 10/0,38 кВ селища цукрового заводу в смт. Теофіполь Хмельницької області» ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи
5.Дискваліфікувати ПП "ЕМАКО" код ЄДРПОУ 32118543 по причині невідповідності його пропозиції вимогам зазначеним у оголошення Закупівлі
6.Не укладати договір про закупівлю з ПП "ЕМАКО" код ЄДРПУО 32118543, оскільки ФОП Волощук М.К. оскаржуватиме рішення замовника у разі невчинення дій замовником по відхиленню тендерною пропозиції переможця та нескасування рішення про визначення переможцем ПП "ЕМАКО"
У випадку невиконання даної вимоги буду змушений звернутися з відповідними зверненнями до правоохоронних органів, прокуратури та Державної аудиторської служби України з метою перевірки обставин порушення вимог чинного законодавства при проведенні закупівель у системі прозорро, встановлення ознак корупційних діянь , які призвели до прийняття протиправного рішення та притягнення винних осіб до відповідальності, передбаченої адміністративним та кримінальним законодавством.



ФОП Волощук М.К.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 жовтня 2019 18:19
підстави для задоволення Вимоги ФОП Волощук М.К. відсутні

Документи подані скаржником

11 вересня 2019 12:21
Рішення від 27.10.2017 № 7587.pdf

Документи подані скаржником

19 жовтня 2019 13:49
Вимога

Документи

24 жовтня 2019 18:18
Відповідь на вимогу

Документи подані скаржником

19 жовтня 2019 13:53
Вимога

Документи

24 жовтня 2019 18:19
Відповідь на вимогу

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 жовтня 2019 15:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Волощук М.К. 6 407 714,00
UAH з ПДВ
6 405 299,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЕМАКО" 7 803 900,03
UAH з ПДВ
6 987 195,95
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СІКОРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ЙОСИПОВИЧ" 7 694 016,01
UAH з ПДВ
7 598 389,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГО ЛАЙН" 8 040 462,60
UAH з ПДВ
8 040 462,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 жовтня 2019 12:21
Електронний підпис
01 жовтня 2019 12:14
Підписаний_Лицензия.pdf
01 жовтня 2019 12:14
Підписаний_Kovalenko_834-K-H-O.pdf
01 жовтня 2019 12:14
Підписаний_G0919-7521-GL_tender.pdf
01 жовтня 2019 12:14
089 Грамота Волощук М.К..pdf
01 жовтня 2019 12:14
083 Ліцензія.pdf
01 жовтня 2019 12:14
076 Форма КБ-3 с.Волиця.pdf
01 жовтня 2019 12:14
045 Диплом Волощук М.К..pdf
01 жовтня 2019 12:14
032 Штатний розпис.pdf
01 жовтня 2019 12:13
009 Проект договору.pdf
01 жовтня 2019 12:13
006 Тендерна пропозиція.pdf
01 жовтня 2019 12:13
070 Форма КБ-3 Бояни.pdf
01 жовтня 2019 12:13
069 Форма КБ-3 Гравітон.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2019 15:26
Електронний підпис
16 жовтня 2019 23:43
Електронний підпис
16 жовтня 2019 23:32
Теофіполь 5.pdf
16 жовтня 2019 23:32
Теофіполь 4.pdf
16 жовтня 2019 23:32
Теофіполь 3.pdf
16 жовтня 2019 23:32
Теофіполь 2.pdf
16 жовтня 2019 23:32
Теофіполь 1.pdf
08 жовтня 2019 15:15
Електронний підпис
08 жовтня 2019 13:16
Ліцензія.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Доручення Шаврова.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Доручення Коваленко.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Горантія.docx
08 жовтня 2019 13:16
Банківська гарантія.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Штатний розпис.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Трудові, накази.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Тендерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Субпідрядники.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Статут ЕМАКО.pdf
08 жовтня 2019 13:16
ст17.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Ст.17 .pdf
08 жовтня 2019 13:16
Сертифікати Валон.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Свідоцтво ЕМАКО.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Паспорт, код, Накази.docx
08 жовтня 2019 13:16
Паспорт код Яцини.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Ліцензія ЕМАКО.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Лист сертифікат.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Лист погодж Договір.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Лист згода санкції1.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Лист згода санкції.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Договірна ціна І черга.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Договір.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Договір Олешин.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Договір Зіньків.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Договір Дертка.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Довідка про досвід.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Довідка МВС Яцина В.В..pdf
08 жовтня 2019 13:16
Дов_про_буд_проф.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Декларація з ОП.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Гарантія Договір ст.17.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Гарантійн лист ДСТУ .pdf
08 жовтня 2019 13:16
Гарант лист ОП .pdf
08 жовтня 2019 13:16
Відомість з ЄДР.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Відомість ЕМАКО.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Відгуки.docx
08 жовтня 2019 13:16
Відгук Олешин.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Відгук Зіньків.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Відгук Дертка.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Акти вик робіт Олешин.pdf
08 жовтня 2019 13:16
Акти вик робіт Зіньків.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 16:27
Електронний підпис
08 жовтня 2019 16:27
Доверенность ЕЦП_2019.pdf
08 жовтня 2019 16:27
Довідка гарантія.pdf
08 жовтня 2019 12:21
Електронний підпис
08 жовтня 2019 12:17
анологічний договір 1.pdf
08 жовтня 2019 12:17
анологічний договір 2.pdf
08 жовтня 2019 12:17
вітзив.pdf
08 жовтня 2019 12:17
анологічний договір 3.pdf
08 жовтня 2019 12:17
гарантійний лист 1.pdf
08 жовтня 2019 12:17
лист-згода.pdf
08 жовтня 2019 12:17
лист-згода1.pdf
08 жовтня 2019 12:17
гарантійний лист 2.pdf
08 жовтня 2019 12:17
довідка.pdf
08 жовтня 2019 12:17
довідка 2.pdf
08 жовтня 2019 12:17
ліцензія.pdf
08 жовтня 2019 12:17
Кабел_пром_гар_пис_мо218.pdf
08 жовтня 2019 12:17
02-СИП.JPG
08 жовтня 2019 12:17
01-А,АС.JPG
08 жовтня 2019 12:17
000-ISO9001-2015__ukr_page-0001.jpg
08 жовтня 2019 12:17
Довiренiст_.pdf
08 жовтня 2019 12:17
Довiдка_гарантiя.pdf
08 жовтня 2019 12:17
Банківська ліцензія.pdf
08 жовтня 2019 12:17
витяг з ЄДРПОУ.pdf
08 жовтня 2019 12:17
Додаток 1.docx
08 жовтня 2019 12:17
тенерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2019 12:17
проект договору.pdf
08 жовтня 2019 12:17
лист згода 1.pdf
08 жовтня 2019 12:17
роботи по ДСТ.pdf
08 жовтня 2019 12:17
дозвіл.pdf

Публічні документи

08 жовтня 2019 17:28
Проект договору.docx
08 жовтня 2019 16:31
Проект договору.docx
08 жовтня 2019 16:31
Лист-відгук.pdf
08 жовтня 2019 16:31
Тендерна пропозиція.pdf
08 жовтня 2019 16:31
Сертифікат ТП.pdf
08 жовтня 2019 16:31
Банківська гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Волощук М.К.

ПП "ЕМАКО"

ФОП "СІКОРСЬКИЙ АНАТОЛІЙ ЙОСИПОВИЧ"

ТОВ "ЕНЕРГО ЛАЙН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Волощук М.К.
#2147212176
Відхилено 6 405 299,00
UAH з ПДВ
16 жовтня 2019 13:21
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПП "ЕМАКО"
#32118543
Переможець 6 987 195,95
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 14:18

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Волощук М.К. #2147212176

№ рішення у справі

72/30-р/к

Дата рішення у справі

25.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

16 жовтня 2019 13:21
Електронний підпис
16 жовтня 2019 12:45
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 жовтня 2019 14:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЕМАКО"
#32118543
6 987 195,95
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2023 10:47
ду _8 до дог._ 202.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 10:46
Електронний підпис укладений
29 грудня 2022 13:24
ду _7 до дог_202.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 13:23
Електронний підпис укладений
20 серпня 2021 09:00
д.уг. _6 електричні мережі.pdf зміни до договору
20 серпня 2021 08:58
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 12:11
ДУ до договору _202 елек. мережі.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 11:57
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 10:52
ДУ 4 .jpeg зміни до договору
02 жовтня 2020 10:49
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 11:55
ДУ _3 ЕМАКО.PDF зміни до договору
11 серпня 2020 11:51
Електронний підпис укладений
30 березня 2020 14:52
Емако дод.угода_2.PDF зміни до договору
30 березня 2020 14:49
Електронний підпис укладений
18 лютого 2020 13:17
Додаткова угода ПП Емако.PDF зміни до договору
18 лютого 2020 13:15
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2019 15:22
Договір з додатками укладений
30 жовтня 2019 15:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів; Сума бюджетних асигнувань на 2020 рік становить 2 000 000,00 ( два мільйони грн.00 коп.) без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума бюджетних асигнувань на 2020 рік становить 500 000,00 (п’ятсот тисяч грн. 00 коп) гривень без ПДВ кошти селищного бюджету. Загальна сума бюджетних асигнувань на 2020 рік становить 2 500 000,00 ( два мільйони п’ятсот тисяч грн. 00 копійок) гривень без ПДВ кошти селищного бюджету.
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Абзац 3 пункту 3.1. Розділу 3 викладено в новій редакції: Сума бюджетних асигнувань на 2020 рік становить 2 700 000,00 ( два мільйони сімсот тисяч грн 00 копійок) гривень без ПДВ кошти селищного бюджету
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни в додаток 3 до календарного графіку виконання робіт та в план фінансування будівництва « Реконструкція електричних мереж 10/0, 38 кВ селища цукрового заводу в смт Теофіполь Хмельницької області», які є невід’ємною частиною договору № 202 від 30 жовтня 2019 року
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума кошторисних призначень на 2021 рік становить 47405,58 грн.
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни в додаток 3 до календарного графіку виконання робіт та план фінансування будівництва
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума бюджетних асигнувань на 2023 рік складає 0,00грн., сума бюджетних асигнувань на 2024 рік складає 3233216,97грн.
Номер договору про закупівлю: 202
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML