Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт кабінетів рентгенологічного відділення будівлі стаціонару літ. "А" КНП "Чорноморська лікарня" Чорноморської міської ради Одеської області за адресою: Одеська обл., м.Чорноморськ, вул. Віталія Шума, б.4
Очікувана вартість
1 589 273,00 UAH
UA-2019-09-10-000698-c 06b6e12506684a65abe3f9260b5a2edb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юр’єва Тетяна Андріївна

+380486860200 ibb-economist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧОРНОМОРСЬКА ЛІКАРНЯ" ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 01982212
Вебсайт: https://ibbnavt.at.ua/
Місцезнаходження: 68004, Україна , Одеська обл., м Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4
Контактна особа: Юр’єва Тетяна Андріївна
+380486860200
ibb-economist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 16 вересня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 вересня 2019 17:00
Початок аукціону: 27 вересня 2019 11:04
Очікувана вартість: 1 589 273,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 892,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7946.36 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Строк виконання робіт згідно Тендерної документації - Протягом 65 календарних днів від дати підписання Сторонами Договору. Строк дії договору до 31 грудня 2019 року. Кінцевий строк виконання робіт у оголошенні вказано 31.12.2019, через технічну неможливість вказати іншу інформацію.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт кабінетів рентгенологічного відділення будівлі стаціонару літ. "А" КНП "Чорноморська лікарня" Чорноморської міської ради Одеської області за адресою: Одеська обл., м.Чорноморськ, вул. Віталія Шума, б.4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68004, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата виконаних робіт на Об’єкті проводиться Замовником в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Строк виконання робіт згідно Тендерної документації - Протягом 65 календарних днів від дати підписання Сторонами Договору. Строк дії договору до 31 грудня 2019 року. Кінцевий строк виконання робіт у оголошенні вказано 31.12.2019, через технічну неможливість вказати іншу інформацію. Джерело фінансування - Кошти міського бюджету. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 вересня 2019 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АПАРТ ГРУП" 1 378 862,00
UAH з ПДВ
1 360 862,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМФОРТ-СЕРВИС" 1 457 578,80
UAH з ПДВ
1 377 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 жовтня 2019 10:06
Електронний підпис
15 жовтня 2019 10:03
лист.pdf
15 жовтня 2019 10:03
Доверенность.pdf
15 жовтня 2019 10:03
Банківська ліцензія.pdf
15 жовтня 2019 10:03
Банківська гарантія.pdf
08 жовтня 2019 15:29
Електронний підпис
26 вересня 2019 16:15
Тендерна пропозиція.pdf
26 вересня 2019 16:15
Проект Договору.pdf
26 вересня 2019 16:15
Ліцензія.pdf
26 вересня 2019 16:15
Довідка про працівників.pdf
26 вересня 2019 16:15
Графік виконання робіт.pdf
26 вересня 2019 16:15
Відгук.pdf
26 вересня 2019 16:15
Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

25 вересня 2019 17:17
ДЦ.pdf
25 вересня 2019 17:17
Додаток 5 Договір.pdf
25 вересня 2019 17:17
19 ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
25 вересня 2019 17:17
14 Гарантійний лист.pdf
25 вересня 2019 17:17
12 про Субпідрядників.pdf
25 вересня 2019 17:17
10 про Санкції.pdf
25 вересня 2019 17:17
7 використання печатки.pdf
25 вересня 2019 17:17
3 Охорона середовища.pdf
25 вересня 2019 17:17
2 Загальні відомості.pdf
25 вересня 2019 17:17
1 Графік вик робіт.pdf
25 вересня 2019 17:17
Статут.pdf
25 вересня 2019 17:17
Свідоцтво ПДВ.pdf
25 вересня 2019 17:17
Протокол засновників.pdf
25 вересня 2019 17:17
Ліцензія.pdf
25 вересня 2019 17:17
Витяг.pdf
25 вересня 2019 17:17
Банківська гарантія.rar
25 вересня 2019 17:17
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АПАРТ ГРУП"

ТОВ "КОМФОРТ-СЕРВИС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АПАРТ ГРУП"
#40643344
Переможець 1 360 862,00
UAH з ПДВ
04 жовтня 2019 16:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 жовтня 2019 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АПАРТ ГРУП"
#40643344
1 360 862,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 листопада 2021 09:57
Електронний підпис укладений
04 травня 2020 16:37
Продовження терміну дії банківської гарантїя виконання договору 15194-19 від 11.10.2019 (31.05.2020).pdf зміни до договору
04 травня 2020 16:31
Дод угода 2 від 30.04.2020 __АПАРТ ГРУП.doc зміни до договору
04 травня 2020 16:31
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 17:58
Продовження терміну дії банківської гарантїя виконання договору 15194-19 від 11.10.2019.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 17:55
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 17:48
Дод угода 1 від 24.12.19 __АПАРТ ГРУП ().doc зміни до договору
27 грудня 2019 17:46
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2019 14:12
Ліцензія ТОВ _АПАРТ ГРУП_ укладений
21 жовтня 2019 14:10
Лист банку укладений
21 жовтня 2019 14:10
Банківська ліцензія укладений
21 жовтня 2019 14:10
Довіреність банку укладений
21 жовтня 2019 14:10
Банківська гарантія виконання договору 15194-19 від 11.10.2019 укладений
21 жовтня 2019 14:10
Додаток 2__Графік виконання робіт укладений
21 жовтня 2019 14:10
Додаткова угода 1_Кошторисна документація___Підсумкова відомість ресурсів укладений
21 жовтня 2019 14:10
Додаткова угода 1_Кошторисна документація___Локаліний кошторис укладений
21 жовтня 2019 14:10
Додаткова угода 1_Кошторисна документація___Договірна ціна укладений
21 жовтня 2019 14:10
Договір 1862 від 21.10.2019 укладений
21 жовтня 2019 14:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIІI від 25.12.2015р. (зі змінами) та пункту 6.3. Договору на проведення капітального ремонту кабінетів рентгенологічного відділення будівлі стаціонару літ. "А" КНП "Чорноморська лікарня" Чорноморської міської ради Одеської області за адресою: Одеська обл., м.Чорноморськ, вул. Віталія Шума, б.4 №1862 від 21.10.2019 року (надалі – Договір) та зміною реквізитів Сторін
Номер договору про закупівлю: 1862
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну дії банківської гарантії виконання договору 15194-19 від 11.10.2019
Номер договору про закупівлю: 1862
Договір:
Номер додаткової угоди: 1/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) Відповідно пункту 4 частини 4 статті 36 Закону України “Про публічні закупівлі” №922-VIІI від 25.12.2015р. (зі змінами) та пункту 6.3. Договору на проведення капітального ремонту кабінетів рентгенологічного відділення будівлі стаціонару літ. "А" КНП "Чорноморська лікарня" Чорноморської міської ради Одеської області за адресою: Одеська обл., м.Чорноморськ, вул. Віталія Шума, б.4 №1862 від 21.10.2019 року
Номер договору про закупівлю: 1862
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 жовтня 2019 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 1 360 862,00
UAH