Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект меблів для гурткової роботи (стіл та стільці)
Очікувана вартість
28 210,00 UAH
UA-2019-09-10-000685-c 6911b7c87d0d475ba095d9e758d1d1d7
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ващенко Марина Іванівна

+380567222136
+380567222041
san.school3.dp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 26136688
Місцезнаходження: 49026, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, м. Дніпропетровськ, вул.Прапорна, 25
Контактна особа: Ващенко Марина Іванівна
+380567222136, +380567222041
san.school3.dp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 15:58
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 15:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 вересня 2019 15:40
Очікувана вартість: 28 210,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 142,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Комплект меблів для гурткової роботи (стіл та стільці)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект меблів для гурткової роботи (стіл та стільці)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49026, Україна, Дніпропетровська обл., Дніпро, Прапорна, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2019  —  11 жовтня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений товар проводиться Замовником на підставі п.1 ст.49 і згідно з ст. 23 Бюджетного кодексу України лише за наявності відповідного бюджетного призначення протягом 30 календарних днів після відвантаження товару за адресою Замовника і згідно з представленою Постачальником накладною та за наявності бюджетного фінансування. Джерело фінансування: кошти обласного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 15:57
Додаток 2 Якісні вимоги.docx
10 вересня 2019 15:57
оголошення.doc
10 вересня 2019 15:57
додаток 4 умови договору.docx
10 вересня 2019 15:57
додаток 3 цінова пропозиція.doc
10 вересня 2019 15:57
додаток 1 специфікація.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій