Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Портативна колонка
Очікувана вартість
5 000,00 UAH
UA-2019-09-10-000682-b 8e5ecc879c264aa5882b94be52c5d00c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Калініченко

+380970060078 yatsuk_vladislav@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління молоді і спорту Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38530968
Вебсайт: http://adm.dp.ua
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. ВОЛОДИМИРА АНТОНОВИЧА, буд.70
Контактна особа: Наталія Калініченко
+380970060078
yatsuk_vladislav@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 10:48
Звернення за роз’ясненнями: до 11 вересня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 вересня 2019 12:00
Початок аукціону: 13 вересня 2019 12:24
Очікувана вартість: 5 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32340000-8: Мікрофони та гучномовці


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 штука
Портативна колонка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Антоновича, буд. 70, каб.312
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 вересня 2019
ДК 021:2015: 32340000-8 — Мікрофони та гучномовці

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 вересня 2019 10:01
Дата відповіді: 11 вересня 2019 10:54
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1). Будь-які посилання в технічних вимогах на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника передбачає можливість надання еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). 2). Відповідно до оголошення про проведення допорогоовї закупівлі та додатків до нього комерційна пропозиція подається учасником із вказівкою повної назви товару із найменуванням торговельної марки виробника. 3). Оголошення не містить жодних обмежень щодо учасникі вбудь-яких організаційно-правових форм господарювання. Інформація стосовно порівняння цінових пропозицій учасників викуладена в тексті оголошення про проведення допорогової закупівлі: "Замовник не є платником ПДВ. Порівняння пропозицій учасників буде проводитися за загальною вартістю пропозиції, що вказана учасником, в незалежності від системи оподаткування, до якої він відноситься. Ціна пропозиції має включати вартість товарів/робіт/послуг з урахуванням всіх податків та зборів, а також інших витрат, що необхідні для виконання поставки на умовах цього оголошення".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 вересня 2019 12:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович 4 738,00
UAH з ПДВ
4 638,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ" 4 900,00
UAH з ПДВ
4 737,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА 5 000,00
UAH з ПДВ
5 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 вересня 2019 11:37
Пропозиція.pdf

Публічні документи

11 вересня 2019 14:33
Доки ЧП Шульц.rar
11 вересня 2019 14:33
Витяг з реэстру.jpg

Публічні документи

12 вересня 2019 11:30
Завірені.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кмітюк Олександр Миколайович

ФОП "ШУЛЬЦ ВІТАЛІЙ ЮРІЙОВИЧ"

ФОП ШИРОБОКОВА НАТАЛЯ МИКОЛАЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович
#3033323976
Переможець 4 638,00
UAH з ПДВ
16 вересня 2019 10:45

Документи

16 вересня 2019 10:42
Протокл 49.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 вересня 2019 10:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Кмітюк Олександр Миколайович
#3033323976
4 638,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 вересня 2019 10:42
Протокл 49.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договор 60.pdf укладений
20 вересня 2019 10:05