СРV ДК 021:2015 – 92340000-6 - Розважальні послуги, пов’язані з танцями та шоу (Святкування Дня міста та Покровського ярмарку)
Очікувана вартість
1 036 732,00 UAH
UA-2019-09-10-000646-a 8182285928b64486b4bea10c449dc04b
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Департамент культури і туризму Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573471
Місцезнаходження замовника: 69035, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Незалежної України 68 А
Контактна особа замовника: Джафарова Севіндж Сарванівна
+380612396677
uprtur@gmail.con

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 26 вересня 2019 14:28
Очікувана вартість: 1 036 732,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 183,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Святкування Дня міста та Покровського ярмарку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
СРV ДК 021:2015 – 92340000-6 - Розважальні послуги, пов’язані з танцями та шоу (Святкування Дня міста та Покровського ярмарку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, каскад фонтанів «Райдуга» та Вознесенівський парк
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2019  —  13 жовтня 2019
ДК 021:2015: 92340000-6 — Розважальні послуги, пов’язані з танцями та шоу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг СРV ДК 021:2015 – 92340000-6 - Розважальні послуги, пов’язані з танцями та шоу (Святкування Дня міста та Покровського ярмарку) Пiсляоплата 120 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

10 вересня 2019 16:28
Електронний цифровий підпис
10 вересня 2019 16:26
Додаток 7.pdf
10 вересня 2019 16:26
Додаток 6.pdf
10 вересня 2019 16:26
Додаток 5.pdf
10 вересня 2019 16:26
Додаток 4.pdf
10 вересня 2019 16:26
Додаток 3.pdf
10 вересня 2019 16:26
Додаток 2.pdf
10 вересня 2019 16:26
Додаток 1.pdf
10 вересня 2019 16:26
Оголошення.pdf
10 вересня 2019 16:26
Тендерна документація_compressed.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-15-000003 ● d40e741758b24e10a5b6541b03ebea03
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-10-15
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-10-15 14:52:14
Рішення про початок моніторингу:

НАКАЗ

15.10.2019 №163

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: UA-2019-09-10-000646-a , ДК 021:2015 – 92340000-6 - Розважальні послуги, пов’язані з танцями та шоу (Святкування Дня міста та Покровського ярмарку), яка проводиться Департаментом культури і туризму Запорізької міської ради


2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.





Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-17 18:21:09

Про надання інформації та документів

У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 – 92340000-6 - Розважальні послуги, пов’язані з танцями та шоу (Святкування Дня міста та Покровського ярмарку), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-10-000646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3 (зі змінами), постала потреба в отриманні інформації (пояснень), а саме:
В технічному завданні для учасників відкритих торгів щодо закупівлі ДК 021:2015 – 92340000-6 - Розважальні послуги, пов’язані з танцями та шоу (Святкування Дня міста та Покровського ярмарку) (Додаток 4 до тендерної документації) зазначено про залучення виконавцем 2-х автомобілів люкс класу для зірок (протягом 2-х днів).
Поряд з цим, переможцем відкритих торгів ФОП Скрипченко К.М. в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням легкового автомобілю Hyundai i30 (відноситься до С-класу) та легкового автомобілю BMW без зазначення моделі, що унеможливлює підтвердження наявності автотранспорту, передбаченого технічним завданням.
Крім того, в складі та змісті послуги (Додаток 4 до тендерної документації) зазначається про наявність у учасників відкритих торгів такого обладнання та персоналу:
- шатро мультифлекс 30*10;
- шатри (2-х купольних шатрів 7*5 м у кількості 20 шт);
- генератори у кількості 6 одиниць (з потужністю від 40 до 220);
- світлові гірлянди (800 м);
- столи та стільці для вуличного використання (100 столів, 300 стільців)
- 18 охоронців (охорона всіх сцен) та 15 вантажників (монтаж та демонтаж обладнання).
Поряд з цим, довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази переможця відкритих торгів ФОП Скрипченко К.М. не містить наявність вищезазначеного обладнання.
Також, довідка про працівників переможця відкритих торгів ФОП Скрипченко К.М. не містить інформації щодо залучення 18 охоронців та 15 вантажників (по довідці зазначено лише 12 вантажників, які задіяні для завантаження, розвантаження, встановлення та збір столів, стільців, лавок та вішалків).
Враховуючи вищезазначене, прошу надати пояснення чому тендерним комітетом було прийнято рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ФОП Скрипченко К.М. тендерній документації Департаменту культури і туризму Запорізької міської ради.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-21 13:58:58

Надання пояснення

Відповідь надано у долученому файлі

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-10-28 12:08:28

Роз'яснення щодо висновку

Звернення за роз'ясненням у завантаженому файлі

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Обгрунтовані заперечення на висновок про результат моніторингу закупівлі надано у завантаженому файлі

2019-10-30 10:50:19

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 25 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 08 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент культури і туризму Запорізької міської ради, 37573471, Україна, Запоріжжя, вулиця Незалежної України 68 А
  2. Інформація про предмет закупівлі: СРV ДК 021:2015 – 92340000-6 - Розважальні послуги, пов’язані з танцями та шоу (Святкування Дня міста та Покровського ярмарку), 1036732UAH, 92340000-6, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 8182285928b64486b4bea10c449dc04b, 2019-09-10
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 15 жовтня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору про закупівлю змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Департаменту культури і туризму Запорізької міської ради (далі - Замовник), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерна пропозиція переможця торгів ФОП Скрипченко Костянтин Миколайович; протокол засідання тендерного комітету від 27.09.2019 № 165; договір від 09.10.2019 № 233-Р. В технічному завданні (Додаток 4 до тендерної документації) зазначено про залучення виконавцем 2-х автомобілів люкс класу. Поряд з цим, переможцем відкритих торгів ФОП Скрипченко К.М. в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням легкового автомобілю Hyundai i30 (відноситься до С-класу) та легкового автомобілю BMW без зазначення моделі, що унеможливлює підтвердження наявності автотранспорту, передбаченого технічним завданням. Крім того, в складі та змісті послуги (Додаток 4 до тендерної документації) зазначається про наявність у учасників відкритих торгів такого обладнання та персоналу: - шатро мультиплекс 30*10; - столи та стільці для вуличного використання (100 столів, 300 стільців); - шатри (2-х купольних шатрів 7*5 м у кількості 20 шт); - генератори у кількості 6 одиниць (з потужністю від 40 до 220); - світлові гірлянди (800м); - 18 охоронців (охорона всіх сцен) та 15 вантажників (монтаж та демонтаж обладнання). Поряд з цим, довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази переможця відкритих торгів ФОП Скрипченко К.М. не містить наявність вищезазначеного обладнання. Також, довідка про працівників переможця відкритих торгів ФОП Скрипченко К.М. не містить інформації щодо залучення 18 охоронців та 15 вантажників (по довідці зазначено лише 12 вантажників). В ході моніторингу Замовником, на запит щодо підстав невідхилення тендерної пропозиції ФОП Скрипченко К.М., надано інформацію, що учасником торгів підписано Додаток 4 до тендерної документації «Технічне завдання», в якому є пункт «Додаткові вимоги виконавців», де зазначено про неможливість передбачити весь комплекс робіт або наявність необхідного технічного, транспортного забезпечення. Специфіка робіт, які виконувались, передбачає деякі розбіжності між заявленим комплексом робіт та його фактичним виконанням. Таким чином, тендерний комітет прийняв рішення, що підстави для відхилення тендерної пропозиції не є суттєвими. За результатами моніторингу установлено, що Замовник уклав договір про закупівлю від 09.10.2019 № 233-Р з переможцем торгів ФОП Скрипченко К.М., тендерна пропозиція якого підлягала відхиленню, як така що не відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, чим порушено пункти 1 та 4 частини першої статті 30 Закону,, 25 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерної пропозиції ФОП Скрипченко К.М., встановлено порушення вимог пунктів 1 та 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону, порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Скрипченко Костянтин Миколайович 1 025 700,00
UAH
1 020 516,34
UAH
Документи
ФОП "МЕДВЕДЄВ ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНІЙОВИЧ" 1 030 000,00
UAH
1 024 800,00
UAH
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 15:33
sign.p7s
24 вересня 2019 15:28
23. Список документів.pdf
23 вересня 2019 21:50
3.Копія договору.pdf
23 вересня 2019 21:50
4.акт.pdf
23 вересня 2019 21:50
8. Гарантійний лист вв.pdf
23 вересня 2019 21:49
12. Довідка про печатку.PDF
23 вересня 2019 21:49
14. Лист-згода.PDF
23 вересня 2019 21:49
15.Довідка про Статут.PDF
23 вересня 2019 21:49
17. виписка.pdf
23 вересня 2019 21:49
21. Пояснення.PDF
23 вересня 2019 21:49
22. Проект договору.PDF
23 вересня 2019 21:48
1. тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

23 вересня 2019 14:04
sign.p7s
23 вересня 2019 13:56
Тех. завдання.PDF
23 вересня 2019 13:56
Тендерна пропозиція.PDF
23 вересня 2019 13:56
Реестр.PDF
23 вересня 2019 13:56
проект договору.PDF
23 вересня 2019 13:56
Паспорт.PDF
23 вересня 2019 13:56
Лист про корупцію.PDF
23 вересня 2019 13:56
Лист працівники.PDF
23 вересня 2019 13:56
Дод.6.PDF
23 вересня 2019 13:56
Договор 94300,0.PDF
23 вересня 2019 13:56
довідка про печатку.PDF
23 вересня 2019 13:56
Довідка мат. тех. база.PDF
23 вересня 2019 13:56
Гар. лист.PDF
23 вересня 2019 13:56
Гар. лист щодо санкцій.PDF
23 вересня 2019 13:56
Гар. лист караоке.PDF
23 вересня 2019 13:56
Гар. лист ВВ.PDF
23 вересня 2019 13:56
відсутність підстав.PDF
23 вересня 2019 13:56
Витяг с печатью.PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Скрипченко Костянтин Миколайович
#3257709874
Переможець 1 020 516,34
UAH
27 вересня 2019 16:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Скрипченко Костянтин Миколайович
#3257709874
1 020 516,34
UAH
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
09 жовтня 2019 17:16
Договір 233-Р укладений
09 жовтня 2019 16:47
Договір 233-Р укладений
09 жовтня 2019 16:46
Договір 233-Р укладений
09 жовтня 2019 16:46
sign.p7s зміни до договору
17 жовтня 2019 16:04
Дод.угода 1.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 16:01
sign.p7s зміни до договору
11 жовтня 2019 12:57
Протокол робіжностей.pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 12:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол розбіжностей
Номер договору про закупівлю: 233-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 172
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1.1.Договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 233-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку