Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
СРV ДК 021:2015 – 92340000-6 - Розважальні послуги, пов’язані з танцями та шоу (Святкування Дня міста та Покровського ярмарку)
Очікувана вартість
1 036 732,00 UAH
UA-2019-09-10-000646-a 8182285928b64486b4bea10c449dc04b
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Джафарова Севіндж Сарванівна

+380612396677 uprtur@gmail.con

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент культури і туризму Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573471
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вулиця Незалежної України 68 А
Контактна особа: Джафарова Севіндж Сарванівна
+380612396677
uprtur@gmail.con
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 15 вересня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 26 вересня 2019 14:28
Очікувана вартість: 1 036 732,00 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 183,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:92340000-6: Розважальні послуги, пов’язані з танцями та шоу


Святкування Дня міста та Покровського ярмарку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
СРV ДК 021:2015 – 92340000-6 - Розважальні послуги, пов’язані з танцями та шоу (Святкування Дня міста та Покровського ярмарку)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, каскад фонтанів «Райдуга» та Вознесенівський парк
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 12 жовтня 2019  —  13 жовтня 2019
ДК 021:2015: 92340000-6 — Розважальні послуги, пов’язані з танцями та шоу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг СРV ДК 021:2015 – 92340000-6 - Розважальні послуги, пов’язані з танцями та шоу (Святкування Дня міста та Покровського ярмарку) Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 16:28
Електронний цифровий підпис
10 вересня 2019 16:26
Додаток 7.pdf
10 вересня 2019 16:26
Додаток 6.pdf
10 вересня 2019 16:26
Додаток 5.pdf
10 вересня 2019 16:26
Додаток 4.pdf
10 вересня 2019 16:26
Додаток 3.pdf
10 вересня 2019 16:26
Додаток 2.pdf
10 вересня 2019 16:26
Додаток 1.pdf
10 вересня 2019 16:26
Оголошення.pdf
10 вересня 2019 16:26
Тендерна документація_compressed.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-15-000003 ● d40e741758b24e10a5b6541b03ebea03
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 жовтня 2019 14:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

15.10.2019 №163

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: UA-2019-09-10-000646-a , ДК 021:2015 – 92340000-6 - Розважальні послуги, пов’язані з танцями та шоу (Святкування Дня міста та Покровського ярмарку), яка проводиться Департаментом культури і туризму Запорізької міської ради


2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.





Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-17 18:21:09

Про надання інформації та документів

У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 – 92340000-6 - Розважальні послуги, пов’язані з танцями та шоу (Святкування Дня міста та Покровського ярмарку), (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-09-10-000646-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3 (зі змінами), постала потреба в отриманні інформації (пояснень), а саме:
В технічному завданні для учасників відкритих торгів щодо закупівлі ДК 021:2015 – 92340000-6 - Розважальні послуги, пов’язані з танцями та шоу (Святкування Дня міста та Покровського ярмарку) (Додаток 4 до тендерної документації) зазначено про залучення виконавцем 2-х автомобілів люкс класу для зірок (протягом 2-х днів).
Поряд з цим, переможцем відкритих торгів ФОП Скрипченко К.М. в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням легкового автомобілю Hyundai i30 (відноситься до С-класу) та легкового автомобілю BMW без зазначення моделі, що унеможливлює підтвердження наявності автотранспорту, передбаченого технічним завданням.
Крім того, в складі та змісті послуги (Додаток 4 до тендерної документації) зазначається про наявність у учасників відкритих торгів такого обладнання та персоналу:
- шатро мультифлекс 30*10;
- шатри (2-х купольних шатрів 7*5 м у кількості 20 шт);
- генератори у кількості 6 одиниць (з потужністю від 40 до 220);
- світлові гірлянди (800 м);
- столи та стільці для вуличного використання (100 столів, 300 стільців)
- 18 охоронців (охорона всіх сцен) та 15 вантажників (монтаж та демонтаж обладнання).
Поряд з цим, довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази переможця відкритих торгів ФОП Скрипченко К.М. не містить наявність вищезазначеного обладнання.
Також, довідка про працівників переможця відкритих торгів ФОП Скрипченко К.М. не містить інформації щодо залучення 18 охоронців та 15 вантажників (по довідці зазначено лише 12 вантажників, які задіяні для завантаження, розвантаження, встановлення та збір столів, стільців, лавок та вішалків).
Враховуючи вищезазначене, прошу надати пояснення чому тендерним комітетом було прийнято рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ФОП Скрипченко К.М. тендерній документації Департаменту культури і туризму Запорізької міської ради.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-21 13:58:58

Надання пояснення

Відповідь надано у долученому файлі

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-10-28 12:08:28

Роз'яснення щодо висновку

Звернення за роз'ясненням у завантаженому файлі

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Обгрунтовані заперечення на висновок про результат моніторингу закупівлі надано у завантаженому файлі

2019-10-30 10:50:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 вересня 2019 14:49

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Скрипченко Костянтин Миколайович 1 025 700,00
UAH
1 020 516,34
UAH
Документи
ФОП "МЕДВЕДЄВ ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНІЙОВИЧ" 1 030 000,00
UAH
1 024 800,00
UAH
Документи

Публічні документи

24 вересня 2019 15:33
sign.p7s
24 вересня 2019 15:28
23. Список документів.pdf
23 вересня 2019 21:50
3.Копія договору.pdf
23 вересня 2019 21:50
4.акт.pdf
23 вересня 2019 21:50
8. Гарантійний лист вв.pdf
23 вересня 2019 21:49
12. Довідка про печатку.PDF
23 вересня 2019 21:49
14. Лист-згода.PDF
23 вересня 2019 21:49
15.Довідка про Статут.PDF
23 вересня 2019 21:49
17. виписка.pdf
23 вересня 2019 21:49
21. Пояснення.PDF
23 вересня 2019 21:49
22. Проект договору.PDF
23 вересня 2019 21:48
1. тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

23 вересня 2019 14:04
sign.p7s
23 вересня 2019 13:56
Тех. завдання.PDF
23 вересня 2019 13:56
Тендерна пропозиція.PDF
23 вересня 2019 13:56
Реестр.PDF
23 вересня 2019 13:56
проект договору.PDF
23 вересня 2019 13:56
Паспорт.PDF
23 вересня 2019 13:56
Лист про корупцію.PDF
23 вересня 2019 13:56
Лист працівники.PDF
23 вересня 2019 13:56
Дод.6.PDF
23 вересня 2019 13:56
Договор 94300,0.PDF
23 вересня 2019 13:56
довідка про печатку.PDF
23 вересня 2019 13:56
Довідка мат. тех. база.PDF
23 вересня 2019 13:56
Гар. лист.PDF
23 вересня 2019 13:56
Гар. лист щодо санкцій.PDF
23 вересня 2019 13:56
Гар. лист караоке.PDF
23 вересня 2019 13:56
Гар. лист ВВ.PDF
23 вересня 2019 13:56
відсутність підстав.PDF
23 вересня 2019 13:56
Витяг с печатью.PDF

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ФОП Скрипченко Костянтин Миколайович

ФОП "МЕДВЕДЄВ ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Скрипченко Костянтин Миколайович
#3257709874
Переможець 1 020 516,34
UAH
27 вересня 2019 16:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 вересня 2019 16:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Скрипченко Костянтин Миколайович
#3257709874
1 020 516,34
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
09 жовтня 2019 17:16
Договір 233-Р укладений
09 жовтня 2019 16:47
Договір 233-Р укладений
09 жовтня 2019 16:46
Договір 233-Р укладений
09 жовтня 2019 16:46
sign.p7s зміни до договору
02 січня 2020 14:25
sign.p7s зміни до договору
17 жовтня 2019 16:04
Дод.угода 1.pdf зміни до договору
17 жовтня 2019 16:01
sign.p7s зміни до договору
11 жовтня 2019 12:57
Протокол робіжностей.pdf зміни до договору
11 жовтня 2019 12:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
11 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол розбіжностей
Номер договору про закупівлю: 233-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 172
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.1.1.Договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 233-Р
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 020 516,34
UAH

Актуальні тендери

До пошуку