Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби дезінфекційні
Очікувана вартість
153 600,00 UAH
UA-2019-09-10-000630-b be44b5be30844e179b5b46cb0526818d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Федор Степан Ігорович

380962603124 3kmkl_uoz_lviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "3-я міська клінічна лікарня м. Львова"
Код ЄДРПОУ: 01996645
Вебсайт: http://3mkl.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79016, Україна , Львівська обл., Львів, Озаркевича, 2
Контактна особа: Федор Степан Ігорович
380962603124
3kmkl_uoz_lviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 вересня 2019 10:40
Звернення за роз’ясненнями: до 13 вересня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 вересня 2019 18:00
Початок аукціону: 18 вересня 2019 13:40
Очікувана вартість: 153 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 768,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Під кількістю 7 одиниць слід розуміти 7 найменувань згідно медико-технічних вимог.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 Одиниця
Засоби дезінфекційні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська область, Львів, вул. Рапопорта, 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти державного бюджету. Пiсляоплата 26 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 вересня 2019 10:47
проект договору.docx
10 вересня 2019 10:47
Медико-технічні вимоги.docx
10 вересня 2019 10:46
документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога
Дата подання: 11 вересня 2019 10:45
Дата відповіді: 13 вересня 2019 09:24
Шановний Замовнику! Прошу Вас повідомити, яким законодавчим документом Ви керувалися, що прописали у вимогах до засобів "Аналогів, та еквівалентів не пропонувати. Подані пропозиції за аналогами та еквівалентами будуть відхилені". Своїми діями, ви грубо порушили ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", тим створили дискрамінаційні умови, для інших учасників торгів. Враховуючи вищевикладене, просимо Вас внести зміни до тендерної документації, та вилучити дискримінаційні вимоги до учасників торгів. Учасник.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний скаржник, враховуючи п. 6.4 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», затверджений Наказом ДП "Зовнішторгвидав України" № 35 від 13.04.2016 р. в редакції із внесеними істотними змінами у вказаний Порядок згідно Наказу №49 від 20.06.2017 р. Державного підприємства Прозорро, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться в пропозиціях Учасника.
Можливість прийняття еквівалента до розгляду є правом Замовника а не його обов’язком.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-09-10-000630-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ", Код ЄДРПОУ:37308833
Дата подання: 24 вересня 2019 12:50
Вимога
Чергова корупційна закупівля цього замовника-хабарника. Хабарник акцептує пропозицію "свого" улюбленого учасника, сума пропозиції якого впритул до очікуваної вартості і який в процесі аукціону не намагався конкурувати, бо був впевнений, що розкрадач бюджетних коштів акцептує його пропозицію! Ви б ще написали, що не тільки не розглядаєте еквівленти, але й забороняєте участь в торгах всім Учасникам, окрім "свого" улюбленого! На якій такій Законній підставі, хабарнику, не розглядаєте еквіваленти? Так бажаєте отримати хабар? В Наказі №10 ДП Прозорро, який регулює допорогові закупівлі жодного слова не сказано, що замовники можуть не розгялдати еквіваленти, адже це значно звужує коло Учасників і є дискримінаційним підходом до них. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи. Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров"я, Державної аудиторської служби України, представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 вересня 2019 10:21
Шановний скаржник. Ваша пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. Перш ніж закидувати нас скаргами і звинувачувати в корупційних діях, хочемо Вам повідомити, що наказ №10 ДП «ПРОЗОРРО» це інструкція про використання системи електронних закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Жодних вимог щодо обов’язкового розгляду еквівалентів та/або аналогів наказ №10 ДП «ПРОЗОРРО» не виставляє, а навпаки дозволяє закупити товари і послуги з конкретними вимогами до предмету закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ" 143 244,00
UAH з ПДВ
143 244,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шмігер Р.В. 153 018,00
UAH з ПДВ
153 018,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 вересня 2019 10:00
Решта документів.pdf
16 вересня 2019 10:00
Пропозиція.pdf
16 вересня 2019 10:00
Проект договору.pdf

Публічні документи

13 вересня 2019 23:27
Пропозиція КНП З МКЛ 130919.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАРТУНАТ"

ФОП Шмігер Р.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАРТУНАТ"
#37308833
Відхилено 143 244,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 12:34
ФОП Шмігер Р.В.
#2781511019
Переможець 153 018,00
UAH з ПДВ
24 вересня 2019 12:35

Документи

24 вересня 2019 12:33
протокол розгляду.pdf

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 вересня 2019 12:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шмігер Р.В.
#2781511019
153 018,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:08
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 12:23
зменшення 73-М.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 12:23
договір засоби дезінфекційні.pdf укладений
27 вересня 2019 13:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 73-М
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 63 318,00
UAH (в тому числі ПДВ 10 553,00 UAH)